Léonie Alessandra Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 22.01.2025
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Paris, Frankrig
Bosat: London, England
Skole: Beauxbatons
Kollegium: Bellefeuille
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Aurorkontoret
Stilling: Allaround
C-box navn: LeoH
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Nov 17, 2019 17:28:59 GMT
Léonie kunne tydeligt mærke varmen sprede sig til kinderne, som Spike kaldte hende raffineret. – Dét var trods alt ikke den slags komplimenter hun var vant til at få. Dermed ikke sagt, at det gjorde hende noget…Overhovedet ikke. Hun følte sig pludselig bare så feminin…Elegant og selvstændig, ved hans ordvalg. – Som om det boostede hendes selvtillid en smule. Hun smilede således også blot en smule for sig selv, som han forsigtigt havde gengældt hendes kys og som de nu sad tæt. Hendes fingre søgte forsigtigt hans kind i et let kærtegn og som han atter trak hende tæt, forlod et svagt suk hendes læber, blot for derefter at møde hans i endnu et blidt kys. Hans bløde læber, der syntes noget nær perfekte imod hendes i det pågældende øjeblik. Hun nappede ham således også ganske blidt og drillende i underlæben nu, blot for at give kysset lidt mere dybde, som han nu indledte til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 22, 2019 22:26:46 GMT
Spike følte pludselig at hans aften var blevet langt bedre end havd han havde regnet med den ville bive efter Nikki havde mødtes med Sam. Han var ikke oprigtigt sur på sin søster over at hun havde valgt at mødes med ham, ikke at Spike brød sig så meget om ham, men han brød sig jo generelt ikke om nogen af de fyre Nikki havde øje for. Der var det langt lettere med Scarlett. Hun så ikke nogen og hun lod til at have nok i sig selv. Han var godt klar ver at det var en egoistisk tankegang, men det var bare svært at finde fyre der var gode nok til hans søstre. På det punkt havde han altid været overbeskyttende og måske en anelse kontrollerende. Alt dette var dog glemt som han sad her med Leonie, og som kysset blev genoptaget og gjort dybere mærkede han en behagelig summen sprede sig i kroppen. Han smilede imod hendes læber som han mærkede hende nappe ham blidt i underlæben og hans brune øjne gled let op og søgte hendes. Han havde et drilsk glimt i øjet, hvorefter han lænede sig lidt mere frem mod hende og pressede sine læber mod hendes igen, måske en anelse mere grådigt end før imens hans fingre snoede sig ind i hendes lange røde hår. Hun smagte bare lidt for godt lige nu.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Nov 22, 2019 22:55:34 GMT
Blødt, lod Léonie sine slanke fingre kærtegne Spikes kind en smule, før hun lod dem glide videre op i hans mørke hår. Han duftede formidabelt..Næsten berusende, som hans cologne hang tydeligt i luften omkring hendes næsebor. - Og ikke nok med det, så smagte og føltes han også godt...Dette ikke alene, som hun mærkede hans fingerspidser kærtegne hendes hovedbund, men også som hans læber syntes at smelte sammen med hendes, i hvad hun selv ville definere som begær. - Længsel efter nærhed og intimitet, af samme kaliber, som den hun selv ønskede i dette øjeblik...Lige her og lige nu. - Med ham. ”Mhmm....” En nydende brummen forlod hende. - Ivrig, som hun taknemmeligt tog imod Spikes og lod læberne skille sig en smule mere ad, blot for kortvarigt at lade dem strejfe hans kæbeparti og derefter søge hans læber på ny, samtidig med at en arm gled omkring hans liv og hun prøvende trak ham tættere. ”Spi...Spike...” Mumlede hun så, lettere prøvende, som om hun ønskede at sige noget. Som om hun ønskede at gøre opmærksom på at de faktisk stadig sad i en offentlig bar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2019 12:05:37 GMT
Det var dejligt at føle en form for nærhed igen. Det var ikke fordi han regnede med, at det skulle gå videre end bare dette her til aften. Han havde ikke engang forventet dette her faktisk, men ikke desto mindre var det rart at blive bekræftet i at interessen var gengældt. Den nydende lyd fra hende fik ham til at synke en enkelt gang for lige at påminde sig selv om at de sad et offentligt sted og ikke skulle lade sig rive alt for meget med. Alligevel gjorde han intet for at stå imod som hendes læber kærtegnede hans kæbe, han lukkede blodt øjnene og nød øjeblikket. Han lod sig også trække tættere på uden beklagelse som kysset igen blev genoptaget. De brune øjne blev atter åbnet og han søgte hendes. ”Mhm?” Svarede han tæt ved hendes læber, som blikket flakkede til et par gange.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Nov 25, 2019 21:39:35 GMT
Han var dejlig varm. – Åh, så dejlig varm, som han stod der og holdt om hende og hun mærkede hans hænder kærtegne hende. Hun lod sine røde læber glide over hans kæbelinje og ganske let, lod hun imidlertid en hånd glide ned over hans ryg og omkring hans liv, før hun atter slap sit tag i ham. Hendes øjne søgte hans og en smule klukkende, som hun slap ham, lod hun sin anden hånd kærtegne hans kæbe, selv samme sted, som hun havde kysset ham. ”Jeg håber ikke du er sippet med rød læbestift…” Drillede hun klukkende, før hun søgte hans læber i endnu et intenst kys, før hun atter slap ham og skævede lidt op imod trappen i krostuen. Blikket gled dog tilbage til ham, som hun lidt tøvende slap ham og hun åndede tungt ud. At tage chancen og invitere ham med op, turde hun for en gangs skyld knapt. Ikke fordi hun ikke ville…Bestemt ikke…Heller ikke fordi hun ikke fandt ham attraktiv…Nej. Mere fordi hun faktisk ikke turde tage endnu et af de slag, som en afvisning ville få hende til at føle, at hun ville modtage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 6, 2019 0:01:21 GMT
Det føltes virkelig godt at være så tæt på en kvinde igen. Detter her var nu ellers ret uskyldigt, men det var alligevel en behagelig varm og velkommen følelse. Han smilede let som han mærkede hendes læber glide langs hans kæbe. Desværre sluttede det lidt for hurtigt og han rettede de brune øjne imod hende som hun slog en let latter op. ”Jeg gætter på at selv hvis jeg var, ville det være lidt for sent nu.” Erkendte han og smilede skævt til hende. Kysset blev dog hurtigt genoptaget og han lod atter sine arme sno sig en smule omkring hende, men igen brød hun det og han tog hende i at kigge op imod værelserne ovenpå. Der gik et mindre sug igennem ham. Spike var en gentleman det meste af tiden, men han havde haft et par enkelte one-night-stands her og der. Dog virkede Leoine som en ret spændende kvinde og han frygtede måske lidt at hvis de tog det skridt allerede ville dét være det. Han følte sig dog alligevel fristet. ”Hvad ville du sige til om jeg inviterede dig på en date her en af dagene?” Slyngede han så ud og søgte hendes blik. Så ville han da få klarlagt om dette her ledte op til den ene eller den anden type forhold.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Dec 6, 2019 0:14:35 GMT
Léonie lagde hovedet ganske let på skrå, som hun havde sluppet sit tag i Spike. Hun rakte ud og lod en tommelfinger kærtegne ham ganske let over kæben, hvor hendes røde læber havde mærket ham og smilende forsøgte hun forsigtigt at tørre det ene smule væk, mest for Spikes skyld. – Hun kunne ikke have at nogen skulle tænke ilde om ham. Hun kunne godt lide den måde han fremstod pæn og anstændig. Hun lod fingrene søg op over hans kind, som hun følte trang til at røre ham en smule yderligere, men forsigtigt, slap hun ham alligevel, som han spurgte om hun kunne være interesseret i en date. Hun lod sine grønne øjne søge hans og som smilet atter voksede på de røde læber, nikkede hun let. ”Det vil jeg rigtig gerne.” Hun rakte ud efter sin øl, for at tage en mindre tår og hun lænede sig så atter frem imod ham efter at have sat den fra sig på disken. Spike var sød. Charmerende og ikke mindst umådeligt god til at kysse. Måden hans hænder havde snoet sig omkring hendes liv, havde været nok til at få det til at krible hele vejen ud i fingerspidserne på Léonie. – Og det var LÆNGE siden at hun havde oplevet det. ”Har du noget særligt i tankerne?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 10, 2019 14:25:43 GMT
Han nød øjeblikket. Leonie var en umådelig flot kvinde og at mærke hendes slanke fingre glide nænsomt henover hans kæbe, fik ham blot til at smile en smule for sig selv. Læbestiften generede ham sådan set ikke, men på den anden side kunne det måske godt give et lidt forkert indtryk hvis han kom gående ned gennem Hogsmeade senere med rød læbestift på kinden, kæben og ikke mindst læberne. Han ville helt undgå at Nikki skulle stille for mange spørgsmål når han kom hjem på et tidspunk. Hvis altså hun selv var hjemme. Da Leonie gav sit samtykke til daten, lyste han op i et nyt stort smil. ”Jamen, skønt!” Sagde han i en glad tone. Der lå noget lettelse bag. ”Hmm.. Nej egenligt ikke endnu, hvad kan du godt lide at lave når du skal slappe af? -Altså udover at stalke mig.” Drillede han hende let og blinkede.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Dec 11, 2019 9:11:47 GMT
Léonie slap ganske forsigtigt sit tag i Spike, som hendes fingre ramte hans hagespids. Hun sendte et varmt og charmerende smil i hans retning og eftertænksomt, lagde hun hovedet lidt på skrå, før hun rankede sig og atter rettede en smule på sin jakke, der stadig hang henover stolens ryglæn. ”Uf…Der er mange ting…Jeg kan godt lide at lave mad.” Forsøgte hun, som hun samtidig prøvede på at aflæse Spike’s reaktioner på det hun fortalte. ”Jeg kan godt lide at være aktiv…Løbe en tur…Træne.” Hun holdt en lille pause, som hun overvejede et forslag i sit hoved og hun fortsatte så; ”Vi kunne…Måske lave noget mad sammen? Hjemme ved mig? Hvis du tør?” Hun klukkede lidt, som hun tydeligvis faldt en smule i staver ved fortabelsen i hans øjne og forsigtigt lænede hun sig så en smule frem igen, med ordene; ”Jeg vil gerne have mulighed for at kysse dig igen, Spike…Også gerne…Uforstyrret.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 14, 2019 19:04:52 GMT
Spike sendte hende et nyt bredt smil. ”Madlavning? Jamen så er det jo ligefør den date skal afholdes i nærheden af et køkken,” der kunne nu også være noget hyggeligt og romantisk i at lave mad hjemme hos en af dem. Hvis det blev hos ham skulle han bare sørge for at Nikki ikke var hjemme eller kunne det godt ende med at blive lidt akavet. ”Det kan jeg godt relaterer til, jeg kan godt lide at klatre.” Det mente han også at han havde nævnt sidst de havde snakket. Måske han kunne lokke hende med en skønne dag. Som havde hun læst hans foregående tanker nævnte hun selv at de kunne lave mad sammen, hans hoved gled let på skrå, ”sig mig engang, er du tankelæser?” Naturligvis var det ment i sjov. ”Jeg er healer, så jeg tænker at jeg må heale mig selv hvis din madlavning er til fare for min fordøjelse.” Drillede han hende med et glimt i øjet. Dog måtte han lige synke en ekstra gang som hun kom tættere på og hendes ord trængte ind. ”Det lyder bestemt som et tilbud jeg ikke kan afslå.” Indrømmede han og lænede sig selv lidt frem for at lukke afstanden imellem dem i et nyt kys. Da det atter blev brudt måtte han lige samle sig i et par sekunder, ”så hvornår skal vi sige?” Spurget han så.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Dec 14, 2019 20:19:48 GMT
”Mhmm..Det sagde du godt..Vi kunne måske også bare tage på telttur…Ud og vandre…Klatre…” Foreslog hun henkastet, som hun rakte ud og forsigtigt tillod sig at tage hans ene hånd i sin. Hun klukkede let af grin, som han spurgte om hun var tankelæser og stille rystede hun på hovedet, før hun atter gav hans hånd et klem og søgte hans flotte øjne. – Åh, hvor var de bare til at falde i staver over. Næsten nok til at hun kunne sidde og savle over ham. Hans kys var således kærkomment, som han lænede sig frem atter endnu engang og nydende, gav hun en lille brummen fra sig, som hun gengældte det. – Megen glæde nåede hun dog tilsyneladende ikke at få af ham, før han trak sig og hun længselsfuldt og modvilligt måtte giver efter, som han brød deres kys. ”Mhmm…Hvad med fredag? Klokken halv otte?” Foreslog hun, før hun rakte ind over bardisken og snuppede en lap papir og kuglepen fra holderen ved siden af kassen. Hastigt skriblede hun en adresse i Diagonalstræde ned og hun rakte den så frem imod Spike. ”Medmindre herre ville foretrække at starte ud med mit værelse ovenpå kroen her…Og en..anden form for aktivitet?” Klukkede hun drilagtigt, som hun udfordrende hævede et bryn af ham. Hendes mine afslørede dog, at det lige så meget kunne være en spøg, som det kunne være alvor og at det således var okay, hvis humøret ikke lå der. – Trods alt…Så havde han jo sagt at han gerne ville se hende igen. Selv en afvisning, ville vel således ikke være ment som ’endegyldigt nej?’
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2019 14:14:50 GMT
Spike overvejede spørgsmålet ganske kort og smielde derefter endnu bredere. ”Well, det er nok de færreste der har haft en sådan første date, det lyder faktisk ret tillokkende.” Indrømmede han. Det ville da være noget helt andet end de trivielle “tage ud og spise” -agtige dates som man ofte fandt sig selv på. Han lod hendes hånd glide ind i hans før deres læber atter mødtes i det lidt kortere kys han tildelte hende. Forslaet om tiden gav ham et glimt i øjet, ”så må det da næsten være halv 8 om morgenen hvis du vil nå at klatre.” Bemærkede han. Det var trods alt ikke sikkert at klatre i mørke, men altså Spike havde nu heller ikke noget imod at stå tidligt op. Han lurede med over skulderen på hende som hun noterede adressen i Diagonalstræde ned på et stykke papir som han hurtigt tog imod og lige gennemlæste en ekstra gang før det endte i inderlommen på jakken der stadigvæk lå henover stolen. Tilbuddet fik ham til at synke en gang. Han ville bestemt ikke have noget imod at føre deres lille “stævnemøde” op ovenpå, dog ville han heller ikke have at det skulle gå for hurtigt frem. Derudover var han ikke sikker på om hun mente det i sjov. ”Det lyder ellers som lidt af et tilbud.” Indrømmede han og blinkede til hende.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Dec 26, 2019 18:59:39 GMT
”Jeg mente nu ikke at jeg ville klatre denne gang…Men måske nok nærmere i fremtiden…Hvis altså jeg ikke skræmmer dig væk…” Mumlede Léonie forsigtigt. Hun betragtede ham indgående, som hun lagde hovedet lidt på skrå og hun lænede sig så atter frem for at placere et lille kys på hans læber idet han kom med en mindre kommentar om hendes forslag til at gå ovenpå. Hun slap ham for et øjeblik, som hun rakte ud efter sin øl, blot for at drikke ud og hun lænede sig så atter frem imod ham, imens hun lod sine fingre glide kærtegnene hen over hans håndryg. Hendes grønne øjne, fængslede sig imidlertid i hans. ”Spike…Det…Det er ikke fordi jeg har travlt…Jeg føler. Bare…En umådelig tiltrækning til dig.” Mumlede hun stille. ”Jeg vil gerne. Men jeg vil heller ikke ødelægge noget der kunne ende som noget rigtig godt.” Forsøgte hun sig, som hun rettede lidt på en af de mørke lokker. ”Det..Det her kommer til at lyde forkert…Men jeg..Jeg er normaltvis ikke sådan en kvinde som mændene gider blive hos. Og for…en gangs skyld..Vil jeg bare ikke ødelægge det, hvis jeg har en reel chance.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2019 21:55:33 GMT
Han smilede muntert til hende og lod blikket glide let henover hende, ”jeg tvivler på at du vil kunne skræmme mig væk så hurtigt, jeg er ret vedhængende har jeg hørt,” svarede han og blinkede en enkelt gang før han glædeligt modtog endnu et blidt kys fra hendes læber. De brunge øjne gled ned til hans hånd hvor hendes fingre med lethed strøg henover og efterlod en behagelig sitren. Måden hun næsten lød undskyldende fik ham til at tilte hovedet på skrå, han ville ikke have at det skulle gå for stærkt imellem dem, men på den anden side så var den tiltrækning hun nævnte i den grad gengældt fra hans side. Han kunne mærke et lille kærligt smil snige sig frem på hans læber og ganske forsigtigt hævede han den ene hånd og strøg den blidt ned over hendes kind. ”Du ødelægger ikke noget,” forsikrede han hende. Igen var han ikke interesseret i at det skulle gå for hurtigt, men de var for pokker to voksne mennesker og uanset om de endte på et værelse eller ej, behøvede det jo ikke at ændre noget. Han lænede sig frem imod hende, som hun havde gjort kort forinden og kyssede hendes bløde læber, blidt, men passioneret.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Jan 3, 2020 21:22:14 GMT
”Det håber jeg ikke. – At du er nem at skræmme væk, altså.” Leónie klukkede ganske let ved Spikes ord. Hun lod sin næseryg hvile lidt op imod hans, som han sad og kærtegnende og ganske let, gav hun en svag, nydende brummen fra sig, som hun atter mærkede hans fingre glide henover hendes kind. Hun lukkede øjnene endnu engang, blot for at lade et lille lettet suk passere hendes læber på samme tid og forsigtigt, lænede hun sig så ellers ind i det nye kys, som Spike tildelte hende. Hun lod en hånd vandre op omkring hans nakke, som hun igen trak ha tæt og roligt, lod hun imidlertid en hånd glide ned over hans kraveben imod hans brystkasse. Forsigtigt søgte den den øverste knap i hans skjorte, som den forsigtigt knappede op og hun brød så ellers forsigtigt kysset. ”Går du ikke med mig op ovenpå? Jeg kunne godt bruge en healer til at se lidt nærmere på..et par arbejdsskader…” Flirtede hun drilagtigt, som hun kun lige brød kysset nok til at lade de røde læber hvile lige ud for hans. Stemmen var blød og forførende, som hun lige nu følte sig umådelig varm i hele kroppen. Hun følte en brændende lyst, til at være tættere på ham. Mest af alt, fordi hun lige nu..lige her med ham, følte en nærhed og intimitet hun ikke havde følt længe.
|
|
|