Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 18:51:55 GMT
Han nikkede. "JA det kan man godt sige, en hårdt arbejdende familie" sagde han, normalt så pralede Darko gerne af hvem han var, han fortalte gerne til folk at han var søn af Judas og at de ikke skulle pisse ham af. Men i dag var det lidt mere som om at det var ligemeget hvem han var, han havde det fint bare med at snakke med hende, han vidste jo aldrig rigtigt hvad folk syntes om ham når han ikke var Judas' søn, og det kunne han pludseligt mærke at han var lidt interesseret i at finde ud af.
Som hun sagde at hun var færdig med sin vagt kunne han næsten mærke en let skuffelse: "Jeg hedder Darko" sagde han i et smil: "Hvad er dit?" spurgte han som han kiggede på hende som hun fik klokket sig ud. "Må jeg ikke følge dig hjem?" spurgte han i en rolig stemme, han ville nok bare gerne vide en smule mere om hende, eller bare... Ja egentligt vidste han ikke hvad han ville, for han kunne ikke huske han havde gjort sådan noget her før. Noget i ham mente bare det kunne være hyggeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:07:37 GMT
En hårdtarbejdende familie... Det betød selvfølgelig ikke at de var moderne, men det virkede til at de var mere åbensindet end hvad Evelyns egen familie havde været, så det var vel godt for ham.
Han præsenterede sig som ''Darko'' og pludselig var han ikke længere en fremmed, men nærmere en bekendt. Hun sendte ham derfor et venligt smil, og tillod sig at præsentere sig selv, ved at række ham hendes hånd for officielt at hilse "Evelyn," der var ingen grund til efternavne, for det var jo ikke fordi de skulle bruge sådan en detalje til noget. Da han spurgte om han måtte følge hende hjem, kunne hun godt mærke at den første følelse i hende var glæde, fordi hun netop ønskede at bruge mere tid med denne mystiske fyr, men på den anden side var der altid en risiko ved at vise en mand hvor man boede henne. Hun bed sig tænkende i underlæben, men overvejede ikke længe, før hun nikkede "Jo, det må du gerne... Kom." Hun nikkede mod udgangen og begyndte at gå. Inden hun gik ud vinkede hun dog lige farvel mod John, "Vi ses, John." han vinkede lydløst tilbage, og hun smuttede ud af døren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:21:21 GMT
Darko smilede som han fik hendes navn. Darko var overhovedet ikke en elegant fyr, han havde aldrig nogensinde haft en kæreste eller været romantisk på nogen måde, måske engang han havde givet en pige en rose på Durmstrang, men det var da også cirka det. Men lige nu var han nok lidt interesseret i at finde ud af hvem eller hvad hun mente han var, hvis han ikke bare var Judas' søn og denne her idiot der bare havde meget magt, ikke at han nødvendigvis var god til at være andet.
"Jamen så lad os gå" sagde han og holde døren for hende som de gik ud. "Hvor bor du henne af?" spurgte han, nok mest for at have en nogenlunde idé om hvor langt de skulle gå. Han syntes det var hyggeligt at følge hende hjem, han havde før fulgt de prostituerede hjem for at ingen overfaldt hende. Men det var nu altså ikke helt det samme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:44:00 GMT
Sammen begyndte de at gå langs Londons gader. Der var heldigvis ikke så travlt her ude længere, selvom der stadigvæk var biler og folk - det var faktisk næsten helt hyggeligt her i mørket i den vindstille by. "Jeg bor et par gader væk i en lejlighed, så ikke så forfærdeligt langt," svarede hun ham, før hun løb tværs over gaden, nu hvor der ikke lige fra nogen biler at spotte.
"Så... fortæl mig mere om dig selv, Darko. Hvordan kan det være at du kan skræmme voksne skræmmende mænd væk så hurtigt? Kender du en eliksir, jeg ikke kender?" spurgte hun ham nysgerrigt og kiggede tilbage på ham for at sikre sig at han var fulgt med hende over vejen. Der var faktisk mange ting hun ønskede at vide om den blonde fyr - eksempelvis mere om hans familie, nu hvor hun selv stod og manglede det meste af sin egen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:57:31 GMT
Han nikkede roligt. "cool nok, sammen med din søster?" spurgte han, nu havde hun jo trods alt fortalt at de var flyttet sammen - så han kunne vel gå ud fra at de også boede sammen: "Det er vidst også et lidt bedre område... Området den anden vej fra den utætte kedel kan godt være lidt skummelt" sagde han blot som en venlig bemærkning hvis hun ikke kendte byen så godt. Darko var opvokset i byen, og ikke bare i området men ude på gaderne. Han kendte London bedre end sin egen lejlighed, og han gik rundt i gaderne hver eneste aften for at samle penge ind fra de prostituerede, som lige nu var den afdeling han forsøgte at holde styr på.
"Ehm... Det er mest fordi at min far har en virksomhed, og det var nogen af hans ansatte. Så tror måske bare ikke de vil have ballade" sagde han, det var vidst den nemmeste måde at sige det på uden at fortælle alt for meget om ham selv. "Hvad med dig, er du glad for at bo i London?" spurgte han hurtigt i et forsøg på at få samtalen drejet over på noget andet, så meget ville han helst ikke ende med at fortælle om sit liv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 22, 2019 16:07:04 GMT
”Mhm, sammen med min søster,” svarede hun ham i en venlig tone, mens hun stak sine hænder i lommerne på sig selv, for at holde dem varme. Hun lyttede opmærksomt og rynkede brynene over at høre at der var skumle områder omkring den utætte kedel – der skulle hun så bare ikke hen om natten ”Jamen så er jeg i hvert fald glad for at jeg bor i den anden retning, og at der måske fra tid til anden er en til at hjælpe mig med at skræmme de skumle typer væk,” hun hentød selvfølgelig til ham i en mindre drilsk tone.
”Åh… En virksomhed? I sælger måske alkohol til baren?” det gav da god mening for hende, siden de alle havde befundet sig i baren. Måske fik de rabat. ”Og London er… en smule anderledes end hvad jeg er vant til… Men jeg tror jeg ender med at blive glad for den.” hun trak på skuldrene. Der var da nogle smukke områder i London, men de kunne desværre ikke måle sig med Paris.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 19:57:33 GMT
Darko syntes egentligt hun virkede cool nok at snakke med. Nu var det jo ikke ligefrem fordi at han var den store samtale starter, men altså på den anden side så kunne man jo heller ikke helt modstå ensomheden nogengange og trænger til bare lige at snakke lidt med nogen. "Noget i den stil, min far har en bar ihvertfald og der er vidst rigeligt alkohol" sagde han og smilede til hende, Darko ville da gerne bilde hende ind at han ikke var typen der gik sådan i byen, men med hans udstråling kunne han vidst ikke helt løbe fra det.
"Nej, min far har det med at spille lidt med musklerne så tror bare de fleste folk godt ved at de ikke skal spille smarte. Desuden har de fleste jo det hele i munden" sagde han i et grin og rystede på hovedet. Han vidste slet ikke hvordan at han var endt i denne her samtale. Men en stor del af ham hyggede sig virkeligt med det.
|
|
|