Post by Deleted on Aug 19, 2019 16:14:16 GMT
Okay, nu er jeg igang igen! Jeg har desværre en håndfuld karakterer, som jeg ikke rigtig har gang i, selvom jeg har prøvet siden de blev oprettet. Og så har jeg karakterer, som ikke interesserer mig mere. Derfor har jeg brug for hjælp. Skriv MEGET GERNE, hvis jeg har en karakter, som du gerne vil have, at jeg skal beholde, men fortæl mig også, om det er fordi du kan give den spil eller hvad grunden ellers kan være
Jeg tænker folk har til på fredag til at ønske karakterer ikke slettet, og så vil de ellers blive slettet
ALLEREDE SLETTET:
- Autumn Margot Miror
- Sable Carlisle
- Daria Summers
- Richard Kingston
- Solomon Brownstein
BEHOLDES:
- @themadhatterwasher21
- @themadhatterwasher15
- @themadhatterwasher12
- @themadhatterwasher25
- @themadhatterwashere4
- @themadhatterwasher26
- @themadhatterwasher29
- @themadhatterwasher13
- @themadhatterwasher24
- @themadhatterwashere5
- @themadhatterwasher23
- @themadhatterwasher28
- @themadhatterwasher22
DEM JEG OVERVEJER AT SLETTE:
- @themadhatterwasher18 : Har kun spil med Christopher Antoney Halliewell , som er hendes bror, men ellers ikke rigtig noget spil. Men har du en karakter, som kan give hende noget spil, så er jeg villig til at beholde hende.
Jeg tænker folk har til på fredag til at ønske karakterer ikke slettet, og så vil de ellers blive slettet
ALLEREDE SLETTET:
- Autumn Margot Miror
- Sable Carlisle
- Daria Summers
- Richard Kingston
- Solomon Brownstein
BEHOLDES:
- @themadhatterwasher21
- @themadhatterwasher15
- @themadhatterwasher12
- @themadhatterwasher25
- @themadhatterwashere4
- @themadhatterwasher26
- @themadhatterwasher29
- @themadhatterwasher13
- @themadhatterwasher24
- @themadhatterwashere5
- @themadhatterwasher23
- @themadhatterwasher28
- @themadhatterwasher22
DEM JEG OVERVEJER AT SLETTE:
- @themadhatterwasher18 : Har kun spil med Christopher Antoney Halliewell , som er hendes bror, men ellers ikke rigtig noget spil. Men har du en karakter, som kan give hende noget spil, så er jeg villig til at beholde hende.