Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2020 4:43:02 GMT
Natacha fnøs lidt af vennens kompliment. Ovenpå hvad hun havde set fra ham dagen før, var hun ikke så sikker på, at hun var sej. “En sej kvinde? En der ikke engang formår at holde på sine næreste venskaber og opdager alt for sent at hendes bedste ven er kommet hjem fra rejse og har problemer med mængden af alkohol?” Hun sukkede og tog så koppen op mellem hænderne og stirrede frem for sig. Hvis bare hun dengang havde været lidt mindre impulsiv, måske Drew så havde endt bedre ud. Hun kiggede over på ham, men kunne så ikke andet end at smile, da hun fik øje på hvor godt han tog sig af Melody. Datteren så ret godt tilfreds ud, hvilket fik hende til at smile og slappe lidt af. Hun elskede sig datter, men det var rart et par minutter med en babysitter.
|
|
Andrew Thomas
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 12.10.2026
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japan
Bosat: England, London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Ministeret for Magi
Afdeling: Dragehåndtering
Stilling: Drageindfanger
C-box navn: Dreamer
|
Post by Andrew Thomas on Mar 13, 2020 23:07:15 GMT
Andrew skævede op mod Natacha: Han så ikke det, at være ude at feste lidt som et alkoholsproblem, men at hun troede at hun ikke var verdens sejeste kvinde, fordi hun havde overset at han var kommet tilbage, var forkert. Det var ikke hendes skyld at hun ikke vidste det, for Andrew havde jo heller ikke råbt højt om at han var kommet tilbage. Han havde glemt en masse i det rene kaos der bestod i at få et fast arbejde hos Ministeriet. "Nat, det er jo ikke din skyld. Jeg sagde jo ikke noget til at starte med," rationaliserede han roligt mens han lod Melody lege med hans hånd. "For mig er du stadig vildt sej," konkluderede han til sidst.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2020 19:17:35 GMT
Natacha skævede lidt til vennen. Det var virkelig rart at have ham der igen. Han havde virkelig været savnet. Det havde både han og Benjamin Buchanan, Hun var bare kommet ud hvor hun slet ikke lige kunne håndtere det længere, og bebrejdede sig selv for at deres vennegruppe var gået i opløsning. Hun havde aldrig ønsket at såre nogen, men det var endt sådan. Det hjalp derfor rigtig meget at snakke med Andrew om det hele, hun var taknemmelig for at han var der. "Tak Drew. Det rart at have dig her igen. Det virker også til MElody er glad for dig." Grinede hun så lidt og så på datteren. "Hvad er dine planer for fremtiden?"
|
|
Andrew Thomas
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 12.10.2026
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japan
Bosat: England, London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Ministeret for Magi
Afdeling: Dragehåndtering
Stilling: Drageindfanger
C-box navn: Dreamer
|
Post by Andrew Thomas on Mar 19, 2020 0:48:10 GMT
Andrew holdt for nu fokus på Melody med sit blik, da hun jo trods alt var Nats mest dyrebare i verden. Så selvfølgelig havde han fokus på at der ikke skulle ske noget som helst slemt mens han holdt hende. "Jeg burde nok være blevet onkel eller far for længe siden," erklærede han sig enig. "Jeg er også virkelig glad for at være tilbage og for at se dig igen. Det er så længe siden efterhånden," han gav Melody et lille prik på næsen, der fik hende til at begyndte at pludre. Mens så han lettere eftertænksom ud. Hvad var egentlig hans fremtidsplaner? Det var lidt som om, at han havde samme svar i dag, som han havde haft da han var skoleelev på Hogwarts. "Mja.. Jeg burde vel nok prøve på at slå mig ned og få lavet en familie, men.. Ja du ved.. Jeg har aldrig rigtig været god til det der med kærester og sådan," indrømmede han lettere forlegent.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2020 12:54:47 GMT
Natacha sad lettere tilbagelænet i sofaen og nød en pause fra sin dater. Ikke fordi hun ikke kunne lide Melody, hun var det vigtigste for hende uden tvivl! Men sandheden var også bare at Nat sjældent fik muligheden for rigtig at slappe af, fordi der var så meget der skulle gøre. Nu bød lejligheden sig dog og derfor gjorde hun da også brug af den. "Når du en dag finder den rette, så skal det nok komme af sig selv. Og indtil da, må du gerne fungere som Melodys onkel. Det tydeligt at se hun kan lide dig." Hun lagde en hånd på hans arm og sendte et smil i hans retning. "Drew uanset hvad, så ved du jeg altid vil hjælpe dig så godt jeg kan. Lov mig at du siger til hvad jeg kan gøre noget for dig."
|
|