Deleted
•
Post by Deleted on Aug 25, 2019 18:37:38 GMT
@tyler
Mallory havde trænet sig selv i ikke at være nervøs efter at gå efter og spørge efter hvad hun ville have. Hele sit liv havde hun været målrettet og typisk fået sine ønsker opfyldt i livet. Alligevel var der en smule æresfrygt der sad i hende, da hun trådte ind hos Profettidende for at søge om en stilling som Journalist her.
Hun vidste at hun var kvalificeret, men samtidigt var hun også sikker på at der var stor efterspørgsel om en jobstilling hos dem. De havde nok ikke stor mangel på journalister.
Selvfølgelig havde hun haft ringet i forvejen for at høre om “chefen” Tyler Morgenstern var på arbejde i dag, da hun planlagde at møde op og gå direkte til ham med sit CV og sit ønske om et job her på stedet. Hun blev peget imod hans dør og hun rettede kort på sit hår, før hun selvsikkert trådte hen til døren og bankede på. Hun afventede et kald, et signal... et eller andet der kunne give hende lov til at tage skridtet videre, så hun kunne komme tættere på den fremtid hun vidste ventede hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2019 19:42:36 GMT
Tyler var altid på jagt efter nye talenter til at arbejde på avisen. Profettidende var stadig den førende avis i England og den der bragte de bedste og mest sande nyheder ud til folket, hverfald i følge Tyler. Han havde været chefredaktør i mange år efterhånden, udover dengang han naturligvis havde måtte tage et par års pause på grund af personlige problemer, som han helst ikke snakkede om. Tyler sad denne dag på sit kontor, ligegyldigt hvor dårligt hans personlige liv gik, så nød han virkeligt at arbejde, det var her hvor han bare kunne begrave alle sine negative tanker og kun holde fokus på de ting der fik avisen til at køre.
"Kom ind" lød det fra Tyler som det bankede på døren. han sad netop og læste nogen artikler igennem som Lorelai havde sendt ham, han vidste ikke helt hvad det var hun havde tænkt sig, men hvis hun ikke kom ind i kampen gik der nok ikke længe før hun ikke var ansat længere. Nogengange var det bare svært for Tyler at forstå hvs folk ikke arbejdede lige så hårdt for avisen som han gjorde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2019 13:15:02 GMT
Da hun hørte Morgensterns stemme, gik der ikke et sekund, før hun fik åbnet døren og lukket den igen bag sig, så hun nu stod i hans kontor: blottet og alene, men med et selvsikkert smil og ingen tid til at lege ydmyg. Hun vidste hvad hun ville have.
Med blikket på Morgenstern, nærmede hun sig hans skrivebord, og da hun kom ham nærmere rakte hun hånden ud for at hilse: ”Hej, Mallory Flores... jeg havde ringet i forvejen, og lod mig høre at du var på kontoret i dag, så jeg ville personligt komme og aflevere min ansøgning og mit CV.” det hele blev sagt imens hun gik imod ham, og den amerikanske accent var ikke til at skjule.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2019 19:32:25 GMT
Som hun kom ind af døren, smilede Tyler ganske hurtigt. Ganske smuk kvinde hun var skam allerede ansat. Tyler var utrolig overfladisk når det kom til den slags, men altså der var jo trods alt ikke noget bedre end at have noget flot at kigge på, og hun så jo helt utroligt smuk ud, det kunne enhver da se. Han smilede roligt i mod hende og nikkede så let: "Jamen sid da endeligt ned, så taler vi om det" sagde han i et smil.
Han var glad for sit arbejde. Endnu mere glad for det når der var piger i nærheden og altså selvom Tyler var typen der gerne scorede dem alle sammen, så var det ikke fordi at han havde noget i mod noget hvis han ikke kunne score dem. Da han var yngre havde han måske afpresset folk lidt, men sådan var han ikke længere. Trods alt så blev man jo ældre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2019 2:18:07 GMT
Det var først nu, da hun havde fået hans anerkendelse, at hun lagde mærke til hvor attraktiv han var. Han lignede i hvert fald et vilddyr i sengen... men hun prøvede hurtigt at skubbe uartige tanker væk, for at koncentrere sig om noget, der var vigtigere end samleje - en stilling, der kunne give hende en fast indkomst.
Hun smilede venligt til ham og tog høfligt plads på stolen på den anden side af hans skrivebord. ”Som sagt.. mit CV er her og her er min ansøgning...” hun trak papirerne ud og lagde dem frem på bordet. Bag på ansøgningen var der også hæftet nogle gamle artikler sammen.
Inden hun gik i gang med at sige mere fugtede hun sine læber, ”Alle ved at Profettidende er den bedste avis at arbejde for, og jeg stiler ikke efter mindre end dét.” hendes øjne faldt på ham. Hun ville gerne give Morgenstern en mulighed for at sige noget, før hun bare begyndte at plapre løs... måske hadede han, når folk talte i et væk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2019 14:26:12 GMT
Han nikkede, han havde det fint med at Lorelai var stoppet, hun var ikke til meget nytte alligevel og selvom han da gik op i smukke kvinder, så gik han bestemt også op i at tingene blev gjort ordenligt, det var trods alt hans avis det handlede om. ”Jamen lad os sige at du kan være her på en prøveperiode i to uger…. Jeg vil have tre artikler fra dig til hver dags avis… Gerne nogen skandaler… Vi kan lide at grave snavs op” sagde han og lagde roligt armene over kors.
Man skulle være villig til at gå et stykke når man arbejdede for Tyler trods alt skulle de jo helst kunne byde ind med en forside som der kunne bruges. ”Har du allerede en nu en idé om en god historie?” spurgte han roligt, Hun var virkeligt smuk – men Tyler øvede sig alligevel i at være faglig, ikke at han altid var sig od til det. Desværre var hans tanker meget
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2019 14:27:09 GMT
Mallory kunne næsten ikke tro på at det var gået så nemt at få denne mulighed åbnet op for. En stilling ved Profettidende, det var helt klart noget at fejre sammen med hendes veninde og datter. Det satte helt klart et bredt smil på hendes læber, som hun ikke prøvede på at gemme.
Hun krydsede det ene ben over det andet og rettede sit tilfredse smil over imod ham, ”Jeg er sikker på at jeg kommer til at gøre dig tilfreds, Hr. Morgenstern.” ikke i livet om hun kunne finde på st skuffe en fra så berømt en avis.
Det næste spørgsmål gjorde hende dog lidt nervøs, fordi hun netop først var flyttet hertil og ikke havde fået særlig meget snavs med. Hendes mund blev åbnet en anelse, og hun overvejede hørt “Jeg har hørt at der går rygter om at Du-ved-hvems barnebarn lige er startet på Hogwarts,” hun havde ingen anelse om hvem det var dog eller om det var rigtigt ”Det kunne være værd at forske lidt i hans slægt - måske tale med barnet og vise folk at ondskab ikke er genetisk, forhåbentligt.” hun havde et selvsikkert blik hvilende på sit ansigt, selvom hun ikke var helt sikker på om det her var for meget sladder for avisen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2019 20:09:04 GMT
Tyler satte altid pris på at have noget pænt at kigge på og i dag var da bestemt ikke nogen undtagelse. Den unge kvinde foran ham, var ansat fra det sekund hun gik ind af døren. Trods alt så havde han en bestemt standard i kvinder, men den var generelt rimeligt bred, langt hår og nogenlunde i vægt, jamen så var der ikke så meget andet han havde at sige. Han smilede lumsk: "Det er jeg sikker på" sagde han og smilede til hende, han havde dog lært at det var dumt at "jumpe" de ny ansatte helt fra starten af, han måtte hellere lige forsøge at holde en smule igen.
"Det lyder spændende... Lav artiklen, kom med den... Hvis den er god, jamen så har du et godt job" sagde han og nikkede. Det var da ikke en helt dum historie og Tyler var frisk på at give det en chance. Generelt skrev Tyler jo ikke selv så meget mere, nu rettede han mest af alt til og sørgede for at alle havde gang i noget godt stof.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2019 17:39:27 GMT
Det var virkelig fantastisk at hun fik den her mulighed, og fordi hun ikke ønskede at spilde hans vigtige tid rejste hun sig op og lænede sig en smule frem for at give ham hånden, ”Jamen så siger jeg tak, Hr. Morgenstern... tak for muligheden.” hun kiggede ham ind i øjnene med et smil på læberne. ”Jeg er ikke kommet her for at stjæle din tid, jeg er sikker på at du har travlt med en masse andet.” desuden var hun også bange for at det bare ville ende i at de pludselig sad med en flaske rødvin, og at hun blev løs på tråden. Det måtte ikke ske igen.
Allerede nu var hun begyndt at overveje, hvordan hun nogensinde skulle komme i kontakt med denne elev, som hun kun havde hørt rygter om... måske skulle hun være startet lidt mere småt? Men samtidigt kunne det også være en mulighed for at bevise at hun havde evnerne til at imponere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2019 18:05:34 GMT
Han nikkede blot. Han havde det fint med at få en ny ansat som virkede dedikeret og da allerede nu lød til at have styr på hvad hun lavede: [b)"Jamen så tak for snakken, jeg ser frem til samarbejdet"[/B] sagde han roligt og rakte hånden frem i mod hende for at give hende hånden. Tyler brugte utroligt meget tid på arbejde for tiden. Men det gjorde han jo lidt generelt når livet begyndte at gøre ondt på ham, der var så mange ting han ikke brød sig om i sit liv lige nu, også var arbejdet bare en af de ting han så fint kunne gemme sig bag.
han smilede i mod hende som han roligt viste hende ud. Han havde nogen artikler han skulle have rettet inden han gik hjem og faldt i søvn. Hvornår så end det lykkedes ham.
//out
|
|
|