Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: De Tre Koste
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on Nov 21, 2019 20:07:21 GMT
Han var en dygtig musikere, eller det synes han da i hvert fald selv at han var, men at det ikke havde lykkes ham at vinde noget endnu på sin karriere var en anden side af sagen. Desuden så var han nu også vældig godt tilfreds med at arbejde her hvis nogen skulle være i tvivl. Han ville ikke undvære sit job for noget, og specielt ikke nu hvor han ikke havde nogen familie mere. Han havde kun Tracy, og han ville bestemt ikke undvære Tracy for noget hellere, selv om hun rent faktisk ikke var til mænd. Det var noget han havde lært at acceptere, og det var sådan det skulle blive ved med at være. "Synge godnat sang? Nej ellers tak, jeg vil gerne være fri. Det er ikke lige sådan nogle sange jeg gør mig i." kom det fra ham og trak lidt på skuldrende. Han var ikke engang sikker på at det ville lyde godt, og det var ikke sådan nogle sange han sang flest af. Måske den dag han selv ville få børn, men der skulle nok gå noget tid endnu.
"Åh ja, det kan være svært, men der er heldigvis så mange andre man kan finde på at have det hyggeligt sammen med, og hvem ved der kommer nok et tidspunkt man finder den man gerne vil være sammen med. Måske står personen allerede foran en uden at man overhovedet ved det." han havde ikke engang overvejet sådan rigtigt at invitere Allison ud. Det havde måske kort strejfet hans tanker på et tidspunkt, men han havde aldrig lagt noget i det. Slet ikke nu hvor der var så meget andet at tage sig til. Så det var egentlig ikke så underligt han slet ikke tænkte i de baner mere. "Jeg tvivler på at du kan genere mig på nogen måder, du virker for sød og rolig til den slags." kom det fra ham og smilte til hende. Hun kunne umuligt irritere nogen som helst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:04:13 GMT
Allison grinede let. Hun syntes at Benedict var virkeligt hyggelig at bruge tid sammen med, også selvom hun jo faktisk ikke kendte ham super godt: "Hallo du kunne da totalt godt lige synge en godnat sang for mig" sagde hun i et smil. Hun syntes altså godt han kunne forkæle hende lidt. Generelt så manglede Allison virkeligt at bruge tid sammen med nogen gode venner, efter alt det med Trevor og sådan noget var det som om hendes venner havde udstødt hende lidt.
"Ja man ved dt jo aldrig, jeg troede faktisk jeg havde undet den helt rette, men det var lidt som om at ja.. Jeg er jo ung, nogengange er der nok håb hvor man ikke helt har noget at have det i" sagde hun i et dybt suk. Hun sendte en kærlig tanke til Tristan, han var en skøn fyr og hun havde nok troet de skulle være sammen. men altså, sådan skulle det ikke altid være. "Det er jeg da glad for at du siger... Du er også ret hyggelig at være i selskab med" smilede hun: "Dog burde jeg nok snart overveje at finde min seng, jeg har en lang dag i morgen" sukkede hun opgivende.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Dec 12, 2019 16:03:37 GMT
Hvad var der med hende og synge en godnat sang? "Okey fint, EN godnat sang" kom det fra ham og smilte til hende. Dette var en ting han ikke kunne vinde, Men hvad gjorde det egentlig også lige? Allison var en sød pige, og han gjorde gerne alt for det modsatte køn hvis han kunne komme til det. Nok var han ung, men han burde faktisk finde en og slå sig lidt ned med bare for et stykke tid. Det var i hvert fald bedre end at hungre efter en man aldrig ville kunne få noget sammen med.
"Nogen gange skal man bare lytte til ens hjerte og håbe på det bedste. Selvom man er ung har man stadig følelser og dem skal man også lytte til." kom det fra ham og smilte til hende. Han vidste ikke selv hvad han ville med sine følelser når det egentlig kom til stykket, Han var alt for dame glad og han nød da at være i et kvindelig selvskab. Dog inderst inde ville han gerne have det samme som Tracy havde med Rebeacca. Det ville være rart med sådan et forhold, en man kunne stole fuldt ud på, og bare nyde at være sammen med når man kunne. En der hvert satte den dagligdag han havde, en der støttede ham i at han ville noget mere med musikken end han gjorde nu. "Ej hov vent lige lidt. Du kan da ikke bare gå allerede, du har ikke engang fået en godnat sang." kom det fra ham og blinkede til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 17:53:00 GMT
"Fedt, putter du mig så også?" spurgte hun med en let flirtende undertone. Hende og Ben var jo gode venner og det var da ikke fordi at hun lagde så meget mere i det, men det betød jo ikke at hun ikke godt kunne lide bare at flirte en smule og have det lidt sjovt. Desuden så han jo brand godt ud, det kunne man ikke rigtigt komme uden om. "Ja bestemt, jeg tror bare jeg har haft alt for mange følelser på det sidste så jeg vil gerne tilbage til at være en lille smule mere normal igen" sagde hun og smilede i mod ham, det var fint at føle noget - men det kunne også blive for meget.
"Hvor får jeg godnat sangen henne så?" spurgte hun som han stoppede hende, hun var glad for at Gary kunne tage sig af Travis, for Allison følte jo også at hun havde brug for at være ung og bare hygge sig. Det var svært når man havde en søn. Især nu hvor Tristan var rejst og havde andre ting at se til.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Dec 16, 2019 20:13:03 GMT
"Putter dig? Forlanger du ikke en smule meget af mig nu?" kom det grinende fra ham og kiggede ned i bar disken. Han var ikke lige helt sikker på om han skulle sende hende et af sine charmerende smil eller om han skulle lade vær. Det var jo ikke fordi at hun ikke var sød for det var hun da, men der var bare lidt nogle andre ting der kørte i hovedet på ham lige for tiden. "Hvorfor være normal når man kan have det sjovt på så mange andre måder?" kom det fra ham og blinkede til hende. Der lå så meget i det at være normal, men selv synes han ikke var normal. Han var det langt fra, og det var slet ikke en normal familie han kom fra.
"Det kan vi altid finde ud af, men synes da ikke du skulle gå nogle steder nu når det nu er min sidste vagt her på De Tre Koste." han smilte til hende og lænede sig lidt ind over baren. "Men altså jeg skal da ikke holde på dig hvis ikke du vil være her." han smilte lidt til hende og lagde hovedet lidt på skrå inden han vendte sig om for at begynde at mikse en drink.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 20:03:24 GMT
Hun grinede. "Du kunne godt lige putte mig som den gode ven du er" sagde hun i et grin. Ingen hemmelighed i at Benedict så godt ud, men det havde hun nu en god fornemmelse af at hun ikke behøvede fortælle ham, han viste det vidst godt i forvejen. "Jamen så må du jo byde mig på en drink, så skal jeg nok blive hængende lidt endnu" sagde hun.
Allison var virkeligt heldig at Gary havde været sådan en stor hjælp her igennem hendes skoletid, faktisk var hun slet ikke sikker på hvordan hun ville have klaret noget som helst uden ham, han var skøn. Allison satte sig en smule til rette som hun kiggede undersøgende i mod Benedict, deres venskab havde altid været en smule sjovt og hun kunne aldrig helt læse hvad han tænkte, men det var måske også lidt en del af mystikken. Man behøvede jo trods alt ikke vide alt.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jan 7, 2020 10:41:03 GMT
Et grin kom fra ham og han løftede det ene øjenbryn. "Den dag du ligger i min seng skal jeg nok putte dig." kom det flirtenede fra ham og blinkede til hende. Han vendte sig om og begyndte at tage en shaker frem inden han begyndte at fylde lidt alkohol op i den. Straks begyndte han at sætte låget på og begyndte at ryste den. Han vendte sig om og stirrede på hende alt imens han rystede shakeren i hånden. "Så er en drink snart klar." kom det fra ham og stoppede med at ryste shakeren. Han tog et par glas frem og satte på baren inden han åbnede låget og hældte alkoholen op i begge glas. "Et stykke Champagnebrus til både dig og mig." kom det fra ham og satte shakeren fra sig. Han kiggede lidt på den og fandt lidt pynt til glassene. Han puttede det i glassene og satte den ene foran hende og tog den anden i hånden. "Skål for en ny fremtid." kom det fra ham og kiggede lidt på hende med et smil inden han tog en tår af sit eget glas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2020 11:18:57 GMT
Allison smilede let. "Nåh jamen så må jeg jo bare vente på du en dag inviterer mig med hjem" flirtede hun let tilbage. Det var da ikke fordi hun som sådan havde tænkt på Benedict som mere end en ven, men hun ville nu ikke have noget i mod at snakke mere med ham og måske se lidt mere af hvad hun faktisk regnede med var en ganske veltrænet krop. "Jamen det lyder bare hyggeligt... HVad tid var det du havde fri?" spurgte hun og smilede roligt til ham, hun syntes egentligt bare det var hyggeligt at være tæt på ham og snakke lidt, selvom hun måtte indrømme hun efterhånden var en smule træt.
"Jamen det er jo lige det jeg har brug for, saftevand, alkohol og godt selskab" drillede hun ham og skålede i mod ham inden hun tog en tår af hendes drink. Hun havde det fint med at blive og snakke mere med ham. "Åh ja fremtiden, pas på med at sige det ord for meget, jeg begynder bare at græde" sagde hun i et lille grin, hun kunne nok bare slet ikke lige overskue at hun ikke havde ret lang tid tilbage til Hogwarts og derfor skulle tage stilling til livet.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jan 11, 2020 16:41:56 GMT
Så Allison flirtede med ham. Det kom lidt som en overraskelse, men det var faktisk en god ting når alt kom til alt. Det var nok noget af det han rent faktisk havde brug for. "Er du heldig ser du det hurtigere end du regner med." han blinkede til hende og kiggede lidt på hende. "Men måske det skal være når du ikke skal tilbage til skolen." konkluderede han og tog en tår af den drink han havde lavet til dem. Han kunne vel et eller andet sted lige så godt drikke sig i hegnet når det var hans sidste dag, og i det mindste var han da ikke alene. Han stirrede lidt på det nærmeste ur. "Jeg har fri om en halv times tid. Så der er masser af tid endnu." han blinkede på ny til hende og lænede sig lidt frem. "Med mindre du virkelig vil tilbage til skolen." flirtede han og strøg hende over håndryggen. "Orh hold da op. Du skal nok klare det. Det er slet ikke så slemt som man selv går og tror." han kiggede lidt ned på hendes hånd og derefter ind i hendes øjne. "Du Allison. Hvad siger du til at gå ud og spise en dag. Bare sådan for hyggens skyld. Se hvor det bærre hen? Det er selvfølgelig helt okey hvis ikke du vil. Jeg vil ikke tvinge dig." kom det roligt fra ham og stirrede ind i hendes øjne uden at fjerne blikket. Han skulle nok bare lige have alt det her med @tracy overstået, og så skulle han lige have overstået retsagen med Harold Monroe men der efter så var han jo fri, hvis han altså ikke endte med at lave noget han ikke skulle gøre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2020 17:10:36 GMT
Allison smilede let. "Well jeg har fået lidt særlige regler omkring skolen, så er sikker på de ikke slår mig ihjel hvis jeg kommer for sent" sagde hun, hun kunne jo altid stikke dem en lille hvid løgn. Det var da ikke fordi at hun ikke gerne ville være hurtigt tilbage på skolen. Men mest af alt så ville hun nok bare gerne holde fri og nyde livet lidt.
Efter hun havde fået Trevor, var Gary heldigvis meget på hendes side - han kunne godt forstå hun havde brug for lidt tid væk fra skolen, så for det meste så støttede han hende hvis hendes beslutninger ikke var alt for dumme. Det kunne dog godt være han ville kategoriserer det at løbe med drenge som en dum beslutning, men så måtte hun jo stikke ham en lille hvid løgn. "Det lyder mega hyggeligt. Det vil jeg super gerne... hvor skal vi tage hen?" spurgte hun og smilede i mod ham, hun havde ikke rigtigt haft noget med drenge at gøre siden Tristan, men det var nu ikke fordi at nogen af Hogwarts drengene ikke prøvede. Som om de troede at hun var billig eller noget i den stil.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jan 25, 2020 20:50:17 GMT
Særlige regler? Hvad skulle det betyde, det var da ikke fordi han havde fået anderledes regler på skolen da han gik der. Måske var det bare anderledes med nogle personer, og måske var der bare anderledes for nogle personer andre end ham. Det var sådan set også lige meget for ham. "Jaså. Hvordan kan det være?" spurgte han og smilte til hende. Han ville da ikke snage i hendes liv når det kom til stykket.
Det var da heldigt at hun ville med ham ud og spise. Så var han da ikke helt tabt bag en eller anden vogn, eller virkede dum sådan at invitere hende ud. "Hvor end du har lyst til. Jeg giver det du vil have." kom det fra ham og smilte på ny. Han tog en tår af drinken og satte den foran ham. Han lænede sig ind over baren og nærmest hviskede til hende. "Det kan være romantisk, eller bare sådan på en cafe, du bestemmer."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 9:59:59 GMT
Hun smilede kort. "Åh det er lidt en lang historie" sagde hun, det var ikke fordi at hun som sådan syntes det var hemmeligt at hun havde fået et barn, der var jo flere der godt vidste det. Men hun måtte nok indrømme at hun skammede sig en del over det. At være så ung og allerede være mor til et barn på et par måneder var da ikke noget hun var super stolt af, og det var da bestemt heller ikke ligefrem noget hende og Tristan havde planlagt, hun havde bare ikke kunne få sig selv til at slippe barnet da hun først var gravid. I dag var hun jo også glad for det, Hun elskede Trevor, selvom det havde været en hård tid.
"Ehm jeg kender faktisk ikke skide mange steder, men der er vidst et nyt sted der er åbnet ikke så langt herfra. hvornår har du lyst?" spurgte hun og smilede, hun ville bestemt gerne på date med ham. Hun var ikke den bedste til sådan noget med kærlighed, det kunne man jo se nu efter alt det med Tristan, men de to havde jo aldrig været stormende forelskede i hinanden - men derfor savnede hun ham nu alligevel.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Mar 7, 2020 15:06:53 GMT
Ben kiggede på hende og smilte lidt. "Jeg vil ikke tvinge dig til at sige det hvis ikke du vil." kom det fra ham og kiggede på hende. Han var slet ikke den der skulle tvinge folk til at sige noget som helst. Desuden så havde de også masser af tid til at snakke om tingene. De skulle bare lidt mere ind på livet af hinanden, for hvem sagde ikke at hun ville være et godt bekendtskab. Især nu hvor han faktisk havde inviteret hende ud på en date. Ja godt nok var hun stadig elev på Hogwarts, men han var stadig ung, og der var ikke så mange år imellem dem.
"Jeg skal lige have noget personligt overstået først. Men derefter er jeg helt fri. Hør lad mig skrive dig et brev når jeg har fået gjort det jeg skal." kom det fra ham og smilte til hende. Han var ikke sikker på hvor lang tid der ville gå. Men han skulle finde sin søster først, og så skulle han rede hende fra deres far. Det var bare ikke noget han ville rode andre ind i ud over Rebecca som han havde lovet at finde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2020 9:59:31 GMT
"Du kan få den når vi ses næste gang" sagde hun og smilede, hun ville da gerne fortælle ham om det. Men hun var måske lidt bange for at han ville dømme håne, og det ville måske være hyggeligt eller bare i bedre tilfælde hvis de sådan... Slappede lidt af når hun fortalte det. Så var hun da sikker på de sås igen, hvor hvis hun sagde det nu og han ikke syntes det var nice - jamen så kunne hun jo ikke se ham igen. Så hun måtte hellere være lidt smart og vente: "Det skal nok blive hyggeligt" smilede hun. Ben så godt ud og han var virkeligt sød, en del af hende regnede naturligvis med at han tog det pænt.
"Dte er perfekt, så vil jeg smutte tilbage i seng... Glæder mig til vi ses" smilede hun og blinkede til ham som hun rejste sig op for at gå, hun måtte hellere overveje at komme hjem i seng, selvom skolen var large så skulle hun jo stadig møde op til timerne. "Opfør dig pænt til vi ses" smilede hun og forvandt så ud af døren.
//Out
|
|
|