Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Nov 14, 2019 20:31:18 GMT
"Ikke nedern, bare... Jeg var nok bare ikke lige helt forberedt på det." Hun var faktisk slet ikke sikker på hvad hun skulle sige. Hun var bare enormt forvirret og blev helt usikker på sig selv. Hun var ret sikker på hun var blevet rød i kinderne, men forhåbentlig kunne man ikke se det fordi det var blevet mørkt, hendes tæppe havde hun tabt, det havde hun dog ikke selv lagt mærke til og lige nu var hendes hoved et virvar af tanker der myldrede rundt imellem hinanden, som en koloni af myrer, da var i panik. Brynene rynkede sig kort sammen, men glattede sig så ud igen. Hun var lidt tom for ord og var som forstenet i øjeblikket. Først nu så hun rigtigt på Nohr og trådte så et lille skridt nærmere, før hun lod deres læber mødes på ny. Hun bad til at hun ikke bare ville være glemt i morgen, eller at det hele var en leg for Nohr og at han nu havde vundet. Tanken slog knuder i maven på hende, og hun slap kysset. Hun prøvede at analysere de følelser der var i hende, men vidste ikke helt hvad hun skulle tage af dem. Hun begyndte at pille lidt ved en lok af det røde hår og så op på Nohr. "Så... Det er nok lidt bedre end at danse..." endte hun bare med at sige, hvorefter hun mentalt slog sig selv i hovedet, for at have sagt noget så latterligt!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2019 19:11:38 GMT
Han nikkede blot. Han var ikke helt sikker på om det var en afvisning, bare den måde hun sagde det på. Nohr vidste det øjeblik ikke rigtigt hvad han skulle sige og kiggede bare i mod hende, han syntes at SKy var virkeligt sød og hun var uden tvivl anderledes. Men det var måske også det der gjorde hele situationen mere forvirrende, nu var han jo engang ikke en fyr der var super god til alt sådan noget med følelser, så når de dukkede op - så blev han hurtigt meget forvirret.
Han endte dog med at blive lidt overrasket som hun valgte at kysse ham igen, men han tog uden at tøve i mod det. Det var alligevel også meget bedre end at sige noget, og Nohr syntes jo rent faktisk at hun var sød. Han sukkede kort som hun slap kysset. "Jeg er ikke særligt god til at danse alligevel" sagde han i et grin og rystede på hovedet, det var bestemt ikke et talent han havde. Så ville han hellere bruge lidt alene tid med hende, her ved søen.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Nov 16, 2019 20:02:15 GMT
Det hele var lidt mærkeligt mellem dem lige nu mente Sky. Nohr havde kysset hende og hun havde kysset ham igen. Nu vidste hun ikke rigtig hvad hun skulle gøre eller sige. Hun stod bare og kiggede på Nohr der så mere ud som sig selv end de hvide spøgelse han havde lignet for nogle timer siden. Igen var de ved søen, deres spot. Sådan føltes det hvertfald. SKy så kort op på himlen, der var overskyet, men det gjorde hende nu heller ikke så meget. Det ville nok have været i overkanten hvis der også havde været stjerneklart. "Nohr..." Lød det så fra hende, lidt usikkert men prøvende. "Jeg kan virkelig godt lide at snakke med dig. Undskyld at jeg har opført mig så mærkelig, jeg... Du gør mig bare lidt usikker. forvirret nok nærmere" Forklarede hun. Det var underligt hvordan personen hun følte hun kunne finde ro ved samtidig også gjorde hende forvirret, men det var nok mest grundet frygten for at han bare legede med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 19, 2019 17:38:14 GMT
Som hun bare kiggede på ham, smilede han egentligt også bare. Han var ikke helt sikker på hvad han skulle sige, han syntes jo også denne her situation var en smule... Undelrig, det var jo heller ikke lige hver dag at hans følelser legede med ham sådan her, men han syntes bare at Sky var så spændende, også så hun godt ud. Hun var nok bare anderledes, men på en ny og forfriskende måde.
"Det er fint nok, jeg har sikkert også opført mig mærkeligt" sagde han og sukkede så, han vidste da også godt at han måske ikke havde været helt som hun måske havde ønsket sig, men nu havde han jo også et rygte han skulle passe på. "Men jeg syntes du er rigtigt sød" sagde han i et smil og aede kort hende skind, faktisk så syntes han jo at hun var super sød. Han vidste bare ikke rigtigt hvad han skulle gøre med det, han havde jo altid på den måde haft noget med kærlighed at gøre. Så det føltes mærkeligt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Nov 21, 2019 7:05:10 GMT
Sky tyggede lidt på sin underlæbe og sank så engang. Der lagde sig en lille fuge mellem hendes bryn og hovedet tippede let på skrå, mens hun så på ham. "Jeg ved det ikke. Måske synes jeg du har hængt mere ud med pigerne fra dit kollegium, men...." Hun tøvede og så væk som hun mærkede varmen stige op i kinderne. "Måske er det bare fordi jeg ville ønske, at det var mig. Eller altså... Du ved Jeg øhm..." hun stoppede op mens hun kløede sig lidt i nakken og lagde så armene tæt omkring sig, det var koldt at stå der i korte ærmer, og lige nu var det ikke tæppet på jorden der fik den store opmærksomhed. "Jeg... Det føles bare rart at snakke med dig. Når vi snakker som nu. Ikke når jeg beskylder dig for at være en player og den slags." Hun kiggede op på ham og forsøgte at aflæse ham, men kunne ikke han var så svær at forstå og dog stadig spændende. Måske det netop var det der gjorde ham spændende. "Alle advarer mig imod at forelske mig i dig, fordi du bare vil såre mig, eller siger jeg skal være forsigtig." Men så slem var han jo faktisk ikke, ikke når de stod der ved søen og snakkede hvert fald, så var han altid rar og lige hvad hun havde brug for. Han var sød, tanken fik hende til at smile.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:05:38 GMT
Nohr smilede i mod hende. "Altså jeg har mange pige venner, men det betyder jo ikke at jeg har tænkt mig at blive kærester med dem alle sammen" sagde han og rystede let på hovedet: "Jeg tænker vel også du har drengevenner" sagde han roligt. Altså Nohr havde jo også kysset med nogen og sådan noget, men det var jo ikke fordi at det var noget seriøst eller noget i den stil. Nohr syntes bare det var spændende at udforske det hele lidt. Det var jo ikke fordi at det skadede nogen.
"Jeg syntes da ogs vi snakker meget godt sammen" sagde han i et smil. "Alle? hvor mange har du lige snakket med det om" sagde slet ikke snakket med nogen om hende, men det kunne nok godt være fordi han jo ikke rigtigt snakkede privat på den måde med nogen mennesker. Han brød sig ikke rigtigt om følelser: "Men jeg tror nu altså ikke jeg er så slem" sagde han i et smil.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Nov 28, 2019 6:37:11 GMT
Sky så flovt ned og rømmede sig lidt. Det skulle jo ikke lyde som om han ikke måtte snakke med nogen af modsat køn. Det gjorde hun jo også. Hun bed ned i sin underlæbe og tyggede lidt på den før hun besluttede sig for at være ærlig overfor ham. ”Jeg det ved jeg, og jeg skal heller ikke komme her og brokke mig. Jeg tror bare… jeg er måske til jaloux, fordi det føles som tilfældigheder at vi snakker. Men altså jeg kunne jo bare invitere dig ud, spørge om du ville følges til Hogsmeade eller noget” Det behøvede jo ikke være han der tog det skridt. Faktisk kunne det måske også afværge nogle af de ting der hun var blevet advaret imod ved ham. ”Altså jeg har Dante, men han er næsten som en bror for mig. Det noget andet… ham ville jeg aldrig kysse.” bare tanken fik det næsten til at vende sig i hende. De havde været venner meget længe så der opstod ikke bare sådan pludselig følelser.
Okay, det var måske ikke alle der sagde noget om ham. Men mange… ”altså der er jo alle rygterne, men også pigerne fra mit kollegie. Dante opdagede det lige efter sommerferien, fordi han kunne se på mig at jeg var forelsket og så din lillebror…” Sidstnævnte var lidt pinligt. Hun havde troet det var Nohr og havde derfor sagt nogle ting og så var det han havde sagt at hun skulle være forsigtig. ”Det var dengang omkring høstfesten. Det var aften så der var mørkt i storsalen og så så jeg ham sidde der. I lav belysning ligner I altså virkelig hinanden! Så ja jeg troede han var dig og sagde derfor nogle ting, som det egentlig kun var dig der skulle høre”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 8:56:22 GMT
"Tilfældigheder? Sky hvad snakker du om... jeg render da aldrig rundt med piger på denne her måde" sagde han i en undrende og næsten såret tone. Altså jo det gjorde han, men han følte helt sikkert det var anderledes med hende fordi at relationen havde været anderledes. "Det er jo ikke fordi jeg bare har sendt dig en gule om vi skal knalde i den forbudte skov, vel?" spurgte han, som følte han at han havde brug for at forsvare sig selv en smule. Han syntes at Sky var sød, men det var netop den del der var besværlig for ham. Han havde ikke lige planlagt at han skulle syntes nogen piger var søde på den måde.
"Sky jeg er helt forvirret over alt det du står og siger.... Det behøver altså ikke være så indviklet" sagde han og tog ganske forsigtigt fat omkring hendes hånd, han kunne faktisk ikke helt bære hvis hun stod og afviste ham. Bare fordi at han jo rent faktisk godt kunne li hende. Han havde bare svært ved at udtrykke det: "Aha og hvad havde han så at sige?" spurgte han en smule irriteret.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 9, 2019 16:04:41 GMT
"Nej, Nej, Nejnej! Ikke sådan tilfældigheder." Hun holdt hænderne op foran sig som i et forsvar mod et angreb og kiggede så på ham med et lille smil. "Jeg mener, det virker som om vi bare tilfældigt støder på hinanden. Jeg har håbet hele aftenen på at du ville komme over og snakke med mig, og se, vi snakker først nu hvor jeg Tilfældigvis gik ud for at få lidt frisk luft og så så dig. Dén måde tilfældigt." Sky håbede virkelig på, at det gav mening for Nohr, for hun havde på ingen måde sagt det for at være træls eller nedladende og det gjorde hende ked af det, at han havde taget det sådan. Hun ville jo ikke være led. Han efterfølgende karakter fik hende til at slå øjnene op. Sky selv var jomfru og slet ikke vant til at høre nogle omtale samleje så lemfældigt, hvilket også blev grunden for at hun helt mistede tråden. "Hvad?!.. Nej.. øhm.. det var.. undskyld.. Jeg ville jo ik... altså... Nej." sluttede hun så af med at konkludere som hun så flovt ned på sine fødder. Hvor var det dog pinligt!
"Nej undskyld Nohr. Jeg er også forvirret. Jeg prøver at lytte til folk, men... Jeg vil bare gerne være sammen med dig. Godt nu det sagt! Jeg kan ikke få dig ud af mit hoved og jeg vil gerne lægges mærke til af dig. Uanset hvad folk så siger!" Hun slog det hele fast med et lille nik og rakte så ud efter hans hånd. Hun vidste at Nohr var sød, og det var sådan det skulle være. "Som jeg fik sagt til din lillebror, som jeg troede var dig; Du er god nok og jeg ville være glad hvis vi kunne følges til Hogsmeade en dag igen."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2019 20:04:41 GMT
Han sukkede. "Jeg ved det ikke Sky, jeg er nok bare ikke god til sådan nogen snakke her og sådan noget" sagde han ærligt, han vidste ikke lige hvordan han bedre skulle beskrive dte. Han var bare ikke lige typen der sådan hoppede rundt og prøvede at forklare folk hvordan han havde det. Det var allerede forvirrende nok at de havde snakket så meget sammen som de allerede havde, og det forvirrede ham. Han smilede let og havde stadig fat omkring hendes hånd som han roligt klemte omkring: "Jeg ved det ikke SKy, jeg føler bare ikke rigtigt jeg ved noget som helst lige nu" sagde han og kiggede ned på deres hænder.
Han smilede let. "Jeg kan også godt lide dig Sky" sagde han roligt og smilede til hende igen, han havde jo allerede kysset hende, så for nu endte han med bare at stå og kigge på hende med en helt rolig mine.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 9, 2019 20:22:03 GMT
Orh hvor var dette her bare endt i et stort kaos! Det var som om jo mere Sky gjorde for at rede trådene ud, jo mere knudrede blev det. Det generede hende, men måske var det noget der bare skulle have lov at ligge for nu. Det var uanset virkelig dumt at spilde tiden med Nohr på en dum diskussion. Hun rettede lidt på sit hår, før hun bukkede sig ned efter sit tæppe, hun frøs en del på de bare arme, så hun fik hurtigt svøbt tæppet om sig, men for at kunne gøre det måtte hun selvfølgelig slippe han hånd. Det var lidt ærgerligt, men da tæppet var på plads søgte hendes hånd så tilbage imod hans, i håb om at han ville tage den igen. "Måske vi skal lade det ligge for nu og bare nyde tiden sammen lidt, hvis du altså har lyst? Vi kunne...Alt muligt" Hun trak på skuldrene fordi hun faktisk ikke vidste hvad de kunne, det virkede lidt kunstigt nu. "Okay, 10 spørgsmål til professoren. Hvad har været det bedste for dig i aften?" Prøvede hun så. Et eller andet måtte hun gøre for at det ikke skulle være akavet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2019 10:52:29 GMT
Nohr smilede til hende. Han vidste da godt hvad han helst ville lave lige nu, men han var jo også en dreng trods alt og han havde bestemt ikke tænkt sig at sige det højt og skræmme hende væk: "Så lad os sætte os nede ved søen" sagde han og trak hende med sig, som han havde fat omkring hendes hånd. Han ville gerne sidde tættere på vandet, han elskede at sidde og kigge udover søen, det var simpelthen det smukkeste sted. "At vi snakker eller at jeg så en elev tabe en kop saft udover en professer" sagde han og grinede let, det var også ganske sjovt.
"Hvad med dig?" spurgte han og slap hendes hånd så han kunne sætte sig i skrædderstilling nede ved søen. Det var faktisk rart ikke at være sammen med de der smart ass venner og bare sidde og slappe af nede ved søen sammen med hende, hun virkede til at være et utroligt godt og behageligt menneske at være sammen med.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 12, 2019 5:15:32 GMT
Sky smilede og fulgte med ham det sidste stykke ned til søen, det var hyggeligt at være dernede skønt det nu var for mørkt til rigtigt at se så meget. Skyerne dækkede for nattehimlen, men det gjorde egentlig ikke så meget. Sky havde lidt en frygt for det simpelthen ville blive for kunstigt hvis det hele var total romantisk stjerneklart og den slags. Hun satte sig ved siden af Nohr og så overrasket på ham, som han fortalte, at det bedste han havde oplevet her til aften var at de snakkede sammen. Da han så sendte spørgsmålet tilbage kunne hun godt mærke at hun blev lidt varm i kinderne. "Jeg ville nok lyve, hvis jeg nævnte andet end at du har kysset mig." Hun smilede til ham og lod så blikket falde ned i jorden, hvor hun sad og pillede ved en lille kvist. Tanken om at havde kysset ham, have mærket hans læber imod sine egne gav en varm følelse i hende. Hele måden det var blevet gjort på kunne hun faktisk rigtig godt lide. han havde jo nærmest krævet et kys af hende, men uden af være for bossy. Han var helt som han skulle være. Men så havde han sagt det med brev om bare at knalde... Hun bed ned i underlæben og skævede så over til Nohr. "Hvor mange... har du.. knaldet?" Egentlig var det nok ikke rigtig det hun gerne ville vide, det var nok mere det om havde havde prøvet det mange gange, eller om det var sket et par gange. Selv havde hun endnu ikke oplevet det endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 9:38:06 GMT
Som de satte sig ned smilede han i mod hende, og tog igen hendes hånd som hun sagde at hun havde været glad for at han havde kysset hende, han var da også glad for at hun ikke bare havde afvist ham. For han syntes jo faktisk at hun var utroligt sød, selvom han måske ikke altid var helt så god til at vise det. Hendes spørgsmål kom en smule bag på ham, ikke fordi at det var hemmeligt - eller altså. Det mærkelige var at overfor de andre drenge var det bestemt ikke hemmelige, men han syntes faktisk det var en smule mere akavet at sige til hende.
"4" sagde han roligt. Det var da ikke fordi at det var noget kæmpe vildt, men det var det jo selvfølgelig for en dreng på kun 16 år: "Men lige nu ville jeg nok ønske det var nul" sagde han i et lille akavet grin og kiggede i mod hende. Nok mest fordi han ikke helt kunne finde ud af om hun så det som noget negativt, eller om hun måske syntes at han var en smule creepy på grund af det. For han ville virkeligt ikke have at hun dømte ham som en idiot.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 12, 2019 9:54:31 GMT
4?! Det var helt sikkert mere end hun havde regnet med, men nej, hun havde ikke forventet at det var 0, det ville have været underlig alligevel. Hun så overrasket over på ham ved hans tilføjelse. "Ville du det? Var det ikke godt da?" hun forventede virkelig ikke at han var jomfru og et eller andet sted vidste hun at det hørte med til hele pakken af ham. Selvfølgelig var det da også med til at hun og Dante havde givet ham tilnavnet Tøsemagneten, men i sidste ende var hun måske lidt glad for at han ikke var helt uvidende. Hun vendte blikket ud over søen og tog en dyb indånding, før hun så indrømmede hendes egne erfaringer. "Jeg har Kun haft en kæreste... vi.. Altså vi kyssede da, og... kælede også lidt, men aldrig... du ved.. Aldrig hele vejen." Hun havde lidt svært ved at sige højt hvad de havde lavet og ikke lavet, men hun ville gerne alligevel fortælle Nohr at hun altså ikke var helt uskyldig selv. Måske var det også for at han ikke skulle have det helt skidt med dine 4 piger..."Desuden havde jeg ikke troet dig, hvis du havde sagt nul" Tilføjede hun med et lille smil og gav hans hånd et lille klem, som prøvede hun at fortælle, at det var helt okay med hende.
|
|
|