Raphael Kovinsky
•
Elev
Fødselsdag: 24.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Andet
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Basker for Gryffindor
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2019 11:03:10 GMT
Tiltænkt: @shaun Tid/sted: Børne unge afdelingen skt. Mungos Lørdag kl 10 Vejr: Voldsom regn udenfor
Familie weekend eller det troede Raphael at det skulle være, men nej sådan blev det ikke. Eftersom at han var ved at være 17 og Hogwarts ville være et overstået kapitel om et års tid, så skulle han også ind og være Varulvejæger. Det var virkelig ikke noget han så frem til. Varulve havde aldrig gjort ham noget, ikke af hvad han vidste af i hvert fald. Han kunne ikke engang huske at hans far var blevet slået ihjel af varulve. Han var alt for ung til at kunne huske det. I følge ham var varulve da også mennesker, at der så skete en forandring med dem, det var så en anden siden af sagen. Vel ankommet til Skt. Mungos sammen med @raziel og Cathrine Kovinsky havde han formået at skabe et drama. Han ville ikke have et eller andet latterligt tjek up på om han var rask. Han havde det fint! Der var intet galt med ham, men det var hans mor ikke nær så enig i. Der skulle laves et tjek om han ville have det eller ej. Vejret var hæsligt og det var lige sådan han havde det selv! HÆSLIGT! Han ville tilbage til Hogwarts og langt væk fra familien. Han var godt sur og vældig irriteret over at han skulle komme et sted som dette her. "Kovinsky" blev der kaldt og Raphael rejste sig op. "Ja jeg kan godt klare det hele fint selv tak!" kom det fra ham da hans mor skulle til at rejse sig også. Han rettede lidt på jakken og der efter huen. Han blev ført ind i et lokale hvor regnen bankede imod ruden. "Åndssvage regn, jeg vil hjem!" mumlede han og satte sig vredt ned på briksen der stod i rummet. "Lægen kommer lige om lidt." kom det fra sygeplejersken inden hun lukkede døren efter sig. Her sad han altså og ventede på en eller anden gammel læge der skulle se på ham fra hovede til røv. Forfærdeligt! Han begyndte at tage jakken af og lagde den i skødet på ham. Han svang benene lidt da han ikke kunne nå gulvet fra briksen af. Blikket gled ud på regnen der dunkede imod ruden. Heldigvis skulle han tilbage til Hogwarts i morgen!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2019 11:11:26 GMT
Der gik ikke længe fra sygeplejersken forlod rummet til Shawn kom ind. Han stod med alle Raphaels filer i hånden mens han undersøgte dem nærmere. "Og de må være Raphael Kovinsky. Dejligt at møde dig, jeg hedder Dr. Kain" afsluttede han og lagde filerne fra sig på bordet og smilede venligt til Raphael.
"Hvorfor er du her så idag?" spurgte han og satte sig i stolen overfor ham.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2019 11:29:33 GMT
Helt forbandet hypnotiseret kiggede han på roden, som om regnen ville fortælle ham et eller andet han ikke vidste noget om. Alligevel var det som om regnen ville fortælle noget sørgeligt som han ikke vidste hvad var. Det var først da døren gik op og en stemme lød han drejede hovedet. Hvis det havde været det rette sted havde han fløjtet lige på stedet. Det var ikke en eller anden gammel mand, det var da en ret ung en, og han så da godt ud. Eller nej han måtte ikke tænke i de baner, han var ikke til fyre. Han var til fyre! Og alligevel begyndte hans hjerte at banke lidt hurtigere ved synet af lægen. Han måtte synke en mindre klump der havde sat sig fast i halsen på ham. "Øøh ja det er mig.." kom det fra ham og tog huen af han havde på. Han var langt fra sikker på at det ville være pænt af ham at have hue på når han var indenfor. "I følge min mor skal jeg have et tjek over det hele. Jeg skal jo være sund og rask til fremtiden." der var ingen grund til at at sige han skulle være varulvejæger. Det var hemmeligt i familien, og sådan skulle det gerne blive ved med at være. Hjertet hamrede i brystet på ham som om det ville hoppe ud af brystet på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2019 11:32:52 GMT
Shawn smilede venligt til ham. "Jeg husker godt da jeg var 17. Jeg skulle også tjekkes op inden jeg blev 18. Så lad os da bare starte fra en ende af" sagde han kort og fandt en masse redskaber frem som han skulle bruge. Han startede med ørene som blev set ind i, samt hans øjne som han lyste ind i. Han smilede og trak sig til sig. "Jeg kommer nok lidt tæt på nu, så du må undskylde min sandwichånde" sagde han med et lille grin. "Er det okay?"
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2019 11:48:08 GMT
Var det virkelig vigtigt at man sådan blev tjekket alle steder når man var så ung? Han fejlede jo ikke noget, han var frisk som en havørn. Intet galt, han havde aldrig brækket noget, det ville dog nok ske før eller senere hvis han skulle være varulvejæger. Han havde lyst til at lave ansigter til Shawn men det ville være så uhøfligt, og han ville bare få ballade med sin mor i sidste ende. Det ville være ret skidt at starte på den måde. Han stirrede blot på ham og havde lyst til at sige hvor pæn han var, men det var bare så forkert at gøre sådan noget! Desuden var det SÅ forkert at han var til fyre! "Det... Det er okey." kom det lettere nervøst fra ham da Shawn kom tættere på ham. Han fjernede jakken fra sit skød og lagde det ved siden af ham sammen med huen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2019 13:39:03 GMT
Shawn fortsatte sit arbejde og kom meget tæt på med hans instrumenter mens han smilede til drengen. "Ja altså ørene og øjnene fejler ingenting af hvad jeg kan se. Er der nogle bekymringer du selv går rundt med?" spurgte han mens han rettede på sine handsker som han havde på. Det var langt fra den eneste der havde været inde for at få et tjek up, og det skulle jo bare overståes
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2019 20:08:34 GMT
Bekymringer? Ja han havde i den grad grund til bekymringer! Lige nu sad der en ret så lækker mand og skulle undersøge ham. Hjertet hamrede der ud ad og han havde mest af alt bare lyst til at mærke de der arme rundt omkring ham. Men hvad pokker skulle han sige? Han vidste det ikke, han åbnede munden men der kom ikke en lyd ud af den. Han lukkede den derfor igen og overvejede situationen bare en enkelt gang. Skulle han sige noget pænt om lægen, skulle han gå sin vej uden de overhovedet var færdig? Nej hvis nu bare lægen ville røre lidt ved ham, bare en lille smule. NEJ det var forkert! Han måtte simpelthen slå de tanker ud af hovedet, bare for en gangs skyld! Endnu engang åbnede han munden og denne gang kom der lyde ud af den. "Eeeh..." det var det eneste han kunne sige lige indtil han måtte tage sig sammen. "Nej det tror jeg ikke, jeg virker ret frisk." kom det fra ham og stirrede lidt på handskerne som Shawn havde på? Var det sådan noget de altid gjorde? Han ville egentlig gerne vide det, nu hvor han selv ville være healer når han blev ældre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2019 14:37:23 GMT
Shawn kiggede en smule mistroisk på ham og smilede. "Du skal ikke være nervøs." sagde han og gav tegn til at han skulle ligge sig ned. "Kan jeg få dig til at tage din bluse, samt dine bukser af?" spurgte han mens han nussede med nogle ting ved hans skrivebord. Det var en grundig undersøgelse, så alle dele af kroppen skulle jo undersøges. Han smilede tilbage til Raphael som så en smule forvirret ud
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Oct 13, 2019 19:26:57 GMT
Han var da ikke nervøs! Han var mere urolig for de tanker der kørte rundt i hovedet på ham. Og så lige frem at han skulle smide tøjet foran en anden mand, som egentlig så ret godt ud! Det måtte være løgn! Dog havde han ikke rigtig noget valg. Han blev nød til at gøre dette her så sikkert som muligt og lægen vidste vel egentlig bedst. Så han rejste sig op og lidt nervøs trak han sin trøje af og noget usikkert åbnede han sine bukser for at trække dem af. Han var ikke bange for at vise sig frem, nej det var mere hele dette her at vise sig frem foran en anden mand der gjorde ham nervøs. Han lagde tøjet i enden af briksen og satte sig op på den mens han stirrede på Shawn og bed sig i læben. Hvad skulle der så ske nu? Vel ikke noget slemt vel?
|
|
|