Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 18:10:41 GMT
Han kunne ikke lade være med at komme med et lille grin. "Jo, men jeg vil bare ikke have at du dømmer mig på grund af det" sagde han roligt, han ville da gerne spørge hvor mange hun havde været sammen med, men han havde en ret god idé om at han allerede kendte svaret. "Men altså det var jo bare sjov og ballade" sagde han og sukkede ganske roligt, det var det jo, han havde jo ikke været forelsket i dem eller noget i den stil - de havde bare hygget sig.
"Hvem var det?" spurgte han nysgerrigt og vidste ikke om det var nogen fra skolen. "Altså en kæreste har jeg dog aldrig haft" sagde han i et smil, han vidste ikke helt hvad mere han skulle sige, han havde ikke drømt om at få en kæreste eller sådan noget, han ville hellere bare ud i livet og have det lidt sjovt. Men det var anderledes efter han havde mødt Sky. For NOhr syntes oprigtigt at hun virkede sød og utroligt spændende.[/b]
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 12, 2019 19:34:58 GMT
Sky havde længe dømt Nohr for sin lemfældige omgang med pigerne på skolen, det var jo lidt deraf øgenavnene var kommet, men nu hvor han reelt stod og bad hende om ikke at dømme fik hun dårlig samvittighed over det og blev lidt gal på sig selv. Hvem var hun, at mener at kunne bestemme over ham? Han havde vel gjort de ting han havde fordi han havde haft lyst og man skulle nok også lige huske på at der altid var to til tango. "Jeg dømmer dig ikke. Eller Jo... eller nej jeg mener -" Hun trak lidt på skuldrene. "Jeg har øjne i hovedet, jeg ved godt du ikke er nogen uskyldig dreng. Men det okay." Det var virkelig okay for hende. For første gang var det virkelig okay at han havde det med i rygsækken som han havde. Det var som om samtalen de havde fik hende til at forståham bedre. Som om at han slet ikke var som hun havde forventet, han var.. bedre, men stadig ham. Hun kiggede ned i jorden og tegnede cirkler i græsset med en finger. "Jeg.. ville gerne prøve det.. eller altså.. Okay det lød virkelig forkert! Nej.. Jeg.. mhmm.. Jeg spekulere da af og til på og det er så rart og godt som folk siger." Hun kunne mærke varmen stige i kinderne over hendes ærlighed, men hvis Nohr kunne fortælle om hvor mange han havde været sammen med, så måtte hun jo gøre sit for at fortælle hvor hun var i "systemet" Hun kom til at grine lidt, som han spurgte til hendes kæreste. "Han var Muggler. Eller er.. Men ja, det var nok egentlig ret dumt for ja.. jeg måtte lidt forklare ham at når sommerferien sluttede så skulle jeg tilbage til min kostskole. Vi prøvede at holde kontakten på brev, men det ret svært, men vores post bliver leveret med ugle. hos muggler er det ofte en mand der deler det ud." Det overraskede dog faktisk Sky lidt at Nohr aldrig havde haft en kæreste. Det havde hun nok lidt regnet med at han da selvfølgelig havde. "Har du lyst til at have en kæreste?" Spurgtehun af ren nysgerrighed uden at tænke over at det faktisk nemt kunne misforstås.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 20:15:00 GMT
Nohr måtte faktisk indrømme at han syntes det var meget svært at snakke med hende om. Det var lidt nemmere når det bare var drengerøvs snak sammen med drengene: "Altså ja.. Det skal nok komme når du er klar til det" sagde han blot, lige nu havde han det egentligt okay med at tingene gik stille og roligt. Nok mest fordi at han jo uden tvivl kunne lide hende på en helt anden måde end de andre piger som han havde været sammen med: "Det er da slet ikke dumt, det er da meget sødt" sagde han og smilede i mod hende. Nohr syntes klart at muggler var mindre værd, men han hadede dem ikke. Magikere var bare bedre.
"Ehm det ved jeg ikke, måske, jeg har faktisk aldrig haft en som sagt" smilede han. Det var en smule sært, for han havde bestemt lyst til at være sammen med nogen på et tidspunkt, men han måtte nok bare indrømme at han var ret akavet omkring det, som om han ikke helt vidst hvordan man gjorde.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 12, 2019 21:27:11 GMT
Måske var der ikke så meget mere at sige i situationen. Det havde sat nogle tanker igang hos Sky, men det var ikke noget hun på nogen måde var klar til at dele med Nohr endnu. Ikke fordi det var direkte hemmeligt, men for meget snak i den dur var måske også bare lidt i overkanten og så kom hun bare til at minde om en dum gås. Det gad hun ikke. Nej det var bedre at lade det ligge lidt, selv om hun alligevel var ret så nysgerrig. Hvilke 4 piger mon det var han havde været sammen med? og hvorfor ingen følelser? Hvordan kunne man overhovedet have sådan et løst forhold til samleje? For hende virkede det bare meget vigtig. "Måske, vi må se. Jeg er da ikke helt tabt bag en vogn dog." Grinede hun så hentydningsfuldt uden at ville uddybe det. Hun tænkte på på sin gamle kæreste. Han havde egentlig været meget sød, men det var bare ikke til at holde et forhold på tværs af grænsen. Det havde intet at gøre med af han var muggler, men hun kunne jo sjældent ses med ham og så havde han fundet en anden. Dengang havde det alligevel gjort ond, selvom hun egentlig godt kunne forstå ham, nu var det bare et godt minde. Det var lidt sært at høre hans indstilling til at have en kæreste, men i det mindste var det ærligt. Nu var han jo også en fyr med mange venner, så havde man måske ikke det samme behov for en kæreste, slet ikke når han kunne kysse på vennerne. "Jeg er sikker på du finder en en dag. og så bliver hun meget heldig." lød det så uden at det var fordi der lå nogen bagtanker i det. Hun ville egentlig bare fortælle at han var god nok.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 20:05:08 GMT
Han smilede i mod hende. Nohr syntes jo at Sky var sød og køn, spændende og tiltrækkende - men han var bare ikke god til denne her salgs: "Du er bestemt ikke tabt bag en vogn, og hvis du er så skal jeg nok samle sig op" smilede han. Det var måske næsten romantisk sagt, men Nohr kunne jo ret gode lide hende, han var bare ikke super god til at udtrykke det. Han var en fyr der ikke var vant til at mærke ind i sig selv og tænke dybere over sine følelser. Han plejede bare at lade tingene gå sin gang.
"Hvem ved" sagde han blot og trak på skuldrene: "Jeg ved ikke rigtigt" påpegede han, Nohr var ikke sikker på han nogensinde fik en kæreste, nok mest fordi han ikke var sikker på han kunne inde ud af det. Han lavede hurtigt så meget lort og han ville ikke ende med at gøre en eller anden pige ked af det, bare fordi at han måske skulle spille smart eller fordi han ikke kunne finde ud af at fortælle hende hvordan han havde det.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 6, 2020 4:21:30 GMT
Om end Nohr vidste det eller ej, så fik han netop fjernet den sidste blokade, som ellers holdt hende tilbage, da han sagde at han nok skulle samle hende op, hvis hun en dag skulle blive tabt bag en vogn. Det var bare så sødt sagt og slog helt benene væk under Sky. Fra det øjeblik var hun ligeglad med omstændighederne. Hun ville bare kysse ham, kramme ham, være hans og så være så evig ligeglad med om det kun varede denne ene aften. Så hellere en aften end ingen aften mente hun alligevel. Derfor trådte hun nu tæt ind til ham, lod tæppet falde til jorden, som hun lagde armene omkring ham. Den ene bevægede sig op imod hans nu langt mest sorte hår og den anden bevægede sig nedefter for at lægge sig tæt på hans bagdel. Hun kiggede kort på ham med et smil og kyssede ham så igen. Ikke som de andre kys, det her var mere ærligt, mere passioneret. Da hun ikke længere kunne undgå at trække vejret slap hun ham og så smilende, men også lidt nervøs på ham. "Nohr, jeg..." I hendes tanker havde dette her været lidt mere cool, men hun vidste pludselig ikke, hvad hun helt skulle sige. "Du er noget særligt, og jeg kan godt lide dig." Derpå slap hun ham igen og kiggede på ham med smilende øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2020 12:24:02 GMT
Nohr kiggede på hende med et roligt blik og kunne nok ikke skjule at han blev en smule overrasket som hun gik tættere på ham. Nohr havde så mange blandede følelser omrking hende, ikke fordi han ikke kunne lide hende eller fordi han var bange for at han ikke kunne lide hende. Det var nok mere bare fordi at han ikke rigtigt vidste hvad han egentligt følte. Han havde aldrig følt noget der mindede om det her før, og det gjorde det da ikke nemmere for ham når han prøvede at holde styr på sine tanker og følelser, men han mærkede dog hurtigt sin verden snurre en smule som hun gik tættere på ham.
Som hun kyssede ham, kunne han mærke at han næsten ikke kunne holde vejret. Han lod en hånd glide op i mod hendes kind som han roligt nussede imens deres læber var i mod hinanden: "Jeg kan også godt lide dig Sky" smilede han og nussede roligt hendes kind. "Jeg er nok bare en smule forvirret, jeg har aldrig været tæt på en pige på denne her måde før" sagde han, på en måde hvor at følelserne var en stor del af det, og han kunne ikke rigtigt fornemme hvad han egentligt tænkte om det hele.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 6, 2020 15:01:38 GMT
Hvad der skulle ske imellem dem, og det her overhovedet ville blive til noget, det vidste Sky intet om, men hun ville ikke spilde dette øjeblik og bagefter se tilbage på det og fortryde ikke at have gjort noget. Så måtte hun jo tage sig af en muligt knust hjerte senere. Han virkede jo reel nok i det han stod og sagde, men alligevel var der en lille frygt for at hun blev holdt for nar og det var sådan her han var over for alle piger. Noget i hende fortalte dog at det ikke var tilfældet. Hun smilede derfor op til ham og grinede kort af en form for lykke der boblede i hende. "Fortæl mig så Nohr Moore, Hvor mange piger har du følt sådan her for?" Hun havde en ret klar ide om at svaret var det han gerne ville havde givet på hendes tidligere spørgsmål, hvilket også var medvirkende til at hun faktisk spurgte. Hun ville gerne høre ham sige det, se ham opleve det og bagefter respondere på det, for jo nok havde hun dømt ham, men det var en dom der langt fra var passende, det vidste hun nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2020 11:05:51 GMT
Nohr smilede til hende. Han havde meget svært ved at tale med hende, men det var nok fordi at Nohr ikke brød sig om at sige sine følelser højt, det var altid nemmere for ham at holde det sådan nogenlunde inde og ikke tænke for meget over tingene. "Ingen" sagde han: "Jeg ved slet ikke hvad jeg føler lige nu, Sky" sagde han ærligt og kiggede ned i jorden, han anede overhovedet ingenting faktisk - det hele føltes meget nyt for ham og forvirrende.
Det eneste han vidste var at han nød at bruge tid sammen med hende, og at han virkeligt håbede at hun ville give ham lidt tid. Han anede jo heller ikke hvad han skulle sige til de andre drenge, han plejede jo ikke at være typen der gik rundt med piger. Ikke sådan fast ihvertfald. Sky var bare sød og han havde jo kunne lide hende lige siden han snakkede med hende første gang, dog vidste han ikke at han ville ende med at kunne lide hende SÅ godt som han kunne lige nu. Hun var bare anderledes og spændende.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 7, 2020 18:34:34 GMT
Måske var Nohr en anelse afvisende i sine ord, men hans udtryk og opførsel gav nogle andre signaler, og det var dem Sky valgte at lytte til. De virkede trods alt meget sandfærdige om så Nohr selv forstod dem eller ej. Men nu havde hun valgt den vej hun ville gå, og hvis hun var heldig så førte den til sidst hen til Nohr. Det var enten det, eller til at knust hjerte. Hun varfaktisk ikke sikker på han selv helt havde opfanget, hvad hun netop havde spurgt om, men hun kunne godt mærke, hun nok ikke skulle træde mere rundt i det nu. "Det er okay Nohr. Jeg skal ikke være den der presser dig ud i noget du ikke er klar til. Jeg ved selv hvordan det er." Hun håbede på at Nohr en dag ville kunne få følelser for hende, men det lød også til det ikke var lige nu. Hun havde dog fået det hun gerne ville, og det måtte hun jo så nøjes med. Alligevel fugtede hun hurtigt læberne med tungespidsen, og lænede sig så ind for at give ham et blidt kys, denne gang dog kun på kinden. Så smilede hun kærligt til ham og øgede afstanden imellem dem. "Du er en særlig fyr Nohr. Men nu må jeg desværre i seng. Tak for... Tak fordi du pressede mig." Med de ord bukkede hun sig ned efter sit tæppe og begyndte at gå tilbage imod skolen. Hun kiggede tilbage på ham med et smil før hun var helt ude af syne.
- Out
|
|
|