Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 14:43:24 GMT
Det var engang for 8 år siden. Robby gik stadigvæk i skole, og en af hans bedste venner dengang, og stadigvæk nu, var Mark Eriksen. En Gryffindor-dreng med krudt i røven, som elskede at komme med ud og lave ballade sammen med Robby.
Men nu stod Robby altså ude foran Den Fede Dame, og ventede på at Mark skulle komme ud. Han var selv iklædt sit Slytherin-outfit, mest fordi han havde været for spændt til at nå at skifte. Et par gange om ugen mødtes de to drenge nemlig for at lave løjer og ulykker! Det var de bedste dage af ugen, hvis man spurgte Robby.
"Mark?" råbte han, og forsøgte at banke på billedet, men fik et stink eye af Den Fede Dame: "Er du derinde?" ♡
|
|
|
Mark Eriksen
•
Magiker
Fødselsdag: 02.07.2032
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Ungdomskriminalitet
Stilling: Auror
C-box navn: Dumle
|
Post by Mark Eriksen on Oct 5, 2019 21:03:10 GMT
Mark var SÅ klar på at komme ud og lave ballade! Han havde ikke altid været en ballademager, men nogle gange følte han, at det var det eneste, han var god til. Han havde flirtet med en pige, som så endte med at være sammen med hans bror i stedet for, og derefter var det bare gået ned ad bakke for Mark. Han blev altid overset, så han valgte at være lidt rebelsk. Han var stadig en seriøs ung mand, men han elskede at lave ulykker. Især sammen med Robby, som var en af hans bedste venner.
Mark trak i sit Gryffindor outfit og begyndte at gå ud mod maleriet. Han hørte svagt en stemme udefra, og vidste så, at Robby ventede på ham. Han rømmede sig og gik ud ad portrættet og stillede sig i tada position. "Så er stjernen paraaaat!" Sang han og smilede stort til Robby. Han var ret glad for, at der ikke havde været andre der, men nå ja. Han gjorde dumme ting hele tiden, så det ville da nok ikke komme bag på nogen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2019 12:00:55 GMT
Robby stod og ventede på den anden side af indgangen til Gryffindor-kollegiet. Han fik det sygeste dræberblik fra Den Fede Dame, sikkert fordi han var en Slytherin og ikke en af 'hendes' løver. Han tappede med den ene fod, og så gik døren pludselig op!
"Mark!" lød det begejstret fra ham, som han løftede hånden op til en highfive.
Han så granskende på sin ven, og sagde så: "Nå, hvad skal vi så lave i dag? Rydde køkkenet? Snige os ind i pigernes badeværelse? Hvad skal vi?"
Normalt lod han nemlig Mark bestemme, for han havde, ifølge ham selv, ikke altid de bedste idéer. Han synes faktisk, at Mark var nok så awesome! Selvom han selvfølgelig også syntes, at han selv var ret cool. ♡
|
|
|
Mark Eriksen
•
Magiker
|
Post by Mark Eriksen on Jan 5, 2020 20:29:03 GMT
Mark smilede stort til Robby og gav en high-five tilbage. De skulle nok få en sjov aften.Der var ikke længe til de skulle være i deres seng, men regler var til for at blive brudt. Man skulle også have det sjovt og nyde sin ungdom. "Hmm.. Jeg kan godt lide dine idéer. De er meget interessante. Især den med pigernes badeværelse." Sagde han med et grin, og skævede til den fede dame, som holdt øje med dem. "Bare rolig, jeg er tilbage før vi skal være i vores senge." Sagde han høfligt til hende, hvorefter han vendte sig om og blinkede til sin ven. Som om.
Han tog fat i Robby og gik ned ad trapperne. "Jeg føler dog ikke for at se en pige tisse. Den slags mystery vil jeg gerne have til gode." Sagde han og tænkte sig om. "Vi kunne dog lave nogle pranks, som går ud over dem, når de skal på toilettet." Sagde han og holdt en hånd op til hagen. "Der er jo nok stadig nogen, der lige skal nå det, inden sengetid, og de kan måske ikke vente til de kommer op på badeværelset i opholdsstuerne." Han kiggede hen på sin ven for at høre hans idéer. De plejede at have det ret sjovt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2020 17:24:53 GMT
Robbys læber formedes i et bredt grin, som han blev high-fivet. De skulle have en sjov aften her til aften, for hvorfor ikke? De skulle da ud og hygge sig, og gerne drille nogen lidt. Men det var, fra Robbys side, altid kærligt, selvom spøgene godt kunne være lidt grove.
"Jeg tænkte nok, du ville kunne lide dem!" grinede han tilbage.
Han gav den fede dame et sidlæns blik, da Mark talte til hende. Han kunne ikke lade vær med at bryde ud i latter, da Mark sagde til hende, at de ville passe deres sengetid. Som om! Det kunne ikke komme på tale, når Robby og Mark skulle ud og 'feste'.
"Det var nu heller ikke liiiige det jeg mente, men det ved du vidst også godt," lo han til sin kammerat, og gav ham et venskabeligt klap på skulderen: "Yeah! Lad os gøre det! Hvad med at pille ved skyld-ud-knappen? Du ved så den i stedet for at skylle, sprøjter op i hovedet på folk?"
|
|
|
Mark Eriksen
•
Magiker
|
Post by Mark Eriksen on Apr 12, 2020 20:09:38 GMT
Mark kiggede uskyldigt tilbage til Den Fede Dame. Det var ikke første gang, han ikke overholdt reglerne, og det var nok heller ikke sidste gang. "Jeg kan altid lide dine idéer! Du er jo ligesom mig!" Grinede han og løb med Robby ned ad gangen. Han elskede at lave pranks, selvom de nogle gange godt kunne blive for meget. Mark havde fortrudt nogle pranks, men det var længe siden, og man havde trods alt kun det skæg, som man selv sad på. Mark lod som om han var overrasket over Robbys svar. "Hvad?? Jeg troede da, at det var en fetish, du havde?" Grinede han. Han stoppede op, da han hørte idéen. "Jeg ELSKER den! Men den er fedest, hvis vi så faktisk ser det in action. Så vi skal have gemt os derinde på en måde." Sagde han og tænkte på camoflage besværgelsen, men han kunne ikke huske, hvordan man gjorde det. "Ellers må vi nøjes med at høre deres skrig ude fra gangen. Så kan vi heller ikke tages på fersk gerning." Han havde det allerede alt for sjovt. Han kunne næsten ikke vente med denne prank.
|
|
|