Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 21:09:43 GMT
Tråd til @lawrence1 Sidst i Juli – Aften – 22.20 Det var aften, som Lorelai endelig var ankommet til Italien sammen med Lawrence. De var netop trådt ind i en fin gårdhave og som de stod der, Lorelai med sin kuffert og Lawrence med sin, kunne den rødhårede kvinde ikke andet end at smile veltilfreds over den lille private bolig Lawrence havde lejet til dem. – Romantisk og dog med plads til privatliv og sjov. Et lille kys blev placeret på Lawrence’s kind, som blikket flakkede over de fine havemøbler, poolen og ikke mindst det charmerende hus, hvor gardinerne ganske let blafrede i den fine brise. ”Hvor er her fint….” Smilte hun, før hun nikkede imod døren og bevægede sig over imod, hvad der lignede indgangen til spisestuen for at kigge. Efter sig, trak hun imidlertid sin lille trolley.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2019 7:54:51 GMT
Lawrence var virkeligt glad for at hun havde sagt ja til at ville med, det var vidst fint de bare brugte lidt tid væk fra alle de kendte, på bare at prøve at lære hinanden lidt bedre at kende - så mange gange havde de jo slet ikke set hinanden. Han smilede let: "JA det slap vi da egentligt meget godt fra... Jeg syntes altid det er svært når man booker sådan nogen steder, at se om de er gode" sagde han i et smil og kiggede rundt som de trådte ind på værelset.
"Ja.. Slappe af, pakke ud... jeg skal så meget på stranden, og ved du hvad? jeg har faktisk forsøgt at lade alt papir arbejdet ligge derhjemme" sagde han i et lille grin og rystede så roligt på hovedet. Det var en udsædvanlig ting for Lawrence, for han havde virkeligt svært ved ikke at tage arbejdet med sig. At holde fri, kunne være en udfordring for ham.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 17, 2019 18:35:39 GMT
Lorelai bevægede sig stille og roligt ind igennem den lille fine stue og ind i soveværelset. Hun stillede forsigtigt sin trolley fra sig for enden af sengen ved puffen og forsigtigt satte hun sig på denne, før hun rettede lidt på det røde hår og lagde hovedet på skrå, som hun betragtede Lawrence. ”Mhmmm...Det havde jeg da også håbet..Ellers ville vi nok ikke få meget ud af turen her..” Lorelai trak en smule på skuldrene og i tavshed, lod hun så ellers blikket flakke lidt omkring i soveværelset. – Måske ville det være fint bare at gå en aftentur..? At foreslå…en tur ned igennem byen og de små stræder?
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 19, 2019 17:34:31 GMT
Han smilede let. "Ja det er meget at se til for tiden, men jeg tror vidst også det er bedst at jeg forsøger at holde en pause" sagde han og sukkede let, der var meget arbejde på ministeriet og denne her kone som han blev ved med at have lidt problemer med. "Men jeg tænker at smide alle de negative tanker ud og bare slappe af... Det har vi vidst begge to fortjent" sagde han og smilede i mod hende, hun var virkeligt en fantastisk kvinde og Lawrence var glad for at hun var gået med til denne her tur.
"Hvad har du lyst til?" spurgte han og gik roligt over i mod hende som han let tog fat omkring hendes ene hånd. Han smilede let og lænede sig så frem for at give hende et enkelt kys, han vidste ikke hvad det her ville ende ud i, men der var nok bare noget i ham der syntes at dette her på alle måder føltes helt rigtigt.
|
|