Timorthy Lavoie
•
Magiker
Fødselsdag: 11.02.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Paris, Frankrig
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
|
Post by Timorthy Lavoie on Nov 1, 2019 8:48:47 GMT
Hogwarts – Storsalen Oktober 2056 Halloweenfesten Omkring kl 21.30 Timmy rettede lidt på guitaren, langbordene var blevet flyttet ud langs væggen for at gøre bedre plads til dansegulv. Selv stod han oppe ved den lille scene der var sat op til The Adoreble Stangers. De manglede lige at spille et par numre, men herefter kunne de nyde festen lige som alle andre. Det havde været fedt og folk havde virket ret glade for at høre dem spille. Han kiggede ud over de små flokke af elever for at se om han kunne få øje på Stella som han slog en ny tone an på guitaren. Han elskede at spille sammen med gruppen, skønt stemningen havde været en lille smule mærkelig efter hele ”hvem er Evers kæreste” -episoden. Timmy forsøgte ta holde sig lidt udenfor selvom han var enig med Luna i at de ikke burde lyve for hinanden. Så hellere bare sige man ikke ville snakke om det. Lige nu glædede han sig faktisk lidt til at de var færdige så han kunne finde Stella. Han ville enormt gerne byde hende op til dans, men det var jo af gode grunde lidt svært når det lige nu var ham der var med til at skabe musikken. Den sidste tone dødede ud i storsalen og folk jublede. De var færdige med at spille for i aften og nu ville der vidst blive sat almindelig musik på. Timmy fik sagt ”godt spillet” til de andre før han gik ned fra scenen stadigvæk med guitaren hængende over skulderen hvilket dog ikke helt harmonerede med det ridderkostume han var ifør.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Nov 2, 2019 19:00:23 GMT
OutfitDagen eller nærmere aftenen for Halloween var kommet, og Stella havde iført sig et lille heksekostume. Nogen ville måske mene det var lidt sært i og med, at de jo var hekse og troldmænd, men hun kunne lide sit kostume og følte sig godt tilpas i det. Hun havde nydt hver en sang The Adorable Strangers havde spillet, men nu var hun også ved at være ret utålmodig om at få Timmy for sig selv lidt! Hun var blevet så overrasket, da hun havde set Timmy i sit ridderkostume og havde næsten tabt underkæben. Det var jo helt vildt, tænk at han havde gjort det for hende. Den sidste sang nåede til ende og Stella gik op imod scenen for at tage imod Timmy, hun grinede dog lidt, da hun fik øje på ham med guitaren på ryggen. "Det må jeg nok sige en rigtig rock 'n Roll ridder. Øhm.. jeg leder efter en helt særlig ridder, har du set ham et sted?" Spurgte hun drillende. Hun var virkelig i godt humør lige nu. Men Bea havde heller ikke været efter hende siden den dag på trappen. Det havde hun stadig ikke nævnt for Timmy. Ikke fordi hun holdt det hemmeligt, men hun ville bare ikke snakke om det.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Nov 8, 2019 12:02:51 GMT
Timmy lyste op i et bredt smil som han fik øje på Stella. Hun så forbandet godt ud i sit lille heksekostume og selvom nogen måske ville finde det plat, syntes han kun at det var ufattelig charmerende. Som alt andet Stella gjorde. Han var virkelig faldet pladask for den pige. Et drilsk smil formede sig på hans læber og hans øjne fik det samme legesyge glimt som de så ofte gjorde. ”Hmm, det ved jeg sørme ikke My Lady, måske du kan beskrive ham, så kan jeg fortælle dig om jeg er stødt på ham på min lange færd.” Han fangede hendes hånd og placerede et blidt kys på hendes håndryg, som første gang de havde mødtes hvorefter han rettede sig op og tog et skridt frem mod hende, ”hvor ser du godt ud.” Komplimenterede han hende og lod på ny blikket løbe hurtigt ned over hendes farverige kostume. Han rettede lidt på guitarremmen og smilede til hende på ny, ”jeg burde måske lige gå op og lægge den på plads,” bemærkede han, bare sådan at han ikke behøvede at slæbe rundt på den hele aftenen, han ville trods alt gerne kunne danse med hende. ”Har du smagt punchen?” Han havde taget en tår tidligere, men det havde smagt lidt underligt så han havde ikke drukket ud.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Nov 11, 2019 4:12:58 GMT
Stella kunne slet ikke styre glæden i sig og hun lyste op som en glad lille julegris. At Timmy drillede hende fik hende kun til at grine. Dog smeltede hun lidt, da han kyssede hendes hånd og kaldte hende “My lady”. Det fortalte bare så meget om deres forhold. Hele grunden til hvorfor hun elskede Timmy var skjult i netop dette. Hun vurderede dog lidt på det hele, før hun så åbnede munden. ”hmm… han er omkring din højde, har grønt hår, ser brand godt ud og så kysser han helt fantastisk” Hun smilede som hun blev komplimenteret af Timmy selv havde hun været nervøs for om kostumet var for plat, men hvis Timmy kunne lide det, var hun glad. Hun ventede på ham mens han gik op med sin guitar. Som han gik kunne hun ikke lade være med at kigge efter han. Han gjorde hende simpelthen så glad. Da han kom tilbage lidt efter rystede hun på hovedet. ”Nej jeg har ikke smagt den, men jeg vil også meget hellere danse med dig, eller hvert fald bare bruge tiden sammen med dig”
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Nov 13, 2019 11:19:44 GMT
Smilet voksede sig større ved hendes ord. I en hurtig bevægelse, trak han hende lidt ind til sig og så ned på hende, ”gør han? Hmm, jeg er nu ellers sikker på at jeg kan gøre det bedre.” Han blinkede til hende og sænkede sig så ned for at fange hendes læber med sine. Det var helt åndsvagt at han kunne savne at kysse hende, skønt de jo så hinanden på skolen dagligt. Det var bare lidt som om at intet kunne gå galt når de var sammen. Ikke ifølge ham i hvert fald. Han slap kysset og så lidt mod døren. Han havde egentlig ikke lyst til at gå hele vejen op til opholdsstuen med guitaren, det virkede så langt væk lige nu. Måske han bare skulle stille den oppe ved scenen og så kunne han altid gå ned med den i musiklokalet senere. Han slog sig til takke med den beslutning og gik op og placerede guitaren bag scenen. Han gik ikke ud fra at nogen løb afsted med den. Han vendte tilbage til Stella og trak på skuldrene, ”du vil hellere danse med mig end at smage på punchen?” Spurgte han i en underholdt tone. ”Teknisk set kan man vel godt gøre begge dele, men altså, bare mellem os, så smager den mærkeligt.” Han skar en grimasse. ”Så apropos dans, har du lyst til at danse?” En arm sneg sig bag hendes ryg som han begyndte at trække hende lige så stille imod dansegulvet. Han ville elske at holde om hende, men han var jo nærmest fan af alt der lod ham være tæt på hende.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Nov 14, 2019 16:35:25 GMT
Stella var dybt forelsket i Timmy på den mest eventyragtige uskyldige måde, det kunne lade sig gøre. Derfor gjorde det det også kun bedre at Timmy var med på den hver gang. Det slog benene helt væk under hende, og hun endte bare med at kigge op på ham med et smile der gik fra øre til ører. Hun mærkede hvordan hans læber blidt forenede sig med hendes og hun deltog glædeligt i kysset, som blev både langt og passioneret. Efterfølgende kiggede hun nærmest drømmende op på Timmy og kunne ikke lade være med at grine lidt. "Nu håber jeg ikke at jeg er i problemer." Om det gav mening det hun sagde vidste hun faktisk ikke, og hun var også fuldstændig ligeglad. Hun var i armene på den fyr der havde snuppet hendes hjerte, så hvad kunne hun gøre? Hun kiggede imod dansegulvet, og så ned på sit håndled. Det var ikke længe siden hun havde brækket hånden grundet @themadhatterwasher12, en ting hun endnu ikke havde fortalt Timmy noget om endnu, og egentlig ikke havde planer om at sige, "Vi kunne måske også snige os ud på en tom gang i stedet?" Prøvede hun usikkert med smilende. Egentlig ville hun jo gerne flirte med Timmy, men det var hun slet ikke sikker på hvordan man gjorde. Derfor blev det bare sådan lidt; et forslag. Det havde dog nok ikke været så overbevisende, for kort tid efter lagde Timmy en arm omkring hende, og de var på vej ud på dansegulvet sammen. Det var da hyggeligt, men Stella følge sig lidt usikker.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Nov 17, 2019 16:43:20 GMT
Timmy mærkede hvordan kysset blev dybere end han først havde regnet med. Det gjorde ham ikke noget, rettere tvært imod. Han glemte lidt omgivelserne som han trak hende tættere ind til sig i kysset. Det føtes bare så dejligt og trygt at mærke hende så tæt på sig. ”Problemer? Det kommer nok an på om din grønhårede kæreste er jaloux anlagt,” han blinkede til hende. Timmy var nu heller ikke nogen haj når det kom til flirterier. Han prøvede sig bare lidt frem og håbede på at det ikke fik ham til at fremstå som en eller anden kegle. Forslaget om at finde en tom gang fik hans mave til at slå en behagelig koldbøtte og han smilede til hende, ”en tom gang?” Gentog han og stoppede op som de stod på dansegulvet. Han ville elske at have hende lidt for sig selv. ”Tja..vi kan jo altid gemme dansen til lidt senere?” Forslog han og bed sig kort i læben. Han fik en lille ide, ”Altså jeg havde egentlig tænkt at jeg skulle ned og stille guitaren i musiklokalet..” begyndte han og kastede et kort blik mod scenen hvor han havde stillet instrumentet fra sig kort forinden. ”Måske du vil gøre mig selskab på turen?” Han blikede til hende. Folk var jo her, så mon ikke at de kunne finde en uforstyrret gang på vejen hvor de bare kunne hygge sig lidt alene. Igen var det ikke fordi han havde nogen videre skumle bagtanker andet end han bare gerne ville kunne kysse hende uden at føle at folks blikke hvilede på dem.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Nov 18, 2019 4:23:03 GMT
Stella kiggede op på Timmy med funklende øjne. Hun var simpelthen så glad for at være hos ham, og bare det, at han lige nu faktisk lignede en ridder, gjorde hende meget glad. Ikke fordi hun bedre kunne lide ham sådan, men fordi hun virkelig kunne mærke at han havde valgt det pga. hende. "Han burde vide at han er den eneste jeg elsker og der ikke er den mindste risiko for at jeg falder for andre." Det skulle da kun lige være Beatrix og et mere fysisk fald, men nej hun ville aldrig komme i nærheden af en anden fyr, og det havde hjulpet så meget på hende at snakke med Kimberly i forhold til at finde ud af hvad der foregik mellem hende og Timmy. Det var måske ikke helt i orden, at hun havde været bekymret, men hun kunne ikke gøre for det. Som Timmy så gentog hendes anmodning, nikkede hun med et smil. "En tom gang... Du ved lidt som den dag i tårnet" Hun smilede forsigtigt og håbede på han forstod hvor hun ville hen med det, uden at han skulle tro hun var et eller andet samleje-monster. For det var altså ikke derfor, at hun gerne ville være alene med ham. Hun ville bare gerne have sin ridder for sig selv lidt. Som han derefter foreslog musiklokalet kunne Stella ikke lade være med at smile til ham. "uh giver du så et solo nummer dernede?"
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Nov 18, 2019 21:19:53 GMT
Hendes ord varmede ham dybt hvilket afspejlede sig ved glæden i de brune øjne. Han lænede sig lidt frem og lod sin pande hvile imod hendes som han kort flettede sine fingre sammen med hendes. ”Han er uden tvivl verdens heldigste fyr at have en kæreste som dig.” Svarede han mildt og smilede kærligt til hende for derefter at placerer endnu et lille kys mod hendes læber. Skønt musikken var høj og der var dansene elever overalt så han kun hende. ”Jeg elsker også dig.” Han var ikke helt sikker på om hun selv havde opfanget ordene, men det føltes som det mest naturlige i verden at gengælde dem. Hendes ord fik maven til at slå endnu en behagelig kolbøtte og han mærkede det krible svagt i kroppen ved tanken alene. Han sank ”Jeg tror at jeg kender et godt sted.” Svarede han så med hjertet let hamrende i brystet, et let smil på læberne og en rødlig nuance i kinderne. Forespørgslen om et solonummer fik ham til at grine let, ”hvis du spørger rigtig pænt kan det måske arrangeres.” Drillede han hende og trak hende så videre over dansegulvet, denne gang med kurs mod døren og indgangshallen. ”Kom med,” sagde han med et glimt i øjet som han bevægede sig op af den store marmortrappe. Han var stødt på fornødenhedsrummet for noget tid tilbage, mon ikke det ville kunne leve op til at give dem lidt uskyldig alenetid?
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Nov 21, 2019 4:46:33 GMT
Der skulle meget til at slå Stella ud af kurs, når først hun var selvsikkert igang med Timmy og dermed ikke så andre. Hos Timmy kunne hun være tryg og dermed også sig selv. En ting som hun ellers nemt kunne have svært ved overfor andre. Men Timmy fik virkelig alt det gode frem i hende. "Og jeg er mindst lige så heldig." Tilføjede hun så og hævede sig op for at kysse ham endnu engang. Som hun "landede" igen så hun med store øjne og åben mund på Timmy. Hun kunne ikke fatte, hvad han lige havde sagt. Der gik en behagelig kilden gennem kroppen og hun kunne ikke lade være med at smile. "Timmy... mener du det? Jeg elsker også dig." Det var ikke helt gået op for hende, at det havde været hende, der havde sagt ordene først. Hun blev bare så glad over at høre Timmy sige dem. Det gjorde da også kun lysten til at være alene med ham større. "Et sted vi kan være alene. og... ikke bliver forstyrret." Stellas øjne funklede af lykke og hun havde fuldstændig glemt hele festen, hun ville bare have sin Timmy intet andet. "Mægtige modige ridder, må jeg skønjomfru høre Deres musik i enerum?" Spurgte hun og måtte bide sig i kinden for ikke at komme til at grine. Ikke fordi det var sjovt, men mere fordi hun simpelthen var lykkelig over hvad de havde sammen. Hun fulgte med ham ud af storsalen og flettede fingrene ind i hans, så de kunne hygge sig lidt undervejs også.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Nov 25, 2019 11:39:21 GMT
Timmy smilede imod hende på ny, hun formåede virkelig at få ham til at føle sig helt enormt lykkelig. Reaktionen fik hans smil til at falde lidt til at starte med fordi hun så så overrasket ud, dog vendte det tilbage efter et splitsekund og han bed sig let i underlæben, hun havde nok ikke lagt mærke til at hun havde sagt det først, men det gjorde ham nu ingenting, det ændrede jo ikke hans følelser for hende. ”Jeg mener det,” bekræftede han varmhjertet, som han fastholdt hendes blik med sit eget, ”-ellers ville jeg ikke have sagt det.” For ham var det ikke bare ord man sagde, men ord der skulle være mening bag, Han mærkede hvordan varmen steg op i kinderne ved tanken om hun ikke ville forstyrres. Han kunne ikke helt lade være med at tænke på hvor det mon ville bære hen. Tanken gjorde ham en lille smule nervøs, men samtidig også ret spændt. ”Ja det er jeg ret sikker på,” sagde han med et skævt smil. Ærlig talt var han ikke helt sikker på hvor mange elever der kendte til fornødenhedsrummet. Sikkert en del, men hvor mange der faktisk havde fundet det, det anede han ikke. Som hende måtte han også bide tænderne let sammen for ikke at le over hendes ufattelig søde og charmerende måde at spørge ham på. ”Tja det kan jeg jo næsten ikke afslå, men altså det kommer nok også til at koste dig et kys når vi er fremme.” Han blinkede til hende og lod deres fingre flettes sammen. Det varede da heller ikke længe før de nåede den store tomme væg hvor rummet var dukket op for ham for noget tid siden.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Nov 25, 2019 15:10:53 GMT
Selvfølgelig mente han det, det var egentlig heller ikke fordi hun ikke havde troet på ham, hun var bare blevet overrasket. Generelt kunne Stella godt lide Timmy og alt ved ham, plus han gjorde hende meget glad. De havde faktisk været sammen længe, så det var vel ikke så mærkeligt at de elskede hinanden. "Jeg ved det. Jeg blev bare så glad for at høre dig sige det." Lød det bekræftende fra Stella. Hun lod sine fingre flette ind i hans og fulgte så med ham ud i gangene, det kribblede lidt i maven på hende for, hvor han ville føre hende hen, men uanset hvad han fandt på var hun sikker på at følge ham. Han kunne ikke gøre noget hun ikke ville og hun var helt sikker på at uanset hvad, så ville han sørge for hun var med på det. Stella skævede lidt til ham og rettede lidt på sin kjole. "Timmy.. Den der snak i sommers.. øhm..." Hun rynkede brynene lidt og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, eller hvordan. "Altså, jeg ville bare fortælle dig at..." Hun bed sig i læben, det var virkelig ikke nemt det her. Hvad nu hvis han sagde nej eller noget. "Jeg.. øhm.. jeg vil gerne.. Hvis... hvis du, har lyst og har... ting med til det.. Men altså det også helt fint hvis ikke... Vi behøver ikke." Forsøgte hun og var ret sikker på, at hun nu var knald rød i hovedet. Det gjorde det ikke meget bedre at de stoppede midt på gangen uden noget sted at gå hende.. Det var hvert fald hvad hun troede.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Dec 5, 2019 23:59:22 GMT
Et smil prygede Timmyes læber på ny. Han forstod godt hvad hun mente med at hun var blevet overrakset. Det var også en ret stor ting at sige til en anden person. Men han mente det inderligt. Som de kort efter stod hånd i hånd foran hvad der lod til at være en tom væg, gav han hendes hånd et lille klem og smilede kærligt til hende. ”Okay, vent her i et øjeblik.” Han blinkede til hende og slap hendes hånd, hvorefter han gik frem og tilbage foran væggen et par gange før han atter gik hen til hende så han stod med ryggen til væggen, ”Vent til du ser dét her.” Sagde han begejstret. I det samme som en stor trædør begyndte at forme sig på væggen bag ham. Det legesyge og lettere stolte blik blev dog hurtigt erstattet af lettere brændende kinder som hun nævnte deres snak fra i sommers. Han rømmede sig og så kort væk. Hvorfor var det så svært for ham at snakke om, han blev ellers sjældent genert, men dette her var tilsyneladende en af hans “ømme” punkter. ”Altså...” han tøvede lidt og så tilbage på hende, ”mener du som i…nu? I aften?” Spurgte han lidt forsigtigt og tog hendes hånd som han trak hende roligt mod døren. Han havde lyst, også selvom han var vanvittig nervøs omkring det. Med den ene hånd åbnede han døren og trak hende med ind. For enden af rummet var en buldrende pejs og foran et tæppe på gulvet med en masse puder. Det lignede næsten noget han havde dækket op til, men Timmy havde lært at rummet efterkom hvad man stod og manglede det givende øjeblik. Han lukkede døren efter dem og smilede til ned til hende hvorefter han lænede sig frem og placerede et ømt kys på hendes bløde læber. Til delen med om hvorvidt han havde “tingene med til det” rødmede han lidt igen, ”faktisk sååh..” han skævede lidt mod en lomme der var gemt under kostumet. Jo han havde dem med. Ikke fordi han havde forventninger om noget, men fordi at efter deres snak i sommers ville han bare gerne være forberedt.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Dec 9, 2019 14:50:49 GMT
Stella Fulgte med Timmy til at stoppede op foran en tom væg, hvad de skulle her vidste hun ikke helt. Timmy slap hendes hånd og begyndte så at gå frem og tilbage og pludselig dukkede der en dør op, hvilket fik hende til at måbe. "wauw, hvordan gjorde du det?" Spurgte hun overrasket og trådte så nærmere hun til den tilkomne dør. Hun havde ikke oplevet det før og det virkede ret vildt. Hun lod ham trække sig ind gennem døren og ventede på den lukkede efter dem, før hun så smilede og trådte nærmere hen til ham. "Jeg ved det ikke, men.... ja, jeg tænkte bare.. vi har jo snakket om det og.. og her er ingen andre." Kom det fra hende med et lille smil. Det gav dog et sus gennem maven på hende. Hun havde en ret klar ide om hvad han havde i lommen. Sidst havde hun været så bange for at hun var blevet gravid, og selv Jacob Todd havde haft svært ved det, hvad hvis det skete nu også? Nej, Nej det ville det ikke gøre, ikke hvis de var forsigtige! Hun trådte helt hen til ham og trak sin heksehat af hovedet, før hun så rejste sig op på tær og lod deres læber mødes i et dybt og passioneret kys. Hun smilede i kysset og følte sig meget glad.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Dec 10, 2019 14:26:48 GMT
Timmy smilede en smule lusket som hun spurgte hvordan han havde formået at frembringe døren. ”Magi.” Jokede han og blinkede til hende hvorefter han rystede let på hovedet, ”ej, jeg skal nok fortælle dig om det senere, det er ret blæret.” Konkluderede han med en tilfreds mine. Som døren gik i blev stemningen ændret en smule. Han kunne mærke rødmen fra kinderne brede sig ned over halsen, men han håbede ikke at hun bemærkede det i halvmørket, han ville jo gerne fremstå som om at han slet ikke var nervøs. Hans brune øjne scannede hurtigt rummet ved hendes konstatering, som skulle han lige checke op på den fact han allerede godt vidste var sand. De var komplet alene i rummet. Blikket fandt atter vej til hendes og han sank en enkelt gang, men smilede så skævt til hende. Hun hævede sig op imod ham og han tog glædeligt imod kysset der var mere passioneret end normalt. Det fik hans hjerte til at slå hurtigere i brystet på ham og han begyndte meget langsomt, og uden at bryde kontakten imellem dem, at føre dem helt hen til ildstedet. Først da de var helt henne brød han kysset og så ned på pladsen foran pejsen der så ufattelig behagelig ud. ”Er du nervøs?” Spurgte han lidt forsigtigt. Sidste gang havde trods alt ikke været den fedeste oplevelse for hende. Han stolede på hende og var sikker på at det nok skulle blive fantastisk, hans bekymring lå nok mest i ikke at kunne finde ud af det, han ville bare så gerne gøre det godt for hende, modsat Ben...faktisk ville han virkelig gerne være bedre end Ben,, skønt det måske lød lidt tåbeligt.
|
|
|