Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 16:34:50 GMT
Julie smilede kærligt til sin husbond, og nikkede enigt: "Han har bare ikke fundet den rette pige endnu, men hende skal vi nok finde til ham. Jeg er sikker på, at det kan lykkes. Han er trods alt en kvik knægt."
Hun smilede ret stolt af sin egen idé. Ikke at Yules på noget tidspunkt kom til at bestemme noget fuldt ud, men at lade som om, at hun havde et valg? Det kunne Julie sagtens gøre. Uden problemer! Det gjorde måske også Yules lidt gladere. Eller mere positivt stemt overfor brylluppet. Og så kunne hun måske få valgt sig en passende kjole. Det håbede Julie i hvert fald, at hun ville.
"Præcis, kære husbond. Jeg er sikker på, at det her nok skal lykkes." På den ene eller den anden måde, tænkte hun konspiratorisk.
|
|
Jukumo Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 24.10.2011
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Slangehvisker
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Med: Julie Tamara Faa
Oprindelse: Japan
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Magisk Sportsudstyr
Stilling: Ejer
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jukumo Faa on Dec 24, 2019 1:13:41 GMT
"Fantastisk. Så er alt som det skal være, og du kender jo de perfekte familier i England og Scotland. Så jeg stoler fuldt ud på dig." kom det fra ham og smilte til hende. Han var sikker på at det hele nok skulle gå godt med Haru. Det var slut med at skuffe familien og smide vanære efter den. Haru skulle møde en passende pige, som han ville kunne leve resten af sit liv med. For det var sådan familien den var, og det var sådan det skulle være.
"Det glæder mig at vi er enige." kom det fra ham og satte sig lidt tættere på sin kone. Han lagde en hånd på hendes lår og lænede sig ind imod hende og kyssede hende på halsen. "Jeg er så glad for at have dig som min kone. Vi har været gift i så mange år, og hver dag føler jeg at det er den samme forelskelse jeg startede med for så mange år siden." han stirrede hende ind i øjnene og sendte hende et smil. Han kunne virkelig godt give hende et kys lige nu, og som sagt som gjort lænede han sig ind imod hende og gav hende et lidenskabligt kys.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2019 15:44:26 GMT
Julie smilede at sin husbond. Hun elskede hans tiltro til hende, og hun skulle nok leve op til hans forventninger. Nu manglede hun blot at få fat i @themadhatterwasher12's mor, og arrangere et møde mellem hende og Haru. Det skulle nok lykkes. I hvert fald bedre end Yules bryllup gjorde lige nu. Hun var ikke særlig autoritetstro, ikke på samme måde som Haru var i hvert fald. Det skulle nok lykkes.
Hun gispede i forskrækkelse, men også nydelse, da han placerede et kys på hendes hals og en hånd på hendes lår. Det fik hende til at smile, og hun skulle til at svare med samme ord af hengivenhed, men nåede ikke videre, før et kys blev presset mod hendes læber. Hun lod tungen løbe henover hans underlæbe, og mmmh'ede ind i kysset.
|
|
Jukumo Faa
•
Magiker
Oprindelse: Japan
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Magisk Sportsudstyr
Stilling: Ejer
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jukumo Faa on Dec 29, 2019 1:24:55 GMT
Han var lykkelig for at have Julie som kone, og det kunne ikke blive meget bedre end dette her. Det var sådan han havde haft det hele livet, og snart kunne de fejre 30 års bryllupsdag. Ja godt nok var der et par år til endnu. Men det skulle da fejres med en fest skulle det ikke? Han var sikker på at det ville blive en god dag, og til den tid var Yules gift, og havde sikkert fået børn så det var da bare et plus.
Langsomt besvarede han med tungen og bevægede hånden længere op imod hendes underliv, og han fortsatte derfra ved at begynde at tage hendes tøjaf
(OG DER SKETE HANKY PANKY!)
Ved agtens slutning satte han sig i sofaen og kiggede på sin kære kone der havde ulet hår, men hun var stadig pæn at kigge på. "Hvor jeg elsker dig altså." selvom det ikke var så tit de havde samleje mere så priste han sig lykkelig for at det stadig skete en gang i mellem, og han nød det hver gang.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2020 16:39:56 GMT
Efter at de havde hygget sig, satte hun albuen i sofaen, og kiggede på sin mand med et løftet øjenbryn. Det var ikke ofte der var tid til samleje, men når det skete, var det altid godt. Ellers var hun i hvert fald ikke blevet hos ham. samleje var trods alt ret vigtigt for hende. Men kvalitet over kvantitet, som man sagde i arbejdsverdenen.
Hun smilede til ham, og placerede et kærligt kys på hans kind. Fingrene løb hun gennem sit hår, som nu var uglet, og vidnede om, hvad de lige havde haft gang i. Godt børnene var på Hogwarts! // Og der skete hanky-panky, haha xD - men lukker vi den bare her, eller? //
|
|
Jukumo Faa
•
Magiker