Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2019 18:14:08 GMT
Fredag Oktober 2056, Aften, Regnvejr De Tre Koste, Hogsmeade, Skotland Påklædning, @shontelle Robby var iklædt meget typiske troldmandsklæder til denne her date, så han håbede bare ikke, at hun stemplede ham som bøsse fra starten af, selvom hans tøj grænsede til det bøssoide. Det var sorte læderbukser, en grå bluse, knæhøje sorte støvler med snørre og en lang sort frakke med inderstof i orange og gyldne detaljer.
Han kom ind i De Tre Koste, og åbnede sin frakke op, for at få lidt luft. Han var trods alt lige suset herhen på kost, så der var lige et halstørklæde og nogle læderhandsker som skulle af. Han lagde begge dele på et bord, og trak stolen ud, for at sætte sig ned.
Nu skulle han bare vente på sin date. Han vidste faktisk ikke, hvordan hun så ud, men de havde aftalt at have en hvid lilje med hver. Hans sad i knappenålshullet på jakken, som han ikke havde taget af. Han følte sig godt tilpas i den, og lige nu havde han brug for hvad som helst, som kunne give ham lidt selvsikkerhed. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2019 20:11:41 GMT
OutfitDet var nogen af venindernes påfund, at Shontelle skulle på blinddate, hun kunne sagtens flirte med fyrerne på skolen, men nogen af hendes piger mente altså at hun skulle prøve kræfter med en lidt ældre fyr og hvordan gjorde man det bedre end med en blinddate. Shontelle havde egentlig mest sagt ja i sjov, hun havde da ikke regnet med at det faktisk ville blive til noget, men nu stod hun her altså så, foran døren ind til De tre koste, hun så sig i genspejlet i ruden, rettede lidt på den hvide lilje som fint var placeret i håret og trådte så inden for. Flere derinde så efter hende, sikkert grundet den lille sorte kjole hun var iført og det røde sko, hun smilede dog bare til dem alle og så sig omkring efter manden hun skulle på date med. Da hun fik øje på ham, sendte hun ham et smil og gik i hans retning. Han var nogle år ældre end hende, men det gjorde hende intet. høfligt rakte hun en hånd frem for at hilse på ham. "Hej, du må være min Mr. Lily. Mit navn er Shontelle, spændende at møde dig." Derpå tog hun plads overfor ham, men lod ham selvfølgelig trække stolen ud, hvis han lagde en til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2019 16:00:23 GMT
Robby betragtede sine læderhandsker indgående, indtil han hørte døren ind til kroen gå, for da så han op. Han løftede det ene øjenbryn, og betragtede indgående pigen, indtil han så liljen i hendes hår.
Så det var altså hans date. Hun så godt nok noget yngre ud, end han havde forventet, men... ja, hun var da køn nok. Hun så også venlig ud. Normalt var han god til at bedømme andres karakter, men hende her var ikke lige til at greje.
Da hun kom hen imod ham, og hilste, havde han allerede rejst sig op. Han trykkede hendes hånd kort, og trak stolen ud for hende, for så at skubbe den ind, da hun havde sat sig. Han kunne dog ikke lade vær med at grine lidt af hendes tiltalelse, som han satte sig ned.
"Og du må være Miss Lily, formoder jeg?" sagde han med et løftet øjenbryn, og vinkede en kropige over til sig.
"Hvad vil du ha?" spurgte han som han vendte sig mod Shontelle. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 15:08:46 GMT
Hun nikkede til ham som han stillede sit spørgsmål, en anelse plat måske nu hun lige havde sagt sit navn og oven i det, slet ikke svarede hende på hvad hans navn var. "Ja, det er jeg vel så, men som nævnt hedder jeg Shontelle. et glas vin ville være fint." Egentlig var hun ikke gammel nok til at drikke, men hun gjorde det alligevel og når nu manden her kunne købe det til hende, så kunne det jo ikke være helt så slemt. Hun satte sig til rette og fandt et lille lommespejl, for lige at tjekke hun så godt ud, hvilket hun selvfølgelig gjorde. "SÅ hvad laver en mand som dig ellers til hverdag?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2019 15:50:12 GMT
Robby rynkede brynene, for at prøve at finde ud af, hvad han havde gjort galt, siden hun talte på den måde. Hun så også ret ung ud, umiddelbart. Ikke at han ville kommentere på det, men han var ikke interesseret i at date et barn, så derfor sagde han: "Er du over 18?"
Det lød måske lidt hårdt, men han havde lavet fejlen før, for et par år siden, og det var nær gået helt galt. Hun havde ment, at fordi han ikke ville som hun ville, så var det ok at melde ham for voldtægt. Det holdt dog overhoved ikke vand, og sagen var blevet afvist.
Desuden skulle hun i hvert fald være over 18, i hans øjne, hvis hun skulle have vin. Også selvom aldersgrænsen hed 21 her i landet - så vidt han vidste i hvert fald.
"Jeg hedder forresten Robert Carlow. Robby kalder mine venner mig," sagde han lidt venligere, i et forsøg på at bløde hende lidt op.
"Jeg er retsmediciner i Drabsafdelingen," svarede han lige ud af posen. Han gad faktisk ikke pakke sit job ind, for han var glad for det, og det havde han ikke noget imod at vise. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2019 18:37:39 GMT
"Jeg er omkring 18." forklarede hun uden problem, det havde aldrig været et problem for hende at date lidt over alder. Fyrene på hendes egen alder var kedelige og hun helt ærligt lidt mere erfaring for at være ærlig. Snart fortalte han dog hvad navnet var, hvilket fik hende til at smile og falde lidt til ro. "Hej Robby, hvis jeg da må kalde dig det også. Dejligt at møde dig." Lød det ærligt fra hende, hun var spændt på hvad aftenen ville byde på og håbede ikke det var et problem at hun ikke helt var fyldt 18 endnu. Hun kunne selvfølgelig lyve om sin alder, men den slags blev alligevel altid opdaget. Det var et ret imponerende arbejde han havde og hun nikkede da også anerkendende af det. "Jeg har lavet en del modeljobs gennem den sidste tid."
|
|
|