Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2019 14:15:15 GMT
"Vores mor? Jeg taler ikke med hende" sagde han og kiggede undrende på hende: "Jeg ved ikke hvor hun er eller om hun lever. Jeg har ikke set hende siden jeg var ganske lille og valgte at være en del af mafiaen" sagde han ærligt. Han kunne jo lige så godt sige det som det var. Han vidste ikke ret meget om sin familie. "Jeg ved kun noget om min far, og han er død" sagde han roligt, det var ham som han havde sine andre brødre med, og dem talte han jo heller ikke med, lige udover LEonardo fordi at de nogengange kunne slå nogen gode handler af.
"Jeg ved det ærligt ikke, men jeg tror det ikke" sagde han og trak på skuldrene, han var kun flink i mod hende lige nu for at han kunne få hende til at få at i Elizabeth, Judas levede jo et ganske egoistisk liv. "Dejligt... Her er adressen... Hvis du bare vil tage derhen og tale lidt med hende... Lad være med at nævne noget med mig, jeg skal bare vide om hun virkeligt er ved ham" sagde han og tog et stykke papir og en lille fjer pen op af lommen for at skrive en adresse ned til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2019 6:34:25 GMT
Millies læber gled op i et uforstående O, snakkede han ikke med sin mor? Hvordan ville han så kunne hjælpe hende, og hvis hendes far var død, så var der jo ikke meget at komme efter. Hun var stadig ikke helt overbevist om at Judas faktisk ville være hendes bror. "Men... Du må da vide hvad hun hedder? Hvad vores far hedder? Du må.... Du må da..!" Hun mærkede bølgen af frustrationer skylde ind over sig. Det var slet ikke sådan det skulle være når hun fandt sin familie. Det var jo meningen hun skulle finde ud af hvem hun var. Hun var bare blevet mere forvirret. "Men hvis hun... vores mor, ikke ville være en del af mafiaen mere, hvorfor ville hun så ikke have mig? Var der ingen der ville have mig?" Det gav slet ingen mening længere... Judas havde lige pralet med sin noget så store familie, og så havde der ikke været plads til hende. Hvorfor? "Fortæl mig hvad du ved. Jeg skal nok finde Elizabeth bagefter og jeg skal nok være forsigtig når jeg snakker med hende, men du må fortælle mig om mine forældre først."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2019 15:58:01 GMT
"Ja hun hed Isobel... O'Conall... Jeg ved ikke hvad din far hed, vi har ikke samme far... Min far hedder NIcklaus og er død, jeg har tre brødre på hans side" sagde han blot, hvis hun havde været hans datter så havde Judas vidst det. Han havde det vidst lidt på samme måde som Judas med børn, man skulle vide man havde dem og man skulle holde styr på dem: "Jamen jeg ved det ikke, jeg har ikke talt med min familie eller min mor siden jeg var 10 år gammel, og at dømme efter dit udseende var du slet ikke født dengang. Så har ikke snakket med hende imens du har levet" sagde han, den eneste grund til han talte med hende var for hun ville finde Elizabeth. men sådan var han jo.
"Jamen jeg ved ærligt ingenting" sagde han og rystede på hovedet. "Jeg har altid rendt med min far, og med mafiaen - så længe jeg kunne huske" sade han ærligt og trak på skuldrene, mere kunne han jo ikke rigtigt sige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2019 19:02:34 GMT
"Isobel O'Conall... Så jeg er altså en O'conall... med øjne og det hele..." Hendes tanker var faldet på Dakota, som havde været forbi for noget tid siden og påstået at hun havde de såkaldte O'Conall øjne, hvad så end det skulle betyde, men jo, hun kunne da måske godt se noget velkendt i øjnene på Judas. Det gav dog ikke helt mening det han så fortalte om og hun lagde da også undrende hovedet lidt på skrå. "Så min... vores mor havde flere mænd? hvad nu hvis.... Men nej, jeg har jo ringen! Den siger også C. O'C. Altså en O'Conall!" Det var vigtig for hende det her og hun kunne slet ikke fokusere på at snakke med en eller anden kone før der var kommet styr på hvem hun var. Pludselig blev der jo kastet rundt med familiemedlemmer og ingenting gav mening. "Hvor gammel er du Judas?" Hvis han ikke havde set sin mor siden han var 10 år.. var Millie enten 10 år yngre, eller også løj han for hende. Hun så desuden skeptisk på ham og forsøgte at forstå ham. "Hvorfor denne mafia?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2019 19:41:16 GMT
Han sukkede. "Okay nu syntes jeg snart at jeg har været flink og besvarer alle dine spørgsmål" sagd han, hvis Judas skulle være ærlig syntes han faktisk bare at hun var pisse irriterende, men det var lidt som om at han jo stadig håbede han kunne få hende til at opsnappe Elizabeth. "Jeg er er 41" svarede han en sidste gang, og havde ellers ikke mere han rigtigt ville fortælle hende. Han syntes han havde været meget meget large nu i forhold til hvad han egentligt gad snakke om.
"Såh, vi mødes her i morgen kl. 18.00, så får du adressen også er det din tur til at hjælpe mig" sagde han, nu havde han jo trods alt snakket med hende, så meget som han nu egnagn mente han kunne. Judas havde aldrig følelser for nogen, og han mente da heller ikke at det var noget specielt at hun var hans søster.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2019 18:43:48 GMT
Millie blev næsten helt forskrækket over hvor hårdt Judas pludselig lukkede samtalen. Hun ville jo bare gerne vide hvem hun var. og det var altså noget mere forvirrende end som så. Hele forskrækkelsen fik hende til at bakke et par skridt, hvilket resulterede i et hun væltede en bakke med glas på gulvet som klirrede. Hun havde det med at blive klodset i pressede situationer, hvilket man måtte sige dette her var ved at udvikle sig til. "41?? Det er jo.. så... Jeg er kun 28 jo. Så Isobel forlod altså mafiaen?" Spurgte hun uforstående men håbefuld, og glemte tydeligvis det om at hun ikke skulle stille flere spørgsmål. Hun nikkede dog af hans meget punktlige aftale. "Okay. I morgen her, Men jeg ved altså ikek om jeg kan finde så meget, jeg kender hende jo ikke."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2019 19:13:11 GMT
Judas kiggede i mod hende og kunne mærke at han var lige ved at flå hovedet af hende, og han måtte bide tænderne hårdt sammen for ikke at gøre det. Det var godt nok længe siden han havde talt til en han fandt så dum og irriterende. Han gad ikke sidde og snakke om hans mor som han knapt nok havde snakket med og kunne huske, det interesserede ham ikke. Men han havde brug for hende for at få fat i Elizabeth og det var hans absolut eneste grund til at være nogenlunde flink. "Jeg ved det ikke" sagde han i en stemme der bare lød lidt flad og tøvende, selvom han nok mest af alt havde lyst til at råbe af hende om hun ikke havde fattet at han ikke vidste mere om den familie.
"Nej men jeg tænker hvis du bare kan banke på så er det rigeligt, skal bare vide om hun er der - du behøver ikke gøre noget" sagde han og smilede roligt til hende, som han rejste sig op: "Men jeg må hellere til at komme videre, det var hyggeligt at møde dig" sagde han. Han mente det naturligvis ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 9:58:37 GMT
Millie bed ned i underlæben. Hun kunne godt fornemme at hun ikke skulle stille flere spørgsmål nu. Den tid var vidst overskredet med flere meter. Hun ville jo bare så gerne vide mere, men måske hun kunne spørge Mattheus, han havde virket lidt mere håndterbar. Judas virkede sur, kold og gammel. Det sagde hun ikke til ham dog. HAn var trods alt stadig mafiaboss og virkede ikke direkte til at være glad over nu også at have fået en søster. Desuden virkede hele familien til at være noget rod. Det var jo næsten en sekt mere end det var familie. Hun rystede lidt på hovedet af det hele. "jaja..."
Men hun skulle altså finde hans kone. Det gav da sikkert god mening. Hvad der ikke helt gav mening var at han ikke ville have hun snakkede med kvinden, hun skulle bare bekræfte at hun var der. "Men bør jeg ikke lige hilse på hende? Andet ville da være uhøfligt. Desuden så vil hun vel sikkert gerne vide det er dig, der har sendt mig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 14:54:50 GMT
Judas tænkte sig om ang Elizabeth. Han måtte hellere lige udtænke en plan:" Jeg skal nok fortælle dig detaljerne i morgen" sagde Judas i en rolig stemme, han håbede virkeligt at han kunne finde frem til Elizabeth, men han var nu ret sikker på hun var præcist hvor han mistænkte. Det var ikke altid nemt at hedde Judas, det mente han ikke selv ihvertfald - heller ikke selvom han lavede det fede liv.
Han gjorde tegn til at gå: "Nåh, jamen vi ses jo i morgen" sagde han og smilede roligt til hende. Han gik mod døren og forsvandt ud af den, så kunne han lige tænke nærmere over detaljerne inden de skulle ses igen.
//out
|
|
|