Gwendoline Granger-Weasley
•
Magiker
Fødselsdag: 07.07.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, Devon
Bosat: England, Devon
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Aniight
|
Post by Gwendoline Granger-Weasley on Nov 16, 2019 6:07:22 GMT
Gwen slap et mindre grin ud over Storms forklaring. ,,Jeg tror at jeg forstår dig." Det gav jo egentligt fint mening: mange ønskede ikke altid at blive voksen, da det at man pludselig skulle have styr på sit liv kunne føles kompliceret, men om det var Storms tilfælde det var Gwen nu ikke helt sikker på. Selv havde hun travlt med at gå og lege ældre end hvad hun var, ikke at det var spor bedre, men hun ville høres og havde intet imod at være den bedrevidende. Komisk nok så fungerede de begge to alligevel fint sammen når de sås privat.
,,Hvad skal det betyde?" Spurgte hun i et drillende grin, samtidigt som hun gik over til bordet og der placerede vinen. Det var bestemt, de skulle have et glas - nej, de skulle drikke hele flasken! Tydeligt ikke førstegangs vindrikker, fik Gwen proppen af og derefter hæld en fornuftig sjat op til både hende og Storm. ,,Tjaa, du skal passe på.. Lige pludselig sker det og så ved jeg ikke hvad jeg kan finde på", lød det drillende. Derefter fik hun fat i både Storm og hendes eget semi fyldte vinglas, for derefter at række det mod ham. ,,For … ungdommen", blinkede hun og kunne derefter ikke helt styre sig for så at stikke tungespidsen ud mellem læberne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2019 19:32:43 GMT
"At det er meningen du skal være sådan en sød 12 årig, og nu kommer du bare her og er nærmest voksen. Jeg kan slet ikke forstå det" sagde han i et voksende smil. Storm følte jo ikke at ha nogensinde var blevet ældre, han var stadig 15 år indeni og der var da også flere i hans familie der syntes at han var barnlig fordi at han ikke havde nogen kæreste, nogen børn og generelt bare gik op i en masse nørdede ting. "Men bare lad være med at blive voksen, det ender alligevel bare galt" sagde han og smilede let. Han havde det godt med ikke at være så gammel, heldigvis for ham så han jo også ganske ung ud.
Han grinede og skålede så i mod hende. "Miss Weasley, jeg vidste slet ikke du var blevet sådan en rebel" smilede han og nippede let til vinen. Det her var helt klart anderledes, men de blev jo også ældre alle sammen. Lige nu var han faktisk bare glad for at hun ville bruge tid på ham. Storm var ret ensom til tider. Han var ikke så fantastisk god til at få nye venner.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gwendoline Granger-Weasley on Nov 26, 2019 19:33:53 GMT
Gwen rynkede på næsen i det lille grin der samtidigt forlod hende som Storms ord lød. ,,Pff, 12 år… Det er mange år siden", sagde hun forsat i den drillende tone. Selvom det ikke var helt korrekt, så mente den rødhårede heks det nu fuldt ud. Hun havde udviklet sig ufatteligt meget de sidste 2-3 år, var blevet mere moden, mere åben og dertil selvsikker. Hun var i nogens øjne måske blevet lidt for hurtig ''voksen'', hvilket måske heller ikke var helt løgn, og så alligevel fandt hun stadigvæk glæden ved at falde tilbage i de gamle spor og være så barnlig som det nu kunne lade sig gøre: det afhæng vel i bund og grund hvem hun hang ud sammen med.
Lettere tilfreds klingede løvinden vinglasset mod Storms, og ved hans næste ord stak hun ham en grimasse hvor tungespidsen blev blottet en anelse, ergo et tydeligt udtryk der ikke benægtede noget som helst. Herefter smagte hun glædeligt på vinen. Som sendt for guderne! tænkt hun og havde allerede lyst til at tage en nip mere, ja drikke det hele i en mundfuld. Hun drak langt hellere vin end øl og andre alkoholsrige drikke. ,,Nåmen, skal vi gå ombord?" Spurgte hun og var allerede sikker på at hun havde stået og kastet så mange længselsfulde blikke hen på maden, at hun måtte havde suget al næringen ud af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:11:14 GMT
Storm var altid i godt humør sammen med Gwen, og især de sidste par år hvor hun havde været ældre, så følte han virkeligt at de klikkede godt sammen, men nu var Storm nok heller ikke helt lige så gammel som han så ud. Ikke inde i hovedet ihvertfald, han følte sig sådan en smule forvirret omkring det hele. "Mange år siden... Du er så dum. Nej nej, det er mange år siden JEG var 12... Jeg er den gamle her skal du måske lige huske" drillede han og rystede let på hovedet, han følte sig vireklgit gammel nogengange.
"Jamen du går bare amok, du ser også sulten ud" sagde han og smilede til hende. Hun var skøn og han var glad for at de to klikkede så godt sammen, selvom at der jo var lidt forskel på de to. Storm kunne godt være virkeligt genert, men han følte sig helt utroligt tryg omkring hende. "Så ingen kæmpe nyheder at fortælle?" spurgte han som han nikkede i mod maden som en hentydning til at hun kunne starte.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gwendoline Granger-Weasley on Dec 14, 2019 23:44:08 GMT
Storm formåede altid at gøre dagen lidt bedre. Gwen oplevede i hvert fald tit, at når hun tilbragte tid sammen med ham, smilede hun praktisk talt 120% af tiden, og ved Merlin hvor hun også grinede, sommetider kunne hun få helt ondt i mavemusklerne dagen efter - og kinderne grundet al det smileri.
,,Mmh", brummede hun tilfreds, samtidigt som hun lod tungespidsen glide henover overlæben, som den sultne hunløve hun følte sig som. Få sekunder efter sad hun ved bordet og var allerede i fuld gang med at øse diverse godter på tallerkenen. ,,Meehhh. Det sædvanlige..", lød det, som hun forsatte. Hun åd for det der lignede to, hvis ikke tre. ,,Men hvad med dig? Har du ingen spændende nyheder at dele? Sker der noget spændende på arbejdet?" Spurgte hun og var ikke et sekund for langsomt til at stikke gaflen i noget kød så snart tallerkenen hvilede på bordet igen. ,,Eller!..." Et næsten lusket smil gled over læberne som hun placerede albuen på bordet og hovedet sekunder efter blev placeret hvilende i håndfladen. Næsten beskyldende pegede hun på ham med gaflen der stadigvæk sad et stykke kød på. ,, - Er du begyndt at ses med nogen?" Gwen tvivlede, men det var altid sjovt at stikke sådan til Storm.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 20:01:12 GMT
Storm var bare en smule genert og akavet. Han var ikke super god til at udtrykke sig og han havde svært ved at blive tryg omkring nye mennesker. Dog var der ingen tvivl om at hun var en af dem som han var meget tryg omkring og som han oprigtigt nød at bruge tid sammen med. "Nej der sker sgu ikke så meget. Jeg er glad for det... Har det nok fint med bare at leve et simpelt liv, men nogengange kigger jeg da på Newton og kan godt se at den måde han lever livet på også er ret cool, det ville jeg bare aldrig turde" sagde han i en ærlig stemme.
Som hun spurgte ham om han sås med nogen kunne han mærke et lille ubehageligt sus i sin krop. Han talte aldrig om den slags, fordi han var meget usikker på det og faktisk syntes det kunne være direkte ubehageligt at snakke om: "Mig? nej.. nej slet ikke. Jeg holder mig bare for mig selv"" sagde han i en ærlig stemme. "Hvad med dig?" spurgte han søgende, dog nok mest i venlighed.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gwendoline Granger-Weasley on Jan 21, 2020 2:06:06 GMT
Gwen trak en anelse på smilebåndet som Storm forklarede at han var glad for at der ikke skete så meget. Sommetider forstod hun ham godt og andre gange ikke helt så meget. ,,Så længe du er glad, det er det der tæller", svarede hun med det mindre men oprindelige smil på læberne, da han pludselig begyndte at nævne Newton og måden han levede på.
Smilet forblev hængende som Storms kropsprog hurtigt afslørede at han ikke fandt det så behageligt derhen hvor emnet bevægede sig hen. Hvorfor var det at Gwen fandt det så underholdende nogle gange at kaste den noget ældre ven for hajerne? Forsat med kødet på gaflen, svang hun den lidt, indtil han gav sit svar og derefter smed samme spørgsmål efter hende. ,,Mig? Nah.. De er så… umodne på skolen", forklarede hun, dobbeltmoralsk nu hvor hun samtidigt talte med munden fuld af kød.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 9:55:21 GMT
Storm var ikke super tryg omkring ret mange mennesker, men han havde det virkeligt godt omkring Gwen. De to havde jo været venner i mange år og storm var virkeligt tryg omkring hende, hun var sjov og hun forstod ham på en eller anden mærkelig måde. "Jamen det er jeg... Men det er nok mest på grund af arbejdet, jeg er virkeligt glad for at måtte dele min passion for at være en nørd" sagde han og grinede, han elskede at snakke om historie og den slags. Især når det handlede om hans egen familie. Han var egentligt ganske stolt af den, ikke sådan "se mig - ego" stolt, men bare stolt af at hans familie havde en god historie.
"Modsat dig der er en 80 årig kvinde indeni?" drillede han og rystede let på hovedet. Han syntes da hun var ganske moden af sin alder, men det syntes han jo også selv han var. Det var jo ikke fordi at Storm var super gammel eller noget i den stil, mest af alt så følte han nok bare at han var... Træt. Som om at hans krop var meget ældre end hans hoved - selvom han jo nok måtte indrømme hvis sandheden skulle frem, at der også boede en gammel mand inde i hovedet på ham der bare elskede ro og bøger.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gwendoline Granger-Weasley on Mar 4, 2020 19:20:04 GMT
Glæden var tydelig at spotte på Gwen som Storm selv udstrålede en glæde over det emne de talte om. Selv gik den unge heks og drømte om at finde dén ting en skønne dag, den fritidsaktivitet hun ville blive så passioneret omkring og så forhåbentligt også kunne få et arbejde hvor det blev en del af hendes hverdag.
En overraskende men underholdende grimasse gled over Gwens ansigt som Storms næste ord lød. ,,80 årig indeni?!" Gentog hun med det åbne smil og rankede samtidigt ryggen, tydeligt klar på den kommende kamp. ,,Jeg skal gi' dig 80 årig", lød det friskt, hvorefter hun slog de grønlige øjne ned på tallerkenen og der fandt et lille stykke broccoli. Det var som meant to be og Gwen tøvede heller ikke spor med at lægge bestikket fra sig for derefter målrettet at fiske broccolien med de feminine fingre op for derefter at kaste stykket hen mod Storm og der ramme ham lige i midten af panden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2020 16:18:14 GMT
Han grinede let. "Ja noget i den stil" sagde han som hun gentog hans sætning, han syntes det var skønt at være sammen med Gwen, hun var så fri og åben - positiv på livet på en måde som han virkeligt nød at være sammen med. "Hey!" sagde han som han så hende fiske det lille stykke op og med det samme tog han hænderne op foran ansigtet, eftersom han havde en ret god ide om hvad det var hun havde tænkt sig.
Han grinede som hun ramte ham: "Okay jeg skifter mening, du er 5" grinede han og rystede på hovedet. Han tog stykket der var faldet ned i hans skød og kastede det tilbage i mod hende, hun var da lidt af en møgunger - nogengange, men det var jo en del af det han syntes var hyggeligt ved hende. Hun var altid så afslappet at være omkring. Han behøvede ikke lade som om han var noget andet end det han var.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gwendoline Granger-Weasley on Mar 14, 2020 19:05:05 GMT
Det passede Gwen særdeles godt at fyre det lille stykke mad efter Storm, og selvfølgelig endnu bedre at hun også ramte ham. ,,Det passer mig langt bedre", lød det i et næsten triumferende grin, hvorefter hun relativt hurtigt opfangede, gennem Storms kropsprog, hvad der ville ske. Gwen nåede derfor også kun lige akkurat at trække armene op samtidigt som et lille underholdt hvin lød, da hun mærkede det lille stykke mad ramme håndryggen som så derefter faldt ned på låret af hende og så ned på gulvet. ,,Ikke at du er spor bedre", kørte hun videre med det drillende smil på læberne, hvorefter hun sultent stak gaflen ned i et nyt stykke kød for derefter proppede det i munden. Igen blev gaflen peget mod ham. ,,Skal du arbejde i morgen?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 14:13:28 GMT
Storm var virkeligt glad for at de to var venner, hun var sjov og havde han ikke været typen der havde besluttet sig for at han ville dø alene, så kunne han helt sikkert godt forelske sig i hende. Men Storm vidste godt at han var ret speciel og han vidste godt at der nok ikke var nogen pige der kunne lide ham når han nu havde sine helt egne særheder, det gjorde ham nu heller ikke så meget. Han drømte ikke rigtigt om en familie. Han drømte nok bare om at komme igennem livet uden at få alt for mange slag.
”Pff jeg er totalt bedre, jeg er sej” sagde han i et grin. Han var bare altid i godt humør omkring hende, så det var virkeligt svært ikke bare at holde meget af hende: ”Ja men først klokken tolv” sagde han, han havde ikke så travlt. ”Hvad med dig, travl dag i morgen?” spurgte han bare for at køre samtalen videre.
|
|
|