Deleted
•
Post by Deleted on Aug 1, 2019 18:57:22 GMT
Tråd til Georgina "Georgie" CarlisleSlut Juni - 2056
Det havde været med blandede følelser at Aidan var gået ned til morgenmad denne morgen. Det var hans sidste dag på Hogwarts nogensinde. Hvert fald som elev. Der var så mange ting han gerne ville nå og som han af en eller anden grund, endnu ikke havde været igennem, men vigtigste var én person, som han bare SKULLE nå at snakke med; Georgie. Han ville ikke tage afsted uden først at snakke med ham. Det var omkring her mellem den tanke og sin søgen efter Peevees, for at sige farvel, at han besluttede sig for at slutte af med et brag! Et brag, som også ville komme ham til gode. Han skulle bare finde ud af mekanikken bare skolens sikkerhedsskjold og så dirke lidt på det, så det ville gå op. På den måde, ville eleverne ikke kunne rejse afsted fra Hogwarts. Hans søgen var lang og heldigvis successfuld, da han fandt stedet hvor mekanismen kunne udløses fra, fiflede han lidt med det og løb så afsted for at finde Georgie.
Han fik øje på hende udenfor på de store græsarealer. Her stod hun og snakkede glædeligt med sin veninde, Luna eller hvad hun hed. "Georgie! Undskyld jeg forstyrer, men må jeg tale med dig kort tid?" Han håbede virkelig på at hun sagde ja. Hvis hun gjorde så var det bare at snakke til skjoldet var slået til, så havde de tiden sammen her på skolen, til lærerne fandt ud af hvad der foregik.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 15, 2019 10:04:17 GMT
Det var en af de køligere dage, som Georgie stod og skulle til at forlade Hogwarts. Sjette skoleår havde budt på mange spændende oplevelser og ikke mindst gode karakterer for Georgies vedkommende, om end hun også syntes at have haft meget om ørene på det sidste. Hun stod netop og snakkede med veninden Luna ude på plænen, som Aidan så ellers også syntes at ville slå vejen forbi. De blå øjne gled over den høje knægt, som han bad om at få lov til at snakke med hende og forsigtigt nikkede hun, før hun gav Luna et kram og nikkede ganske let med hovedet, som tegn til at hun og Aidan måske skulle trække lidt væk. – Trods alt var deres sidste stævnemøde ikke faldet særlig heldigt ud og selvom de vist nok var blevet enige om at de var et par nu, syntes tanken alligevel lidt svær for Georgie, som hun frygtede at de ikke helt var på talefod. – Tænk hvis han var sur på hende over det der var sket i klasselokalet? ”Hvad vil du gerne tale om?”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 15, 2019 12:22:44 GMT
Hun indvilgede i at tale med ham det var et godt skridt på vejen. Han ventede dog til at Luna var gået, før han åbnede munden. Egentlig gjorde det ham intet at vente lidt. Der var var lidt tid før Skjoldet gik op. Da de blev alene smilede han ned til Georgie og strøg hende blidt over kinden. Hvor havde han dog bare savnet hende og hvor hadede han inderligt at det her måske blev det sidste de så til hinanden. "Min tid på skolen den slutter når jeg sætter mig ind i ekspressen... Jeg.. øhm... Er vi okay?" Shit det var svært at sige det han gerne ville. Han ville gerne sætte ord på sine følelser, han ville have hun vidste, at han elskede hende og han ville gerne gøre det uden det sædvanlige pjat. Det her var alvor. "Jeg ved godt det der til festen ikke var ok, jeg blev bare revet med." Det var det bedste han kunne komme på i form af en undskyldning.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 18, 2019 14:46:31 GMT
Georgie skævede ganske kortvarigt efter Luna, som hun bevægede sig henover plænen og væk fra hende og Aidan. De blå øjne flakkede en smule, men til sidst, fandt de atter fæste hos Aidan og hun lod sin hånd søge hans et kort øjeblik, som han kærtegnede hendes kind. Øjnene lukkede sig for en kort stund, som hun nød det blide strøg, men hun slog dem atter op, som han spurgt om de var okay og lidt forsigtigt, hankede hun op i sin taske. ”Jeg ved det godt…Det er bare..Jeg er ikke lige så hurtig som du..” Forsøgte hun. ”Jeg har bare brug for lidt tid…Og vi kan jo stadig ses i Hogsmeade i weekenderne.”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 19, 2019 4:07:29 GMT
Som hun så ud til at nyde hans kærtegn smilede han. Hun var simpelthen så sød og ganske unik. Han fik lyst til at kysse hende, men det var måske ikke lige det rette tidspunkt for det. ikke før han var helt sikker på alt var cool imellem dem. "Det var ikke min mening at presse dig, jeg var bare.... Jeg føler lidt jeg har en udløbsdato, hvilket jo så er i dag, og jeg ville bare gerne... "Han tøvede lidt. Hvorfor skulle det hele pludselig være så pokkers svært? Måske var det fordi han stressede over tiden der var ved at løbe ud og samtidig kunne han ikke lade være med at spekulere på om hans plan med skjoldet lykkedes. Han så Georgie dybt i øjnene da en tanke så slog ham. "Georgie? Har.. har du travlt med at komme hjem på ferie?"
|
|