Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2019 11:54:47 GMT
Tråd til Dakota Dracia Azalera Azrael Juli 2056
Millie havde en aftenvagt på arbejdet og det virkede egentlig også til der var okay gang i den. Nok var det kun torsdag, men man fornemmede at der var flere der allerede var godt igang med at drikke sig en lille skid på. Derfor priste Millie sig også lykkelig for, at det ikke var hende der havde den sene lukkevagt i aften, hun kunne se frem til at holde fri omkring kl 22. Et par øl blev langet over disken, som den lille klase af klokker over døren gjorde larmende opmærksom på, at der kom nye kunder. Normalt skænkede Millie det ikke mange tanker, men lige denne gang fik noget hende til at se op. I døren stod den mørkhårede kvinde hun engang havde mødt i diagonalstrædet. Egentlig havde Millie glemt alt om hende, men nu hvor de mødtes igen, kom hun i tanke om mødet. Hun havde været på vej til banken, for at hæve penge til Matt. Kvinden her havde udspurgt hende om en masse, bla noget med en mafia, det var hun stadig ikke sikker på hun helt forstod. Hvad skulle hun dog lave sådan et sted? Hun kiggede ned mod sin fars Guldring som hang i en kæde omkring halsen på hende. Jo den var da stor, men mafia? Nej det kunne ikke passe. Og hvad med ham Judas O'Conall? eller bare Adrian Russo fx. De havde jo også vist interesse... Ej hvor var det altså noget rod det hele og uanset næsten hvad Millie prøvede, hvilkede det kun til, at det hele blev viklet mere ind. Som kvinden nåede baren, slap Millie ringen og så på kvinden med et smil. "Hej, kan jeg byde på noget?" Spurgte hun så roligt, men så hende alligevel an med øjnene.
|
|
|
Dakota Dracia Azalera Azrael
•
Magiker
Fødselsdag: 03.11.2033
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Bulgarien
Bosat: Rumænien
Skole: Durmstrang
Kollegium: Mjölnir
Arbejdsplads: Welcut Dragereservat
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Medlem af Den Brittiske Mafia
C-box navn: Naroba
|
Post by Dakota Dracia Azalera Azrael on Jul 18, 2019 11:36:50 GMT
Det var ikke så længe siden Dakota sidst havde været på bar, men der skete stadig ikke så meget for tiden, hverken i Mafaien eller andre steder i hverflad ikke i følge Dakota, så hun var igen begyndt st kede sig og hun havde lige som sidst besluttet, st tage på bar igen, hvilket hun efterhånden gjorde ret tit og for at se om der ikke skete noget sjovt, det kunne jo være, st hun også denne gang var heldig, st møde en af de smukke O'conall Søskende, som hun så godt kunne lide. Dakota stod nu foran baren og gik ind og kiggede rundt, som altid var det første hun gjorde når hun kom ind nogle steder, mens fordi hun lige overvejede hvordan situationen var de steder hun kom, men også for st se om der skulle være nogle lækre folk til stede eller nogle hun kendte, Dakota fik hurtigt øje på en kvinde oppe ved baren, som hun syntes hun havde set før, hun kunne dog ikke lige huske hvor, men det kunne hun jo finde ud af, så hun gik direkte op i baren til hende, Dakota nåede knapt nok at sætte sig i baren før kvinden have budt hende på noget, et lumsk smil bredte sig i ansigte på Dakota “ja tak er det dig selv eller noget, at drikke du mener” spurgte Dakota og smilede flabet til kvinden “har jeg forresten ikke set dig før” spurgte Dakota inden kvinden nåede st svare på hendes flabede spørgsmål
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2019 11:51:02 GMT
Millie passede egentlig bare sit arbejde og blev derfor noget overrasket over kvindens spørgsmål. Det var også det der var medvirkende til at hun genkendte hende. De havde mødt hinanden før. Det var Millie slet ikke i tvivl om. Det havde været på gaden i Diagonalstrædet, da hun var på vej til gringotts. Den gang havde hun sagt nogenlunde det samme til hende. "Vi mødtes i Diagonalstrædet engang.. Du spurgte om jeg var med i en eller anden mafia." Uddybede hun. Det var jo tosset. Hun havde ingen kendskab til nogen mafiaer. Hvorfor skulle hun dog have det.
Kvindens andet spørgsmål fik Millie til at nærstudere hende lidt, ligeglad med om øjnene hvilede på den nyankommende, men Millie vidste selvomfølgelig heller ikke at hun nok netop var ved at sende kvinden et typisk O'conall skeptisk blik. Hun vidste intet om hvor hun havde arvet sine ansigtstræk fra og hvem der ellers havde dem. Med rynkede bryn så hun på kvinden. "Det mener du ikke alvorligt vel?"
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Dakota Dracia Azalera Azrael on Jul 20, 2019 14:51:06 GMT
Dakota sad og så på den bekendte Kvinde i baren og da hun snakkede om at de havde mødt hinanden i Diagonalstræde en gang, gik det op for Dakota hvem det var hun sad overfor, “nåhh ja det var dig som gik ind i mig” sagde Dakota og kom til at rulle med øjene ved tanken “og du påstår stadig du intet kender til mafiaen” spurgte Dakota kort efter og kiggede kvinden i øjnene “hmm du ser altså stadig bekendt ud er du sikker på du ikke er i familie med O,conall, du ligner dem lidt, kan jeg se nu” sagde Dakota og smilede lumsk til kvinden “og ja selvfølge mener jeg det, er du da i tvivl om det elelr skal jeg gøre det mere tydeligt” sagde Dakota og blinkede til kvinden og rykkede tætter på hende “hvad var det du hed” spurgte Dakota en smule flirtede, selvom at hun faktisk var ret ligeglad med hvad det var kvinden hed, men hvis hun nu var en O.conall var det endnu bedre, udover at kvinden også så meget godt ud
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2019 11:58:37 GMT
Millie hævede et skeptisk øjenbryn af kvinden, ved hendes minde om hvem Millie var. "Ja.. Det var vidst ikke lige helt sådan det fungerede...." Alligevel kiggede hun nærmere på kvinden. Dengang havde denne Dakota snakket om at være en del af Mafiaen, den mafia Judas O'Conall nu havde proklameret, at han var leder for. Hvor lille var verden egentlig?? Usikkert trådte Millie et skridt bagud, var det mon Judas der havde sendt kvinden? måske noget med de spørgsmål hun havde stillet, eller fordi det var på tide at hun kom og arbejdede for ham. Eller måske det var Darko, han havde også gjort hende opmærksom på, at hun skulle holde øje omkring sig. Hun mærkede hvordan hendes håndflader blev fugtige og hun kom da også til at vælte et par krus. Heldigvis var de tomme. "Mafiaen, siger du..." Hun kløede sig lidt panikken ved øret. "Jeg har måske mødt et par stykker af dem.. O'Conalls." Hjertede bankede hårdt i brystet på hende. Hun tog fat i kanten af bordet for at finde en form for støtte. Spørgsmålene blev flere og ramte et meget ømt punkt for Millie, der også fik den fri hånd til at lukke sig om ringen i kæden. Ringen med initialerne C.O'C. "Familie? Ligner?? Dee....det tror jeg ikke." Hun ville ikke være i familie med en Mafiafamilie, og da slet ikke en Mafiaboss.. "Mi.. Millicent Mayflower." Hun sank, det var simpelthen løgn.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Dakota Dracia Azalera Azrael on Jul 27, 2019 8:39:48 GMT
Dakota mærkede kvindes nervøsitet og rullede med øjnene, men ignorerede det, da kvinden begyndte st snakke om, at hun havde mødt nogle O.conalls “så du har altså mødt nogle af dem” sagde Dakota der straks synes samtale var blevet meget bedre, men Dakota synes altid en samtale blave meget bedre når den faldt på Drager, sprut, lækre mennesker, noget man kunne stjæle eller familien O.conall, Kvinde lignede pludselig en som var blevet forskrækket sf et spøgelse, Dakota sad og fulgte kvinden med øjnene og lagde mærke til, den ring hun havde om halsen, det var en ring hun var nødt til, st se nærmere på, hvilket bar svart lige nu da den var skjult bag kvinden hånd, Dakota rullede igen med øjnene og rejste sig og gik tættere på kvinden, der stadig virkede meget usikker, mens hun snakkede videre “slap af værre er det vel heller ikke, du skal bare have nogle shots, så skal det nok gå alt sammen” sagde Dakota og bestilte nogle shots til dem og gik hen og satte sig ved kvinden og stillede en shot foran hende “skål Mille O.conall” sagde Dakota og drak sin shot i en slurk
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 29, 2019 7:18:37 GMT
Det var en underlig form for konfrontation, der var imellem dem lige nu. Et kort øjeblik overvejede Millie at hæve sin stav og bede kvinden holde afstand, men så længe bardisken var imellem dem, håbede hun alligevel på at det gik. En del af hende, en nysgerrig del, ville dog også gerne vide, hvad det var denne kvinde havde i tankerne, for lige nu var det helt volapyk. "Tja altså mine veje har krydset Judas O'Conall nogle gange og jeg har mødt @darko en enkelt gang. Men ellers har jeg intet at gøre med dem nej." Forklarede hun og håbede nærmest, at det ville holde hende væk. Det virkede dog ikke helt sådan, faktisk virkede det til at Dakota fik opildnet sig selv i en eller anden fantasi. Kvinden var ubehagelig for Millie, men hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Noget sagde hende dog at hun snart burde kontakte Adrian Russo omkring alt dette her. Han havde virket noget mere nede på jorden og... normal. "Jeg kan ikke drikke shots, når jeg arbejde." Hun hældte dog shots op til kvinden og skubbede dem over baren til hende. "Mit navn er Millie Mayflower.. eller Millicent, men jeg er ikke en O'Conall. Det må du have misforstået."
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Dakota Dracia Azalera Azrael on Aug 21, 2019 11:54:32 GMT
Dakota sad og lyttede til kvindens snak “ så du har altså mødt nogle af dem og du påstår der ingen ligheder er imellem dig og dem, måske du burde kigge bedre efter” sagde Dakota i en bestemt men lidt ligegyldig tone og tog endnu en shot og drak også denne i en slurk, “sikke noget sludder en shot eller to tager man ikke skade af” sagde Dakota og smilede lidt flabet til millicent og skubbede endnu en shot over til hende, mens hendes øjne igen fandt vej først til Millicents øjne og så ned til ringen “sikke en fin ring, du har der Millicent o,conall” sagde Dakota og ignorede at millicent sagde hun ikke var en o,conall, mens Dakota roligt to fat i ringen får, at kigge nærmere på den
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 22, 2019 9:25:31 GMT
Millie havde måske overvejet mulighederne flere gange end hun efterhånden ville indrømme, og slet ikke for en hun ikke kendte, men hun var stadig ikke overbevist og hun ville slet ikke være en del af en familie, som styrrede en mafia. "Måske skulle du stoppe med at drikke så meget? du ser tydeligvis syner." gav hun igen for verbalt at skubbe beskyldningerne væk fra sig. Denne Dakota skulle hvert fald ikke vide at hun faktisk selv var ved at være ret overbevist om at Judas O'Conall måske kunne være hendes familie, uden hun endnu vidste hvordan. Hun nægtede dog fortsat at drikke shots mens hun arbejdede, dog slog en tanke hende. Måske kunne hun udnytte kvinden her lidt. Ikke noget alvorligt, eller noget hun ville tage skade af. Bare som sendebud. "Hvis du er så sikker på at jeg og ham Judas er i familie, jeg tvivler stadig, hvorfor så ikke gå til ham, frem for til mig. Fortæl ham at hans familiemedlem, kusine eller hvad det kan være, arbejder på Kedlen midt i London. Så fortæller han dig nok sandheden. Tror du ikke Judas virker til at vide alt." Ergo måtte han også vide hvis de var i familie. Kvindens øjne hvilede på Millies ring der hand i en kæde og før hun nåede at reagere havde Dakota lagde hænderne om ringen og trukket den til sig, hvilket betød at Millie blev trukket halvt ind over bordet, eftersom ringens kæde stadig hang om hendes hals. "Mayflower... mit navn.. er... Mayflower" Hendes greb i kæden lukkede en anelse for luftrøret og Millie måtte trække vejret lidt i stød.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Dakota Dracia Azalera Azrael on Sept 21, 2019 13:31:46 GMT
“Hahaha du sjov” sagde Dakota og grinede af Millicents ord om, at hun skulle lade være med, drikke så meget, det var tydeligt st millicent slet ikke kendte hende, Millicent forsatte med at snakke og Dakota kunne ikke lade være med, at lytte til hende og fangede straks det millicent havde gang i, prøvede hun virkelig at manipulere med hende, tænk st millicent virkelig gad anstrenge sig for at prøve på det, Dakota viste ikke om hun bare skulle grine af det så hun drak en shot, mens hun stadig holdte fast om ringen “Hahaha stadig morsom, det kan du da selv gøre, jeg kan godt vise dig vejen, men du må selv snakke med ham” sagde Dakota og drak endnu en shot i en slurk , Dakota havde stadig ringen i hænderne og gav millicent et kys på munden inden hun slap ringen igen, da hun godt kunne se millicent ikke kunne få luft
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2019 14:56:11 GMT
Det var en sær kvinde hun stod overfor, og millie havde svært ved at finde ud af om hun var i trygge hænder eller hvordan med det. Lige nu ønskede hun nok også bare at denne Dakota ville give slip fra kæden, så hun kunne rette sig op, men det virkede dog ikke sådan ikke før hun havde snakket færdig og så endte med at kysse Millie på munden. Millie spruttede og spyttede og tørrede læberne med bagsiden af hånden. "Hvad skulle det nu til for?" Hun trådte et skridt bagud for at øge afstanden imellem dem ikke helt sikker på hvad kvinden ellers kunne finde på. "Jeg finder selv en måde at kontakte Judas på, ellers tak."
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Dakota Dracia Azalera Azrael on Oct 11, 2019 14:15:53 GMT
Millicents måde at reagere på fik Dakota til, st rulle med øjnene “såh nu ikke så beskeden, du kunne jo lide det” sagde Dakota og smilede flabet til Millicent “du trænger til et til, måske kan det få dig til ikke st lyde så alvorlig” sagde Dakota og gik igen tætter på Milicent “og ja fint det gør du bare” sagde Dakota i en ligegyldig tone og rullede igen med øjnene, hvis kvinden virkelig ville bruge sin tid på, at lede efter Judas, som sommetider næsten ikke var til, at opstøve nogle steder, så skulle Dakota da ikke stå i vejen for hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 9:52:08 GMT
Millie så afmålt på kvinden, hvem regnede hun egentligt med at hun var og hvad var dog det for en mærkværdig måde at opføre sig på? Hun skulle nok selv finde vej til Judas, hun var hvert fald ikke interesseret i at kysse nogen. og da slet ikke en eller anden kvinde nej føj! "JAmen så farvel" lød det fra Millie før hun begyndte at pudse glas bag disken.
- out
|
|
|