Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 22:01:17 GMT
Ever var kommet til Høstfest. Han havde lige været oppe og spille den sidste sang med sit band, 'The Adorable Strangers', og var kommet ned af scenen. Han var lidt på udkig efter en øl, eller en der var villig til at stikke en mindreårig en øl, for han havde brug for at løsne lidt op. Og som han gik rundt, så han noget bekendt. Først troede han, at det var Timorthy Lavoie , fordi håret så grønt ud i halvmørket, men så så han ordentligt efter, og det var Haru! Ingen anden end den søde fætter til Yuri, som han havde mødt selvsamme sted: Hogsmeade. Han vinkede af ham, men det så Haru sikkert ikke, så han kaldte også på ham: " Hey! Haru!" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 22:28:09 GMT
OutfitDer var sket meget med Haru gennem den sidste tid, han var faldet bedre til i det nye land, han var kommet på quidditchholdet, og selvom han havde det lidt svært med det, så havde han været nødt til at komme sig over Daisuke, som havde skrevet i et brev, at han altid havde fundet sig en ny kæreste... en pige endda. Derfor gik Haru nu gennem gaderne. Han havde netop sagt farvel til Joseph Willington , da han så fik øje på Ever. Ham havde han ikke snakket med siden de havde mødtes i sommeren. Det skulle blive godt at vise hvor god han var blevet til sprøget. "Ever! Hej!" Lød det fra ham, før han skyndte sig tættere på. Han havde egentlig godt både set og hørt dem spillede, men han hvade nok regnet med at Ever havde for travlt til Haru eller måske helt havde glemt ham igen. Det var dog ikke tilfældet. "Hvor er det gåt at se dig. Vordan har do det?" Talen var tydeligt blevet bedre, selvom der stadig var ord der hakkede lidt. Særligt når han blev ivrig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 23:18:27 GMT
Ever grinede, da hans, hvad han betragtede som, ven vendte sig om imod ham, og skyndte sig over til ham for at hilse. Han synes egentlig, mærkeligt nok, at Haru kun var blevet mere nuttet henover tiden. De havde trods alt ikke set hinanden siden i sommers. De gik godt nok på samme årgang, men ikke kollegie.
"Hej med dig," grinede han, og havde svært ved at undertrykke sin glæde over at se Haru igen.
"Dit engelsk er blevet bedre," komplimenterede han med et skævt smil, og klappede ham venskabeligt på skulderen (selvom han helt sikkert gerne ville mere).
"Stille og roligt. Der sker ikke så forfærdeligt meget i mit liv. Eller jo, vi har jo spillet her til Høstfesten." Han smilede glad og tilfredst, nu havde han det hele, nu hvor Haru var her. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 0:06:50 GMT
Ever virkede højere end Haru huskede ham. Høj og flot. Det fik Haru til at smile endnu mere for hvor var han dog egentlig dejlig at kigge på. Det var det bedste ved hele høstfesten lige nu, at han var løbet ind i Ever og de derfor kunne snakke sammen. Det var måske et lykketræf, men han følte sig super heldig. Han kunne da også næsten mærke hvordan han voksede et par cm som hans sprog blev ros. "Tark, jeg øver mai hele tiden." Han kunne godt selv høre, at det glippede af og til, men han mente faktisk selv han var nået langt. Det var utroligt så beskeden Ever var, men det fik blot Haru til at smile. "Det lød gåt før, da I spilled. oppe på.... På den her sted." Han vidste ikke hvad scene hed, men han mente nu at forståelsen kom fint frem alligevel. "JEg har lige sakt forvel til en af min venor. Vel... nej, Vil, ja, vil du mæd ud og finde lidt ro fra alle mænskerne?" De kunne gribe noget drikkelse på vejen og så sætte sig hen hvor der ikke var helt så befolket. Haru ville gerne have Ever lidt for sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2019 9:33:04 GMT
Ever smilede skævt til Haru. Det var rart at se ham igen. Ever kunne nemlig virkelig godt lide ham. Det var heller ikke så tit han mødte andre, som var homoseksuelle, hvis man altså ikke tæller @themadhatterwasher33 med. Han var åbent homo, men også lidt af en player. Ever kunne aldrig date en som ham.
"Dejligt. Så er det også lidt nemmere at snakke med dig," kommenterede han, og løftede så den ene hånd: "Ikke fordi jeg ikke nød at snakke med dig før, det her er bare lidt... nemmere?"
Han rystede på hovedet af sig selv, og følte sig lidt fjollet. Han kunne heller ikke lade vær med at rødme lidt, da Haru roste 'hans' band. Det var rart at høre, at nogen kunne lide deres musik. De var trods alt, efter Evers mening, ikke så dygtige endnu, men de var da gode nok.
"Lad os gøre det," svarede han så, og skævede til teltet, hvor de solgte ingefærøl. Det måtte de jo godt drikke: "Skal vi gå derover og få noget at drikke først?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2019 4:11:16 GMT
Haru smilede stolt af Evers kommentar omkring at det var lettere at tale. "Min ånkel, siger at jai bar skal øve mai så meget jai kan." Han mærkede varmen stige op i kinderne på ham og smilede lidt genert til Ever, det var nemt bare at springe ud i det med engelsk omkring ham, særligt fordi han ikke følte sig negativt dømt at Ever. "Du nød at snakke mæ mai? Jai var osse glad får at snakke mæ dai. majet faktisk." Igen kom der et småforelsket drengesmil over fyrens ansigt. Der var så meget han gerne ville sige til Ever, men han ville heller ikke overfalde fyren, det var nok ikke den rette måde at gøre det på. Men Ever var virkelig flot og samtidig rigtig sød, hvilket gjorde Haru meget glad, og gjorde det svært for ham altid at tænke lige rationelt. "Någet at drikke lyder dejligt. Alkohol? gør I det her?" Det skete af og til i Japan, at unge stjal alkohol eller listede det med sig, for at drikke det. Forventningerne i Japan var så store og mange steder også imod de unges egne ønsker, så derfor kompanserede man på andre måder fx alkohol. Det betød også at HAru havde oplevet at være fuld før, det var der dog ikke mange der vidste noget om. Det pralede man ikke ligefrem med. Men unge i Japan kunne også tage vare på hinanden, hvert fald der hvor Haru kom fra, så hvis nogen fik for meget eller noget, så var der andre, der havde styr på hvad der skulle gøre, for at personen klarede sig og for at familien ikke opdagede noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2019 18:42:15 GMT
Ever smilede blændende til Haru. Han kunne rigtig godt lide den anden dreng. Han var også lidt sød. Noget der fik hans homo-hjerte til at banke lidt hurtigere end det normalt gjorde. Han var 100% gay for Haru, så meget var sikkert.
"Det er jeg glad for. Jeg er glad for, at jeg er godt selskab," sagde han med et drenget smil, og rødmede let over næseryggen.
"Jeg-" Han gik lidt i stå, men kom så igang igen: "Jeg har ikke prøvet alkohol før. Kun ingefærøl."
Hans øre blev pludselig meget røde, og han skammede sig lidt over at være så grøn, når Haru tydeligvis havde prøvet mere end Ever nogensinde havde. Både med alkohol, og tydeligvis også med andre drenge. Og det gjorde ærligt Ever lidt ubehageligt tilpas. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2019 19:03:40 GMT
Haru grinede lidt og sendte ham et stjålet blik, da det virkede til Ever rødmede lidt. Det gjorde ham faktisk en smule glad, for det fik ham til virkelig at føle sig velkommen. Det var selvfølgelig vigtigt at hans onkel ikke fandt ud af noget, for så ville han helt sikkert komme i problemer, men her hvor det bare var dem, hvad gjorde det så? Det var sådan han var og sådan han gerne ville være. "Det bæste sælskab." Smilede Haru til ham og begyndte så roligt at gå. At Ever så fortalte at han ikke havde drukket alkohol før, gjorde ikke Haru noget, han vidste da godt at det langt fra var alle i deres alder der havde prøvet den slags. "Ingefærøl, er os fin. Det behøver ek vær alkohol." Forklarede han bare smilede og tog så Evers hånd i sin. Han kunne tydeligt mærke at der var noget som tryggede Ever og det kunne han ikke lide, de skulle jo gerne være glade. Han så bekymret på Ever. "Ha jai gjort noget forkert? Er der någet galt? Du ser ek helt glad ud?" Bekymringen var tydelig i HArus øjne og man kunne nem aflæse nervøsiteten for om havde havde sagt eller gjort noget forkert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 14:46:16 GMT
Ever rødmede yderligere, da Haru fortalte ham, at han var 'det bedste selskab'. Det gjorde ham glad og sådan underligt varm indeni. Som om han havde sommerfugle fanget i maven.
Han rødmede dog endnu dybere, da Haru tog hans hånd og fortalte ham, at ingefærøl også var ok. Det gjorde ham glad. Han var glad for, at Haru ikke forsøgte at presse ham ud i noget, som han ikke havde lyst til. Han følte sig sikker sammen med ham.
Han lod sig da føre hen til boden/teltet, men blev lidt stoppet af Haru, som forlangte, okay forkert ord 'bad om', at få at vide, hvad der var galt. Ever smilede af ham, og rystede på hovedet: "Nej, det er fint. Der er ikke noget." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 15:02:26 GMT
Det virkede ikke helt overbevisende da Ever fortalte at der ikke var noget galt, men det så sådan ud. Åh nej, hvad hvis han alligevel havde gjort noget forkert? Han ville så nødigt skræmme Ever væk eller gøre noget forkert. Et lille suk undslap Harus læber før han så kiggede på ever igen og begav sig over efter Ingefærøl. For ham var det lige så godt som alkohol. Nok havde Haru prøvet en del af i Japan, men han vidste godt at det langt fra var alle i hans alder der havde oplevet det samme, om Ever havde, vidste han ikke. Han fik lidt på fornemmelsen at det ikke var tilfældet, men hvordan kunne han så vide at han var til fyre? Det måtte vel være noget Ever fandt ud af med tiden. Haru ville dog ikke presse på, selvom han da håbede på minimum et kys før eller siden. "Okay. Ellors må du si det." Smilede han så opfordrende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 16:26:18 GMT
Ever nikkede og bestilte to ingefærøl, da de kom frem til bordet. Køen havde bevæget sig forholdsvist hurtigt, men han havde det alligevel lidt mærkeligt med at holde i hånd med Haru. Ikke på en dårlig måde, det var bare... anderledes?
Da de fik deres øl, trak Ever Haru med ud af teltet, så de kunne sidde lidt for sig selv. Han kiggede lidt usikkert rundt, hvilket kunne tolkes som om, at han forsøgte at finde et sted hvor de kunne sidde. I virkeligheden forsøgte han at sørge for, at ingen han kendte så dem.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 22:05:15 GMT
Det var underligt med Ever, han virkede pludselig meget nervøs, hvilket Haru ærgede sig over, han var slet ikke det sprudlende glade væsen længere og HAru fik næsten indtryk af at Ever måske var flov over hvad de lavede. Derfor slap han også den andens hånd og gik bare ved siden af ham. "Vi ka sædde os dær ovor." foreslog han og pegede imod en fri bænk. Det var slet ikke som han havde regnet med, og det genere faktisk den unge japaner lidt. Mon Ever var kommet på andre tanker siden i sommers?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 11:38:28 GMT
Ever så usikkert rundt, og blev lige dele lettet og ked af det, da Haru slap hans hånd. Lettet fordi så ville ingen se dem, men ked af det, fordi han godt kunne lide at holde den blåhårede drengs hånd. Han var jo super sød! Så i virkelig sød.
"Lad os gøre det," skuffelsen var tydelig i hans stemme, men han var langt fra ude af skabet, så at blive set holdende i hånd med en anden dreng var socialt selvmord. damn mit liv...
"Altså, Haru. Jeg kan virkelig, virkelig godt lide dig, men jeg er ikke rigtig ude af skabet endnu, så vi bliver nødt til at holde berøringer på et minimum i det offentlige. Det er ikke fordi jeg ikke vil dig-" hviskede han til den anden "-for det vil jeg virkelig gerne, men jeg vil ikke out'es." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 8:05:49 GMT
Haru forstod ikke hvad der foregik. Ever var lidt over det hele i sin snak og det var svært, når man ikke forstod sproget, helt at følge med i hvad der foregik. Han kløede sig lidt i de blå lokker prøvede så alligevel at smile til Ever. Han var jo sød, han var bare ikke rigtig til at finde ud af. De fandt en bænk hvor de kunne sidde lidt i skjul for nysgerrige blikke. Haru havde stadig en familie, som han skulle sørge for ikke så ham. Han turde slet ikke tænke på konsekvenserne af det, hvis de så ham holde i hånd her med en fyr. Ever kom med en lang smøre om.. ja, Haru var ikke helt sikker på ham fik det hele med. Han skulle hvert fald koncentrere sig meget om det. "Skabet? hvelket skab?" og hvad var det for noget med berøringer? Var det deres hænder han snakkede om? Haru så ned på sin hånd, som før havde flettet fingre med Evers. "Så.. Do vel mai, mæn ek hær?" Det var vel egentlig lidt på samme måde, som Haru havde det. "min ånkel slor mai ijel ves han ser mai mæ en drang."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2019 15:07:28 GMT
Ever kunne ikke lade vær med at smile lidt af Haru. Det var en meget... engelsk måde at sige det på, så selvfølgelig forstod Haru det ikke. Det fik Ever til at sukke dybt, for så at uddybe.
"Ingen ved, at jeg kan lide drenge. Ikke engang mine forældre," hviskede han med et lille træk på skuldrene.
"Privat? Rigtig gerne, men offentligt? Mine forældre ville slå mig ihjel, hvis de så mig holde hænder med en anden dreng. Det er jeg i hvert fald ret sikker på." Han så lidt tænksom ud, for så at knibe øjnene sammen, da han hørte, at det var det samme for Haru.
Så han prøvede lige en gang til.
"Haru, har du lyst til at være sammen med mig?" Han hviskede stadigvæk, for at være sikker på, at ingen hørte dem: "Sådan i det skjulte?" ♡
|
|
|