Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2019 12:27:30 GMT
Robby marcherede in på Night in Heaven, som en anden champ. Han var jo til begge dele, så en stripbar med både det mandlige- og kvindelige køn repræsenteret var perfekt til ham.
Derfor satte han sig nu tilrette foran scenen, hvor en kvinde var igang. Han kunne godt bruge noget mandestrip også, men han tager hvad han kan få. Han var trods alt ikke sådan... super kræsen. Han kunne jo med begge køn. Han måtte da også gerne indrømme, at selvom han kunne lide en lækker krop, så faldt han nok mest for folks personlighed.
Han sad så og kigge på, mens han lidt håbede, at der dukkede nogen op, som han kunne snakke med. Som han sad der, trommede han let med fingrene mod scenekanten. Musikken sagde ham ikke det store, og kvinden foran ham var, mærkeligt nok, ikke lige hans type. Hendes bryster var lidt for fake til hans smag. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2019 14:57:35 GMT
Cedric havde bare brug for lidt luft. Ham og Olivia havde det faktisk ikke super nemt efter at Alecander var kommet tilbage, men det var da også livet akavet at date en pige der boede ved hans bror. Før hende havde Cedric ikke haft et forhold i mange år. Han havde mest af alt bare lyst til at holde sit fokus på arbejdet på Hogwarts og efter det mystiske angreb denne sommer måtte han da også sige at der vidst var brug for at holde tungen nogenlunde lige i munden.
Det havde han besluttet sig for at fejre ved at give sig selv en friaften i byen. Han havde allerede nydt den første øl med en god ven, og nu var han så ellers bare ude og se sig lidt omkring inden han tog hjem. Cedric satte sig ved siden af en ung mand som han sad og kiggede op på scenen, kvinder var da flotte, det var slet ikke det. Men faktisk kunne han godt syntes at strip var lidt kedeligt. Som han satte sig kom hans øl til at tippe let og spilde let udover personen ved siden af: "ej shit! Sorry, det er jeg ked af" sagde han i en høj stemme, så den anden mand kunne høre ham over musikken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 13:30:05 GMT
Robbys blik var ved kvinden på scenen. Han lagde slet ikke mærke til at en, meget pæn, mand satte sig ved siden af ham. Ikke før han spildte sin øl udover ham i hvert fald.
Han gispede forskrækket, og nærmest sprang op af stolen, da væsken ramte ham i skødet. Fedt... nu lignede det, at han havde tisset i bukserne. Han hev diskret tryllestaven op af lommen, og brugte en tøre-besværgelse på sine bukser.
"Wuups," kom det fra ham, som han betragtede manden.
"Det gør ikke noget. Hvis bare du køber mig en øl, så er vi kvit." Han smilede skævt til ham. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 13:55:55 GMT
Cedric kiggede i mod den fremmede mand, med lidt dårlig samvittighed over at han pludseligt havde gjort ham forskrækket. "Ja sorry, jeg er åbenbart allerede for fuld til at være her" sagde Cedric i et skævt smil, det passede nu ikke helt. Han kunne godt styre sig når han drak alkohol og så meget havde han ikke fået endnu selvom han da var lettere beruset. Heldigvis havde han ikke arbejde den kommende dag, selvom der var nogen opgaver fra skolens elever han nok burde se på.
"Det kan du tro... Miss... Kan vi få to øl?" spurgte han i mod en topløs kvinde der gik rundt og solgte øl, og der gik ikke længe efter at der blev stilt to øl foran dem på hver deres lille bord hvor de sad ved siden af hinanden. "Kommer du tit hernede?" spurgte Cedric, der jo selv nærmest aldrig kom sådan nogen steder her. Men hvis han skulle med vennerne i byen, så var det jo et sted som dette her de oftest valgte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2019 15:55:54 GMT
"Skidt pyt med det. Jeg bære ikke nag," kom det kækt fra Robby, som han smilede af mandens kommentar.
Robby stod pludselig ansigt til ansigt med et par bryster, som var langt mere naturlige. Kvinden var en af de topløse tjenere, og Cedric bestilte dem to øl. Han smilede tilfredst, da to øl blev sat på det lille bord. Han løftede øllen og tog en tår.
"Tjah, tit og tit. Det er måske så meget sagt, men jeg kan godt lide udsmykningen," svarede han kækt, og nikkede i retningen af scenen, hvor en storbarmet kvinde begyndte at danse rundt om en stang.
"Jeg hedder forresten Robby," sagde han mens han rakte den frie hånd frem imod den anden mand ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2019 8:32:03 GMT
Cedric's liv var ganske udemærket. HAn var ikke en mand der hverken havde et fantastisk eller et forfærdeligt liv, hans liv gik som det nu gjorde - hver dag skete det samme, han underviste på Hogwarts, han rettede lektier, han spillede måske en smule Quidditch med vennerne, bare for sjov og i fritiden. Så så han sine forældre og søskende når det nu lige passede ind. Alt i alt var Cedric altså bare en helt almindelig mand med et ganske normalt liv, han var ikke altid så god til at finde tid til vennerne, så han nød det virkeligt når de først var en tur i byen.
"Jamen det er da heller ikke helt dårligt" sagde han og smilede. Det havde strejfet Cedric da han var yngre at han måske ikke var til kvinder, men han havde valgt at ignorerer det faktum fordi at det ikke lige var sådan en type han var - mente han. Ikke at der var noget galt i at være homo, han var det bestemt bare ikke. "Jamen hyggeligt at hilse på dig Robby, jeg hedder Cedric... jeg havde engang nogen venner men de er vidst smuttet" sagde han i et grin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2019 20:40:28 GMT
Robby var langt fra gennemsnitlig. Han kunne lide at gøre noget ud af sig selv, og han kunne lide at omgive sig med festlige mennesker. Han havde trods alt aldrig fået festet ret meget, da han var yngre, fordi han havde haft så travlt med sin uddannelse. Det havde været hans hovedfokus i, snart, alt for mange år. Han ville gerne ud og opleve noget andet nu også.
"Nej, damerne her plejer at se ret godt ud," påpegede han og smilede til kvinden på scenen, som smilede tanketomt ud til alle som så på scenen.
"Fedt navn, Cedric!" svarede han, rakte en hånd frem imod ham til hilsen, og grinede: "Du kan hilse dine venner og sige, at de er kedelige. Det her er da stedet at være her til aften."
Homoseksualitet var langt fra et nyt emne for Robby, dog anså han ikke sig selv for at høre til den kategori, 100 procent. Han kunne sagtens finde sig selv sætte pris på en god kavalergang, eller en fin røv, men røv sad der selvfølgelig også på herrerne. Og dem kunne han lide. Ja, det kunne han. Han måtte også indrømme, at han oftere fandt sig selv falde for en mand, end han faldt for en kvinde, but that's just the way he swung.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 8:50:15 GMT
Cedric havde virkeligt brug for at komme lidt ud, alts det var da ikke fordi at hans liv gik direkte dårligt eller noget - men han måtte nu nok indrømme at han følte at han var kommet ind i en lidt dårlig periode. Det hjalp nogengange at gå i byen og især når han kunne bruge selskab med folk som ikke kendte ham, som om at han bedre kunne holde det hele lidt hemmeligt for sig selv, hvis der bare var ro på.
"Ja ikke? Jeg syntes nu også at det er ganske hyggeligt at blive hængende, og tak... Hyggeligt at hilse på dig" sagde Cedric og skålede let i mod den fremmede mand, det var da ikke fordi at han var fuldkommen fuld fra sans og samling, men han var da lettere beruset. "Hvad arbejder du så med, Robert?" spurgte han i en nysgerrig stemme og i et forsøg på at skabe samtale, trods alt var hans karrierer jo en af de ting som rent faktisk gik ganske okay for tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 20:17:18 GMT
Robby var virkelig festtypen. Han elskede at skulle ud og hygge sig, gerne med lidt alkohol, men altså... han nåede det sgu ikke ret meget for tiden FOR han havde så meget arbejde at lave, desværre. Han ville oftest hellere, selvom han elskede sit job, ud og snave med nogle damer - eller nogle fyre for den sags skyld, det betød ikke så meget i hans øjne: køn altså. For om det var en 'he' eller en 'she' the could fit him perfectly, som man siger. Eller som Robby i hvert fald sagde, og nogen gange sang, når han blev fuld nok. For hey! Han var et lækkert skår!
" Ja, her er fedt ikke?" kom det begejstret fra ham, som han hældte lidt mere øl ned. " Jeg arbejder som retsmediciner for drabsafdelingen," svarede han meget løst, uden overhoved at bekymre sig ret meget om hvad han sagde, og hvilken information han delte med denne tilsyneladende ukendt mand. Cedric, mindede han sig selv om, inden han spurgte: " Men hvad laver du så?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 19:57:02 GMT
Det skete da fra tid til anden at Cedric tog i byen, han havde bare brug for at være ude blandt andre mennesker og hygge sig lidt. Han havde brug for bare at slappe af og bruge tiden på at tænke på noget andet end Hogwarts. Cedric elskede sit arbejde, men han måtte da også indrømme at han nogengange endte med at bruge alt for meget tid på det.
”Wauw det lyder spændende, og jeg som ellers syntes jeg har et travlt job... Det må du virkeligt også have" sagde han og smilede: "Jamen jeg er professor på Hogwarts... Jeg underviser i talmagi" smilede han. "Det er lidt hårdt til tider, men altså... Sådan skal det jo være engang imellem" sagde han og smilede roligt til ham, han syntes mest af alt det var svært at holde styr på eleverne og alle de opgaver de skulle afleverer. "Så jeg syntes det er meget godt med en fri aften hvor jeg ikke behøver at tænke så meget" sagde han roligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2020 17:39:25 GMT
Robby nikkede tænksomt til Cedrics ord, før han åbnede munden.
"Ja, der er travlt. Altid et nyt mord, som skal opklares."
Det kom måske ud lidt for muntert, for han stoppede kort op, tænkte over hvad han lige havde sagt og rystede på hovedet, hvorefter han tilføjede: "Sorry. Galgenhumor."
"Men dit job lyder også spændende. Jeg kunne ikke forestille mig at undervise, men det lyder interessant, hvis man er til den slags. Jeg var faktisk ret god til Talmagi, da jeg gik på Hogwarts." Det sidste tilføjede han mest for, at de havde et eller andet at tale om.
"Det kan jeg bestemt godt forstå! Jeg har nogen gange så travlt, at jeg ikke laver andet end at spise, sove og arbejde!" lo han så, og tog en tår af sin øl. "Så ja at komme lidt ud er nu meget rart."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2020 17:46:16 GMT
Han smilede let. "Åh ja det kan jeg kun forestille mig, i må have rimeligt travlt" sagde Cedric i et smil, han var jo ikke ligefrem selv den modigste mand i verden, faktisk så var Cedric nok lidt af en nød og det var nok også derfor hans arbejde passede så godt til ham. "Det er fint, jeg er glad for mit job... Men jeg kan også godt lide at nørde i ting og ja... Talmagi har nok altid værte min styrke" sagde han og smilede roligt, han var ganske glad for at han var endt som professor som Hogwarts.
"Vil dog sige årene på universitetet var tæt på at slå mig ihjel" sagde han ærligt, det havde bestemt ikke været nemt. [b"Åh ja det er sindsygt, så er det vidst godt du har haft tid til at komme lidt ud i dag"[/B] sagde han og kiggede kort op på scenen, Cedric var ihvertfald altid glad når han fik tid til en smule fritid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2020 21:27:26 GMT
Robby skævede til scenen ind imellem, men var faktisk mest interesseret i at kigge på Cedric. Han var godt nok en flot fyr. Men da Cedric påpegede, at de måtte have travlt, så nikkede han med et skævt grin.
"Ja, det kan man vidst roligt sige," svarede han med hovedet let på skrå, for så at tage en tår af sin øl.
"Så var det nok også et godt jobvalg. Man siger jo altid, at man skal lave det man er god til," jokede han, og nikkede op mod scenen. Det var måske lidt smagløst, men han var faktisk ligeglad lige nu. Alkoholen var begyndt at virke lidt på ham nu.
"Ja, jeg nyder mine fridage i fulde drag. Gerne med en god person ved min side." Han blinkede drillende til Cedric, og fortsatte: "Og det ser ud til at være dit 'job' i dag."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 9:52:20 GMT
Han smilede let og nikkede så. Cedric havde bare brug for at være ude og virkeligt slappe af. Glemme alt om lektier, skolemøder og alt muligt andet pjat. Han elskede virkeligt sit arbejde, men nogengange og især i perioderne op til eksamerne og terminsprøver kunne han godt mærke at hans hoved nærmest blev til grød. Derfor havde han det bestemt også fint med bare at slappe af i godt selskab, og lige nu havde han da fundet en der så ud til også bare at have brug for at slappe af og nyde byen en smule.
"Ja bestemt, mit job idag er bare at slappe af så meget som overhovedet muligt og ikke at bekymre sig om noget som helst" smilede han, Han var virkeligt glad for at han bare kunne lade sig hoved få frit løb. Det hjalp da også lidt på det at han drak alkohol: "Skal jeg ikke give en runde?" spurgte han og smilede let som han kiggede ned i mod deres glas. Det var da ikke fordi at Cedric ville kravle hjem, men lige lidt mere fuld kunne han da godt blive.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2020 15:05:27 GMT
Robby smilede lidt af, at den anden fyr slet ikke lagde mærke til, at han flirtede lidt med ham. Eller forsøgte i hvert fald. Men det var selvfølgelig også godt det samme, for enten fik han Cedric med hjem eller også gjorde han ikke. Det måtte tiden, og alkoholen, vise.
"Det lyder godt. Det er præcis det samme jeg har planlagt. Afslapning er skruet op på max i dag." Han løftede sit glas, og blinkede umærkeligt til ham. "Skål for afslapning og godt selskab!"
Han nikkede let, da Cedric foreslog at give en omgang. Det sagde han bestemt ikke 'nej' til. Slet ikke. Gratis alkohol var som regel den bedste form, mente Robby i hvert fald.
"Du skal være noget så velkommen." Hans blik løb op og ned af Cedric, før han igen vendte opmærksomheden mod damen på scenen.
|
|
|