Deleted
•
Post by Deleted on Sept 1, 2019 10:21:25 GMT
Han slap grebet rundt om livet på hende igen, da han besluttede sig at hun nok ikke ville vælte nogen steder hen længere. Horatius foldede sine arme under brystkassen, mens han lyttede til hende forklare at han bare skulle opføre sig pænt. Det blev svært omkring hende.
Før han kunne nå at svare hende, havde hun allerede foreslået at de bare kunne gå hver til sit, hvis han var en kylling. Horatius bryn blev skudt overrasket op, før han så grinte af hvor absurd det lød, ”Bange? Jeg er sgu ikke bange... jeg kan sagtens klare mig.” han trådte hende et skridt nærmere, med et drenget smil over læberne ”jeg håber bare ikke jeg lokker dig i fordærv med mit selskab.” han blinkede til hende, før han rakte gallant ud efter hendes hånd, så de kunne begynde at gå. Nej, han skulle ikke gå glip af tid sammen med Izzy.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 2, 2019 4:01:22 GMT
Izzy blev glad som han understregede sit mod. "Godt. Jeg må indrømme jeg heller ikke ligefrem havde regnet med du var bange af dig." Der var en flirtende undertone i stemmen og hun havde et helt særligt glimt i øjet. Det havde været så frygtelig kedsommeligt ved søen i år, så nu hvor her endelig var en fyr på hendes alder, kunne hun ikke andet end nyde godt af det. Selvfølgelig skulle det være på hendes præmisser, men taget det i betragtning, så skulle det her nok blive godt. "Der skal meget til at lokke mig i fordærv." bekræftigede hun selvsikkert. Detvar ikke så nemt som det havde været engang. Hun huskede sin oplevelse med Tristan Plainwood, men så nemt skulle det ikke være længere. Hun ville ikke ligge med hvem som helst, desuden var virkeligheden en noget anden, når hun var hjemme på ferie og ikke var på skolen. Her skulle hun være den pæne pige, familiens solstråle og stolthed. Det var ikke fordi hun ikke også var det på skolen, men rammerne for det, var nok lidt nogen andre der. Der var folk at vise sig for og hæve sig over.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 2, 2019 11:15:30 GMT
”Nej, det havde jeg heller ikke selv regnet med… Jeg er ikke basker for ingenting,” et stolt smil var malet på hans læber. En basker var kendt for at opsøge faren, og ikke for at flyve væk fra den. Horatius følte sig som en temmelig modig fyr. Måske endda dumdristig til tider. Han rakte sin hånd ud mod hende, så de kunne gå videre sammen, og måske tage sig en romantisk lille gåtur gennem skoven. ”Jamen, hvis det er det du føler, så har du vel intet imod at følge med mig på en smuk gåtur gennem skoven?” han så afventende på hende med et charmerende glimt i øjet. Galant stod han og afventede Izzys hånd, tålmodig og stolt af at kunne bruge sin tid sammen med skolens dronning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 2, 2019 16:07:29 GMT
Izzy sendte ham et flirtende smil. Bare fordi hun ikke ville kaste sig direkte hovedkuls ud i et forhold kunne hun vel godt flirte lidt med ham, særligt når han så så godt ud. "Hvis jeg må sige det, så synes jeg du er blandt skolens bedste quidditch spillere." Roste hun så faktisk ganske sandfærdigt, men hun havde selvfølgelig også mest øje for drengene, og i særdeleshed slangerne og de andre fuldblodsspillere. Der var alligevel meget godt at kigge på sådan når man lige tænkte efter. Hun tjekkede ham fortsat ud og vurderede hele tiden for og imod, der var dog langt mere for end imod lige nu. Hun tog så endelig hans hånd og sendte ham et blik, som fortalte at han lige nu var den heldigste fyr i hele verden. "En tur i skoven. Men tro ikke du ender med at komme i bukserne på mig, så let går det ikke, at du ved det." Hvis det var det han var ude på, så kunne han lige så godt smutte med det samme!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 3, 2019 10:20:07 GMT
Horatius prøvede at virke ydmyg, da hun komplimenterede hans quidditchevner, selvom sandheden var at han selv synes han var pænt god til sporten. Helt sikkert blandt de bedste på skolen. Stolt rettede han sig en smule op og lod sin ene hånd glide gennem frisuren, ”Tak, det betyder noget, når det kommer fra dig,” svarede han hende og sendte hende et taknemmeligt blik. Med den frie hånd, som han havde rakt hende, modtog han ærefuldt hendes hånd. Hvor heldig havde man lov at være? Han følte at han havde vandret mål løst rundt i skoven for så at støde ind i en gudinde, men i stedet for en gudinde havde det været Izzy… Og man kunne vist godt sammenligne Izzys skønhed med Aphrodites.
”Men du kan vel ikke bebrejde en fyr for at prøve?” han blinkede til hende, som et svar. Selvom han prøvede at virke som en galant gentleman, så havde han svært ved ikke også at vise sin store interesse i at få hendes bukser af. Han sendte hende et bredt og charmerende smil, mens de begyndte at gå side om side.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 9:03:22 GMT
Quidditch var uden tvivl den vigtigste sport på skolen, hvilket også var grund for at Izzy selvfølgelig fuldt med i det og hvis hun kunne score en af de bedste spillere, ville det helt sikkert gøre noget ved hendes status på skolen. Det var bare vigtigt for hende at hun blev power delen af parret og ikke blot en trofæ-kæreste. Derfor holdt hun også igen for ikke bare at kaste sig i armene på Horatius. "Faktisk tror jeg ikke jeg har set nogle basker, der er bedre end dig. Jeg mener du kan virkelig skyde de bolde langt væk." roste hun videre med et glimt i øjet og et smil på læberne. Hun skævede dog nysgerrigt til ham også, han så stærk ud, hun havde også fået lov at mærke hans muskler på vej op ad båden, men hvad mere? det ville hun gerne have at vide. "Hvad har du ellers af kvaliteter, der kunne vække en piges interesser?" Spurgte hun så ind. Hun lænede hovedet lidt ind imod ham, for at provokere lidt og presse ham. bare for at se hvad han kunne holde til.
Hans kommentar fik hende til at rynke kort på næsen, men så blev det overvundet af et smil. "Nej, jeg bebrejder dig ikke for at forsøge, men jeg håber du har lidt bedre at vise frem end det?" Det ville hvert fald blive nødvendigt, hvis det skulle lykkes ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 7, 2019 17:48:05 GMT
Horatius følte sig virkelig smigret over de komplimenter der kom flyvende, og de gav ham tydelige streger i kinderne af at smile. Han havde før hørt lignende komplimenter, men det lød bare en anelse mere samlejeet, når det kom fra dronning Izzy. Prøvende lagde han armene om livet på hende, så hun ikke bare kunne stikke af, nu hvor hun så provokerende stak sit ansigt så tæt på slangens mund, men også så han selvfølgelig kunne mærke hende lidt... det var vel en uskyldig måde at røre på. ”Hvilke andre kvaliteter jeg har? Hmmm... jeg er god til at sætte folk på plads, når de træder over mine eller andres grænser. Jeg tør at sige fra mig, og der er ikke nogen, der skal lægge sig ud med dem jeg holder af..” svarede han med et skævt smil, som om det var det hun havde ønsket han skulle svare på... han lænede sig en smule tættere på hende, så deres læber næsten rørte,
”Desuden ved jeg hvad jeg laver, når jeg kysser... jeg er ikke ligesom de andre små uerfarne drenge på Hogwarts” blev der sagt selvsikkert, mens han holdte sit hoved tæt på hendes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 9, 2019 3:06:33 GMT
Det var fedt at se hvilken påvirkning hun havde på fyren og det gav hende en indre varme og credit, som der blev taget glædeligt imod. Hun badede sig i opmærksomheden nu den var der. Det gav et lille sæt i hende, da hun mærkede armen om livet på sig, men hun smilede blot ganske tilfreds. De ting han nævnte om sig selv kunne hun delvis godt nikke genkende til og hun smilede da også over hvordan han fik “løst opgaven”. Mange blev mundlamme når hun spurgte eller på anden vis gik helt i stå. Men ikke ham. ”Det er bestemt gode kvaliteter og du forstår at sælge dig selv, men jeg ved ikke helt om jeg er overbevist.” hans efterfølgende kommentar fik hende til at hæve et øjenbryn. ”Du antager altså at jeg kysser på uerfarne drenge og har dårlig smag?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2019 17:16:55 GMT
Så hans kvaliteter var ikke overbevisende nok for hende, men han vidste at der ikke var lang vej igen... Han kunne mærke det, mærke at han sagtens kunne vinde hendes kærlighed, hvis han bare skruede lidt op for charmen. "Åh, smukke Izzy... Det kunne jeg aldrig finde på at antage. Det jeg prøver at forklare er bare at der ikke er nogen grund til at du skal kysse med andre end mig, når du kan få det bedste lige her," det hvide tandsæt dukkede op bag det charmerende smil han sendte hende. Der var ikke et spor af usikkerhed at finde i det han ytrede, og han fjernede ikke blikket fra hende. Det var slut med at spilde tid, slut med ord, nu var det tid til at vise og ikke fortælle hende, hvad han kunne. Derfor fjernede han nu afstanden mellem deres læber, og pressede sine blødt mod hendes i et varmt kys, som hun enten måtte stoppe ham i eller være med på...
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 16, 2019 15:47:12 GMT
Horatius var helt sikkert en selvsikker fyr og det gav selvfølgelig plus hos Izzy. Han havde om muligt hele pakken: Så godt ud, kunne finde ud af at tale for sig og forstod at gøre ord til handlinger. På ingen tid havde han forenet deres læber, og der skulle ikke mange sekunder til før Izzy var klar over at han havde talt sandt om sine evner. Derfor nød hun også kysset til fulde, før hun så til sidst trak sig og måtte rømme sig lidt. Hun børstede tøjet lidt af og så på ham med næsen let hævet mod sky. "Hmm... Det var vel godt nok, men for at jeg kan vurdere det ordentligt, må jeg nok blive nødt til at opleve det igen." Sandheden var at han med sit ene kys havde tændt lidt op under hende og at hun slet ikke var færdig med at kysse på ham, men hun ville heller ikke virke ivrig. Hun ville ikke ende som et eller andet sommerferie trofæ. Hun ville have den ægte vare. Efter hvad hun havde oplevet med Tristan Plainwood, gav hun ikke bare sådan ved dørene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 15:24:25 GMT
Det føltes fantastisk at mærke Izzy give efter for hans kys, og føle at det blev gengældt. Horatius var efter kysset efterladt med en følelse af tilfredshed, samt stolthed over at han havde haft evnerne til at charmere skolens hotteste pige. Kunne det være han kunne ende med at gøre hende til hans kæreste? Det ville i hvert fald se godt ud, hvis han gik hånd i hånd, gennem Hogwarts gange. "Du må få alle de kys, du ønsker, Izzy... Hvis det gør det nemmere for dig at vurdere mine evner," hans smil nåede næsten op til hans øjne, og han havde svært ved at gemme hvor opløftet denne situation gjorde ham. Hans blik hvilede på hende endnu, før han så igen lænede sig imod hende for at give hende det kys hun havde spurgt efter, for at få lov til at vurdere sagen lidt bedre. damn, hvor var han bare heldig lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 18:54:29 GMT
Et meget tilfreds smil lagde sig over læberne på Izzy, at få hvad hun ville have var noget at det bedste hun kendte til. Helst ville hun gerne have sin vilje hele tiden. Det var sådan hun havde haft det op gennem sit liv, og det skulle ikke gerne stoppe nu! Kysset der fulgte blev nydt mindst lige så meget som det første, hvorefter hun så trak sig lidt tilbage. Han skulle ikke tro han bare kunne kysse hende til den lyse morgen. "Jeg vurdere dine evner ud fra mange ting, og er slet ikke færdig endnu, men jeg vil give dig point for dine kys. De er ikke værst." Det var helt bevidst at kun prikkede lidt til ham, Holdte ham lidt i skak hele tiden i stedet for bare at falde ham om halsen. Nej, han måtte gerne kæmpe lidt for det, så blev legen også sjovere. "Jeg har prøvet mange der var værre end dig." Lød det så fra hende, før hun fæstnede en vildfaren hårlok bag øret og smilede flirtende til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 19:52:59 GMT
Da hun trak sig tilbage, var han ikke meget for at give hende lov til det, men fordi han var nødt til at udvise en smule respekt, trak han sig også væk for at vise at han sagtens kunne tage et hint, og at han ikke havde tænkt sig at presse på. Han fjernede dog ikke blikket fra hende, blikket der sultent hvilede på hende, mens hun talte. Han grinte lavt, "du har prøvet mange værre end mig... Har du prøvet mange, der var bedre end mig?" spurgte han hende med et bredt smil, før han rakte sin hånd over mod hendes øre, for at hjælpe hende med at fæstne der hår hun havde prøvet at få fat i med sine fingre. Hendes hår føltes glat og blødt, og det gav ham næsten kuldegysninger at tænke på, på en god måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 20:22:38 GMT
Hun var ærligt imponeret over hans spørgsmål. Det var ikke mange fyre, der havde mod til at spørge ind til hvem der var bedre til noget end de selv var det. Det gjorde hende dog også lidt mistroisk, for hvorfor ville han vide det. "Vil du virkelig vide det? Altså alt er jo relativt, men der er jo du har stadig konkurenter, må jeg indrømme." Fortalte hun så. Nok var Tristan Plainwood for længst over hende det vidste hun godt, men det havde også været andre så som @joshua og andre. Hun var ikke nogen urør viol, skønt det selvfølgelig var hvad hun udstrålede overfor familien. De skulle ikke tro alt muligt om hende. For dem var hun blot modetøj og wellness. Det var også grunden til at hendes hår altid var så pæn og hendes hud ren og blød. Hun gik virkelig op i skønhed og pleje af huden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 21:36:13 GMT
"Selvfølgelig vil jeg vide det... Hvis jeg ikke er den bedste, må jeg jo sørge for at bruge hver en mulighed jeg kan få for at øve mig," han smilede bredt og underholdt til hende, fordi han følte det han sagde lød som en pænt god grund til at kysse med hende, lige meget om han var den bedste eller ej. Han tænkte selv at han måtte være rimelig god. "Men vi behøver ikke at tale mere om det... Så længe du nyder mine kys, så er jeg tilfreds - jeg er bare glad for at jeg kan bruge min tid sammen med dig," han rakte frem imod hendes ansigt igen, for kort at kærtegne hendes kind, som viste sig at være glattere og blødere end han kunne have forestillet sig.
|
|
|