Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2020 17:58:22 GMT
Som Kiara var blevet sat der i stuen for at falde ned, begyndte hun roligt at sidde og tænke lidt, og hun kunne måske godt se, at hun ikke havde opført sig aller pænest, hvilket nok egentlig gjorde hende lidt flov. Det havde følt som en bombe der blev kastet at Shawn pludselig ikke var der mere, og at der i stedet var en ny. Samtidig kunne hun da også godt se på sin søster, at denne nye mand gjorde hende langt gladere. Hun så efter dem og da der var gået nogle minutter rejste hun sig og gik med rolige skridt ud i køkkenet. ”undskyld hr. Morgan? Må jeg forstyrrer et øjeblik?” Hun kiggede kort over på Marietta, så hun kunne se at Kiara var faldet til ro igen. ”Først vil jeg gerne undskylde min opførsel før, det kan ikke være nemt at føle sig velkommen sådan. Jeg… jeg øhm forventede at se en anden. Og…” hun kiggede over på Marietta et øjeblik uden at sige noget. Så vendte hun blikket imod ham igen. ”Mari ved mere om kærlighed end nogen anden jeg kender, så hvis hun mener det er det rigtige at være kærester med dig, så er det sådan det skal være.” Først nu gik det op for hende, hvor tæt de to egentlig stod og så en forskrækket gazelle sprang hun et halvt skridt tilbage. Jøsses var hun vadet lige ind i deres kærligheds erklæringer, det havde bestemt ikke været planen! "Helt ærligt! lillesøster til stede, OK!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2020 16:30:10 GMT
Marietta klukkede lidt af Castors kommentar, som han valgte at tage lidt pis på situationen. Hun plantede endnu et lille kys på hans læber og hun sendte ham så ellers et drilagtigt smil. ”Åhh, pas nu på, med at gøre dig for store forhåbninger..” Drillede hun spøgefuldt før hun atter rynkede en smule på næsen. Taget omkring Castors nakke slap hun dog, som Kiara trådte ind i køkkenet og hun vendte sig så ellers en smule, så hun ikke stod med ryggen til hende. Hun mødte kortvarigt og lettere formanende søsterens blik, men hun skævede så atter over imod Castor, som Kiara sendte en undskyldning i hans retning.
|
|
|
Castor Morgan
•
Magiker
Fødselsdag: 17.05.2022
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeret for magi
Afdeling: Magiske Katastrofer Obliviaterhovedekvarteret
Stilling: Leder
C-box navn: Maffe
|
Post by Castor Morgan on Mar 6, 2020 19:47:13 GMT
”Jeg er blevet en optimist i det sidste.” svarede han blødt med et glimt i øjet, mens han stadig holdt Marietta tæt til sig, før hans opmærksomhed brat måtte vende sig mod lillesøsteren, som havde sluttet sig til dem i køkkenet. Castor nikkede som tegn til at han ville lytte til Kiara, og forholdt sig tavs mens hun talte, lige indtil hun kom med sit udbrud over hvordan han og Marietta stod, og han ikke selv kunne holde masken. Han smilede varmt til Marietta før han slækkede sit greb om hende en smule, og vendte sig mere mod Kiara. ”Der er intet for mig at tilgive, Kiara. Jeg vidste godt at det var urealistisk at jeg ville blive taget imod med åbne arme helt fra starten af, specielt sådan som I alle er blevet introduceret for mig. Men jeg sætter pris på det.” Han sendte Kiara et skævt smil. ”Forhåbentligvis kommer det kun til at gå bedre fremover. Og lige så du ved det nævnte jeg altså ikke kun de Quidditch-billetter som en måde at vinde point fra dig på. Jeg kan rent faktisk skaffe dem.” tilføjede han, ikke uden en tydelig grad af morskab i tonefaldet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 9, 2020 20:15:43 GMT
Kiara stod en tid og nærstuderede Castor igen. Det var som om hun så ham med nye øjne nu og igen derfor havde behov for at se ham an. Hvem var denne mand egentlig og var han god nok til hendes søster? Egentlig kunne hun måske ret godt lide Castor, han virkede da cool nok, når man altså lige så bort fra den virkelig grimme frakke, men ellers cool. Hun havde dog alligevel lidt dårlig samvittighed også selvom Castor sagde hun ikke burde have det. Det var bare ikke så nemt altså. Det betød faktisk noget for hende at han tog imod undskyldningen, hvilket han så ikke rigtig ville. "Jeg.. Jeg forventede jo lidt at se en anden. Det.. overraskede mig. Og jeg er altså ikke kun Quidditch-nørd." Hun kiggede ned af sig selv og så den quidditchbluse hun var iført og kunne godt se det lidt talte mod hendes sag pt, men hun ville bare ikke være lillesøsteren som kun blev inviteret til kampe for at kunne acceptere deres forhold. "Der er altid en intention bag af skaffe billetter." sluttede hun derfor af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2020 18:54:52 GMT
Marietta betragtede henholdsvis Kiara og Castor, som samtalen gik imellem dem. Hun havde ganske stille trukket sig lidt tilbage i baggrunden i håbet om at de to ville kunne finde ud af at rode den problematik ud, der var blevet skabt. Trods alt, kunne Marietta ikke mægle imellem dem konstant, hvis det skulle fungere. Tværtimod, var de to nødt til at lære at kunne fungere og det gjorde de bedst ved selv at løse problematikken. Derved sendte hun blot lillesøsteren et lille beroligende smil, før hun vendte sig om for at hælde tevand på kedlen og sætte den over på komfuret.
|
|
|
Castor Morgan
•
Magiker
Fødselsdag: 17.05.2022
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeret for magi
Afdeling: Magiske Katastrofer Obliviaterhovedekvarteret
Stilling: Leder
C-box navn: Maffe
|
Post by Castor Morgan on Mar 13, 2020 0:24:56 GMT
”Jeg ved det.” lød det forstående fra ham, og Castor måtte kaste et skævende blik mod Marietta, som han sendte et varmt smil. ”Men jeg regner med at det bliver mig, Marietta kommer til at blive ved fremover.” uddybede han sit svar, lige så meget som svar til Kiara som det var en slags erklæring til Marietta. Han holdt meget af hende, og havde ingen intentioner om at give slip på hende. Selv det lille bump på vejen de havde haft, i form af hans modtagelse af hendes familie, ville de komme over. Og nu hvor familien kendte ham kunne det vel kun gå bedre fremover. Blikket faldt tilbage på Kiara. ”Og jeg må desværre indrømme at jeg nok kun har registreret dit forhold til Quidditch.” Han sagde intet om hendes påklædning som kun havde bekræftet hendes forkærlighed til Quidditch yderligere. ”Men forhåbentligvis kommer jeg til at lære dig, og resten af din familie, bedre at kende, så jeg også kan finde de andre måder at komme i din gode bog.” Det sidste blev sagt i et spøgefuldt tonefald.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2020 18:51:43 GMT
Kiara så over på sin søster. Hun så virkelig glad ud. Hun lignede en der lige havde vundet en vigtig quidditchkamp, eller hvert fald en med samme følelse som det Kiara følte efter netop en sådan sejr. Med andre ord så fortalte det jo bare at Marietta virkelig var glad for manden her og han virkede mindst lige så glad for hende også. "For min søsters skyld håber jeg virkelig du bliver. Så skal jeg nok lære at leve med det også." Den sidste del blev sagt lidt i sjov, hun kunne egentlig godt allerede lide Castor, men hun havde stadig brug for lidt tid til at forstå hvad der var sket og til lige at lade ham vokse på hende. Så kiggede hun ned at sit tøj og kom til at grine lidt. "Well Du dater den smukke Orison, jeg er bare.... bare heldig at være hendes søster." Sluttede hun af. Hun havde ingen forstand på mode eller make up, det sagde hende egentlig heller ikke meget. "Men du kan jo lærer mig bedre at kende til den der quidditchkamp du snakkede om."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2020 13:39:30 GMT
//Tråden afsluttes efter aftale
|
|
|