Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 16:56:50 GMT
"Det vil jeg 'uske," svarede Sairose og smilede taknemligt.
Det var bestemt noget hun kunne få brug for, for hendes engelsk var ikke ligefrem stærkt. Men hun kunne det, tilsyneladende, til husbehov. Eller ham her Alfie kunne i hvert fald forstå hende, og det var da et plus, ikke? Det mente hun da i hvert fald, at det var. Så langt så godt, ikke?
"Sådan da. Tror jeg. Men jeg synes drengene kigger meget på mig hele tiden," kom det lidt nervøst fra hende med tryk på ordet 'kigger', som om hun ikke helt vidste, om det var det rigtige ord.
|
|
Alfred "Alfie" Weasley
•
Elev
Fødselsdag: 14.05.2041
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Willieblod
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Britisk og Fransk
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Vejleder
|
Post by Alfred "Alfie" Weasley on Dec 28, 2019 22:04:41 GMT
Alfie nikkede blot som svar. Hun måtte gerne tage ham på ordet eller hvad man nu sagde. Han var kun glad for at kunne hjælpe. Den unge Weasley lod hovedet falde en kende på skrå ved hendes udtale. ”Kigger de på dig?” Spurgte han lidt uforstående. Hun var da en køn pige, men måske var han bare ikke helt nået til dét punkt i livet endnu. Eller han kiggede måske lidt efter Ines Cornette, men hun var også den eneste. ”Hvem kigger da?” Spurgte han videre ind for lige at spore sig ind på hvad det drejede sig om. Igen var den slags nok ikke lige der hans spidskompetancer lå, men han ville stadigvæk gerne hjælpe hvis nogen gav hende problemer.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2020 18:43:04 GMT
Alfies nik fik Sairose til at smile tilbage til ham. Hvad kunne hun ellers gøre? Hun var trods alt taknemlig for, at han gad hjælpe hende. Især når det var noget så simpelt som sproget, som hun ikke helt kunne finde ud af. Tale det var i og for sig nemt nok, not, men at stave ordene? Se det var en udfordring!
"Jeg ved ikke. De kigger bare meget. Det er næsten lidt skræmmende. Jeg forstår ikke 'elt 'vad der foregår, hvis jeg skal være ærlig," svarede hun med hovedet let på skrå.
"Jeg må indrømme, at jeg ikke har 'envendt mig til dem, så jeg ved faktisk ikke, 'vad de hedder," kom det nærmest ærgerligt fra hende, mens hun kiggede på sine hænder.
|
|
Alfred "Alfie" Weasley
•
Elev
Fødselsdag: 14.05.2041
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Willieblod
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Britisk og Fransk
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Vejleder
|
Post by Alfred "Alfie" Weasley on Jan 17, 2020 15:48:51 GMT
Alfie trak let på skuldrene. ”De synes nok bare at du ser sød ud.” Sagde han lidt beroligende. Der var i hvert fald ingen grund til at bekymre sig om det. At være nyankommen til Hogwarts, fangede altid interessen fra de andre elever. De skulle jo lige vide hvem denne nye person var. ”Men altså, du skal ikke tage dig af det,” han slog let ud med den ene hånd. Roligt rejste han sig op for lige at strække benene, han havde fået sat sig på en måde så det ene ben var begyndt at sove lidt. ”Vil du med op til slottet? Jeg kan give dig en rundvisning?” Foreslog han smilende. Han elskede at hjælpe nye elever igang. Han skulle alligevel derop her om ikke alt for længe, der lå en mindre bunke lektier og ventede på ham som han havde udskudt et par dage nu. Langsomt satte han kursen mod slottet og gik ud fra at hun fulgte efter.
// out
|
|