Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2019 16:50:00 GMT
Andrew kom gående ind i De 3 koste med et smil på læben, han kiggede lidt rundt inden han gik op til baren og bestilte sig en øl og så lidt rundt og tog så en slurk af sin øl. Han tænkte på der var faktisk ret stille i dag, hvilket var underligt han huskede det som at der altid var travlt. Han kiggede rundt da der lige pludselig kom en masse Hogwarts elever. Han sukkede lidt for de fleste elever var ofte ret støjende, han tog en stort slurk af sin øl
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2019 17:06:25 GMT
Det var endelig blevet weekendt og sommerferie for 7. årgangs eleverne som ville fejre deres afslutning på de tre koste, Hvilket Felicia havde det lidt blandet med, da hun helst undgik sådanne steder, men på den anden side var det rart, at komme lidt væk fra Hogwarts og fejre skole årets afslutning og hendes tid på Hogwarts som nu var overe, det var en underlig tanke,men samtidig også rar, da hun nu var fri for st skulle gå og holde styr på alle de andre elever og slippe for sit vejleder job som hun selv mente hun havde været den bedste til og bedst af alt hun ville blive fri for Izzy en forfærdelig Slytherin pige fra 6 årgang, hun virkelig ikke brød sig om, eleverne gik hen og satte sig ved st større bord og bestilte en masse ingefærs ØL som de straks gik i gang med st drikke
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2019 17:16:01 GMT
Andrew kiggede på eleverne som de kom op for at bestilte Butterbeer og ingefær øl, han fik øje på en pige han havde set, han kunne huske hende for sin skoletid, han kunne præcist huske hendes navn, han kunne F men ellers ikke. Han stod og tænkte på hvad og kom så i tanke om det og tråde tætter på hende "Felicia" Sagde Han med et udforskende blik mod, han var jo ikke helt sikker på det var det hun hed, han kunne jo tag fejl han tog en slurk af sin øl mens han ventede på svar hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2019 10:10:14 GMT
Pludselig var der en der sagde hendes navn og der blev et øje blik helt stille omkring bordet, mens Felicia næsten var lige ved at kløjs i en tår øl, hun kiggede op og så en ung fyr som stod og så på hende, det var ikke en hun kendte eller det var i hverflad ikke en hun lige genkendte “hej ja det mig, kender jeg dig” sagde hun også smilede til den unge fyr og pæne fyr der stod og så på hende, de andre elever begyndte, at hviske lidt sammen, men Felicia ignorerede dem bare, mens hendes øjne stadig var rettet mod den noget ældre fyr
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 9:24:26 GMT
"Kan du ikke kende mig, Er mig Andrew Angel Knight" Sagde Han med et smil på læben. Han kiggede kort på de andre elever, inden han atter vendte blikket mod Felicia Han tog en slurk af sin øl Vi var da venner i vores Hogwarts tid" Sagde Han med et i smil til hende Han kiggede lidt på hende og ventede på en svar fra hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2019 16:28:49 GMT
Felicia sad lidt og kiggede på denne fyr, som virkede til, at kende hende og da han sagde sit navn var hun ikke i tvivl mere”Andrew er det virkelig dig, længe siden, hvad laver du her” spurgte felicia og rejste sig op og gik hen til ham, mens hun nærmest kunne mærke hvordan de andre fulgte ende med øjnene, men nogle stadig hviskede frem og tilbage men højt nok til, st felicia godt viste de snakkede om hende og fyren der nu stod foran hende “vi da stadig venner går jeg udfra, men du har godt nok forandret dig” sagde Felicia og smilede til andrew
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2019 16:39:13 GMT
"ja er ved at være længe siden, jeg tænkte jeg ville en tur til Hogsmeade og nyde livet lidt" Sagde Han med et smil "Ja vi er da venner i mine øjne og ja har ændret mig lidt" Sagde Han med et smil på læben Er sgu godt at se dig igen, må man snige sig ind til et kram" Sagde Andrew med et stort smil Han tog så en slurk af sin øl, "hvad for et år er du på nu" Spurgte Han hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2019 12:38:49 GMT
Felicia stod bare og lyttede til hvad Andrew sagde og selvom hun nok ikke ville indrømme drt hvis nogen spurgte, så kunne hun mærke det faktisk var rart og se ham igen, et smil spredte sig i ansigtet på Felicia, da Andrew sagde at det var godt, at se hende igen, “Det også godt st se dig” udbrød Felicia og kiggede Andrew i øjnene og gik frem og gav ham et kram og kunne pludselig mærke et sug i maven, hun havde åbenbart savnede ham mere end hun lige havde troet “Jeg er lige blevet færdig på Hogwarts og vi er her faktisk får at fejre det” sagde Felicia mens hun gav slip på ham “og Forståeligt nok, der er også ganske fint i Hogsmeade, måske kunne vi gå en tur sammen en dag” sagde Felicia mens hun så ham i øjnene og smilede til ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2019 13:23:36 GMT
Han nød også krammet "Lyder da hyggeligt og Tillykke" Sagde Han med et smil til hende "Ville da være hyggeligt med en gå tur" Sagde Han mens han holde øjenkontakten. Hun var stadig samme smuk pige som han huskede, Han fjernet sine øjne fra hende da han skulle tag en slurk af sin øl "Du må da også gerne komme forbi mit hjem, når du får tid" Sagde Han med et storts mil til hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 13:48:36 GMT
“Ja rart at være færdig og fri for at bruge mere tid på at rende og holde styr på de andre elever opførte sig ordenligt og holder sig til reglerne” sagde Felicia og rullede med øjnene ved tanken om hvor tit hun skulle rette på folk og bede den overholde reglerne, sit job som vejleder havde været fint, men hun var da også samtidig glad for st slippe for det og det var ikke det eneste hun var glad for, st slippe for “ja det må vi gøre en dag” forsatte hun og smilede igen til ham, pludseliglig sagde Andrew noget der kom lidt bag på hende, hvilket fik nogle af de andre elever bag hende til, at sige “uhhh felicia har en kæreste”, Felicia ignorede dem igen, “ja det vil jeg da gerne i løbet sf sommerferien” sagde hun og kiggede ham i øjnene, mens hun smilede tilbage til ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 15:44:00 GMT
"Kan godt huske den tid" Sagde Han med et smil på læben, Han smilede da hun sagde ja det måtte se se på en dag "lyder som en deal" Sagde Han med et smil på læben "Vil jeg glæde mig til" Sagde han med et smil på læben
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2019 12:39:45 GMT
“Det lyder godt, jeg vil gå tilbage til de andre og så ses vi en anden dag, jeg sender en uge til dig” sagde Felicia og smilede til ham “godt at se dig” forsatte hun og gav ham et kram og gik over til de andre igen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2019 12:49:42 GMT
Lyder som en deal" Sagde Han og krammet hende tilbage, inden han gik mod døren for at komme hjem til sin hund så han gik ud af døren og Apparition
//Slut
|
|
|