Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 16:50:28 GMT
Som han sagde det var irriterende, kunne Molly ikke lade være med at smile lidt. Ikke fordi at det kunne da godt være han mente det, men en del af Molly syntes da også det var meget sødt hvis Ralph var til fyrer. Molly var nok til lidt af det hele, dog havde hun aldrig gået hele vejen med en pige, men det ville hun da gerne prøve en eller anden dag. "Altså jeg er da lidt til piger.." sagde hun og trak på skuldrene som om at det var ligegyldigt, men hun kunne jo lige så godt gentage det hvis det var at han syntes det virkede mærkeligt at kunne lide samme køn.
"Sååh... Det er ikke noget du har tænkt dig at gøre igen?" spurgte hun en smule søgende. "Det kan jo også være du bare var nysgerrig, det er jo fair nok" sagde hun og smilede: "Du skal ikke være så hård ved dig selv, det er altså helt okay" påpegede hun i en rolig stemme, hun syntes det var fint. Man kunne jo lige så godt udforske det hele lidt, det havde MOlly da tænkt sig, men lige nu måtte hun hellere bare holde fokus på sin skole - og desuden så syntes hun jo stadig Baldrian var en smule spændende.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
Fødselsdag: 24.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Andet
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Basker for Gryffindor
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Raphael Kovinsky on Nov 21, 2019 21:40:59 GMT
Det var bare underligt at være til samme køn, især fordi han ikke vidste hvordan hans kulle reagere. Eller hvad hans familie ville sige til det. De virkede bare ikke til at kunne acceptere sådan noget nogen sinde. Men dog kunne han ikke gøre andet end at være mistroisk. Han ville bare gerne have et godt liv. Men at han var nysgerrig i at være sammen med en fyr var helt vildt underligt. Specielt fordi han rent faktisk godt havde kunne lide det. "Det hjælper måske en smule at jeg ikke er alene..." kom det fra ham og kiggede lidt ned i træbroen. Han ville egentlig gerne bare sige sandheden til dem han kendte, men alligevel kunne han ikke få sig selv til det.
"Måske... Eller Nej.. eller Jo... Måske? Jeg ved det ikke..." han vidste ikke længere hvad han ville, og han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Så han tog en hånd op til panden og klagede sig en smule. "Hvis det hele bare var lidt nemmere så ville jeg have været glad." Kom det fra ham og kiggede på hende. Han ville hellere end gerne have et nemmere liv. Et liv hvor han ikke skulle komme ind og blive varulve jæger. "Ja måske har du ret... Jeg ved det ikke længere..." han var ikke sikker på noget som helst, og han anede ikke hvad han skulle gøre længere. Hvis det hele bare var lige så nemt som andres liv var, så havde det været meget bedre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:04:52 GMT
Hun smilede. "Du kan ihvertfald altid snakke med mig, jeg dømmer dig virkeligt ikke" sagde hun roligt og betragtede ham let, Molly var virkeligt ikke fordømmende og hun var et helt utroligt åbent menneske der altid tog tingene en dag af gangen. "Altså hvis du er tvivl kan du jo altid snakke lidt mere med ham... Så kan du jo se om det kunne... Ja blive noget eller om det bare var for at prøve det" Sagde hun og trak på skuldrene, det var nok hendes bedste foreslag. Hun var jo ikke ligefrem ekspert.
"Næh, jeg tænker bare du må mærke efter i dig selv. Prøv dig frem. Altså der sker jo ikke noget ved at udforske det hele lidt" sagde hun og trak på skuldrene. Molly vidste jo heller ikke hvad vej hun ville g i livet, og der var jo ikke andet for end at forsøge sig frem indtil man måske ramte et sted i livet som føltes rigtigt. "Jeg ved sgu heller ikke rigtigt noget. Kærlighed er bare kompliceret"" sukkede hun. Det hele var lidt noget bøvl nogengange.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Dec 12, 2019 17:31:54 GMT
For en gangs skyld var der ikke en der var fordømmende over for ham. Det var noget helt andet at være på skolen end at være der hjemme. Der blev han altid hakket ned på, og her på det sidste havde @raziel virkelig været efter ham, og han skammede sig sådan over det. Han ville gerne have det på en helt anden måde, men det var ikke sådan det kunne blive mere. "Det er faktisk rigtig rart at høre." kom det fra ham og kiggede på hende. Han havde lyst til at hoppe ned fra broen bare for sjovs skyld lige nu, men det kunne han ikke. Det ville der ikke komme noget nyt ud af alligevel. "Altså jeg tror ikke engang han kommer her fra. Jeg har ikke set ham på skolen i hvert fald. Så det ville være virkelig underligt at se ham igen... Tror jeg... jeg ved det ikke, jeg ved ikke engang hvad jeg vil." kom det fra ham og sukkede lidt for sig selv. Det var noget rigtig rod han havde fået lavet her i sommers, og han ville hellere end gerne gøre det om hvis han kunne, men det kunne han ikke, det var allerede for sent. "Udforske?! Jeg vil ikke udforske, jeg vil bare være mig.. Eller prøve på det..." han vidste at der var fortventninger han skulle leve op til i forhold til familien, og han kunne ikke rigtig gøre andet end at leve op til dem, om end han ikke havde lyst. Det var bare sådan det skulle være, han måtte leve med det hvis han ikke ville have mere ballade end han allerede havde fået, og det mindede ham bare om at han skulle snakke med Luna Clary Daniels. "Kærlighed... Det er ikke noget af det jeg oplever mest af..." kom det fra ham og trak lidt på skuldrende. Han ville gerne opleve det noget mere, men det kunne han ikke. Der var andre ting som familien satte mere pris på i hans øjne. I hvert fald Raziel gjorde. Det var lige før han stadig kunne mærke den lussing han havde fået i sommers.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 18:04:47 GMT
Hun nikkede roligt. "Arha, det kan være du skal prøve at se om du kan finde ham på en eller anden måde. Jeg mener hvis du godt kan lide ham så kan du da lige så godt give det et forsøg" sagde hun og puffede venskabelige til ham. Han virkede bestemt som en skøn fyr. "Man kan jo godt være sig selv og udforske på samme tid, det gør jeg da" sagde hun og smilede: "Der er jo ikke noget galt i at prøve noget nyt, så man finder ud af hvem man er" sagde hun. Det kunne jo trods alt godt tage noget tid.
"Nej, det kan være du skal prøve at udforske det lidt mere... Ikke at jeg er ekspert på området overhovedet, jeg er selv lidt i lort på den konto. Men altså, vi må jo lære af vores erfaringer" sagde Molly i en venlig stemme og trak på skuldrene. Man havde vel altid sine egne ting at slås med.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Dec 16, 2019 21:14:43 GMT
Dette her gjorde mere og mere ondt at snakke om. Det var ikke sådan her det skulle ende. Det var altså bare for at snakke med nogen om det. Nu havde han ikke behov for at prøve tingene af, han skulle mere være sig selv, eller i hvert fald sådan bare lidt. "Nej han var alt for provokerende til at jeg vil noget med ham." så var der ikke noget med at sige at han rent faktisk havde stået og svinet en homoseksuel til inden fyren var kommet forbi og overhørte det. Det var så den side af sagen man ikke sagde noget om. Egentlig inderst inde vidste han godt at Molly havde ret i det hun sagde, men behøvede han at sige det højt? I stedet for at sige noget nikkede han til hende og vendte blikket ud mod horisonten igen.
"Du ved sikkert mere end jeg gør" han havde lidt for travlt med at være homofob og have travlt med sit eget liv, til overhovedet at finde ud af hvad han egentlig selv ville her i livet, og hvad det var der skulle til for at give sig ud i noget forholds ting.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 20:04:48 GMT
Molly smilede roligt. "Det er også okay og du skal gøre præcist hvad du føler for... Jeg siger bare til dig at der ikke er noget galt med det, det er helt okay" sagde hun og smilede til ham, altså Molly havde da også kysset med piger. Hun havde ikke været sammen med nogen hele vejen igennem, men altså tanken var da ikke en der frastødte hende, hun syntes da kun det kunne være sjovt og udforske det hele en smule mere i den retning.
Men nu var Molly også bare utrolig afslappet og åben omkring hendes seksualitet, især i forhold til hvor ung hun jo egentligt var. "jeg er bestemt ikke en ekspert, men nogengange ville jeg ønske jeg var.. Kan være jeg skal blive samlejeolog efter Hogwarts" sagde hun i et grin og kørte en hånd igennem sit lyse hår, Molly havde mange drømme for sit liv. Det var nogengange svært helt at finde ud af hvad hun egentligt drømte om.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jan 7, 2020 11:20:38 GMT
Måske havde Molly bare ret i det hun sagde. Det var jo ikke fordi at det var forkert i noget af det hun sagde. Men det føltes bare så forkert. Det var så forkert på så mange måder, og han var ikke sikker på at han nogen sinde ville kunne gå igennem de hele. Det måtte tiden vel egentlig vise når det kom til stykket. "Nej du har sikkert ret som altid." konkluderede han og fastholdte sit blik ud imod horisonten.
"samlejeolog? Ja hvorfor ikke. Du er sikkert også klogere på det område end jeg er." kom det fra ham og kløede sig lidt fjoget i nakken. Han havde ikke været sammen med nogen endnu, men det kom sikkert nok før eller senere. Der skulle bare lige komme den helt rigtige person foran ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2020 14:49:35 GMT
Hun grinede let. "Det er bare en løs overvejelse, der er mange ting jeg overvejer at blive... men det eneste jeg ved med sikkerhed er at jeg gerne vil holde et år fri efter Hogwarts, lige opleve verden lidt. Måske rejse til indien" sagde hun og trak på skuldrene. Faktisk havde Molly alt for mange drømme og det kunne nogengange gøre hende helt deprimeret at tænke på at hun måske ikke nåede dem alle sammen, for hun ville bare så gerne altid gøre lidt af det hele.
Hun smilede kort. "Men altså nu må vi se... Jeg er sikker på det nok skal blive et godt halvandet år indtil da" sagde hun. En del af hende fattede slet ikke at hun snart var færdig på skolen: "Skal vi gå tilbage i mod skolen?" spurgte hun og smilede i mod ham, ikke helt sikker på om han var blevet i lidt bedre humør efter de snakkede. Men hun syntes ihvertfald ikke han burde skamme sig.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jan 11, 2020 17:47:53 GMT
Hvis der var en ting han gerne ville når han var færdig med skolen, så skulle han altså blive healer. Men så igen, der var jo også resten af familien der trak i ham for at blive varulvejager. Det kunne han bare ikke sige højt. Ingen vidste at hans familie var varulvejager, og han kunne ikke sige det højt. Hvis bare han kunne sige det til nogen, men det var den dybeste hemmelighed han bar, og som han ikke kunne sige højt. Det var bare ikke sådan hans lod skulle være her i livet åbenbart. "Et år væk fra skole? Ja jeg vil altså gerne være healer, så det kan jeg slet ikke sætte mig ind i." han ville hellere end gerne hjælpe dem der havde brug for det, og hvem sagde ikke at han ville kunne hjælpe familien hvis de kom til skade i en eller anden jagt?
"Du er modig sådan at vil rejse ud i verden, det ville jeg slet ikke have mod til." konkluderede han og kiggede lidt ned i træbroen. Det ville faktisk have været godt for ham hvis han havde mod til det. Men han vidste at han skulle i træning lige så snart han var færdig med skolen. Til helved med det hele! "Ja lad os det, jeg har vidst stået her og mugget længe nok." han grinte lidt for sig selv og trådte væk fra rækværket og tog Molly under den ene arm.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2020 17:16:03 GMT
Hun niikkede. "Ja jeg vil gerne ud og rejse, se verden og finde ud af hvad jeg vil. Jeg føler bare ikke jeg er et sted lige nu hvor jeg kan tage en beslutning for hvad jeg gerne vil resten af mit liv... Så vil jeg måske hellere gøre ingenting, frem for at vælge noget forkert sagde hun og trak på skuldrene. Hun var glad for at hun havde mulighed for at gøre nærmest hvad hun ville og hun vidste også at hendes mor altid ville støtte hende, men det var bestemt ikke det samme som at det altid var en nem beslutning.
"ja jeg har også overvejet healer og 100 andre ting... Jeg syntes det er svært" smilede hun forsigtigt. "Du mugger ikke, det er helt okay. Desuden er kærlighed lrote besværligt. En af mine veninder er lige blevet mega sur på mig på grund af det" sukkede hun og trak på skuldrene, det var jo ikke rigtigt noget som hun kunne gøre så meget ved. Hun måtte jo bare tage det hele en dag af gangen og se om hun ikke blev god igen.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jan 25, 2020 21:43:52 GMT
Molly var modig når det kom til stykket. Hun havde ideer som hun ville føre ud i livet, og det var han da kun glad for på hendes vegne. "Du er virkelig modig Molly." kom det fra ham og vidste ikke hvad han ellers skulle sige. Han ville aldrig have modet til at træde ud i den måde. Men så igen han skulle også være varulvejæger når han gik ud af skolen, han ville aldrig kunne gøre det, men han vidste at det var sådan det skulle være.
"Du skal nok finde ud af hvad du vil. Men en ting er sikkert, du tager helt sikkert det rigtige valg når det kommer til stykket." kom det fra ham og smilte til hende. Han vidste hvad han ville når han gik ud, og det var det han sigtede efter. Måske kunne han allerede nu få en lærerplads på skt. Mungos han var ikke sikker, men det var vel et forsøg hver at finde ud af. "Jeg finder nok aldrig ud af den slags." han var langt fra sikker på at han kunne finde ud af det med kærlighed, det handlede vel også bare om hvem han lukkede ind i hjertet på et tidspunkt, og om han var voksen nok.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 10:00:31 GMT
Hun smilede i mod ham: "Er nu ikke helt sikker på jeg er så modig som du tror... Jeg er bare meget afslappet, folk må jo tænke hvad de vil. Kan ikke bruge folk der ikke kan lide mig som jeg er til noget alligevel" sagde hun og trak på skuldrene. Hun havde det faktisk ganske fint med at være sig selv, og det var jo ikke fordi at hun gik og reklamerede med tingene, hun gad bare ikke gemme sig eller skjule hvem hun egentligt var.
"Du skal nok finde ud af det. du er sød og cool... Det kan bare godt tage lidt tid, og måske du bare skal udforske tingene lidt" smilede hun og trak på skuldrene, hun vidste ikke helt hvad mere hun skulle sige til ham. Det var svært at samle ham op, især når hans selvværd var så langt nede. Men derfor ville hun nu godt gøre forsøget alligevel, for han var en god fyr og han fortjente helt sikkert at tænke bedre om sig selv end han gjorde.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Mar 7, 2020 15:42:52 GMT
"Men så er det godt at jeg godt kan lide dig." kom det fra ham og grinte lidt. Han havde altid kunne lide Molly, og de havde da altid snakket godt sammen. Det hjalp jo også lidt at de var fra samme årgang og same kollegie. Så var der heller ikke nogen tvivl om at ses mærkelig steder eller sådan noget.
Han kiggede lidt på hende som de bevægede sig ned af broen og imod slottet. "Du har ret. Jeg skal nok finde ud af det før eller senere." kom det fra ham og kiggede lidt på hende inden han bed sig i læben og lod blikket glide op imod slottet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 14:17:38 GMT
Molly smilede til ham. ”Du ved du altid bare tager fat i mig hvis du har brug for at snakke, jeg er her for dig” sagde hun og smilede til ham. De to var jo gode venner og MOlly holde meget af ham. Generelt var hun et ret socialt og positivt menneske, hun var god til at få venner og den slags. Hun var bare ikke rigtigt god til at tage sig af sine egne følelser. Nok fordi hun ikke følte hun havde nogen.
Lige nu kunne hun jo ikke gøre andet end at tage en dag af gangen. ”Nåh jeg må hellere smule Ralp. Tak for snakken” sagde hun og gav ham et kys på kinden, inden hun roligt gik afsted.
//Out
|
|
|