Sidney Lynch
•
Magiker
Fødselsdag: 20.01.2028
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Lav
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Forsanger i Yellow Fever
|
Post by Sidney Lynch on Dec 28, 2019 23:38:12 GMT
Sidney kunne ikke lade være med at komme med et mindre diskret grin som Luke påstod at han ikke havde OCD. En tydelig løgn som hurtigt afslørede sig selv kort efter. Forsangeren så også efter den blå fyr som han forlod stuen. Han havde spørgsmål Så mange spørgsmål, men de måtte vente, det var trods alt ikke derfor han var her. ”Fedt nok at møde dig mate.” Sagde Sidney efter ham som han trak sig ind på værelset efter at være kollideret med dørkarmen. Sid fnøs dramatisk, ”cola? Undskyld men ligner jeg en der drikker cola på denne tid af dagen? Har du derimod en øl kan vi snakke om det,” han blinkede kækt. ”Ej spøg til side. Jeg starter et eller andet latterligt rehabiliterings-program, ellers bliver mormor-” med mormor mente han naturligvis Justin, en omtale han sommetider brugte når Justin blev “for overbeskyttende” ”skide sur.” Sid var ikke god til at tage tingene seriøst, skønt han nok burde gøre det engang imellem. Han vidste jo godt selv at han var gået over stregen. ”Jeg kom jo til at slå på ham der duden her for nogle måneder tilbage. Hvem ved måske der er noget temperament terapi med inde over.” Han lo lidt morende ved tanken om at sidde i en cirkel og snakke om ens følelser som var det en skide koldbøttefabrik. ”Anyway, det kommer nok til at tage noget tid, jeg har fået at vide at jeg har det med at sætte mig på tværs.” Han blinkede kækt til fætteren.
|
|
Luke Lynch
•
Magiker
Fødselsdag: 28.05.2037
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: I forhold
Med: Celia Conner
Oprindelse: Wales
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: EB Music
Stilling: Medarbejder
|
Post by Luke Lynch on Jan 18, 2020 21:52:15 GMT
Luke så efter Mayson og rystede lidt på hovedet. Han prøvede allerede nu, at mentalt forberede sig på, at skulle høre for, aldrig at have fortalt, at Sidney var hans fætter, især når han udmærket godt havde vidst, at Mayson var kæmpe fan. Et grin forlod Lukes læber, "Vi har også øl derude, no worrys," sagde han med et kækt glimt i sine brune øjne, hvorefter han gik hen til altandøren og skubbede den helt op, før han tændte sig en smøg, halvt stående ude på altanen og halvt inde i lejligheden, "Du ta'r bare, bro," sagde han og nikkede mod sin smøgpakke. "Rehabiliterings-program? Vent, vil Justin ha' dig på afvænning eller hvad?" spurgte han og gjorde virkelig alt for ikke, at grine. Det lød så dumt, men selvfølgelig ville han støtte sin fætter fuldt ud. Han kunne dog ikke holde sit grin tilbage mere, da Sidney snakkede videre om temperamentsterapi, "Ja, det læste jeg godt noget om. Men bare rolig, jeg skal nok komme og besøge dig. Hvor er det henne? Samme sted som min mor, for så kan det godt være jeg lige genovervejer mit tilbud," sagde han med et morende smil og grinte let. Det var virkelig svært at tage seriøst. Han smilede legesygt, "Noget tid? Dude, hvis de skal fixe dig, så kommer du sgu da aldrig ud igen," drillede han og blinkede til ham.
|
|
Sidney Lynch
•
Magiker
Fødselsdag: 20.01.2028
Magisk niveau: Lav
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Forsanger i Yellow Fever
|
Post by Sidney Lynch on Jan 25, 2020 23:57:32 GMT
Sidney lyste op i et smil da Luke kommenterede at han havde øl i køleskabet. Skønt han virkelig havde lyst, skulle han dog til at videre. "hmm, jeg må nok hænge dig op på den, jeg skal videre, ville bare lige checke ind og fortælle hvordan landet ligger." Forklarede han og pillede lidt ved en af sine læbepiercinger. "Men ja, præcis, armen han mener åbenbart jeg har brug for det, hvad man ikke må gennemgå for at opretholde husfreden." Sukkede han dramatisk og greb en smøg fra pakken. Sid fangede godt at Luke fandt situationen morsom, "du skal sauda ikke stå der og more dig, bror lort, så hiver jeg bare dig med i faldet." Dette blev dog sagt med et glimt i øjet, for Sid kunne uden tvivl godt se det sjove i situationen. "Jeg håber sgu at sygeplejerskerne ser godt ud ellers flygter jeg til Fiji." Han så lidt frem for sig og tog et dybt hvæs af smøgen som forestillingerne fik lidt frit løb i et kort øjeblik. Han blev dog atter nærværende som Luke nævnte Edith "Nej for satan, så skulle jeg ende med at stå skoleret for Mrs. Kommandanden-chacanten, og hun kan sgu være skræmmende." Han gjorde mindre honnør, før han smilede bredt imod fætteren og sugede endnu engang på smøgen. Heldigvis vidste Luke nok godt at han ikke mente det ondt. Eddith var en af de få personer i familien, som sangeren faktisk havde respekt for. "Nåh Lukie," han blæste røgen ud gennem næsen, "jeg skal videre, har en aftale med en storbarmet blondine inden jeg skal videre til colibatet." Han blinkede imod Luke og flippede ubekymret skoddet ud over altanen. "Du må hygge dig, og hils din kæreste derinde, sig til ham jeg giver en autograf hvis jeg overlever," han blinkede en enkelt gang før han vendte rundt og forlod lejligheden i en munter fløjten.
// out
|
|