Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 14:29:07 GMT
@lur Kl. 16.00 Theo's lejlighed Det var to dage senere at hun endeligt fik gået hjem i mod Theo's lejlighed. Hendes plan var bare at være ved ham et par dage imens hun fandt ud af hvad hendes plan i livet liiige præcist var. Hun havde betroet sig til en af hendes gode veninder ved mafiaen, men det var også cirka dét. Hun turde ikke fortælle ham det endnu, hun skulle lige finde ud af hvordan hun skulle jonglerer det hele og hvad det egentligt var hun ville med hendes liv, hun overvejede dog om hun for første gang i mange år skulle kontakte sin storebror.
For nu havde hun bare fortalt Darko at hun var blevet booket ud i 5 dage, så hun havde en taske over sin skulder og bankede så roligt på døren ind til hans lejlighed. Det var vel fint nok at de kunne snakke sammen om tingene, og hun ville jo også gerne vide hvor involveret han havde lyst til at være i det hele, for hun måtte da nok indrømme at han havde taget et noget pænere end hun havde forventet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 15:23:20 GMT
Theo havde været helt ude af den efter han havde været på hospitalet med Dawn. Han skulle pludselig været far, han havde ringet til holdet og meldt sig syg, hvorefter han havde kastet sig ud i et hovedløst druk i en hel dag. Hvorefter han havde brugt dagen efter på tømmermænd, og nu var han atter på job igen. Han var kommet hjem og måtte erkende at hele situationen stadigvæk gik ham på. Han havde liget lavet en kande the og fået lavet et par håndmadder. Theo havde en t-shirt og et par shorts på. Han sukkede let, og gik hen imod døren og åbnede den. Hans ansigtsudtryk blev overrasket da han så Dawn. ÅH GUD.. Det rigtig han havde sagt hun ku' bo hos ham. Det var bestemt ikke tanken, nu ville det helt damne hans liv op. "Dawn." lød det sammenbidt. Han gik et skridt tilbage, så hun kunne komme ind. "Kom inden.. for.." lød det, inden han lukkede døren bag hende og gik hen til sin kande the og tog en kop.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 15:27:30 GMT
Hun afventede som døren gik op og hun smilede så ganske roligt til ham. Hun havde en hvid top på og en grå nederdel, samt en rygsæk med de vigtigste ting hængende på hendes ryg: "Hey.. jeg har sagt til Judas at jeg er her i fem dage..." sagde hun roligt som hun gik indenfor og tog sine sko af. Det var faktisk ganske rart at have almindeligt tøj på i stedet for alt det dullede tøj hun jo rendte rundt med når hun arbejdede. Hun gik ind i hans hus og smed sig med det samme på hans sofa. "Er ikke lige helt frisk" sagde hun.
Hun havde arbejdet indtil denne her morgen, og med kvalme og alt det andet der åbenbart skulle følge med til at vokse en baby i hendes mave, så havde det været endnu mere ubehageligt end normalt. "Jeg kastede op over en kunde igår" sagde hun sammenbidt og sukkede, det havde faktisk ikke været en særlig fed oplevelse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 15:34:06 GMT
Theo så hen imod Dawn, som kom ind og ret hurtigt følte sig hjemme da hun smed sig i hans sofa - lige der hvor han havde planlagt at ligge sig. Han så ned i bordet og lukkede øjne.. Hvorfor sagde jeg overhovedet ja.. Det er kun 5 dage.. 5 dage? Hun sagde et par dage forleden? Blikket gled op på Dawn hurtigt og han smilte. "Fantastisk. Såå.." lød det imens han drak en tår af sin te. "Det lyder ret uheldigt." sagde han, og gik hen til sofaen ved siden af og så over på Dawn. Han sendte hende et undersøgende blik, som han sad med teen i hånden. "Nå.. regler er følgende. Min lejlighed bliver som min lejlighed er. Jeg har intet gæsteværelse, så du får lov at sove ved mig. Fordi du bærer mit barn har jeg investeret i en god og varm dyne, samt hovedpude." sagde han og kørte hånden op i hovedet og masserede det, som om det hele gav ham lidt hovedpine. "Ud over det har jeg sørget for at køleskabet af fyldt med mad, derudover alle de ting man skal spise som gravid." sagde han drak lidt af sin kop med te. "Hvad har du så af spørgsmål?" spurgte han og forventede egentlig hun måtte have et tons af spørgsmål.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 15:38:45 GMT
"Er du sikker på at du syntes det er en god idé jeg er her?" spurgte hun. Han virkede nu flink nok, men lige nu gik hun også ud fra at han var både ædru og fri fra hvadend han ellers var på: "Men det er fint... Jeg skal bare lige bruge tiden på at finde ud af hvordan jeg lige gør" sagde hun roligt. "Men jeg skal ikke kede dig med noget af det... Så altså hvis du bliver træt af mig eller noget er det okay, så finder jeg bare et andet sted" sagde hun.
"Det er virkeligt pænt af dig... jeg har altså ingen penge jeg kan betale dig" sagde hun ærligt selvom hun da gerne ville betale ham for hans gæstfrihed. Egentligt havde hun ingen planer om hvad hun skulle bruge de her dage på, hun var bare glad for hun kunne få en pause fra Judas og arbejde. "Hvorfor gør du alt det her? Vil du gerne være investeret i barnet?" spurgte hun og var faktisk meget positivt overrasket over hans gæstfrihed og hans oprigtige interesse, hun havde ikke regnet med at han af alle mennesker ville tage et sådan her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 15:46:17 GMT
"bare fri mig for alle detaljer, som du tænker mænd ikke ønsker at vide." sagde han og viftede hånden afvisende væk. Det var bestemt ikke noget han var interesseret i at vide. Han ville bare gerne have at hans barn kom ud hurtigst muligt. Men der var rimelig laaaang tid til det skete. Åh gud.. Da hun sagde hun ingen penge havde, kunne han godt regne ud at hun mente det - det var skam også derfor han havde taget hende ind. Hold kæft et godt menneske han var. "Du kan betale på andre måder." røg det ud af ham - okay måske ikke så godt et menneske. Der var en kort pause og Theo skyndte sig at sige "Om jeg vil barnet mere må jeg finde ud af, men lige nu så skal du ikke arbejde og så må vi finde ud af at få dig ud af det arbejde." sagde han og rystede på hovedet. "Jeg har en som kommer og gør rent, hende skal du bare lade være. Hun passer bare sit job, og hun er ikke glad for mugglefødte hvis du er det. Så lad vær og nævn det." sagde han indvendende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 15:50:25 GMT
Hun nikkede. "Det er jeg" sagde hun ærligt, det var alle hendes søskende, men på magisk vis havde de også alle sammen fået de magiske gen hvilket hun nogengange ikke helt vidste om var en god eller en dårlig ting. "Det er virkeligt pænt af dig" sagde hun i en rolig stemme: "Jeg havde ikke forventet at du ville være så venlig omkring hele situationen..." sagde hun og var faktisk bare glad for at have en mere almindelig samtale med ham lige nu.
Hun ville bare gerne have lidt ro i sit hoved lige nu. "Det har aldrig været min største drøm at arbejde for Judas... Men Paris sagde at det var gode penge" sagde hun ærligt, Paris var også bare en anden skabning en de andre søskende, SAlly var måske den der mindede mest om hende. pisse ligeglad, tænkte bare på at se godt ud, have penge og magt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 16:02:25 GMT
Theos blik gled ud i luften, og han lyttede imens til hende. Han satte benene op i sofaen og foldede begge hænder omkring koppen med te. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til hendes kommentar omkring han var flink. "Rolig nu sveske, jeg hjælper nu. Kan være jeg ombestemmer mig." sagde han, hun skulle ikke få nogle gode idéer på nuværende tidspunkt. Han var ikke vovse, kost og villa mand. "Vi ser efter ugen hvordan jeg føler så. Lige nu skal du bare slappe af og ikke tænke på mad." sagde han og stirrede stadigvæk ud i luften. "Det er også et møg job, men det er nu rart i er der. Så jeg slipper for at bruge mere tid end nødvendigt på dates." sagde han roligt, og hans blik var stadigvæk alvorligt. Han vendte øjne imod hende. "Så det jo godt du blot betale på den måde. Bare rolig jeg er ganske blid, som du ved." sagde han og blinkede til hende - hvordan hun ville forstå det, måtte hun selv bestemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:11:27 GMT
Hun nikkede blot og blev liggende på sofaen. egentligt ønskede hun ikke presse ham til noget som helst, hun ville slet ikke have taget i mod dette her tilbud hvis det ikke var fordi han selv havde sagt det: "Bare du ved at jeg ikke prøver at trænge mig på, jeg vil virkeligt ikke være i vejen" sagde hun roligt og lukkede let øjnene, hvorefter hun hurtigt faldt i søvn.
** Time **
Dawn anede ikke hvor længe hun havde sovet, men hun vågnede meget pludseligt som hun hørte en hård banken på døren og hun nærmest sprang op af sofaen: "Mr. Agrawal" sagde manden der bankede så hårdt at det lød som om døren var ved at blive sparket ind. "Det er dem... Theo! Det er dem!" sagde Dawn i panik og rejste sig op som hun kiggede rundt som om hun ledte efter et sted at gemme sig, men hun stod bare en smule fast, som døren pludseligt sprang op og to mænd ude på den anden side stirrede direkte på hende. Hun genkendte dem som nogen fra mafiaen, og hun begyndte hurtigt at bakke: "Jamen Dawn, der er du jo" sagde den ene mand og begyndte at gå frem i mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:30:40 GMT
Theo havde stået ude i badet, og haft en fortrinlig morgen. Han var i gang med at forberede sin obligatoriske morgenmad. Nu kunne der pludselig høres en høj banken på hans dør, hvad helvede havde man en porter til - når folk altid bankede på døren. Theo kunne høres Dawns panikslagende stemme, hvorefter han trak sin stav og stak hovedet ud og så ind på to fyrer derinde. Der var et muskuløs grødhoved, og et andet grødhoved hvis øre lignede mest af alt blomkål. "hov hov.. Dette er vist ikke jeres lejlighed." lød det, som han kom ind med et par shorts og en tank top, hvorefter han svang staven imod den ene og en lyskugle fløj afsted og skubbede det store læs ud af lejligheden. Nu havde han isoleret en af dem. Han fik smidt en protego besværgelse ind foran Dawn, og på den måde fløj en ubehagelig forbandelse ind i væggen i stedet. "hov hov.. Ikke slå på damerne." lød det fra Theo, som svang staven "expelliarmus" lød det præcis, inden han så blomkålshovedets stav flyve væk.
"Ser du.." sagde han og svang staven igen mod døren, hvorefter den begyndte at blive repareret. "Jeg er ikke særlig god i skolen, lige ud over at duellerer som rent faktisk var noget jeg fandt sjovt." sagde han og gik ind foran Dawn. "Sig til din chef tykke, at jeg ønsker at betale hende fri. Jeg har ikke just tid til at skulle skubbe jer ud af min lejlighed hver gang." sagde han med et smil. "Så nu, fiser du pænt af, og lader Dawn være. Så kan i sende mig en regning næste gang - hvad hendes pris er." sagde Theo flabet, og gik hen til skuffen og trak en pose op med galleoner. "Hun koster 20 galleoner pr. gang, sagde hendes søster. Her. 200 galleoner. Det er ti dage. Smut så basse" sagde han og kastede sækken med penge over imod blomkålshovedet. Theo svang staven og døren gik op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:36:06 GMT
Dawn kiggede blot som alt dette her skete og hun faldt sammen på gulvet. Hendes liv var et helved, hun fattede slet ikke hvordan hun var endt i så meget lort når hun følte det eneste hun havde gjort var hele tiden at forsøge at fikse lidt på sit eget liv, men det ødelagde hun for sig selv hver gang. Dawn lukkede øjnene og fornemmede først hvad der var sket som de to mænd var ude af døren igen, dog så hun knapt hvordan det hele var sket, hun kunne slet ikke være inde i sig selv.
"Se!" sagde hun som tårer løb ned af hendes kind efter at døren var blevet lukket. "De er forfærdelige! Judas lader mig aldrig gå nu! Han har sikkert allerede sat en dusør på mit hoved" sagde hun som tårene løb ned af hendes kinder, hun kunne lige så godt bare begå selvmord og få det overstået. Hvad nu hvis Judas slet ikke ville sælge hende eller af med hende? Desværre så havde han det jo med at skifte mening, Judas var jo fuldkommen sindsyg og alle vidste godt at man ikke skulle damned med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 20:09:56 GMT
Theo var egentlig overrasket over sin egen cockyness, samt hvor godt det hele var gået? Det havde han ikke lige regnet med, han havde ikke set den komme at han havde fået overraskels momentet på de to tosser. Det var nok også kun derfor det var lykkedes. Det han vidste om bibel-boy, Judas var at han vidst nok altid var ret udspekuleret, heldigvis havde Theo fået dem som deres fokus havde ligget mod Dawn. "Mon ikke han finder på en pris på dig." sagde han roligt, og prøvede at glemme at han lige havde lagt sig ud med nogle folk fra den britiske mafia. Det gik nok, han kunne altid betale sig ud af problemerne. Penge var trods alt ikke noget problem. "Sandheden er nok at vi var heldige, at de var så fokuserede på dig." sagde han og rynkede på næsen. "Jeg er en udmærket duellant, men næste gang kommer der bare flere." lød det, imens han gik hen og smed sig igen på sofaen. Theo kørte hænderne igennem håret. "Hvad gør man ikke for sit barn." sagde han med et kækt smil, inden han lukkede øjne og lagde hånden på hovedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 15:15:30 GMT
Hun kiggede på ham. Han var en smule sær, en del af ham ville ikke have barnet, en del af ham talte om at det var hans. Hun kunne ikke lige finde hoved og hale i det, men kunne bare mærke tårene der løb ned af hendes kind. Måske hun bare skulle give op på det hele og gå tilbage til Judas. HUn kunne slet ikke tænke nogen fornuftige tanker lige nu, kun mærke hvordan at hun var ved at ødelægge sit eget liv mere og mere.
Dawn's liv havde jo aldrig været rigtigt godt, men til tider havde det da været helt okay. Det var det bestemt ikke lige nu, for selv hvis hun blev købt fri af Judas, så skulle hun jo stadig finde ud af hvordan man byggede sig et liv som et helt almindeligt menneske, og det var jo ikke lige en erfaring hun ellers havde. "Jeg tror bare gerne jeg vil sove lidt" snøftede hun og tørrede så tårene væk fra hendes kinder, hun følte sig utroligt alene i dette her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2019 7:47:39 GMT
Theo kørte hånden igennem håret, og han mærkede tydeligt at han ikke helt følte sig så kæphøj som han plejede. Han ville bare gerne betale dem væk, så han kunne få fred igen. Hvis hun blev fri kunne han leve livet som sig selv igen, og være ligeså tosset. Det her skulle bare overstås. "Jamen du kan bare sove." lød det roligt fra ham, som han rejste sig op og begyndte at bevæge sig ud i køkkenet, hvor han fik taget en øl. Det var ikke nok at han blev far, nu skulle han også have styr på at få denne kvinde ud af problemer. Hvorfor var man også interesseret i det? Kunne hun ikke være lige meget, kunne man ikke bare nyde sig selv. Han var en anelse nervøs, da han ikke helt vidste hvad han skulle gøre i denne situation. Theo bevægede sig tilbage da i stuen, hvorefter han satte sig i en stol nær sofaen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2019 8:27:43 GMT
Dawn syntes bestemt ikke at denne her situation var særligt behageligt. Men generelt havde hun jo ikke været så heldig i sit liv så om det gik to skridt i den ene eller anden retning bemærkede hun jo snart ikke. Hun syntes da det var pænt af Theo at han ville hjælpe, men med årene havde Dawn nok også lært at være lidt på vagt overfor mænd. Hun havde aldrig haft et godt forhold fuld af knus og kærlighed. Mænd syntes altid bare at hun så godt ud, og hun måtte nok indrømme at hun faktisk fandt det en smule kvalmende, den måde mænd så hende på.
"Har du noget jeg kan... redde op med?" spurgte hun og kiggede i mod sofaen hvor hun tænkte at hun skulle sove. hun var træt, ikke bare i kroppen men også mentalt. Denne her dag havde været sindsyg. Endnu mere sindsygt var det jo nok at dette her jo desværre ikke var første gang hun stod i en lignede lorte situation, hun var bare mere sikker på hvad hun ønskede resultatet af det hele skulle være denne gang.
|
|
|