Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 9:55:55 GMT
Newton grinede, hun var overhovedet ikke nogen engel det var han sikker på. "arhh ja, jeg husker godt da jeg var i din alder" smilede han kækt, Newton havde helt klart været den af tvillingerne der rendte rundt med pigerne, hvilket måske var lidt dumt nogengange fordi at Storm jo nogengange så fik en lussing af en tøs som Newton havde været en idiot overfor. Man kunne vel sige det var både en fordel og en ulempe at have en tvilling der lignede en så meget. Dog måtte han sige at som årene var gået lignede de måske lidt mindre hinanden, om ikke andet i tøjstil og udstråling.
Som hun rørte hendes arm grinede han kort. "Nok se, ikke pille" smilede han og trak roligt armen til sig igen, hun var aaalt for ung til ham, og han vidste udemærket godt hvad retning ting kunne gå når kvinder først begynde at ville røre ved noget som helst. Trods alt havde Newton jo lidt erfaring på området.
|
|
Gwendoline Granger-Weasley
•
Magiker
Fødselsdag: 07.07.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, Devon
Bosat: England, Devon
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Aniight
|
Post by Gwendoline Granger-Weasley on Mar 4, 2020 19:18:11 GMT
Gwen lænede sig tilbage og sendte i første omgang et lidt overrasket udtryk i Newtons retning over kommentaren om nok-se-ikke-røre. Det ene bryn røg ligeledes en anelse i vejret, som hun overvejede, udfra hans kropssprog, om han var bange for at hun pludselig ville springe på ham som en sulten løvinde; havde han ikke lige selv flekset og lagt op til det? Gwen lagde i hvert fald intet i det, og heller ikke op til noget - hvis det altså var det Newton frygtede. ,,Jeg pointerede bare det allerede sagte", lød det derefter en anelse drillende.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2020 18:26:39 GMT
Newton syntes altid det var hyggeligt at snakke med folk, især kvinder - og endnu mere smukke kvinder. Selvom de to jo kendte hinanden og nærmest føltes som familie, så var han jo glad for at hun havde lyst til at bruge tid sammen med ham, ihvertfald lige nu. Han så hende nok lidt i et andet lys nu hun var blevet ældre - altså hun så jo godt ud! Det betød jo ikke han havde tænkt sig at prøve på noget, han kunne trods alt godt finde ud af at opfører sig ordenligt.
Han grinede let. "Hvis du har tid en dag kunne det være vi skulle spise eller noget? Eller du kunne vise mig byen?" spurgte han i et skævt smil, hun var vel ikke gammel nok til at tage ud og drikke endnu - men derfor kunne han jo godt nævne det. NEwton sagde aldrig nej til en god bytur.
|
|
Gwendoline Granger-Weasley
•
Magiker
Fødselsdag: 07.07.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, Devon
Bosat: England, Devon
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Aniight
|
Post by Gwendoline Granger-Weasley on Mar 14, 2020 19:07:28 GMT
Det var ikke en date, nej, det lød ikke som et forslag til en date - vel? I et split sekund følte Gwen sig splittet, ikke fordi hun håbede at Newton sad og inviterede hende ud, nej hun følte bare Storms klon sendte blandende signaler. ,,Selvfølgelig vil jeg det", svarede hun med et smil. ,,Det multikulturelle folkefærd, de mange seværdigheder og sååå selvfølgelig det pulserende storbysnatteliv", et mere drillende smil blev sendt i hans retning, samtidigt som den rødhårede heks forsøgte at læse Newtons kommende reaktion til det sidst nævnte. Selv foretrak Gwen at sidde hjemme med en god bog, og et glas vin. Jovist kunne hun feste, slå sig løs og alt det der, men i alt kunne det også tælles på to hænder hvor meget hun havde gjort det i hendes indtil videre unge liv. Ellers så foretrak hun nok også nærmere at tage rundt og studere de forskellige områder, de farverige kvarterer, de unikke bygninger og godser og så de urørte landskaber.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 14:13:56 GMT
han grinede kort. ”Jamen cool... Det vil jeg da se frem til. Skal vi forsøge at lægge en aftale nu? Jeg har ikke så mange planer for tiden, skal lige falde til igen” smilede han, området var jo dejlgit og han kendte det jo godt. Men han havde været væk i mange år og hvis han skulle være ærlig kom han da nok også til at savne USA en del, han havde jo meget af sit netværk derover, men på den anden side, så var det jo rart at være hjemme ved familien.
”Min fornemmelse siger mig nemlig at Storm nok ikke lige viser mig nattelivet” smilede han skævt og betragtede hende kort, hun var ret spænende og han var stadig overrasket over hvor voksen hun var blevet. ”Måske på Fredag?” foreslog han selv. Han kunne godt bruge en tur i byen, han kunne godt lide at komme ud og have det lidt sjovt blandt alkohol og andre mennesker, og han ville da kun syntes det var mere hyggeligt at starte sammen med en han kendte.
|
|