Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 13:54:48 GMT
Roma fugte med ham mod Starbucks. Det var ikke et sted hun kom ofte, mest fordi hun havde ret rafineret smag, men hun kunne vel godt klare det en enkelt gang. Hun måtte jo udnytte tiden, hvor folk endnu ikke genkendte hende på gaden.
"Jeg foretrækker nu Mr. Rowand," lød det lidt for tørt fra hende, men hun havde ikke i sinde at undskylde.
Hun så sig om, som de gik forbi en del mennesker. De fleste lignede nogen, som var på vej hjem fra byen, i hvert fald de fleste af dem. De havde festtøj på eller også havde de tøj på som sagde, at de var på vej på arbejde meget tidligt eller sådan noget. Der var i hvert fald nogle i suits.
Hun så lidt bistert på ekspedienten, som virkelig vold-flirtede med Dan, eller prøvede i hvert fald. Hun smilede dog lidt mere venligt, da Dan spurgte hende, hvad hun skulle have.
"Sort kaffe tak," meddelte hun tørt ekspedienten. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 14:04:01 GMT
| Efter kort ventetid kom kvinden bag disken tilbage med deres drikkevarer og Dan fik betalt hende og smilte varmt til hende før han gik udenfor Starbucks og fandt en nærliggende bænk tæt ved en indgang til Parken, men stadig meget skjult fra de andre mennesker som var på vej hjem fra byen.
Han placerede sig på bænken og strækkede sig kørt før han tog en slurk af sin kaffe og smilede til Roma. "Jamen fortæl mig. Det er efterhånden mange år siden. Hvad har du lavet indtil nu?" spurgte han meget interesseret. Det var faktisk den første professor han havde mødt siden sin tid på Hogwarts så det var en lidt speciel situation for Dan. Nu var Dan heller ikke typen som havde de dybeste relationer med de andre ansatte på skolen dengang han også var der. Han var for det meste for sig selv, men sin hund, som han stadig havde, og Chance var bestemt ikke blevet større, den var stadig en lille hvalp.
|
- -
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 14:20:29 GMT
Roma tog imod sin kaffe, og fulgte Dan ud af Starbuck-shoppen. Hun sukkede, da de kom ud hvor der var lidt mere køligt end indeni shoppen. Men der var også mindre tætpakket udenfor. Hun satte sig på bænken, med noget mellemrum mellem hende selv og Dan, og tog en tår af sin kaffe. Hun var langt fra fuld mere, tvunget til at blive hurtigt ædru af Dan. Det er sådan lidt hmmm... Hun ville bare gerne være gået med den kvinde hjem, men hun var alligevel glad for, at hun ikke gjorde det alligevel. For hun vidste ikke hvad hun lavede, når det handlede om at have samleje med en kvinde. Det skulle hun måske ikke have gjort alligevel. Eller hun skulle nok have været lidt fuldere. Som de sad der, tog hun endnu en tår kaffe, inden hun svarede ham på hans spørgsmål. " Jeg har arbejdet på Hogwarts mest. Både som Professor og Overhoved for Slytherin. Og passet min søn Nathan Amon Lorde. Han ejer en bar nu," svarede hun lidt kort, ikke rigtig til at dele mere om sig selv, hvis han ikke selv havde tænkt sig at dele også. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 14:30:41 GMT
| Det kom ikke som nogen overraskelse at Roma havde været på Hogwarts i lang tid efter ham, hun var en velkendt person og hendes personlighed passede da også perfekt ind på Hogwarts. "Vildt han allerede er voksen" sagde han og gryntede en smule og tog en slurk af sin kaffe.
"Det lyder til du virkelig har hænderne fulde Roma. Mit arbejde er også rest stressende. Dragerne kan til tider være ret... vilde så det er med at holde tungen lige i munden som en muggler ville sige" sagde han og lo blidt over hans egen joke, som overhovedet ikke var sjov.
"Skal du blive her i USA?" spurgte han med en lidt mere alvorlig tone. Personligt selv ville Dan aldrig flytte fra UK, han elskede naturen omkring sig og elskede vejret, USA var alt for kommercielt i hans øjne
|
- -
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 15:28:53 GMT
Roma nikkede og smilede for første gang ægte, siden hun var stødt på Dan. Hun bungnede af stolthed over sin søn. Hun tog en tår af kaffen igen, og så lidt ud i luften, mens hun tænkte på Nathan.
"Helt bestemt, men lige nu har jeg faktisk fri. I den her periode altså. Jeg har lige haft en periode på tre måneder, hvor vi har filmet," sagde hun med et nik, efter at han havde fortalt om sit arbejde.
"Det lyder farligt," lød det nærmest bekymret fra hende. Det var ikke lige det job hun havde regnet med, at han ville tage.
"Nej, jeg er her kun for weekenden. Jeg trængte til en... night out? Men ellers opholder jeg mig normalt i London, når der ikke filmes altså. Men hvad laver du selv i USA?" svarede hun ligeud, og trak let på skuldrene. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 15:44:21 GMT
| Dan kom lidt til at grine af at de begge brugte USA som et 'get away' der var vidst noget for dem begge her. "Tjo, Central Park er utrolig godt til at fjerne tankermylder" sagde han og kiggede ned i sin kaffe mens han tænkte på tiderne på Hogwarts som så småt var begyndt at blive et svagt minde for ham. Det var trist, men det var fortiden og måske den bare skulle forblive sådan.
"Det er også rart med nye omgivelse noglegange. De samme mennesker hele tiden kan blive udmattende i længden ligemeget hvor meget jeg elsker naturen derhjemmme" sagde han og tog en slurk af sin kaffe.
"Hvor gammel er din søn blevet nu?"
|
- -
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 17:42:12 GMT
Roma løftede det ene bryn af hans udtalelse. Tankemylder? Og hvad betød så det? Hun så tænksomt på ham, og forsøgte at finde på et eller andet at sige. Hun endte da med at trække på skuldrene, og sagde roligt og nærmest alvorligt: "Jeg foretrækker at gå på Club."
Hun tog en tår af sin kaffe, og så ud over de mennesker som kom gående forbi. Men hun måtte også give ham ret i det han sagde. Hun kunne dårligt andet.
"Storbritannien er også mit hjem for evigt. Det er derfor jeg bliver ved med at komme tilbage," sagde hun med et skuldertræk: "Men jeg kan godt lide at komme her for fornøjelsens skyld."
"Han er 19. Han bliver 20 i år," fortalte hun, og blev så pludselig ustyrligt nysgerrig "Har du fået nogle børn? Det er jo noget tid siden, at vi sås sidst." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 20:27:32 GMT
| Dan kunne godt mærke hvordan det føltes som en kniv da spørgsmålet om børn ramte ham. Det var hans største drøm at starte en familie og slå sig ned, men kvinderne hang ikke ligefrem på træerne og han var en smule skuffet over sig selv at han ikke havde formået at finde en endnu. Måske det var ham den var galt med? Måske han skræmte pigerne væk på en eller anden måde han ikke selv var klar over?
"Du har helt ret ang. Storbritanien" sagde han med et kækt smil til hende. Dan var ikke ligefrem et club menneske og havde aldrig bevæget sig ind på en club. Der var for meget larm, for lidt udsyn osv.
"Nej jeg har ikke fundet en at settle med endnu... Det kommer vel nok på et tidspunkt" sagde han og trak let på skuldrene
|
- -
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2019 9:17:08 GMT
Roma nikkede enigt, og tog en tår af sin kaffe igen. Hun kunne jo ikke være andet end enig med det statement, som hun var kommet med i første omgang. Der var ligesom ikke så meget at sige til det.
"Men jeg må også indrømme, at jeg nyder min tid her i US," sagde hun og tænkte på Lucy, som nok slet ikke hed Lucy.
"Nå ja, det går jo ikke altid lige så nemt," sagde hun med et skuldertræk.
Det kunne Roma virkelig snakke med om. Selvom altså... det havde været nemt for hende, fordi hendes mor havde fundet en mand til hende, og så var det ligesom det, ikke? At han så havde været en asshat var en helt anden diskussion. ♡
|
|
|