Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 14:32:37 GMT
Tirsdag Maj 2056, Eftermiddag, Haglvejr Delphines Kontor, Beauxbatons, Frankrig Påklædning, @alycia Delphine var i dagens anledning klædt i en kappe/kåbe, som var beklædt med stjerner og stjernetegn. Kjolen under lignede også en nattehimmel, men uden stjerner og med lillae plamager på.
Hun stod på sit kontor efter at have overvejet noget i lang tid. Hælene på hendes lange, sorte læderstøvler klikkede let, som hun gik henover det mørke trægulv med en tænksom mine i panden og på læberne.
I dag havde hun sendt et meget hemmeligt brev til Alycia. Hun havde skrevet: 'Kom til mit kontor. Vi har noget vi skal tale om'. Det var egentlig ikke noget synderligt kompliceret, som sådan.
Hun vidste bare, at hun måtte bryde med Alycia, hvis hun skulle kunne være sammen med Blanche uden at lyve for hende eller være hende utro. Så derfor havde hun nu hidkaldt Alycia. Hun ventede bare på, at pigen dukkede op. Hun trommede utålmodigt på det mørke skrivebord. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2019 13:18:16 GMT
Alycia havde modtaget et brev fra Delphine, først var hun blevet rigtig glad, men da hun så hvad der stod i det, var hun blevet en smule bekymret, da det lød lidt alvorligt, Da Delphine ikke plejede st sende sådanne breve til hende, eller i hvertfald ikke noget omkring de skulle snakke, det var som regl søde ord eller måske nærmere lidt frække ord sf en art men ikke denne gang, så det var med bankende hjerte, at Alycia nu stod foran døren til Delphines kontor og overvejer om hun bare skulle gå ind, som hun plejede eller om hun skulle banke på, Alycia stod et øjeblik og løftede så hånden og bankede roligt på døren
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 11:04:11 GMT
Tirsdag Oktober 2056, Eftermiddag, Haglvejr Delphines Kontor, Beauxbatons, Frankrig Påklædning, @alycia Delphine sad og betragtede sine negle. Hun synes godt, at Alycia kunne tag' og komme herhen, for hun var virkelig ikke tålmodig lige nu. Hun kunne ikke vente med at få den her samtale overstået, så hun kunne komme videre med sit liv. Få tingene på det rene, én gang for alle.
Da hun hørte nogen banke på døren smilede hun bredt, og løftede et øjenbryn, inden hun råbte: "Kom ind!" til den på den anden side af døren.
Forhåbentlig var det Alycia der var kommet, og så kunne de få den snak. Eller snak var måske også en overdrivelse, men Delphine havde behov for at bryde med eleven så hurtigt og effektivt som muligt, uden at risikere, at pigen ville gå til ledelsen med deres forhold, fordi hun blev såret.
Om ikke andet, så kunne hun jo altid bortvise hende.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2019 13:47:16 GMT
Alycia åbnede langsomt døren og gik ind og lukkede den roligt bag sig og vente sig om “Du ville snakke med mig” sagde Alycia og så på Delphine, med lidt nervøse øjne, Alycia havde allermest lyst til, at storme hen og kysse Delphine, men hun havde ingen ide om, hvad det var Delphine ville snakke med hende om, men alligevel var der en fornemmelsen i hende der sagde, at det ikke var noget godt, så hun blev bare stående og stirrede på Delphine og viste ikke rigtig hvor hun skulle gøre af sig selv
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2019 8:33:41 GMT
Delphine så til, mens døren langsomt gik op. Det var, heldigvis, Alycia. Hun åndede lettet op, men så blev hendes ansigtsudtryk strengt igen. Med et enkelt nik, bekræftede hun hvad Alycia lige havde sagt. Ja, hun ville tale med hende.
Hun kunne se på pigen, at hun havde svært ved at lægge bånd på sig selv, og det fik hende til at rulle øjne af hende. Men så anlagde hun et smil, og gjorde en 'kom hid'-bevægelse med pegefingeren. Hun ville have hende tættere på, så ingen kunne overhøre deres samtale.
Da hun havde fået det, som hun ville have det, og pigen havde sat sig i den anviste stol, begyndte hun: "Det her bliver nødt til at stoppe, Alycia." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 2, 2019 13:20:18 GMT
Heldigvis gjorde Delphine tegn til, at Alycia skulle komme tættere på, hvilket hun hurtigt gjorde og skulle til at kysse Delphine, men ombestemte sig og satte sig i stedet i stolen, da Delphine virkede mere alvorlig end hun plejede, at gøre og så kom de ord som Alycia havde frygtet, Delphine ville stoppe det hele, en ubehagelig følelse gik igennem Alycia og hun fik lidt tåre i øjnene “men hvorfor?...Kan du da ikke lide mig?” spurgte Alycia som ikke rigtig forstod det og samtidig prøvede at holde tårende tilbage, men hvad havde hun også regnet med, Delphine var professor og Alycia selv gik alligevel snart ud af skolen “jeg øhm kommer til, at savne dig” sagde Alycia og bøjede hovedet, mens tårende begyndte, at trille ned sf hedes kinder
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2019 18:18:18 GMT
Delphine kunne ikke lade vær med at ryste lidt på hovedet af Alycia. Hun gjorde en stor ting ud af, hvad der foregik lige nu. Det behøvede hun ikke. Men alligevel... det handlede jo ikke om, hvorvidt hun kunne lide pigen eller ej. Det var slet ikke det der var spørgsmålet lige nu. Det var ikke essensen af de ord hun havde ytret.
"Søde Tigre-" startede hun med et mildt smil, men rystede så på hovedet og mødte Alycias blik: "-selvfølgelig kan jeg lide dig, men du må da kunne se, at det her ikke går. Bare tænk på aldersforskellen. Og så er jeg din professor. Jeg kan ikke gøre det her mere."
Heldigvis viste der sig en slags forståelse i pigen, da hun fortalte, at hun ville savne Delphine. Det blødede kvindens ansigtstræk lidt op, og hun trak igen på smilebåndet. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige. I hvert fald ikke før det kom til hende: "Jeg vil også savne dig, Tigre."
Med de ord viftede hun pigen ud af døren, og vendte tilbage til sit papirarbejde. Men på Alycias vej ud af døren råbte hun til hende: "Men hold det mellem os, okay?"
|
|
|