Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 20:12:05 GMT
Storsalen Eftermiddag - Fuldt befolket sal Der havde været lidt for mange kedelige dage på det seneste. Lidt for mange dage, hvor der var sket nul og en skid og hvor der ikke havde været meget andet at se til end kedeligt lektiearbejde. Lektiearbejde, der i sidste ende kun havde ført én god ting med sig… - Og det netop at Ava havde kunnet sidde og hyggesludre henover bøgerne oppe i sovesalen med veninden Hannah. Som sædvanligt, var det også her at de to høns havde fundet på en genial ide…En idé, der ville kunne give dem noget opmærksomhed og ikke mindst tage pis på en af skolens særlinge. Det var ikke længe siden, at Ava således havde stukket en lille flakon i hånden på sin veninde og bedt hende om at hælde den i offerets græskarjuice. Nu sad de blot der ved deres bord og klukkede, alt imens Ava fremviste sine nylakerede lyserøde negle for veninden. ”Jeg er også bare vild med farven…Den er meget bedre end den lavendelfarvede jeg prøvede i forgårs. Det er bare træls at undervisningen skal være så hårdfør imod hænderne.” Beklagede hun sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 20:27:13 GMT
Ava var det bedste der var sket for Hannah på Hogwarts. De klingede super godt sammen, og Ava havde den form for magt, som Hannah elskede. Ikke at hun på noget tidspunkt kunne blive en trussel imod Ava, nej Hannah ville bare være hendes høre hånd. Derfor havde hun heller ikke tøvet et eneste øjeblik, da Ava havde bedt hende hælde noget i Lunas drik. Faktisk havde Hannah syntes det var en genial ide og hun kunne ikke vente med at se hvad det ville ende med. Hvis de var virkelig heldige kom de til at slå to fluer med et smæk. Nemlig at ramme Spencer Lynch også. Åh hvor Hannah glædede sig til at se hvad dette her kunne føre til. Diskret gik Hannah hen forbi Ravenclaws langbord, og mens de alle havde været optaget i en dyb samtale om forskellen på to nærmest en ting. Hannah gad egentlig ikke høre efter, hun udnyttede bare situationen til at hælde noget i Lunas drik og gik så ellers over til Ava igen. Det skulle nok blive sjovt det her! Mens de ventede snakkede de selvfølgelig mode og udseende. Ava var ved at vise en ny neglelak frem. "Gud hvor er den fed den farve. Ava skat, du er seriøst den smukkeste på årgangen. Og ja, helt klart en bedre farve. Min gik af i morges under magiske dyrs pasning og pleje. Det helt umuligt nogen gange altså." Klagede hun sig og kiggede ned på sine nu neutrale negle. Samtidig fik hun dog øje på Luna der drak af sin kop, hvilket fik Hannah til at prikke let til Ava for at fortælle at hun skulle gøre sig klar.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on Dec 21, 2019 20:36:31 GMT
Luna sad i storsalen med nogen fra klassen og diskuterede noget omkring svampe til botanik. Det var en meget spændende diskussion og de var alle meget optaget af den, så de bed ikke mærke i, hvad der skete omkring dem. Efter et længere argument måtte Luna dog lige væde halsen lidt og greb derfor uvidende ud efter sit krus med vand. Som vandet rørte hendes læber, undrede det hende lidt at det smagte så sødt, men snart var hendes fokus flyttet til Ava, som pludselig blev vigtigere og vigtigere for hende. Hun satte kruset ned og kiggede over imod SLytherins bord for at se om hun kunne være heldig nok til at få øje på hende. Skønt hun sad og kiggede over på bordet, hvorved hendes kæreste potentielt kunne sidde, så skænkede hun ham ikke en eneste tanke. Om Spencer Lynch sad ved bordet eller ej var ikke til at sige, og Luna kiggede da heller ikke efter ham. Hun havde nemlig allerede fundet det hun søgte - Ava. Luna kiggede på kollegianerne, og så over på Ava og tilbage på Kollegianerne, som hun undskyldte sig over for før hun så rejste sig og trådte op på bænken, for at gå over bordet og over til Ava. Vejen uden om bordet var bare for lang! Snart var hun over ved slangen og med strålende øjne og et lykkeligt smil kiggede hun på den rødhårede pige. "Hej Ava. Har jeg nogensinde fortalte dig hvor smuk du er? Jeg mener wauw. Du er jo... Du er ubeskrivelig. Dine øjne er som stjernerne på en skyfri himmel. Du ligner en engel du er... Der er slet ikke ord for hvor smuk du er." Luna blinkede forelsket til pigen og stod så ellers bare og smilede fjoget til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 20:41:19 GMT
Ava var tydeligvis i godt humør denne eftermiddag. Hun følte sig højt på ovenpå…Glad og ikke mindst tilfreds over hvad hun havde formået at præstere i undervisningen over de seneste dage. Hun følte sig spændt. – Nu særligt på, hvad der ville ske henover frokost. Hun sad således og smilede over hele femøren, som hun fremviste sine perfekte negle og glædeligt tog hun imod venindens kompliment, ved at lade mundvigene trække en smule mere op, blot for at afsløre det et perfekt hvidt tandsæt. Der var flere årsager til, at den unge fuldblodsheks hang ud med Ava. – Ikke alene, delte de fælles interesser, men når det kom til stykket, var Hannah også en type der var let at manipulere med. – DE havde altid fulgtes ad. Ava og Hannah. Hannah på toppen og Hannah som efterfølgeren. Den højre hånd, om man ville....Og Ava var aldrig et sekund i tvivl om at Hannah ville gøre næsten hvad som helst for hende. – Om det så var af frygt, eller venskab, var så hvad det var. Hun skævede en smule over imod Ravenclaw-bordet, som veninden prikkede til hende og ganske let, rankede hun sig. Hun gjorde det dog tydeligt, at hun ønskede at forsøge at virke lettere neutral. ”Hey…Har du egentlig fundet en date til jule..." Ava nåede ikke længere. Ikke før den mørkhårede Ravenclaw-pige pludselige tårnede sig op foran hende på bordet. Brynene hævdedes, som hun skævede op imod hende og med et skeptisk blik imod Hannah, brød hun så ellers ud i en mild, men også hånlig latter. "Undskyld, hvad sagde du? Sig, mig, hvem tror du lige du er? Du står oveni min mad..." Kommenterede hun køligt, som hun trak sin tallerken en smule ud under Lunas sko.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 20:55:41 GMT
Hannah så selvfølgelig mest på Ava som bestemt fortjente alt den opmærksomhed, som hun kunne få, men hun var også med til at holde øje med frøken Daniels, som var blevet udnævnt til eftermiddagens pauseklovn. HAnnah måtte dog måbe boldsomt, da pigen valgte at træde op på bordene og komme nærmere. Det var langt bedre end hvad hun havde turdet håbe på. De blev afbrudt i deres samtale, som nok havde været et spørgsmål om hvem de skulle følges med til juleballet. Så langt nåede de bare ikke, før Luna trådte ind foran dem og væltede maden på bordet. "Se dig dog for din gimpe!" lød det fra Hannah, som havde fået kartoffelmos på sit ærme nu. Hun måtte dog indrømme at det hele var lidt sjovt, særligt at høre hvordan Luna skulle til at erklære sin dybtfølte kærlighed.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Dec 21, 2019 21:08:38 GMT
Luna ænsede ikke maden hun havde trådt i, det var ikke vigtig når Ava var i nærheden. Hun var den eneste der kunne få Lunas opmærksomhed lige nu. Alle andre var luft! Roligt sænkede hun sig ned på hug for bedre at kunne snakke med Ava og et nyt smil lagde sig på hendes læber. "Hvor er jeg glad for at se dig. Jeg harsådan savnet dig. Du.. du var der slet ikke i mine timer. Men det fordi du er så klog. du går på en anden årgang end mig jo." Lunas ansigtsudtryk gik fra overrasket til næsten grædefærdig og så til håbefuld. "Jeg ved det!" kom det bestemt fra hende og som om hun havde fået en rigtig god ide, som kunne være løsningen på et verdensproblem hævede hun en finger for at understrege sin egen genialitet. "Jeg spørger professorne om jeg må rykke et år op. Hvis bare jeg siger det er pga kærlighed, så vil de nok lytte. Jeg fortælle dem at vi elsker hinanden, og ikke kan leve uden. Det er hvert fald sådan jeg har det." Det skulle lærerne nok lytte på, og ellers ville hun lægge sig til at græde indtil de skiftede mening! Der var ikke andet for. Luna så igen på Ava og sukkede Forelsket. "Du er så smuk. Vil du ikke følges med mig til juleballet? Så ville jeg være den lykkeligste pige på hele skolen! Der ingen anden jeg heller vil gå med." De der overhøre Luna ville nok undre sig. Det var ikke ligefrem hemmeligt længere at Luna og Spencer være kærester, så at hun sad der midt i maden og spurgte Ava om at følges kunne nok virke mistænkelig på nogen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2019 19:17:15 GMT
Irritabelt skubbede Ava en tallerken til side, som Luna jokkede rundt i hendes mad. Et fnys forlod hende, som hun med store øjne sad og så op på den mørkhårede pige og skeptisk fulgte hun hende med blikket, som hun tilmed faldt på knæ oveni maden. – Tosset var det! Ja, åndssvagt, faktisk. ”Ej, det tror jeg så ikke lige.” Tonen var kølig, som hun forsøgte at ranke sig en smule og i et forsøg på at beholde lidt værdighed, kunne hun ikke andet end at le over den yngre elevs patetiske invitation til juleballet. ”Juleballet?!” – ”Du må da være rablende sindssyg…Som om jeg ville følges med DIG til juleballet!” Hun himlede lidt med øjnene og hun skævede så ellers spørgende hen imod Hannah.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2019 16:58:49 GMT
Hannah smilede over hele scenariet. Det var hyle morsomt at se Luna på denne måde, og endnu sjoverede hvordan Ava hele tiden pillede hende ned, det var simpelthen fantastisk. Ava havde om muligt overgået sig selv denne gang. Det var lige før man skulle få fat i Spencer Lynch, bare for at virkelig at køre den langt ud. For nu lod hun dog Ava om at styre showet. "Præcis! Skulle Ava synke så dybt, som at følges med dig til juleballet? Tror du ikke hun har nogen smag eller hvad?" Lød det hånligt før hun så uimponeret på Luna, der sad midt i maden. Simpelthen latterligt.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Dec 27, 2019 18:07:48 GMT
Luna var ligeglas med hvad der var omkring hende, det eneste hun så var Ava. Men den pige var til gengæld også virkelig smuk. Faktisk havde hun aldrig set noget smukkere! Det var som om Luna havde fået en form for tunnel-syn og Ava var lige i centrum af det. Hendes underlæbe begyndte at bævre lidt som det lød til, at Ava ville sige nej til hende. Luna tog derfor fat om Avas ene hånd og kiggede meget bedende på hende. "Nej nej nej du må ikke sige nej! Jeg vil ikke følges med andre end dig! Jeg.. Jeg elsker dig Ava Richmond." Erklærede hun og tilførte et par hundeøjne for virkelig at understrege sin kærlighed på pigen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2020 21:00:45 GMT
“Åh, du gode gud..” Ava betragtede Luna med store øjne, som hun kravlede rundt på bordet. Øjnene flakkede, som den mørkhårede pige greb ud efter hendes hånd og instinktivt, rev hun den til sig, som havde hun rørt en ækel tudse. Et fnys lød fra hende og med tydelig afsky, rykkede hun lidt væk, før hun hastigt rejste sig i et forsøg på at lægge afstand til tossen, der tydeligvis var påvirket af amortentia. ”Mere patetisk bliver det vist ikke…Kom Hannah. Jeg har seriøst brug for lidt frisk luft…” Erklærede hun koldt, som hun skulede til Luna og hankede op i sin designerhåndtaske.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2020 19:42:37 GMT
Hannah kunne simpelthen ikke holde en hånlig latter tilbage og måtte opgive forsøget, men den lille ørnetøs, havde simpelthen overgået alt forventning og at se hende kravle lidt opgivende og dybt forelsket rundt i kartoffelmos og salat var bare umådelig morsomt. Dog bed Hannah mærke i at mange omkringværrende elever var begyndt at kigge lidt på hvad der skete, så det var nok et rigtig godt træk af Ava af gå nu. Det var bare om at lave den rette Exit. "OG jeg som troede du var helt skudt i ham Emo-drengen, dårlig smag har du da hvert fald alligevel ikke, men Skat Ava samle ikke på skrald som dig og slet ikke en der hænger ud med gadekryds som @spencer" Grinede hun så og løb efter Ava og ud af storsalen.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Jan 9, 2020 15:48:53 GMT
Lunas øjne fyldtes med vand, og underlæben begyndte at bævre, da Ava valgte at gå fra hende. Hvordan kunne hun overhovedet gør noget så frygteligt, nu hun lige havde erklæret hende sin hemmelighed? Luna ville jo bare gerne følges med Ava til feste, var det da så slemt? "KOM TILBAGE SMUKKE ENGEL. FORLAD MIG IKKE HER MED ET KNUST HJERTE!" Råbte hun så efter skolens queen bee ligeglad med hvem der min ville kigge. Hun så ikke andre end Ava, som altså ikke så hende. "Vent på mig, vil du ikke nok?!" Bad hun og sank fuldstændig sammen midt i kartoffelmosen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2020 20:07:34 GMT
Det begyndte at blive decideret pinligt, som Luna teede sig. Én ting var, hvad Ava havde forventet sig..En anden var, hvad det åbenbart havde udviklet sig til. – Pigebarnet var jo hysterisk. Ava skævede en sig en smule tilabeg over skulderen, som hun forlod storsalen, men hun himlede så ellers med øjnene og regnede ellers bare med at Hannah fulgte med. ”Jeg bliver seriøst nødt til at finde en lækker date til skoleballet efter det her…Ellers bliver det MIG folk griner af..” Erklærede hun fast, som hun lod en hånd glide igennem de bløde lokker og hun så ellers bevægede sig ned imod krypten for at søge ly i Slytherins opholdsstue.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2020 20:55:23 GMT
Hannah rystede på hovedet af den ynkelige tøs. Det var jo utroligt hvordan man kunne opføre sig. Det var utroligt hvor meget sjovt man kunne få af lidt kærlighedseliksir, når bare man bruge den på den rette person. Hannah kiggede dog på de andre elever i storsalen og lavede så en cirkelbevægelse med sin pegefinder ud for sit hoved lige over øret og himlede så med øjnene. Derpå vendte hun omkring og skyndte sig efter Ava. "Hold op Ava, selvfølgelig vil drengene da følges med dig. Se dig lige, du er gudesmuk." lod det fra Hannah og smilede. Hun mente hvert et ord hun sagde, for Ava var virkelig flot!
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Jan 12, 2020 21:17:16 GMT
Luna så næsten grædende til mens dd to piger forlod salen, hvorfor ville Ava dog ikke have hende? Hun havde lyst til at løbe efter og slå armene om hendes ben, så de aldrig kunne blive skuldringen, men netop da mærkede hun nogen gribe blidt fat om hendes arm og holde hende tilbage. Luna forstod det ikke nu, men det var en der faktisk ville hjælpe hende, da bedt var blevet tydeligt for nogen at hun handlede under en kærlighedseliksir.
- out
|
|
|