Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 16:49:14 GMT
Tråd til @raziel De Tre Koste - Klokken 16.42 - September Det var Hogsmeade-weekend og Rhiannon var taget ned på De Tre Koste for at sidde og læse. Hun havde taget plads i et lille hjørne ved baren og tavst, sad hun og nippede lidt til sin ingefærøl, alt imens hun sad og fumlede med et par pergamenter. Hun havde fået en stil for i Forsvar Mod Mørkets Kræfter og hun sad netop i dette øjeblik og tegnede en tegning af en varulv. - Lettere distræt, eftersom hun snart ikke syntes at kunne koncentrere sig mere om lektierne. - Det trak bare alt for meget tænde rud idag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 17:07:16 GMT
Raziel havde været ud for lige at patruljere området. Det var tæt på fuldmåne, og han vidste derfor hvilke tegn han skulle kigge på blandt folk for at gennemskue om de var varulve. Det havde dog virket fredeligt på turen og da han var færdig, besluttede han sig for at tage en smut forbi De tre koste for at få noget at varme sig på. Der blev bestilt en ildwiskey i baren, før han så lod øjnene løbe over kroens gæster. I et hjørne fik han øje på en smuk ung kvinde, som han valgte at gå hen til. Hun sad godt nok og læste, og som han kom tættere på så han også tegningen af en varulv, hvilket fik ham til at hæve et øjenbryn. "Sig mig nu er du vel ikke en af dem der håber på at kunne møde en varulv, og selv få samme kræfter?" Han vidste der fandtes mand, særligt unge puger, der fandt det romantisk at forelske sig i en varulv og stikke af med den. Det var noget værre muggler sludder! Varulve var farlige og burde ikke eksistere!!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 17:30:28 GMT
“Hva..?” Det var en lettere forskrækket Rhiannon, der løftede hovedet som en ung mand havde formået at snige sig ind på hende. Han havde forskrækket hende. Hun havde ikke hørt ham komme og forskrækkelsen havde resulteret i, at et par af papirerne var havnet på gulvet for foden af barstolen. “- Ughh..Nej…Jeg er bare lidt fordybet i et skoleprojekt..” Mumlede hun lidt eftertænksomt for sig selv, som hun rettede lidt på den uglede knold hun havde slået lidt tilfældigt op i nakken. “Desuden har varulve jo ikke direkte kræfter…Så det er da noget vås at spørge om..” Kommenterede hun. “Desuden er det jo ikke alle, der kan gøre for det.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 17:41:23 GMT
Raziel grinede let og bukkede sig ned for at samle hendes noter op, det gik op for ham at hun havde en fin håndskrift og hun virkede meget omhyggelig, men han afleverede selvfølgelig notaterne tilbage. Derefter trak han en stol hen til hende, som han satte sig omvendt på, sådan så han kunne hvile armen på ryglænet. "En skoleopgave, se det giver straks mere mening og denne skoleopgave er om varulve så?" Han kiggede på bøgerne og noterne omkring hende det så rimelig meget sådan ud. Han følte trang til at fnyse, de fortalte sikkert stadig på skolen hvordan nogen varulve ikke var monstre, men bare misforstået og hvordan det var muligt for dem at leve med monstret i sig. men NEJ! De skulle dø, længere var den faktisk ikke. Varulve skulle udrydes, som pesten blev udrydet i middelalderen! "De har så sandelig kræfter. De bliver stærkere, sværere at overmande og får både tænder og klør. Men det glæder mig at høre en smuk kvinde som dig ikke er ude på at gøre noget dumt." Han smilede til hende, før han hævede sit glas og skålede imodhende, for derefter at drikke af det skarpe indhold.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 18:51:00 GMT
“Mhmm…Det interesserer mig bare ikke rigtigt..” Mumlede Rhiannon stille, som den unge mand der havde henvendt sig til hende trak en stol over. - Alt tydede umiddelbart på, at han gerne ville snakke med hende. Spørgsmålet var så bare lige, hvorfor? Spørgsmålet fik besvaret så snart han modtage hende. Ikke om hun mindes, at hun før var blevet kaldt ‘en smuk kvinde’. - Næh….Den var ny…Og hun erindrede ikke at det var en kommentar hun havde fået smidt i hovedet før. - Tværtimod, blev hun som regel stemplet som hende den nørdede eller småtossede. Hun nikket imod ham, som han hævede sit glas for hende og lidt forsigtigt rakte hun selv ud efter sit glas med citron-te. “Hvad hedder du?” Spurgte hun så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 19:33:16 GMT
Så det interesserede hende ikke? Hmm... det var selvfølgelig også en mulighed, men altså så igen, alle var vel interesseret i en fredelig verden de kunne leve i, og det var ikke muligt så længe der fandtes varulve. Nå hun var ung, det kom nok til hende med tiden, og så længe hun ikke var fortaler for varulve, så han intet problem. Han nikkede imod hende, som hun spurgte efter hans navn. "Beklager, Raziel Kovinsky, måske du kender min lillebror? Han går stadig på Hogwarts. Raphael Kovinsky." det var tydeligt at høre, at han var stolt af sin familie ikke som i han hoverede, han var bare stolt. Det var da heller ikke fordi han forventede alle kendte til den, men lidt stolthed måtte man vel gerne have. Det havde han hvert fald. Han så over på hende igen og stillede så glasset fra sig. "og hvad hedder en engel som dig så?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 14:47:48 GMT
Rhiannon lod de mørke øjne glide ned over den unge herre foran hende, som hun lagde hænderne omkring sin tekop. Hun rystede svagt på hovedet over det navn, hun fik slynget i hovedet og med albuen skubbede hun så ellers sine papirer lidt til side. Brynene hævdedes en smule, ved hans charmerende ord til hende, men et underholdt smil, gled atter over hendes læber. ”Engel, ligefrem? Du er ikke ked af det, hva’?” Hun klukkede lidt, men nikkede så lidt og sendte ham et smil. ”Rhiannon Abernathy.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 16:17:35 GMT
På mange måder troede Raziel på sig selv. Ikke som i at han havde et kæmpe ego og var total selvglad, men han kendte sine styrker og sine svagheder. Han hvilede i sig selv og det han gjorde, hvilket fik ham til at fremstå meget selvsikker på en god måde. Øjnene gled hen over baren, for at finde en fri stol, som han kunne trække hen og sætte sig på ved siden af hende. Nok havde hun ikke helt inviteret ham endnu, men der var vel intet galt i at tage lidt initiativ selv?
Stolen blev placeret tæt på hendes, før han så satte sig i en afslappet men behagelig og høflig stilling, som samtidig afslørede lidt om hvilken god form han var i. Måske lidt for god form taget i betragtning at han var journalist, men som varulvejæger, var det vigtigt at holde en god fysisk form. "Altså det var dig der fangede mit blik og det er dig der lyser mest op herinde, du må da være noget særligt så." Han smilede til hende og gjorde tegn til manden i baren at han gerne ville bestille. "Må jeg byde på noget?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 16:42:12 GMT
Der blev nippet ganske let til teen, alt imens Rhiannon fulgte Raziel med blikket. Hun klappede skitseblokken sammen omkring sine pergamenter, alt imens han trak stolen hen og satte sig og stille og roligt, hengav hun sig så ellers bare til den beroligende følelse af, hvordan varmen fortsatte fra hendes hænder ud i resten af kroppen. ”Og jeg, som troede at det måske bare kunne have været min lyserøde sweater, der fangede..” Kommenterede hun lidt prøvende, før hun så ellers rystede på hovedet af hans spørgsmål endnu engang. ”Nej tak…Jeg drikker ikke…Desuden så har jeg min te."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 20:26:44 GMT
Raziel smilede til hende, hun var alligevel ret spændende og der var noget tiltrækkende ved hende i måden har sad der og så godt ud. Ikke fordi han var overfladisk, det var han bestemt ikke, men altså enhver gave fangede da med sin indpakning. Raziel kørte fingrene gennem håret mest for lidt at få lidt frisk swuz i det, derpå kiggede han ned af hende, nu fik han jo reelt en mulighed for at tjekke hende ud. En mulighed han ikke ville lade gå til spilde. "Det er nu også en fin bluse du har. Farven klæder dig." Den ville helt sikkert også klæde hans gulv ganske fint. Tanken strejfede ham da, men det var ikke lige det første han ville sige til hende. Han kom igen til at trække på smilebåndet af hendes kommentar og drikkevarer. "JEg sagde intet om alkohol Rhia. Må jeg kalde dig Rhia?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 14, 2019 21:44:45 GMT
Kommentaren om blusens farve, havde egentlig mest af alt været lidt sarkastisk, i et forsøg på at drille. Rhiannon var ikke vant til det med at få opværksomhed fra fyre.Eller mænd. – I hvert fald ikke på denne måde. Nej..Det var uvant..Og underligt, som hun næsten følte sig lidt forfjamsket, ved den kompliment hun alligevel fik. Hun nikkede dog, som hun mumlede et lavt; ”Tak” og hun nippede så ellers bare lidt til sin te igen, før hun svarede Raziel. ”Rhia? – Øh..Jo, okay.” Mumlede hun en smule tøvende, før hun så ellers rankede sig lidt igen og vendte sig på barstolen, så hun nu sad med fronten rettet imod ham. ”Men nej tak, alligevel. – Jeg har det fint med min te…Desuden er mit krus stadig næsten fyldt..” Forklarede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 16, 2019 17:40:41 GMT
Raziel trak let på skuldrene, men så sig dog ikke slået så let. "Well, måske jeg i så fald må gøre dig selskab til kruset er tomt, så kan jeg jo fylde det der, eller du kan have det til gode til vores næste møde" Foreslog han og blinkede charmerende til hende, han drak lidt mere af sit glas og håbede ikke hun følte sig helt skræmt, han ville gerne snakke med hende trods alt. "Så fortæl mig lidt om dig selv." Foreslog han venligt. Måske de kunne lære hinanden bedre at kende, så han vidste lidt om hvordan han bedst kom ind på livet af hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 20, 2019 6:07:45 GMT
”Mhmm..” Rhiannon nikkede ganske let ved Raziels kommentar og stille og roligt, rankede hun sig, som hun alligevel ikke kunne undgå at føle sig lidt trængt op i en krog. – Ikke fordi han var ubehagelig eller nærgående. Tværtimod…Rhiannon var bare ikke vant til den slags opmærksomhed. Hun fandt ikke det med…Mænd..Eller fyre nemt og hun syntes ærligtalt at de kunne være lidt svære at snakke med ind imellem. ”Øh….Hvad vil du have at jeg skal fortælle?” Prøvede hun så, lettere tøvende.
|
|
|