Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 15:37:11 GMT
Fredag d. 21. September Tråden er tilegnet @mallory
,,Er du snart klar?" Lød det med et grin samtidigt som Celeste placerede sig i døren ud til fælles opgangen. Weekenden stod i høstfestens ånd og i den anledning blev Mallorys datter Billie passet, alt imens veninderne tog ud og fejrede det på den bedst tænkelige måde; i spruttens navn. Med en allerede halv flaske rødvin i blodet, var humøret højt og dermed også lysten til at tage videre ud og drikke, danse - ja bare feste videre. Fællesmiddagen der blev afholdt var blevet skippet, men det stoppede ikke de to hekse fra at komme og deltage i de senere festligheder. ,,Husk! At du har lovet at opføre dig ordentligt", pointerede hun med et drillende smil og refererede selvfølgelig til snakken de havde haft om at de muligvis ville støde på @drlur , manden der på kort tid havde erobret Celestes hjerte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 17:29:14 GMT
Rødvin smagte godt og fik en til at føle sig samlejeet. Mallory følte sig temmelig samlejeet foran toiletspejlet lige nu, og hun havde stået og sagt til sig selv: "du er ikke fuld... Ikke så fuld i hvert fald... og du ser godt ud." i et par minutter, mens hun prøvede at trække vejret som et normalt og sobert menneske. Det var indtil hun havde hørt sin veninde og bofælle, Celeste, kalde på hende. Hun nåede lige at tilføje et blink til sig selv i spejlet, før hun slæbte sig ud fra toilettet. Kort holdte hun om dørkarmen, fordi hun var usikker på om hun måske alligevel var ved at blive lidt fuld af den rødvin... Men hun fandt ud af at det ikke var så slemt som hun havde forventet. "Jo, jeg er på vej..." hun snuppede sin håndtaske og en let jakke, før hun gik ud til Celeste, som stod i døråbningen og lignede en der utålmodigt ventede. Mallory sendte hende et stift smil, som for at fortælle hende så-længe-tog-det-heller-ikke-og-jeg-er-her-jo-nu . "Du ved jeg aldrig gør andet end at opføre mig pænt..." fik hun lidt sent svaret sin veninde, mens hun begyndte at gå ned ad de stejle dødstrapper.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 21:10:14 GMT
En drillende grimasse blev sendt i venindens retning, som Mallory sendte et stift men alligevel tydeligt sigende smil mod Celeste. Blondinen rystede på hovedet og fnes, hvorefter hun fik smækket døren bag dem og hurtigt var nede og følges med journalisten. ,,Jeg mener det Mall - ", sagde hun og greb samtidigt om venindens arm, så de sikkert kunne følges ned af trappen. Faldt den ene, så faldt den anden også - sådan var det bare! ,, - Dine journalistiske forhøringsevner er en gave, mén, du skal ikke skræmme ham væk." - ,,Men! Det er selvfølgelig tilladt at spørge om han har en lækker bror!", grinede hun og åbnede derefter døren, da det passede med at de nåede helskindet ned af trappen. Luften var kold, men forfriskende, og lige hvad Celeste havde brug for.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 22:03:20 GMT
Mallory var en smule overrasket over den tillid veninden udviste til Mallorys balanceevne, når hun havde fået noget indenbords. De gik arm i arm, og fordi hun ikke ønskede at trække sin veninde med i et farligt fald, sørgede hun for at koncentrere sig dybt om disse trapper. Snart var de heldigvis nede. "Hør dig selv... 'jeg mener det Mall' .... Jeg har ikke...aldrig..." hun ville prøve at forsvare sig selv, men hun vidste også godt at Celeste havde fuldkommen ret, for hun havde før prøvet at sidde sig ned ved Celestes køkkenbord, mens Celeste gjorde sig klar til at gå ud med en fyr, hvorpå hun havde forhørt fyren og spurgt ind til hans tidligere forhold, ekskæresters navne og hvad de så lavede den dag i dag... hun skulle jo tjekke, om de kunne forsikre hende om, at ekserne stadigvæk var i live. Hun lod ikke sin bedste veninde gå ud med potentielle seriemordere. "...Tror du han har en lækker bror?" grinede hun og fik med hende udenfor i den kolde luft. Hun forsøgte helt åbenlyst at skifte emne fra hendes journalist-evner.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 23:19:59 GMT
Det var ikke ondt ment, faktisk betød det en del for Celeste at veninden legede detektiv; Mallory gjorde det kun på grund af kærlighed, fordi hun ønskede at hendes veninde ikke skulle ende sammen med en halvkriminel - eller, det var i hvert fald det Celeste bildte sig selv ind. Og man kunne vel sige så meget, at hvis fyren ikke kunne klare Mallory, så var det heller ikke den rette fyr Celeste var i gang med at finde sammen med. ,,Du ved at jeg elsker dig, ikke Mall?" Grinede hun dæmpet, samtidigt som hun lænede hovedet mod venindens. Celeste havde en god mavefornemmelse; Logan og hende havde allerede mødtes et par gange, og kemien havde været lige god hver gang. ,,Tja… man ved aldrig? Måske en lækker tvillingebror?" Jokede hun videre, som de forsatte ned af gaden. ,,Åh, det er ham der står derovre", hviskede hun med et tandpastasmil, og kort tæt på at pege, som en glad lille teenager. Bare synet af Logan gjorde at Celeste lyste en smule mere op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 23:32:53 GMT
Det var dagen, dagen hvor Logan havde aftalt med Celeste at mødes. Hun havde også nævnt noget om hendes veninden Mall..Mall. Mall noget.. Hvad var det hun nu hed? Logan kiggede diskret ned på brevet som han havde modtaget fra Celeste. Mallory! Det var lige det hun hed, det vidste han os godt! Brevet blev pænt foldede sammen, som han lagde det på bordet. Hænderne gled hen over lommerne, var det hele der. Pung, tryllestav og nøgler. Jamen det var perfekt. Det hele var der. Logan så op med de blågrå øjne og gik hen og tog en blazeren om skuldrene, hvorefter han vendte sig om og hvordan i en spiral, og dukkede op i Hogsmeade. Han rettede engang på blazeren, og så rundt blandt folk, hans blik så analyserende på de forskellige mennesker der var her. Heks, heks, troldmand, troldmand. Der gik lige et par øjeblikke, inden han begyndte at bevæge sig igennem Hogsmeades gader. Logan tog uret ud af lommen, og så ned over tiden og nikkede for sig selv tilfreds, han var stadigvæk på i god tid. Logan fik taget blazeren ordentlig på, og lige som hans arme kom ordentlig ind i den, gled hans blik hen over et syn for guderne. Celeste.. Han løftede hånden op og vinkede hende, inden han bevægede sig tættere på med et stort smil på læberne. ”Du ser helt og aldeles perfekt ud.” lød det komplimenterende, som han kom tættere på Celeste og gav hende en lidenskabeligt kys, de silkebløde læber gav et stød i kroppen hver gang. Han sendte hende et smil, og gav hende et kort kys til inden de blå øjne vendte sig imod damen der stod ved hendes side, han rakte hånden frem og sendte hende et varmt smil og sagde med et glimt i øjet. ”Logan Roberts, og du må være Mallory.” hans stemme var blød og varm.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 13:05:52 GMT
Selvom Mallory inderligt ønskede at passe på sin veninde og sørge for at hun ikke endte i kløerne på en fyr, der var lige så uduelig som den mand, der var far til hendes datter, så kunne Mallory ikke lade være med at smile over hvordan hendes veninde opførte sig. Celeste virkede til at være spændt og håbefuld, og Mallory håbede virkelig det bedste for sin gode veninde. Desuden så fyren heller ikke værst ud, da han endelig kom til syne. Celeste havde peget over imod ham og Mallory havde stukket sin veninde et åbent smil, som for at fortælle hende sikke en fangst . Han kom hen til dem, og hans opmærksomhed var med det samme på veninden, hvilket fik Mallory til at trække sine arme op under sit bryst, med et lettere flabet og utålmodigt smil. Hun ville gerne hilses på... og det blev hun også, hvorpå hun rakte ham hånden, "Det er rigtigt..." hun så ham i øjnene og glemte helt hvad hun ville have sagt til ham. Hun kiggede mod Celeste og derefter på Logan igen, "Jeg har lovet Celeste ikke at sætte dig i forhør, så nu siger jeg bare dét her: Pas på min veninde." der var en alvor i det hun sagde, men det hele blev sagt med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 1:05:14 GMT
Der blev delt et fnis eller to over Mallorys udtryk, hvorefter Celeste glædeligt vendte fokusset tilbage på Logan og der vinkede tilbage til ham, samt lavede gestuen om at han skulle gå dem i møde. Arm i arm gik veninderne ham i møde, lige indtil der var cirka 150 meters afstand tilbage og Celeste der fik trukket armen til sig. Hun forberedte sig, til det lille kram hun og hendes elsker kort tid efter delte, og nød der det korte kys, og derefter det lidt længere af slagsen, som havde de ikke set hinanden i flere årtier. ,,Mhh jeg kan kun sige i lige måde", lød det i en mild men glad hvisken. Celeste var derefter hurtig til at træde tilbage, for så at studere de to ''kampdyr'' der skulle til at hilse på hinanden - eller sådan føltes det, som de begge placerede sig foran hinanden og hilste, skulle de hver især lige se hinandens modstander an. ,,Mallory!" I et grin slog hun blikket over på veninden, ikke overrasket, da Celeste ærligtalt havde set det komme på den ene eller anden måde, hvordan hendes veninde ville stampe i jorden og indirekte intimidere manden, manden hvor de to kvinder ikke en gang tilsammen var større end. Celeste blev dog ikke sur over det, tværtimod, havde det den stikmodsatte effekt. ,,Kom, I to", de alle tre kunne sagtens sniksnakke mens de gik. Og med den tanke, gled Celestes arm atter om venindens, mens hun samtidigt lod den anden svinge om livet på Logan. ,,Inden du skal videre -" hun skævede på Mallory - ,, - så syntes jeg at vi skal finde noget at drikke og skåle i høstfestens ånd. Selvom du egentligt ikke burde få mere at drikke Mall", sagt med et drillende smil, satte Celeste retning mod teltet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 9:43:43 GMT
Det var ikke altid den fedeste situation, at ende med at blive krydsforhørt af ens.. Af Celestes veninde, heldigvis var Cel kommet ham i forkøbet og gjort opmærksom på, at han ikke skulle krydsforhøres. Det ville nok også ende i en akavet situation. Logans øjne gled hen over Celeste, gud hvor var hun bare smuk. Han ville ønske at han bare kunne tage hende ind til sig, og give hende et kys og ikke slippe igen - dog var der også en verden, som krævede noget opmærksomhed. Nogle få sekunder, som gerne måtte være blevet til minutter - fik Logan til at ændre blikket igen mod Mallory og sendte hende et smil. "Du kan være ganske rolig, jeg vil altid passe på hende." lød det fra Logan, som samtidig nikkede og kyssede Celeste på panden. Logan mærkede Celeste hånd om ham, og han fulgte villigt med hende. "Jamen jeg er helt klar på en øl, og en skål." lød det med et smil, som han begyndte at gå med pigerne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 13:19:55 GMT
Da Celeste havde udbrudt Mallorys navn, havde kvinden kastet sine hænder op i luften, som om hun ville overgive sit våben "Fint!".."Jeg er færdig! Jeg skal nok lade manden være" udbrød hun, hvorefter hun slog over i en let latter, og lod blikket glide hen på Logan, som så sukkersødt fortalte hende, hvordan han altid ville passe på hende. Hun kneb øjnene en smule sammen, da han sagde det, fordi det var så typisk mænd at sige sådan noget, men alligevel ikke at holde sit ord. "Færre ord, mere action..." mumlede hun, fordi hun ikke ville skabe en diskussion foran sin veninde. Det var ikke tid til at mudderkaste lige nu. Derefter blev hendes opmærksomhed rettet på Celeste, som havde lagt armen over hendes skulder, og hun overrasket i øjnene, "Wow, har du virkelig tid til at få en drink med mig? Jeg troede i ville få alt for travlt med hinanden," svarede hun med et bredt smil og puffede kærligt til sin veninde. Sammen begyndte de så at gå, så de kunne få sig noget at drikke sammen.
|
|
|