Aaron Jacob Walker
•
Magiker
Fødselsdag: 20.01.2022
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Birmingham, England
Bosat: Bristol, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Fangevogter
Fritidsjob: Dementor ekspert
C-box navn: Dumle
|
Post by Aaron Jacob Walker on Oct 24, 2015 21:31:38 GMT
Aaron begyndte at grine endnu engang. Han burde smage den kaffe, men nu skulle han have en god kop kaffe. Sammen med hende. Det havde han ikke regnet med, da han steg ud ad sengen her til morgen. Det at skulle bruge et par timer med en smuk kvinde, var ikke nyt for ham, men en kvinde så smuk som Summer, det var nyt og han kunne lide det. "Jeg tror bare jeg henter dig så, og så kan vi finde noget andet." Sagde han med et stort smil. Det ville ikke gære ham noget at se hende endnu mere.
Han lyttede til det hun sagde og han kunne ikke lade vær med at blive helt grebet af det og hende. Hun havde så stor en passion for at undervise og det tiltalte ham og gjorde hende mere attraktiv end før, hvis det da var muligt. "Jeg beundrer din måde at se tingene på. Du siger ting som jeg ikke engang har tænkt på og det gjorde bare min oplevelse idag, endnu mere speciel." Sagde han med et smil. Det var så skønt at bruge tid sammen med hende. Han havde ikke rigtigt fortalt Charlie om hende, for han orkede ikke at han skulle forsvare noget som ikke var der.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2015 18:49:31 GMT
Summer hævede et øjenbryn mens et lille smil spillede henover hendes læber. "Hente mig?" spurgte hun nysgerrigt. Det lød næsten som om han havde tænkt sig at hente hende efter arbejde engang for at tage hende med ud et eller andet sted. Måske en date. Det kunne hun egentlig ret godt lide tanken om, nu hvor den var der. Hun spekulerede en anelse på om det her egentlig var en form for date, eller en slags før-date, men hun besluttede sig for ikke at lægge for meget i det. Det var længe siden hun havde tænkt i den slags baner, og hun ville helst ikke skuffes.
Hans ord kom en anelse bag på hende og hun kunne ikke lade være med at rødme en smule. "Åh, jamen jeg er da glad for din oplevelse har været speciel," sagde hun en anelse befippet, da hun ikke vidste hvad hun ellers skulle sige. Det var helt underligt for hende at han fik hende til at rødme sådan, for det havde hun heller ikke prøvet i lang tid. Det var helt mærkeligt at opleve igen, men et eller andet sted kunne hun godt lide det.
|
|
|
Aaron Jacob Walker
•
Magiker
|
Post by Aaron Jacob Walker on Nov 4, 2015 23:01:06 GMT
Aaron så en smule underlig ud, var han sikker på, da hun kommenterede det han lige havde sagt. Hvad mente han egentligt med det? Hente hende? Mente han faktisk en date eller? Han vidste det ikke. Han havde ikke tænkt på det og nu hvor han gjorde, fandt han det naturligt. Det at skulle på date med hende var noget han åbenbart gerne ville. Det skulle Charlie aldrig vide. "Ja altså..Du ved....Eh." Han kløede sig i håret og stoppede med at tale. Han var da en dør af den dummere slags. Kunne han ikke bare invitere hende på en date. Han havde dig aldrig været på en rigtig date. "Altså...Jeg kunne hente dig hvis jeg ville et andet sted, som sådan en date agtig ting som du ved..." Han stoppede sig selv og slog sig mentalt på panden. Hvad var dog det var en rådden sætning? Den var omtrent lige så rådden som den ost ham og Charlie engang havde i køleskabet.
Aaron kunne ikke holde et smil tilbage, da han havde fået hende til at rødme. Hun var en utroligt charmerende kvinde og han kunne lide det. Han kunne godt lide at få hende til at rødme. Normalt når han fik piger til det, gik der ikke lang tid før han kunne få dem med hjem, men med Summer tænkte han slet ikke på den måde. Nej han fik bare et sug i maven og et brændende ønske om at se hende igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 6, 2015 18:35:53 GMT
Summer kiggede forventende på ham, mens han så ud til at spekulere en del af sit svar. Hun spærrede dog øjnene op, da han rent faktisk sagde ordet 'date'. Hun havde alligevel ikke helt regnet med, at det var det han tænkte, selvom hun lidt håbede på det, et eller andet sted. Hun smilede dog straks til ham, for at lade ham vide, at hun var glad for ideen. "Det kan du da bare gøre, det vil jeg gerne være med til," sagde hun i et beroligende tonefald, for han lignede ærlig talt en nervøs teenager. Det var nu meget sødt, at han så ud til at være ved at gå ud af sit gode skind af nervøsitet, når det kom til at tale om en date med hende.
Hun svingede noget af sit lange, blonde hår væk fra ansigtet og besluttede sig for at rette opmærksomheden imod cafeen de nu var på, og menu kortet de begge fik stukket i hånden. Hun kiggede på sit menukort, selvom hun egentlig godt vidste præcis hvad hun ville have, men det var lidt for at skjule det smil der var på hendes læber lige nu. Hun følte sig en smule tøse fjantet, fordi han havde fået hende til at rødme, og det var hun ikke ligefrem vant til. "Hvad skal du have?" spurgte hun og så på ham, op over sit menukort.
|
|
|
Aaron Jacob Walker
•
Magiker
|
Post by Aaron Jacob Walker on Nov 7, 2015 23:42:50 GMT
Aaron kunne ikke helt forstå hvad der lige var sket. Havde han lige inviteret en kvinde på date? En date? Det lignede ham overhovedet ikke. han havde aldrig inviteret en på date før, så hun måtte var speciel. Han kiggede hen på Summer ved sin side. Jo hun var speciel. Meget endda. Han kunne ikke forklare den følelse han havde i maven når han kiggede på hende eller når han hørte hendes stemme. Slet ikke den følelse han fik i maven når hun smilede til ham. Han havde aldrig haft sådan en følelse i maven, så han var i tvivl om hvad der præcist foregik. Han kunne ikke lade vær med at smile stort, da hun sagde at hun gerne ville med på en date. Han fik et sug i maven og smilet forlod ikke hans læber. "Jamen så gør jeg nok det. Snart." Sagde han og førte en hånd igennem sit hår. En smule akavet.
Han sad på den lille café og kiggede sig omkring. Der var nu meget hyggeligt, men det var det nok alle steder, når bare man havde Summer med. Han kiggede i menukortet og overvejede om han skulle have et eller andet udover kaffe. Han besluttede sig for et stykke tærte, da de åbenbart reklamerede med at de havde byens bedste tærte. Det ville han da lige se om var rigtigt. "En stor kaffe og et stykke æbletærte." Sagde han så og smilede til den smukke kvinde der sad foran ham og smilede. Man kunne ikke andet end at blive glad når hun var der.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 10, 2015 23:50:23 GMT
Summer's smil nåede nærmest nye længder ved lyden af Aaron's ord. Hun var typen der normalt smilede meget, men lige nu følte hun nærmest, at hun aldrig havde haft bedre grund til at smile. Hvilket hun måske selv ville tænke var overdrevet, men hun var egentlig ligeglad. Hun var begyndt at indse hvor glad hun egentlig var for Aaron. "Det vil jeg se frem til," sagde hun og så ned på sine hænder, for at forsøge at skjule bare en anelse, hvor spændt og glad hun pludselig var. En boblende følelse bredte sig i hendes mave. Hun ville virkelig se frem til den dag han ville invitere hende ud.
Godt nok havde han ikke sagt at det her var en date, men det gjorde hende nu ikke så meget. Det var måske mere en slags før-date, for de havde jo endnu ikke tilbragt særligt lang tid ad gangen i hinandens selskab, og selvom hun glædede sig til en date med ham, var det her også rart. Hun lod selv blikket glide hen over sit eget menukort, og kiggede så smilende på Aaron, da han fortalte hvad han ville have. "Jeg tror jeg nupper en cappuccino og et stykke æblekage," sagde hun. Der gik ikke længe før en tjener kom over og de måtte gentage deres ordrer, og hun lænede sig en anelse tilbage i stolen. "Hvad er det egentlig der gør, at du er så glad for at arbejde i Azkaban?" spurgte hun, både af nysgerrighed, men også for at holde samtalen kørende. Og hun ville jo gerne vide en masse om ham.
|
|
|
Aaron Jacob Walker
•
Magiker
|
Post by Aaron Jacob Walker on Nov 24, 2015 23:25:58 GMT
Aaron kunne ikke selv forstå hvad han lige havde sagt. Nu var han jo sådan set bundet til at tage hende på en date. Det var bestemt ikke fordi han ikke ville, men han forstod ikke helt hvad der var sket og hvorfor det var sket. Han tog ikke piger med på date. Han tog dem med en tur i deres senge og så var det det. Hvad gjorde Summer så speciel? Han vidste at hvis han skulle til at tænke på det, ville han ikke kunne snakke med hende i lang tid, for det ville simpelthen tage for lang tid med alle de skønne ting ved hende. Bare hendes smil, kunne han skrive bøger om. han rystede tanken fra sig, da tjeneren kom derhen. Han fortalte hvad han skulle have og vendte derefter opmærksomheden på sit ur. Der var ikke længe til at han skulle på arbejde og han havde for første gang i lang tid, ikke lyst til at komme afsted. Ja det var nok første gang nogensinde.
Han sad lidt og tænkte over sit svar, selvom han egentligt godt kendte det allerede. "Jeg synes det er utroligt spændende at være der. Det er aldrig kedeligt og selvom det er forbrydere der kommer derind, så er der dem der stadig er til at snakke med. Som for eksempel Iwan. De har så mange spændende historier. Jaa." Sagde han så med et smil. Han vidste at han ikke burde gøre bekendtskab med de indsatte, men han kunne simpelthen ikke lade vær.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 24, 2015 23:46:33 GMT
Summer bed sig en anelse i læben ved hans ord. Hun forstod langt fra det spændende ved at arbejde så dystert et sted som Azkaban. Selv havde hun kun været derinde en gang, hvor de da også rendte ind i hinanden, men hun brød sig virkelig ikke om at være der. "Er folk derinde ikke... farlige? Jeg mener, der skal jo temmelig seriøse forbrydelser til, før man havner i Azkaban," sagde hun en anelse tænksomt. Selvfølgelig var Iwan ikke farlig, så måske var det lidt af en stereotyp, men på den anden side troede hun heller ikke på, at han virkelig havde slået nogen ihjel. Så hun tænkte det måtte være ret slemt for ham at sidde derinde. Men forhåbentlig havde Aaron's selskab hjulpet bare en lille smule. Hun så på ham med et lille smil og kunne ikke lade være med at synes det var sødt at han var så glad for sit job, også selvom det var så uhyggeligt et job.
Hun bestilte også hvad hun skulle have fra tjeneren og da maden kom sad de i stilhed i et stykke tid, mens de spiste og drak lidt. For hende var stilheden slet ikke akavet, og det var faktisk helt rart at de også kunne være stille sammen. Hun kunne ikke lade være med at blive ved med at tænke på den date han havde talt om han ville invitere hende ud på en dag, og det gav hende nærmest sommerfugle i maven ved tanken. Det var en anelse underligt. "Kunne du egentlig finde på at tage et job som underviser på universitetet? Måske som et ekstra job om dagen, når du ikke havde vagter i Azkaban om aftenen, altså," spurgte hun nysgerrigt. Hun havde jo godt lagt mærke til hvor glad han virkede for at have undervist i en enkelt lektion, men det var måske også bare derfor det var så fantastisk for ham - at han ikke ville opleve det igen, og derfor var det så specielt.
|
|
|
Aaron Jacob Walker
•
Magiker
|
Post by Aaron Jacob Walker on Jan 9, 2016 17:27:01 GMT
Aaron trak lidt på skuldrene. Han tænkte aldrig rigtigt på hvor farligt hans job var, da han havde vænnet sig til det og faktisk havde det godt der. "Altså jo det er der mange af dem der er. At arbejde med Dødsgardisterne er ikke ligefrem en dans på roser, men jeg skal jo ikke rigtigt ind til dem. Når vi skal have fragtet dem til en anden celle eller hvis vi har et... andet ærinde med dem, så er vi helst to til at få dem afsted. Det er med de farligste fanger. Fanger som egentligt fortryder det de har gjort eller som har accepteret der skæbne, er mere rolige. Man finder hurtigt ud af hvem der er hvem." Sagde han og tog en bid af sin alt for lækre tærte.
Imens de sad og spiste tænkte han lidt over hendes spørgsmål. Det ville være super fedt at være professor, men han måtte overeje med sig selv om det ville være bedre end fangevogter. "Jeg tror det kunne være godt at prøve noget andet, men jeg er ikke sikker på jeg kan give slip på jobbet, for jeg elsker det. Hvor dystert det end lyder." Sagde han og kløede sig lidt i nakken. Han så på sit ur og så at klokken var ved at være mange. "Wow. Summer det er jeg ked af, men jeg skal til at afsted, hvis jeg skal nå at blive klar." Sagde han og lagde nogle penge for bordet, som var nok til at betale for både sit eget og for det hun havde bestilt. Han var vel en gentleman. "Jeg sender dig en ugle, og så tager vi på den date." Sagde han og gik hen til hende og kyssede hende hurtigt på kinden og sendte hende et lidt genert smil. Det var først da han kom ud, at han fandt ud af hvad han lige havde gjort og han følte at hans læber blev ligeså varme som hans kinder. Hans læber havde rørt hende og det var som om han fløj hjem på en lyserød sky.
// Out
|
|
|