Gregory Gayle Gage
•
Muggler
Fødselsdag: 26.08.2029
Blodstatus: Muggler
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Engelsk/Fransk
Arbejdsplads: A Night to Remember
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Drag queen
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Gregory Gayle Gage on Dec 12, 2019 19:58:28 GMT
Tiltænkt: @cedric Tid/sted: Edinburgh by midte Lørdag December kl 15 Vejr: Sneen daler stille, 3 grader Vinteren havde sat sine spor i de mange gader i Edinburgh. Gregory var taget væk fra sin Drag bar i London for at tage på juleshopping et andet sted. For en gangs skyld var det ikke et job han var taget ud til. Nej det var rent faktisk bare for hyggens skyld. Desuden så manglede han også at finde nogle julegaver til sig selv, og måske en til Tati. Han nød faktisk også at være lidt væk hjemme fra og alt den manglende kærlighed han havde fået fra Kristian for et par år siden. Spaden der havde ødelagt hele hans kærlighed ved at være sammen med en anden i deres seng når han ikke havde været hjemme. Nej hans kærlighedsliv var ødelagt, og han havde ikke lige frem håb om at finde en ny kæreste. Han vidste ikke om han kunne stole på folk længere, eller om det var ødelagt for altid. Han havde givet Kristian alt hvad han pegede på og lagt hele sin sjæl i deres forhold og så var det bare blevet ødelagt. Nu havde Gregory godt nok været single i nogle år og det passede ham helt fint. Der var tid til at han kunne passe både baren og sin tour som drag queen. Og nu hvor han også var begyndt at synge og lave musik videoer så havde han rigeligt at se til.
Det lidt lyse hår sad som det skulle og strittede ikke ud til alle sider. Det var som det skulle være, og det var det han håbede på. Med poser i hver hånd vandrede han ned ad gaden og kunne egentlig godt bruge noget varmt, lidt kaffe eller noget. Så længe det ikke var gløgg! Som han bevægede sig gennem gaden kiggede han lidt ind af butiksvinduerne og smilte lidt for sig selv som han kiggede på noget nyt tøj. Måske han skulle overveje at kigge på lidt af det nye tøj inden han tog helt hjem. Han kunne måske godt bruge lidt nt tøj.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 20:24:56 GMT
Det var en rolig aften. Cedric var ude og vandre, han havde en del tanker for tiden. Livet var jo egentligt ganske godt, men han var forvirret over sig selv. Han havde en kæreste som han var ganske glad for, også selvom han ikke havde talt med Olivia i nogen dage. De havde ikke været sammen super længe, og Cedric måtte nok indrømme at han ikke rigtigt kunne mærke alt det som han gerne ville, han kunne bare mærke sådan en ubehagelig uro i kroppen hele tiden.
Lige nu var han ude og gå i de snefyldte omgivelser, som han fik øje på en blond fyr der stod et stykke fremme og kiggede på vinduet. Cedric ville bare have en kop kaffe inden han skulle hjem på Hogwarts og slappe af. Som han gik forbi den fremmede mand, kom han til at glide i det glatte fører og stødte ind i ham med skulderen så han var ved at vælte: "Wow! Hold da op det er glat... Er du okay?" spurgte han i mod den fremmede.
|
|
|
Gregory Gayle Gage
•
Muggler
|
Post by Gregory Gayle Gage on Dec 16, 2019 20:46:03 GMT
Selvom der ikke rigtig var nogen vind så var det stadig koldt, og Gregory kunne mærke det i kinderne. Nu havde han også været godt og vel ude i 6 timers tid, og han havde faktisk ikke engang taget togrejsen med han også havde været på. Egentlig satte han bare pris på at være kommet lidt væk fra London. Det var noget han skulle gøre lidt mere end han normalt gjorde. Det ville være godt for ham, i stedet for altid at ligge sig til at arbejde hele tiden. Som han stod og betragtede vinduet vendte han sig om og blev stødt ind i, han havde ikke haft ordentligt fat i den ene pose så den røg ud af hånden på ham og kort tid efter lød der en kliren. Det var tydeligt at høre det var noget glas der var gået i stykker. "Er du okey, du havde nær faldet?" kom det fra ham og lagde en hånd på mandens overarm. Det var en god overarm sådan bare lige hurtigt at mærke på, men nu var det mest af alt for at manden ikke skulle falde. Han fjernede hånden fra mandens overarm og bukkede sig ned for at samle sin pose op. "Nå der røg den juledekoration." mumlede han lidt for sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 19:56:47 GMT
Cedric smilede i mod den fremmede. " ja ja, jeg har det okay... " smilede han og kiggede sig kort omkring: "Jeg er bare træt, så jeg tror at jeg går lidt i mine egne tanker" sagde han i en rolig stemme, han var en ganske rolig fyr og han tog altid tingene ganske roligt. "Lang dag, du ved" sagde han, og det var jo ikke ligefrem fordi at aftenen var slut endnu eller noget i den stil. Men der var jo nok at se til, især når at vinteren nu endeligt havde sneget sig ind på ham. Cedric hadede de mørke dage.
"Åh nej, det er jeg virkeligt ked af... Har du været ude og købe den?" spurgte han i en rolig stemme og bukkede sig ned for at hjælpe. Cedric vidste godt at han måske havde en lille svaghed for andre mænd Men følelsen og tankerne var gemt meget langt væk. Han skulle ikke være en af dem der pludseligt blev homoseksuel som voksen, det var simpelthen for dumt og han brødre ville helt sikkert drille ham resten af sit liv.
|
|
|
Gregory Gayle Gage
•
Muggler
|
Post by Gregory Gayle Gage on Jan 7, 2020 11:14:40 GMT
Det var vel egentlig ikke så sært at man gik i sine egne tanker. Det var snart jul og man skulle købe julegaver, gud fader bevars altså. Måske han faktisk skulle finde ud af at tage til Frankrig i julen. Det var noget tid siden han havde besøgt sin mor der. Så måske han rent faktisk skulle slå et smut forbi, bare for at sige hej. Han skulle alligevel lukke baren i julen. "Det skal du ikke tænke på, det er snart jul, så går man lidt i sin egen verden." han fortsatte sit smil og kiggede på ham. "Lang dag og mørke tider, jeg kender det godt." han nikkede lidt for sig selv og rettede på sit halstørklæde ved at ligge den ene ende over skulderen.
"Nå det skal du ikke tænke på, det er okey. Det går nok, jeg overlever." han kiggede lidt på posen og så op på manden. Det var virkelig en pæn mand når han sådan lige så på ham. Selv lagde han ikke skjul på at han var til fyre hvis det blev opdaget. Men hvis han kunne gå lidt i med mængden uden at blive opdaget for sit arbejde, så var han glad. Det kunne være uhyggeligt sådan at blive mødt med kamera i hovedet altid, eller at blive kendt på gaden. Det var nok også en af grundene til at han var taget væk fra London i dag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2020 12:11:41 GMT
Cedric smilede. Var det mærkeligt at han faktisk syntes manden så en smule godt ud? Han rystede hurtigt tankerne væk, han var ikke til mænd alligevel, det prøvede han jo ihvertfald at bilde sig selv ind, og det havde han sagt i mange år. "Ja det må man sige, vinteren er ikke den sjoveste tid på året" sagde han i et roligt smil, Cedric var helt klart et sommer menneske - men var alle mennesker ikke det, på den anden side? Det var ihvertfald de færreste der foretrak regn og blæst.
"Er du sikker? Jeg kan godt tage med ned og købe en ny til dig" sagde han roligt. Han vidste jo så ikke om det var en der var købt eller om han selv havde lavet den: "Eller er det et par børn der havde været igang med at give dig en tidlig julegave?" spurgte han i et grin. Cedric havde fået juledekorationer af nogen af eleverne på Hogwarts, så han havde jo ikke selv brug for at begynde at lave den slags.
|
|
|
Gregory Gayle Gage
•
Muggler
|
Post by Gregory Gayle Gage on Jan 11, 2020 17:17:54 GMT
Det var ikke så svært at se at manden foran ham så ret godt ud. Det var ikke fordi at manden så dårlig ud, det var en smuk mand, og han passede tydligtvis på sig selv og sin krop. Det var bare endnu et plus i hans bog, så længe han ikke var motions freak for det var han ikke selv. "Den er nu meget hyggelig." hvis der var en ting han elskede så var det vinter, det var bare ikke så tit at han kunne nyde det fuldt ud. Der var som regl et eller andet arrangement han var blevet inviteret til, og det var som regl et sted der aldrig lå sne. Nej det var nu meget rart at være her lige nu hvor der var lidt sne, og kulden kunne bide en i kinderne.
"Det er virkelig pænt af dig, men det behøves ikke" kom det fra ham og kiggede sig lidt om efter en skraldespand. Dog kunne han ikke se nogen lige i nærheden af ham. "Børn? Nej ellers tak, ingen børn fra min side af. Hverken egne eller nevøer eller niecer. Nej bare mig og lidt impulskøb" han trak lidt på skuldrende og kiggede ned på posen. "Det var bare sådan en jeg faldt over." han kiggede op på manden og var stadig lidt overrasket over hvordan manden egentlig så ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2020 15:21:27 GMT
Cedric smilede i mod ham og nikkede så. Han ville nu ellers gerne være elegant og hjælpe ham hvis han kunne, men han ville da heller ikke presse sig på: "Åh det kender jeg alt for godt... Jeg har dog fået en stak julegaver fra mine børn" grinede han og rømmede sig så let "Eller altså ikke mine børn på den måde, jeg er professor på Hogwarts" smilede han let, der var flere af eleverne der havde været forbi med små ting til ham, og det var da pænt af dem - men det behøvede de nu slet ikke.
"Arhh ja... Jeg er ked af jeg ødelagde den så" smilede han kort. Cedric syntes bestemt at han var... interessant på en eller anden måde, nok fordi at noget i ham nærmest var lidt kvindeligt og enormt tiltrækkende, men han va bare... en mand.. Cedric følte sig forvirret og prøvede ikke at tænke dybere over det. Det endte bare med at drille hans tanker mere end de allerede var i forvejen.
|
|
|
Gregory Gayle Gage
•
Muggler
|
Post by Gregory Gayle Gage on Jan 25, 2020 21:20:38 GMT
Det var ikke engang sikkert at det var låst helt fast på at han skulle have børn. Men som det så ud nu så ville han altså ikke have børn. Han havde ikke engang fundet en fyr at være sammen med. Den fyr der kunne overtale ham til at overgive sig til følelser igen og tillade at kærligheden skulle blomstre i hans indre. "Børn? Dig?..." han kiggede lidt en ekstra gang på ham. "De kan da ikke være så gamle så ung som du ser ud." kommenterede han lidt flirtende og kom egentlig hurtigt til at tænke på det ikke var så smart når fyren foran ham havde børn. Så var han jo helt klart ikke til fyre. "Åh ikke dine børn. Javel ja. Nu forstår jeg." han grinte lidt for sig selv og kløede sig på armen. "Hogwarts. Den skole har jeg ikke hørt om. Er den god?" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå.
På ny stirrede han på posen og trak på skuldrende. "Skidt pyt med det, jeg skal bare ikke lave impulskøb, slet ikke når jeg slet ikke har plads til det i sidste ende." han kløede sig på armen igen så posen raslede med det ødelagte glasskår. Det var en yderst interessant person der stod foran ham. "Hør hvis du vil give noget kan du give noget varmt så er vi lige, aftale?" spurgte han og sendte ham et flirtende smil på ny.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 9:52:08 GMT
Han grinede let og kiggede så på ham med et ganske bekymret blik i et kort øjeblik. Cedric var fuldblod, han var opvokset iblandt magikere og han gik kun i blandt folk der var magikere., Så det løb ham en smule koldt ned af ryggen da han tydeligt kunne gætte at denne mand måtte være en muggler. "Ehm ja. Ja den er ganske god. Ligger i.... Romanien" sagde han og måtte jo hellere få det til at ligge langt væk så der ikke lige var nogen chance for at han undrede sig: "Så jeg rejser en del frem og tilbage" løj han. Eller helt løgn var det jo ikke, det var jo bare ikke fordi han tog en flyvemaskine for at komme på arbejde.
"Jamen det kan jeg sagtens... Der ligger vidst en café hernede" sagde han og pegede i retning af en cafe han kendte et stykke nede af vejen: "jeg er opvokset her i området" sagde han og smilede ganske roligt. Han var glad for England. han kunne faktisk ikke helt forestille sig nogensinde af slippe det helt, men nu havde han jo heldigvis også et job der gjorde han kunne være ret fri i sin fritid: "Hvad med dig, hvad arbejder du med?" spurgte han som han begyndte at gå.
|
|
|
Gregory Gayle Gage
•
Muggler
|
Post by Gregory Gayle Gage on Mar 7, 2020 15:22:23 GMT
Det var utroligt at nogen kunne have et arbejde med børn. Han havde da overvejet en dag at få børn selv, men det var ikke der han var lige nu. Han ville hellere passe sit arbejde, og så bare nyde de ting der kom til ham. "Romanine siger du. Så kan du umuligt være hjemme ret tit." kom det fra ham og kiggede på manden foran sig. "Jeg kan nu heller ikke prale af at være hjemme særlig meget." kom det fra ham og kiggede lidt på ham. Det var jo ikke fordi han var så meget hjemme til overhovedet at kunne slappe af. Han nød godt af det arbejde han havde, og han var glad for at have det arbejde han havde.
"Jamen så lad os komme afsted." kom det fra ham og kiggede lidt på ham. Han kunne bare vise vej, for lidt varmt at drikke ville han i hvert fald sætte pris på. Det ville egentlig også være lidt godt at få lidt varme ind i kroppen igen, nu havde han jo bevæget sig rundt i denne her kulde længe. Edinburgh var bare lidt mere koldt end det var i London, men sådan var det vel altid med Scotland. "Mig? Du vil ikke tro det hvis jeg sagde det." kom det fra ham og smilte lidt. Han gik dog lidt ved siden af ham for at bevæge sig ned af den vej manden havde sagt de skulle gå. "Men jeg er international drag queen. Ret populær rundt omkring i verden." Som han gik forbi en skraldespand smed han posen med det ødelagte glas ned i den. Der var ingen grund til at han skulle slæbe den med sig alle steder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 14:10:10 GMT
Han smilede. "Nej jeg forsøger lidt når der er ferier og den slags" sagde han i en rolig stemme og lagde hovedet let på skrå. Han var glad for at være lidt ude og se sig omkring, og mest af alt så var dette her område bare et af dem han virkeligt holde af. "Du holder måske også af at rejse?" spurgte han og smilede let, han ville faktisk - mærkelig nok, gerne tale mere med den fremmede. Det var jo ikke fordi at han normalt var typen der sådan var helt vildt social. Han fik socialtliv nok på skolen synts han selv.
"What? Wauw det er virkeligt sejt..." sagde han. "Jeg tror faktisk aldrig jeg har set et drag show... sagde han, det gad han nu virkeligt godt det var sket ikke det. Det var bare som om at muligheden ikke sådan lige havde budt sig, for det meste brugte Cedric jo tiden på skolen eller hjemme med næsen i en bog. Han var ikke altid så god til at komme ud, men en god fest engang imellem sagde han da ikke nej til.
|
|
|
Gregory Gayle Gage
•
Muggler
|
Post by Gregory Gayle Gage on Apr 11, 2020 15:09:37 GMT
Det var ikke så mærkeligt at denne mand foran ham rejste meget. Det var da klart når man arbejde helt i Romanien. Det var jo lidt lige som ham selv, han rejste jo også meget, og gerne i flere måneder af gangen. Der var ingen der endnu havde fået ham til at blive hjemme fra et arbejde. Det skulle nok komme en dag, men tanken om Kristian der lå i deres seng med en anden mand skræmte ham. For tænk hvis alle mænd var sådan? Kristian havde været hans store kærlighed og ville nok altid være det. "Det lyder ellers dejligt" kom det fra ham og kiggede lidt på ham med et smil. "Jeg elsker at rejse. Der er så meget at se i verden, og alt ting ændre sig hele tiden. Så mange nye ting at opleve, men jeg har endnu ikke været i Romanien på en af de mange turnere jeg har været på." kom det fra ham og smilte lidt.
Det var vel ikke så underligt at han ikke havde set et drag show når han arbejde i Romanien, det var jo ikke fordi det var velset et sted som det. Ikke hvad Gregory vidste af, men så igen han var heller ikke ret god til geografi og hvad der var velset i de forskellige lande. "Har ud ikke? Det er en skam." kom det fra ham og tænkte sig lidt om. "Hvis du en dag kommer til London, så burde du møde op i min drag klub 'A Night to Remember' der er shows næsten hver aften kl 21. Du er utroligt hvor nogle er, og de starter bare i det små." kom det fra ham og smilte lidt. Alle burde se et drag show, det var fantastisk underholdende, især hvis nogle af dem fik publikummet op på scenen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2020 16:05:57 GMT
"Der er ellers meget skønt, jeg er også glad for at rejse men jeg har desværre ikke haft æren af at være så mange steder som jeg nok ville ønske" sagde Cedric i en venlig stemme og smilede i mod ham. Han havde da været på ferie engang imellem, men oftest så arbejdede Cedric så meget at når han holde fri, så ville han faktisk bare gerne ligge derhjemme med en god bog, eller besøge sin familie som han jo heller ikke så så ofte. Hele hans liv var jo nærmest på Hogwarts.
"Åh det vil jeg virkeligt gerne, det kunne være hyggeligt" sagde han i et smil. Cedric var meget åben overfor alle mennesker og stilarter, hvilket nok var meget anderledes end hans brødre, de var nok meget mere "mande mænd" der ikke helt syntes bøsser var det mest cool i verden. Nok især ikke Wyatt, han var vidst nok lidt homofobisk. Der var Alecander og Christopher nok lige mere rolige. Som de gik ind på cafeen satte Cedric sig roligt ned, lige nu bare glad for at have lidt selskab.
|
|
|