Deleted
•
Post by Deleted on Sept 20, 2015 14:37:34 GMT
Der gled en behagelig følelse igennem Mitchels fingre han han mærkede hvordan fyren tydeligt godt kunne lide at blive nusset i skægget på den måde, og han smilede ved det, og havde faktisk bare lyst til at fortsætte. Hvor var det kommet fra at han havde lyst til det? han kunne ikke helt selv finde ud af hvorfor han havde det på denne måde med sin gamle ven. Måske havde han stadig et eller andet over for ham fra deres teenager år. hvem vidste, han gjorde ikke helt, ikke endnu under alle omstændigheder, men han kunne jo finde ud af det. han smilede til fyren og lo lidt "Jeg syntes nu at det ser meget godt ud, lidt samlejeet" smilede han drillende og bed sig lidt i læben imens han så ind i hans øjne, og rømmede sig lidt inden han tog sig sammen til at de kunne gå.
Han så sig lidt om på eleverne "Jah, det er ved at være meget længe siden syntes jeg, men det var gode tider vi havde her på skolen, jeg fik da en ven for livet" smilede han og så på ham, så fyren ikke var et sekund i tvivl om at det netop var ham han mente. Han bed sig i læben og rødmede lidt ved det han havde sagt. Endnu en gang kunne han mærke at Archi kunne lide hans berøring, og han tænkte lidt på om det altid havde været sådan, men at det først var nu han bemærkede det. Han bed sig i læben og satte sig ved siden af fyren i sofaen og så lidt på ham med et glimt i øjet "Jeg elsker det, det er virkelig et fantastisk arbejde, du ved jo at jeg alle dage har været glad for skolen her og unge mennesker, så det er det helt perfekte job for mig, og så har jeg mulighed for selv at styre mit arbejde" han lo lidt og lagde sin arm oven på ryglænet bag ved fyren ved hans side og bed sig lidt i læben "Tag nu endelig for dig, er der andet jeg kan byde dig på?" Spurgte han og studerede fyren lidt fra siden af hvor han sad. Han rødmede lidt da han kom til at tænke på hvor køn han faktisk var og at han ikke før havde set ham på den måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 20, 2015 15:31:34 GMT
Et Nyt Kapitel At Mitchel fandt skægget samlejeet var ikke ligefrem noget, der nogensinde ville have slået Archibald hvis ikke han havde sagt det. Han gik op i at tage sig godt ud, javist, men så var der ikke så forfærdeligt meget mere i det. Derfor kommenterede han da heller ikke yderligere på det og smilede bare lidt over kommentaren. De skulle jo alligevel også tage sig sammen til at komme videre, så det var nok godt nok bare at lade det ligge.
"Det var du ikke ene om," besvarede han hurtigt, bare så Mitchel var sikker på, hvor meget han rent faktisk havde betydet for Archibald dengang. Vel også nu - han skulle bare lige vænne sig til, at de jo ikke længere var børn. "Jeg burde have skrevet til dig," konkluderede han da også. Ikke specielt sentimentalt, men blot som en konstatering. Det havde jo været nemt for ham at sende et brev til Hogwarts, men det havde han bare aldrig fået gjort. Nu var han jo så bare glad for at deres veje var mødtes igen, og at han havde det præcis lige så godt i den andens selskab som han havde haft det dengang. Han lænede sig også ganske roligt tilbage i sofaen og fulgte ham med blikket som Mitchel selv satte sig. "Det lyder umiddelbart ret perfekt til dig," svarede han ærligt og smilende. Han kunne nærmest ikke forestille sig noget andet, der kunne passe bedre til hans ven. "Er det som du havde regnet med?" Han kunne jo regne ud, at Mitchel var glad for det. Det var ret nemt at konkludere ud fra hvad han sagde. Men derfor kunne det jo godt være at nogle ting var anderledes end han havde forventet. Det var jo ikke nødvendigvis en dårlig ting. Han var nødt til at læne sig lidt frem for at kunne hælde noget op i sin glas. Spørgende holdt han flasken op mod Mitchel, selvom han jo sådan set forventede, at han også gerne ville have noget - han havde trods alt taget to glas med hen. "Ellers mange tak," svarede han da også bare som han rakte det ene glas til Mitchel. Det andet tog han selv i hånden inden han duftede lidt til indholdet. Endnu en vane.
template by Sammy @ Adox 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 20, 2015 15:46:04 GMT
Et sug af glæde gled i gennem kroppen på Mitchel da Archi indrømmede at de begge havde set hinanden som bedste venner, han vidste ikke hvorfor men de havde faktisk aldrig rigtigt snakket om hvad de var til hinanden, det havde jo bare været så naturligt at finde sammen i fritiden. han havde altid haft det godt i den anden mands nærvær, og det havde han stadig, og selv om det virkede som om der var noget nyt imellem dem, så var det stadig meget fantastisk at de kunne mødes efter så mange år, og stadig have gnisten. Han fugtede sine læber lidt og så på ham "Og jeg skulle have skrevet til dig, men tiden er gået og vi har levet hver vores liv i en periode, så har vi jo også noget at snakke om ikke" han smilede skævt til fyren og gled en hånd igennem sit mørke hår.
Han betragtede fyren imens han sad der ved siden af ham, og han havde lyst til at tage om ham og trække ham ind til sig i endnu et kram men han gjorde det ikke "Du har så evigt ret Archi, det er perfekt til en som mig" han lo lidt og lod armen glide ned på hans ryg som han strøg let "Det er meget tidskrævende, og jeg er jo næsten altid her på slottet, men det er også det eneste jeg ikke havde regnet med. men så sparer jeg jo husleje" drillede han og tog imod glasset fra fyren, da han selvfølgelig havde nikket til at han gerne ville have et glasogså. Han havde en svaghed overfor whiskey. Han så til imens fyren duftede til indholdet og ventede lidt inden han løftede sit glas " Skål på et fantastisk venskam og en lys fremtid" smilede han og drak lidt af glasset, og mærkede hvordan varmen spredte sig i hele hans krop.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 15:42:04 GMT
Et Nyt Kapitel "Det er selvfølgelig rigtigt nok." De havde sådan set meget at snakke om. Ingen af dem vidste vel egentlig rigtigt noget om hvad den anden havde foretaget sig i de mange år. Og Archibald kunne jo sådan set regne ud, at han ikke var den eneste, der havde haft travlt. Det var nok med forskellige grundlag deres karriereveje havde været tidskrævende, men det ændrede jo ikke på, at de begge have oplevet meget uden at vide noget som helst om hvad den anden havde været ude for gennem livet. Forhåbentligt havde Mitchel ikke taget for mange dårlige oplevelser med sig. Det virkede nu heller ikke ligefrem sådan - heldigvis. Det havde ikke været til at bære, hvis han havde haft for meget at bære rundt på.
Han blev også glad for at høre, at Mitchel så jobbet som ligesom perfekt for ham som Archibald havde forudset. Uden rigtigt at tænke over det lænede han sig yderligere en smule tilbage, da han blev strøget på ryggen, bare for at møde berøringen. "Det lyder i det hele taget som om intet kunne være bedre." Selv kunne han jo ikke vurdere hvor glad han ville blive for jobbet endnu. "Det er fantastisk at have muligheden for at bo her," medgav han dog. Det gjorde det hele lidt lettere, selvom han nu godt nok ville komme til at savne sin lejlighed i London mens han var væk. I det mindste ejede han den stadig, så han trods alt havde et sted at bo mellem semestrene. Han smilede, da Mitchel løftede glasset til en skål og besvarede den da også med et løftet glas og et nik inden han selv drak noget af det. Smagen af whisky var velkendt omend han ikke var typen, der drak forfærdeligt meget. "Den kan kun blive god nu," påpegede han smilende om fremtiden inden han drak en smule mere og stillede glasset fra sig, selvom der stadig var en del i det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 17:22:53 GMT
Et smil gled over Mitchels læber og han betragtede fyren ved hans side med et kærligt glimt i øjet " Men nu har vi jo en masse tid til at lærer hinanden at kende, selv om jeg er sikker på at jeg kender dig ufatteligt godt" smilede han og betragtede ham lidt, han nød at se på ham og de bevægelser som han lavede. Var det underligt at han havde det på den måde? han fuglede sine læber og bed sig lidt i underlæben imens han så på ham. Han nikkede lidt til ham "Ja, det har du ret i, det kunne ikke være mere perfekt" svarede han og gled en hånd op igennem sit hår og nikkede til at det var fantastisk at de havde muligheden for at kunne bo her på skolen "Det er næsten som at være elev igen, selv om man nu sover alene" han smilede og strøg ham let ned over ryggen, og rykkede tættere på "Har du en privat bolig ved siden af? et sted du kan være i sommerferien?" spurgte han og bed sig nysgerrigt i læben.
Han drak en tår mere af sin whisky og fugtede sine læber lidt "Det er altså virkelig dejligt at se dig igen Archi" smilede han og gled sin hånd op over fyrens ryg og gled den igennem hans hår, han vidste ikke hvorfor man han havde virkelig svært ved ikke at røre ved ham. Han bed sig i læben og drejede sig lidt i sofaen " Er du så single? eller har du en flirt et eller andet sted ude i verden?" spurgte han og så ind i hans øjne så godt han nu kunne, han var som altid meget nysgerrig og havde svært ved bare at sidde og snakke om vejret udenfor, han ville vide noget om fyren nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 17:55:17 GMT
Et Nyt Kapitel Mitchel havde ret. De kendte nok stadig hinanden utroligt godt, selvom det var længe siden. Selvom de begge havde ændret sig og begge havde oplevet en masse nyt, så var de på bunden vel stadig de samme. Sådan føltes det i hvertfald. Ellers havde Archibald heller ikke fundet sig så meget i den andens berøringer. Og han havde da slet ikke brudt sig om dem på samme måde som han gjorde. Da Mitchel rykkede tættere på lænede Archibald sig let ind mod ham, dog uden at lukke afstanden helt mellem dem. Mere som et tegn på, at han ikke havde noget i mod det. Tværtimod. "Jeg har stadig min første nat her i vente," kom det lidt grinende fra ham. Det var egentlig ikke noget han havde tænkt så meget over før nu. "Ja, jeg tænkte det var en god idé at beholde min lejlighed. Bor i London normalt." Han smilede til Mitchel og nikkede lidt. Så vidste han da også dét.
Hånden der strøg ham over ryggen og også gled gennem håret på ham sendte en let kuldegysning gennem ham, en god slags. "Det er også godt at se dig," svarede han lidt forsinket og søgte Mitchels øjne, da han drejede sig. "Jeg har heller ikke fundet nogen." Det var et ærligt svar. Han havde heller ikke forsøgt at finde nogen at dele livet med. Den slags var i forvejen en meget langsom proces for ham og han lod sjældent sig selv betro sig nok til andre til overhovedet at overveje det. Lidt usikkert lod han en hånd hvile på Mitchels knæ. Han vidste ikke hvad der lige skete for ham, eller jo.. Et eller andet sted vidste han det jo godt. Det kom bare lidt uventet for ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 18:45:56 GMT
Det var utroligt dejligt at se fyren her igen, og være sammen med ham på den her måde, han havde alle dage nydt at være sammen med fyren her og han nød det stadig i fulde drag, det var virkelig dejligt at mærke at Archi lænede sig lidt imod ham og på den måde kom de tættere på hinanden, og han kunne slet ikke finde ud af hvad dette nye imellem dem var for noget, men han kunne virkelig godt lide det, og havde bare lyst til at lægge sine arme omkring fyren og holde om ham. Han nikkede lidt "Det lyder da dejligt med en lejlighed, det kan jo være at jeg må komme og besøge dig der når vi har ferie" smilede han og så ind i hans kønne øjne med et lille grin. de var lidt fjollede som de sad der og flirtede på en eller anden underlig måde, men Mitchel havde ikke prøvet dette før.
Han smilede og rødmede lidt over fyrens ord og så lidt ned på den hånd der var blevet tildelt hans knæ og han nød faktisk at mærke at Archi tog dette lidt anderledes skridt, og han smilede blot til ham "Nåårh, det kommer jo nok en dag" han så lidt ind i hans øjne, og lagde så sin hånd oven på hans, ganske kort før han tog glasset op og drak det sidste af indholdet, og satte det på bordet igen og lagde sin hånd på hans endnu en gang "Det bliver helt underligt at være på skolen igen hva?" spurgte han og bed sig lidt i læben. Han havde stadig sin arm om fyren og så ind i hans øjne med et charmerende lille smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2015 21:58:15 GMT
Et Nyt Kapitel "Det burde du," gav Archibald ham ret. Han ville med glæde vise Mitchel sin lejlighed og var et eller andet sted også helt ærgerlig over, at han endnu ikke havde gjort det. Men det hang jo selvfølgelig sammen med den manglende kontakt i mellem dem. "Men den er nu ikke noget særligt. Du ved.. Det er bare et sted at være." Det eneste hans hjem reelt set havde betydet for ham var fred. Det betød, at han ikke længere var på arbejde og at han ikke behøvede holde øjne og ører åbne konstant. Derfor var det heller ikke andet end en simpel lejlighed. Der var de møbler han havde brug for og absolut ikke mere. Men derfor ville han nu gerne vise den frem til Mitchel alligevel. Eller også ville han egentlig bare gerne have en undskyldning for at tilbringe mere tid sammen med sin ven. Han mindedes ikke at have haft de tanker før. Ikke på samme måde. Det påvirkede ham på en anden måde nu og det fik ham mest af alt lyst til bare at komme nærmere Mitchel.
"Måske.. Det er ikke noget jeg føler jeg har manglet." Ordene brugte han mest som distraktion til sig selv, da han egentlig stadig bare var lidt overrasket over hvordan han lige havde det med at være så tæt på Mitchel lige nu. Det blev kun sværere at holde fokus væk fra det, da vennens hånd også lige hurtigt rørte hans, inden Mitchel ellers fik tømt sit glas. "Det er helt underligt at se dig igen," bekendtgjorde han som svar. Han kunne lige så godt være ærlig omkring det lige nu. Ellers kom han næppe nogen vegne. Øjnene mødte roligt Mitchels og han nåede at læne sig en smule tættere på inden han tog sig selv i det og stoppede bevægelsen. Han trak sig dog ikke væk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2015 22:35:06 GMT
Der gled et roligt smil over Mitchels læber imens han stille betragtede fyren imens han svarede at han godt måtte komme og se hans lejlighed, hvilket han så meget frem til med det samme, for han vidste bare at det ville blive rigtigt hyggeligt, og dejligt at tilbringe tid sammen med ham, også fordi at det så ville være et mere privat sted, og så om sommeren, det kunne jo så være at de kunne tage til stranden, eller i parken og spise sammen. Han smilede lidt ved de planer som han allerede var ved at lave inde i sit hovede, men så så ind i fyrens øjne og smilede "Det er da ligemeget om det bare er en lille lejlighed, når det kommer til et hjem er det jo ligemeget om det er et skur eller taj mahal, bare det er ens eget hjem" smilede han beroligende og betragtee ham lidt derfra hvor han sad.
Han mærkede godt at fyren kom tættere på og at han tydeligt godt kunne lide den kontakt der var kommet imelem dem, set var ikke rigtigt fordi at den ikke havde været der før, men bare ikke helt på denne måde, han følte sig på en eller anden underlig måde tiltrukket af fyren, hans ven. og han var bange for at hvis han gjorde noget, så ville han miste hans bedste ven, og måske ville han såre ham. Han bed sig lidt i lben og så på ham "Det r også underligt at se dig igen, men jeg er glad for at du er her" svarede han og så ind i hans kønne øjne, og løftede stille hånden da han kom tættere på med overkroppen, og dermed også govdet, og ganske stille og meget nensomt led han sine fingre igennem fyrens blege skæg, og så tog han lidt mod til sig. og lænede sig frem for ganske blidt at lade sine læber mødes hans i et ganske blidt første kys. dog trak han sig hurtigt væk, og så lidt ned "Undskyld" hviskede han og bed sig i læben. Han vidste godt at det var forkert, men han havde bare sådan lyst til at smage de læber, at det var svært ikke at gøre det. Han så uskyldigt ind i fyrens øjne.
|
|
|