Deleted
•
Post by Deleted on Dec 23, 2019 8:14:23 GMT
19. December 2056 - Aften - Snevejr Festlokalet, Ministeriet for Magi, London, England Påklædning + Makeup - @call Endnu en gang var Iris til Julefest. Hun havde været til Julefrokost i sin egen afdeling tidligere, hjemme hos en af de andre magikere, hvor hun havde fået lidt for meget at drikke, men nu var hun til den 'officielle' julefest i ministeriet, og der skulle hun gerne tage sig lidt bedre ud. Hun havde en sort kjole med dyb udskæring og høj benslidse, et par sorte hæle og mørk makeup. Hun følte sig virkelig lækker her til aften, og det var det vigtigste.
Som hun kom ind i lokalet, så hun sig rundt. Hun ville gerne mænge sig med de andre fuldblodsmagikere, og ikke så gerne hverken mugglerfødte eller halvblods - selvom halvblods selvfølgelig var bedre end ingenting. Så meget havde hun da fattet. Ikke at hun kunne finde på at gifte sig med en halvblods nogensinde, men flirte var der ingen regler om, var i hvert fald hendes mening. Desuden var hun en Lestrange. Hun burde kunne finde det der var bedre.
Lokalet var pyntet op med julepynt, men mere diskret og i hvidt og rødt. Det var smukt måtte hun indrømme, og det fik hende til at smile. Der var ellers ikke mange ting, som fik hende til at smile.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 23, 2019 10:44:32 GMT
outfitNok var Callum ikke længere en del af ministeriet, og nok havde han arbejdet for MACUSA de sidste 5 år, men derfor betød det vel ikke man skulle holde sig væk fra en god fest? Desuden var han lidt flov over at skulle indrømme overfor Castor Morgan Præcis, hvorfor han ikke længere var en del af MACUSA, så mon ikke det i sidste ende så meget godt ud at han tog afsted? Han havde fået lusket sig til en billet til gallaen og havde trukket i et elegant jule-jakkesæt. Så skulle han helt sikkert nok kunne finde noget godt selskab. Han kendte jo faktisk ingen som det var lige nu. Han nærmede sig festlokalerne og trådte nærmere, før han så sig lidt omkring. Man måtte lige gennemsøge jagtmarkerne inden man begyndte. Der gik dog ikke længe, før han fik øje på en smuk ung heks i noget farligt fornemt tøj, hun lagde jo nærmest selv om til at blive flirtet med. Med rolige skridt gik han derfor hen til kvinden og bukkede let for hende. "Glædelig jul Frøken, må jeg give Dem mit kompliment." Utroligt nok havde Call faktisk manere, noget som @marietta sikkert ikke ville tro, før hun selv så det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2019 15:35:12 GMT
Iris stod stille, indtil hun besluttede sig for at bevæge sig over imod punchbowlen. Der var den med alkohol, og den uden, og hun skulle selvfølgelig have den med. Der var slet ikke noget at rafle om der. For Iris afviste aldrig gratis alkohol, men hun kunne godt holde sig i skindet nok til ikke at blive blackout-fuld. Så meget havde hun da lært gennem årerne.
Men da en ung mand i rød jakkesæt kom hen til hende, løftede hun det ene øjenbryn i et spørgende: 'hvad vil du?', men hun sagde det ikke højt, det var bare tydeligt nok i hendes blik og ansigtsudtryk.
"Glædelig jul til dig også, Mr., men... jeg synes ikke jeg har set Dem før?" spurgte hun, fortsat med løftet bryn, og gav ingen tegn på, at hun havde hørt om denne kompliment, som han ønskede at give hende.
Hun undrede sig meget over, at hun ikke før havde set ham, mest fordi hun da selv mente, at hun var ret velbevandret i de bedre kredser, inden- og udenfor ministeriets grænser. Men hun kunne selvfølgelig tage fejl. Han kunne jo være så ny, at hun ikke havde mødt ham endnu. Det var jo en mulighed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2019 18:34:55 GMT
Call Greb et glad fra en tjeners bakke, som denne gik forbi ham, og holdt så ellers sin fulde opmærksomhed på Kvinden. "Morgan. Jeg kommer fra MACUSA. Auror forstår De." Han blinkede let til hende og blinkede forførende med det ene øje. Hun var god at starte jagten med. Hvad det ville føre til vidste han ikke endnu, men de var jo også først lige kommet. Han havde ikke engang fået øje på sin ældre bror endnu, men det var nok også godt det sammen. Det ville helt sikkert ikke være godt, hvis først Castor fik øje på ham, Han ville måske understrege at Call slet ikke var en del af ministeriet længere. Nej! HAn måtte med andre ord få det bedste ud af den tid han havde. "OG Hvad er deres Navn frøken?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2020 21:36:38 GMT
Iris løftede det ene bryn, men nikkede af hans ord. Det gav bestemt mening, og var også en god forklaring på, hvorfor hun ikke havde set ham før. Hun kom trods alt ikke ved MACUSA, sådan overhoved. Mest af alt, fordi hun endnu ikke havde nogen kontakter der. Men det skulle hun nok få, så det ud til, i denne Morgan.
"Ahah, det forklare hvorfor jeg ikke har set dem før," svarede hun med endnu et nik.
"Mit navn? Kan De da ikke set det? Jeg er åbenlyst nok en Lestrange. Iris Lestrange, hvis vi skal være på fornavn," sagde hun og himlede diskret med øjnene. Enhver i England vidste hvem hun var. Eller kendte som minimum til hendes slægt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2020 19:49:37 GMT
Der skulle ikke mange øjeblikke til for Callum for at aflæse situationen og kvinden han var stødt på. Det var åbenbart en ting, at kende hendes familie. og vigtigere måske endda, at genkende hendes familie! Han måtte dog indrømme, at den eneste Lestrange han umiddelbart kende var Bellatrix og hun havde da ikke fået børn så vidst han var bekendte med. Det var måske samtidig heller ikke lige hende, man skulle prale af at være i familie med midt i ministeriet. Uanset valgte Callum at gribe den bold, der blev kastet til ham. "Lestrange! Selvfølgelig, jeg mente nok der var noget over Deres smukke ansigt, der ikke kunne gå hen i det uvisse. Hvilken ære." Han bukkede høfligt for hende og tog blidt fat om hendes hånd for at kysse hendes håndryg. Nogle ville nok mene det var lidt for langt tilbage i middelalderen, men altså han kunne da lige så godt udnytte de muligheder der bød sig.
|
|
|