Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2019 16:08:48 GMT
Lørdag Oktober 2056, Aften, Mørkt Diskotek Grindelwald, Godric Dalen, England Påklædning, @justin2 Robby kom gående ind på natklubben, eller hvad det her diskotek nu var. Han var iklædt stramtsiddende læderbukser, en sort shorte og en rød/sort jakke med pile i alle mulige retninger. For en gangs skyld var han klædt lidt mere muggleragtigt, for det her var trods alt også et sted mugglere kom, og han nægtede at skilde sig ud.
Han børste indbildt støv af sine bukser, og så rundt på diskoteket. Han ledte efter en af de få venner, som han havde formået at holde på, til trods for, at han havde været begravet i arbejde siden han var 19. Derfor havde han, nogen ville sige 'langt om længe', fået fat i ham, og nu skulle de ud og feste!
Men han kunne ikke se ham nogen steder, så han gik op i baren og bestilte to shots, for så at vente på Justin. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2019 18:46:26 GMT
Justin var da ikke nogen kæææmpe festabe, det lå nok lidt i kortene med den fortid han havde og de søskende han havde. Han var nok en smule bange for at han kunne falde ned af den vej hvis han ikke passede på, men lidt i byen tog han da - han ville gerne ud og lige feste lidt, være sammen med nogen venner og drikke lidt alkohol. Det betød jo ikke at man skulle være fuldkommen væk fra vinduet og ikke kunne gå hjem, men man kunne jo godt lige hygge sig lidt og have det sjovt, især når man havde en god ven som Robby man kunne tage afsted med.
Han gik ind på natklubben, han havde fået en øl med en kollega efter arbejde, havde været hjemme for at skifte tøj og var nu klar til at mødes med Robby. Han kiggede rundt som han kom gående ind og smilede som han hurtigt fik øje på vennen: "Hey! Robby" sagde han og smilede som han gik over i mod den unge ven, det var fedt at have nogen venner man kunne stole på. Han havde jo trods alt ikke rigtigt noget familie han snakkede med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 16:06:33 GMT
Robby stod og ventede på shot'ene, mens han trommede med fingrene mod barbordet foran sig i takt til musikken. Han kunne ikke selv høre, at han trommede, for musikken var næsten rædselsfuldt høj, men han hyggede sig med det alligevel.
Men så hørte han sit navn, mente han i hvert fald. Han drejede hovedet, og så sin gode ven Justin - netop manden han ventede på. Han vinkede til ham, og forsøgte ikke engang at hilse på ham verbalt, før han kom tættere på. Justin ville ikke have kunne høre ham alligevel fra den afstand.
To shots blev sat foran dem, og han hilste på ham: "Hey Justin! Har du det godt?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 19:54:40 GMT
Justin var glad for at komme lidt i byen. Bare glemme arbejdet, og alle de klienter der stod og bankede på døren ved ham, han havde bare brug for at være ung - som han jo nu også engang var, få noget alkohol i blodet og bare snakke om alt mellem himmel og jord. Det var lige præcist her hvor Robby kom ind i billedet. Justin var virkeligt glad for at have sådan en god ven han kunne bruge tid sammen med.
Han smilede som Robby sagde hej til ham og han satte sig ned på en barstol som de to shots kom tættere på: "Jeg syntes du starter lidt hardcore ud" sagde han i et grin og rystede let på hovedet. "Jamen det går sgu fint, lidt meget arbejde for tiden. Jeg er træt, jeg er lidt bekymret for mine søskende, det samme som altid" sagde han, Justin havde jo 5 søskende der havde valgt at tage en noget anden vej end ham i livet, eller ihvertfald de 4 tøser. "HVad med dig, går det godt?" spurgte han retur.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 11:24:39 GMT
Robby bundede sit shot, og skar en grimasse. Det var lidt noget andet end det han var vant til. Ærligt så kunne han ikke huske, hvornår han sidst havde fået shots. Han rystede på hovedet med et smil, og jokede: "Man skal jo drikke, mens natten er ung!"
"Tjaah, sådan er det jo med søskende. De er ikke altid så forudsigelige, som man måske godt kunne ønske," svarede han med et skuldertræk, og bestilte to shots til.
"Stille og roligt. Eller nej, jeg har lige fundet ud af, at jeg har en fætter! Hvem skulle have troet det? Jeg skal snakke med ham snart, håber jeg. Han ved heller ikke, at jeg eksistere. Nu håber jeg bare, at det ikke er en, som jeg har lagt an på før," forsøgte han at joke med, selvom det var en oprigtig frygt i hans hoved. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2019 14:24:58 GMT
Justin var glad for at være ude i byen. Bare måske give den lidt gas og havde det sjovt. Justin elskede at drikke men det var ikke særligt ofte at han scorede, han var ikke typen der som sådan gad hive tøser med hjem, han troede meget mere på dates, romantik og kærlighed. "Ja det må man sige... Jamen så lad os da få noget shots på bordet" sagde han, de kunne jo godt lige så styr på nogen flere shots, han kunne jo lige så godt blive fuld nu han enten var kommet i byen.
"En fætter? Hvordan er det lige sket?" spurgte han og smilede let i mod ham. Justin havde jo en del familie, men han snakkede ikke rigtigt med nogen af dem. Dog passede det ham ganske okay, han snakkede godt med sine venner og han sørgede for at holde kontakt med gode mennesker som han gerne ville have i sit liv. Så kunne han søskende jo hygge sig med det de nu ville, det kunne jo være en dag at de valgte en anden vej i livet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 13:25:46 GMT
Robby bundede endnu et shot, og highfivede Justin. Drikkes det skulle der i hvert fald! Ingen tvivl der! De kunne lige så godt komme igang. Han ville have bestilt nogle flere shots, nu hvor han allerede havde bundet to. Han var dog ikke ude på at drikke sig fra sans og samling, så han vidste, at han nok skulle sætte farten lidt ned nu.
"Pas. Jeg fik et brev om det her den anden dag, og så skulle jeg jo opspore den fætter der. Måske du kender ham? Han hedder Andrew Thomas. Tilsyneladende søn af min fars bror. Hvordan det så lige er sket." Han rystede let på hovedet.
Han havde aldrig haft ret meget familie, så en hemmelig fætter var lidt af en overraskelse. Han vidste godt, at hans fars bror og brors kone var døde, han huskede ikke lige hvordan, men han vidste faktisk ikke, at de havde et levende barn. Denne Andrew Thomas. Det var sgu mystisk.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 13:53:20 GMT
Justin smilede let. Han syntes det var hyggeligt bare at være en aften ude i byen og som han spurgte omkring sin fætter, lagde Justin hovedet lidt på skrå og lod lige navnet glide igennem hans hoved imens han overvejede om det mon var en han kendte. "Hmm ikke sådan rigtigt..." sagde han roligt og prøvede at tænke på navnet. "Hvis han ikke har gået til psykolog så kender jeg ham nok ikke" sagde Justin i et grin, han kendte jo mange mennesker, men mest indenfor sin egen branche.
"Men ja jeg ved det sgu ikke helt, det er ikke altid så nemt..." sagde han: "Hvorfor tror du at du har fået et brev?" spurgte han. Altså en fætter var jo sådan lidt langt ude i familien,og Justin havde da sikkert massere at fætre og kusiner han ikke kendte. Det kunne jo naturligvis være at familie bare var meget vigtigt for Robby, men alligevel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2019 16:03:15 GMT
Robby kunne ikke lade vær med at grine lidt af Justins kommentar. De var gode venner, ja, men også begge meget dybt begravet i deres arbejde. Det havde de egentlig altid været, og måske netop derfor var de så gode venner: fordi de begge vidste, at arbejdet kom først, og så måtte venskabet plejes, når der var tid til det.
"Ja, jeg ved det faktisk ikke," sagde han med et tænksomt træk på skuldrene, og bestilte en øl, som han kunne stå og sippe af.
"Min fars bror og hans kone døde for nogle år siden, og jeg vidste faktisk slet ikke, at de havde en søn. Han er åbenbart blevet sendt videre i systemet, og blev adopteret. Det er egentlig lidt mystisk, for jeg troede faktisk normalt, at man tilbød titlen som værge til nær familie før alt andet," rablede han af sig, og trak på skuldrene igen.
"Han har åbenbart også ledt efter os, men kun i Japan." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2019 8:33:53 GMT
Han smilede. Faktisk så kendte Justin ikke ret mange mennesker udenfor sit arbejde, han var ikke altid så god til at komme ud omkring, tage kontakt til folk og holde venskaber. Han havde fokus på sit arbejde, som om det var der han bedst kunne gemme sig når det hele blev lidt for meget. "Åh jamen det er da spændende nok... nogengange ville jeg sgu ønske jeg lige kunne finde noget familie. Tænk at have så mange søskende og ikke tale til en eneste" sagde Justin og sukkede dybt.
Hans søskende havde valgt en helt anden vej i livet end ham. Det eneste håb han følte han havde var Jason, han gik stadig på Hogwarts og Justin håbede virkeligt at han havde tænkt sig at være mere fornuftig end Dawn, Paris, Zoey og Sally der alle virkede til at druk, mænd og penge var langt vigtigere end andre ting i livet. Det var bestemt ikke noget Justin kunne sætte sig ind i. "Jamen jeg håber virkeligt du finder ham så" smilede han opbakkende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2019 20:35:56 GMT
Robby tog en tår mere af sin øl. Han var helt enig med Justin. Det var faktisk lidt spændende at finde familie, hvor man ikke troede man havde den. Lidt sjovt faktisk. Han var i hvert fald meget interesseret i at lære denne mand at kende. Hvis altså manden var interesseret i at lære ham at kende. Det kunne også være, at han var kommet videre med livet, og ikke var interesseret. Det var jo også en ok holdning at have.
"Ja, du taler ikke ret meget med din familie, gør du?" spurgte han så sin ven, som virkede lidt trist i dag. Det var synd for ham, synes Robby, men der var nok ikke ret meget han kunne gøre. Psykologen måtte selv finde ud af den slags ting, det var desværre ikke noget Robby kunne gøre for ham - også selvom han gerne ville
"Det håber jeg også jeg gør. Men jeg har hans navn, og jeg er ved at undersøge hans profession, så monstro det ikke lykkes," kom det optimistisk, som altid, fra ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 8:53:00 GMT
Justin rystede på hovedet. "Nej det gør jeg ikke.. 3 af mine søskende er gået i prostitution.. Den sidste går på Hogwarts men klare sig vidst ikke særligt godt.. Så er der Jason som er min yngste lillebror, ham håber jeg virkligt at kunne hjælpe" sagde han. Justin anede slet ikke hvad han skulle sige, han havde da også haft et enkelt teenage år der var endt lidt for vildt, men han havde kommet sig - han var gået videre i livet og havde taget sig en god uddannelse. HAns forældre kunne han jo ikke engang huske.
"Ja det er da spændende... Hvad med kærligheden du gamle, noget nyt og vildt?" spurgte han i et smil. Han havde jo selv ikke haft nogen success på det område, men han måtte også indrømme at lige nu havde han måske mere bare valgt at fokuserer på at få sin praksis sådan rigtigt op og stå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 17:09:05 GMT
"Så for pokker!" svarede Robby overrasket med begge øjenbryn løftet. Han vidste ikke rigtig, hvad han skulle sige til det, andet end det der allerede var sagt, men endte alligevel med at sige noget: "Jeg håber da, at du får rettet op på ham."
Han gav Justin et venskabeligt klap på skulderen.
"Ikke rigtig. Et par onenightsstands og den slags shit, men ellers sker der skisme ikke rigtig noget. Men bare der skete et eller andet. Jeg har brug for noget mere en flygtige forbindelser, hvis du forstår?" Han smilede til sin ven, og lagde hovedet let på skrå, for så at tømme sin øl.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 20:00:53 GMT
Han smilede og nikkede så. "Det håber jeg virkeligt også, men jeg har håb for ham. Han er virkeligt en god knægt... jeg skal bare lige nå at gribe ham lidt" sagde han roligt, Jason var en god fyr, og han var slet ikke et sekund tvivl om at så snart han var færdig på Hogwarts ville Justin tilbyde ham at de kunne bo sammen. Han ville gerne sikre sig at han fik en bedre fremtid end de søskende han havde, pigerne havde jo aldrig ville høre på hvad han havde at sige alligevel. Sally var nok heller ikke et sted hvor hun kunne reddes mere.
"Ja ja jeg forstår... Bliver du aldrig træt af det lort og bare har lyst til at slå dig ned?" spurgte han. Justin havde da helt klart en helt klassisk drøm om børn, en kone og alt det romantiske pjat. Men han havde jo også valgt at ville leve et helt almindeligt liv, og selvom han var ung endnu så måtte han da indrømme at han var lidt bange for om han nogensinde fandt en. Han blev jo ikke yngre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2020 17:32:17 GMT
"Jeg krydser fingre, men du skal nok få fat i ham. Det er jeg sikker på. Du er god til den slags. Jeg er sikker på, at du ville være en god indflydelse. Bedre end mig i hvert fald." Han lo det sidste, for at lette stemningen lidt.
"Ork jo! Men nu skal du tænke på... jeg har ikke været ude og feste, siden jeg påbegyndte min uddannelse. Jeg har noget at indhente." Han blinkede til sin kammerat, og tog en tår af sit glas.
"Men jo. Nogen gange kunne det bare være rart at have nogen at komme hjem til, skal jeg være helt ærlig," sukkede han så, mens blikket blev lidt trist.
Aldrig havde Robby været den store familiemand, men han var da opvokset i en familie, hvor forventningerne var kone, børn, hus, have, bil og også gerne en vovse. Det var et ideal, som han havde brugt hele sin ungdom på at bevæge sig væk fra under stor protest, men nu hvor han var blevet ældre? Ja, så kunne han da godt tænke sig at have nogen hjemme hos sig.
Måske skulle han bare anskaffe sig en hund. Det kunne være det kunne udfylde det behov?
|
|
|