Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 15:44:04 GMT
han nikkede roligt. "Og mit... heldigvis er det mig der skriver aviser" sagde han i en rolig stemme, så selvom hun kunne give ham et dårlig omdømme, så kunne hun jo ikke få ham til at skrive om sig selv i avisen. "Hmm ikke så stor... Men det kunne være at man burde snakke med en Hogwarts professor om det..." sagde han bestemt, de kunne vel i teorien få hende smidt ud af skolen.
"Jeg mener vi kan jo bare sige hun har været upassende og sneget sig ud om natten, det er jo ord mod ord..." sagde han, og altså hvis de fik hende smidt ud af Hogwarts hvad havde hun så egentligt overhovedet at gå efter? han syntes mest af alt det var mærkeligt at hun valgte at tjene penge sådan her: "Men altså alle hendes søskende er vidst prostituerede, så det ligger i familien" sagde han, man kunne da ihvertfald ikke sige at hun havde de bedste rollemodeller.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 15:58:00 GMT
Jonathan så på Tyler og så ned på maden, og tog en bid i munden. Det var en fortrinlig idé, de kunne ligge et pres på Hogwarts for at få Sally smidt ud. Uhh det var faktisk en fortrinlig idé, at de på den måde kunne presse hende til at lade dem være. Jonathan følte sig meget udspekuleret, sidde her med Tyler og finde på planer imod et barn.. Ja den faldt lidt til jorden der, men sådan var det nu engang. "Jeg syntes det er en fortrinlig idé. " lød det anderkende. Han så på hende og grinte let: "En prostitueret på gaden til eller fra går nok." lød det lettere køligt fra den ellers altid varme Jonathan, som egentlig bare gerne ville videre med sit liv og engang imellem krævede det man var lidt ufin. Brugte spidse albuer. "Vedrørende ord mod ord, så har en minister og en chefredaktør en betydelig kraftigere stemme, end et barn." sagde han med et lumsk smil, og drak sin vin. "Jeg tror godt jeg lige kan få et glas vin til." sagde han og fik øjenkontakt med tjeneren og pegede ned på glasset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 18:40:27 GMT
Tyler kunne ikke lade være med at grine let. "Jeg har ikke noget med den branche at gøre" sagde han, ikke normalt ihvertfald men nogengange når han var rigtigt fuld kunne han da godt lokkes og desværre var pigerne jo ganske gode til at lokke når at man først var taget på en af de steder som Judas ejede. "Tjah lad os se... Jeg kan jo starte med at sende et brev til skolen, så kan vi jo se hvad de siger. Hvis hun kontakter dig igen så ignorerer hende... Hun skal nok blive en giftig ung kvinde" sagde han og sukkede.
Hun var sindsyg, han havde aldrig mødt en kvinde som Sally før - eller pige var hun jo kun. "Så unge piger er sgu normalt ikke lige min stil" sagde han ærligt, ja Tyler elskede da smukke kvinde kroppe og de måtte da også gode være unge, men han gik jo ikke lige ind for at de kun var 15.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 18:53:49 GMT
"Det lyder som en fremragende start, så må vi tage den derfra." sagde han og spiste det resterende af sin mad. Jonathan fik en fornemmelse af at det hele nok skulle gå nu når de havde slået hovederne sammen. "Desuden har hun reelt ikke noget på mig, altså hun har jo ikke videoer eller noget, men blot ord mod ord." sagde han roligt og tog imod vinen igen og pegede på øllen. "Hun ligner altså ikke så ung en, hun snød mig virkelig." lød det anderkende fra Jonathan og løftede hænderne op. Han tog en tår af vinen og grinte let. Det var altså den rigtige historie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:15:07 GMT
"Jeg ved sgu ikke om hun snød mig, eller om jeg bare var virkeligt fuld og liderlig" sagde han og grinede højt inden han tog en tår mere af sin vin. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige, Tyler vidste sgu godt at han tog virkeligt dumme beslutninger nogengange, men han havde da heldigvis overlevet det meste og med posten på Profettiende kunne han jo heldigvis gøre meget. "Men drop hende... Gå ud og find en anden tøs i byen, der er mange smukke af dem" sagde han og smilede roligt til Jonathan.
Han syntes selv at det var meget cool bare at slappe lidt af med ham. "Vi kan jo tage i byen en aften hvis du har lyst? Night in heaven har fået nye strippere... Og jeg lover at Profettidende ikke skriver om det i morgen" sagde han og blinkede kækt til Jonathan. Tyler kunne ihvertfald godt bruge en god bytur. Især efter hans sidste aftale med Isabella.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 20:18:32 GMT
Han følte virkelig at de havde situationen under kontrol. Jonathan var oppe på igen, og kunne nu erobre verden som han igen ville. Nu kunne han forsætte med at erobre quidditch verden! Det næste mål måtte at blive formand for den internationale quidditch forening.. Han drak vinen og grinte let, som hun spurgte ind til om de skulle gå ud. Det kunne de reelt set godt, han skulle blot lige ordne nogle småting inden. "Jamen lad os det, men jeg skal lige ordne nogle ting på kontoret inden." lød det med et smil, som han bad om regningen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 14:47:02 GMT
Han smilede til Jonathan. "Skriv et brev og aflever det i min postkasse, så skal jeg nok sørge for at vi kan sende dem i mod Hogwarts sammen" sadgde han og nikkede. Det var da ikke fordi at han ville gøre Sally ondt som sådan, men han ville gerne sikre sig at hun forstod alvoren i det hun rendte rundt og lavede, desværre var Tyler bare ikke sikker på at skolen var lige så forstående hvis han lige fortalte at han liiige havde været i seng med hende først.
Tyler blev allerede betragtet mere eller mindre som et svin i den magiske verden, og det havde han ikke lige brug for at gøre værre. Det var da ikke fordi at han regnede med at miste sin avis på det, men blev skandalen stor nok kunne det jo ske. Trods alt var der en ting der var bedre end kvinder og det var hans arbejde. Tyler elskede sit arbejde og han ville gå i cølibat før at han ville risikerer at miste det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 14:50:22 GMT
Det var godt de var nået til en fælles overensstemmelse. Nu kunne verden og livet gå videre, han havde ingen intentioner om at være et ondskabsfuldt menneske - men karriereren var dog vigtigere. Sally måtte forstå, at dette ikke gik når det kom til folk som ham selv og en gentleman som Tyler. "Vil jeg gøre." lød det roligt, som han fik spist op og drukket lidt af sin vand. "Forresten - så tog en af dine fyre fat i mig. Collins tror jeg han hed? Han ville lave et interview omkring nye magiske sportsgrene, er det noget du har sat ham på?" spurgte Jonathan, som så hen imod tjeneren og lavede en gestikluering i at han skrev en regning i luften, som i de snart skulle have en regning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2019 8:27:44 GMT
Han kiggede smilende i mod Jonathan. "Hmm... Nej ikke umiddelbart, men journalisterne finder oftest også deres egne historier... hva da?" spurgte han i en rolig stemme. Han var meget glad for at have så engagerede journalister, men det skulle jo naturligvis ikke ende ud med at blive et problem eller noget i den stil, han ville gerne at hans journalister altid tænkte sig om. Selvom han jo gerne ville have de bedste historier i sin avis.
"Er der da noget galt?" tilføjede Tyler. Han drak ud af sit vinglas. Det kunne da også være han snart burde komme tilbage på kontoret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2019 7:14:54 GMT
Regningen kom hen imod Jonathan, som fandt beløb frem i sin lomme, og lagde det på bordet. Det var ham som havde inviteret ud, og han havde fundet på løsningen til deres lille problem. "jeg betaler den." sagde han med et smil, hvorefter han foldede hænderne og lod tjeneren tage pengene. Jonathan vendte blikket imod ham, og rystede afvisende på hovedet. "Nej jeg ville bare vide om det var din idé. Nye magiske sportsgrene er altid lidt en fase. Men nu må vi se." lød det roligt, som han rejste sig op og tog sin frakke på. "Nå, men jeg tænker vi snakkes ved i den kommende uge." sagde han med et smil. Hvorefter han rakte hånden fren imod Tyler. Da de havde givet hinanden hånden, sendte han ham et samil. "Jeg må hellere komme tilbage på kontoret." lød det venskabeligt. Han sendte Tyler et venskabeligt blik. "Vi ses Tyler!" lød det som han bevægede sig tilbage mod ministeriet.
//OUT//
|
|
|