Yuri Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 22.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japansk/Engelsk
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yuri Faa on Jul 18, 2019 17:25:23 GMT
Yuri kunne godt se at Luna var ubekvem ved situationen, og det var bestemt ikke der havde været hendes hensigt. Det virkede bare så forkert at en dreng som Lynch kunne gøre sådan noget. Han virkede da ellers ikke voldelig, ikke af hvad hun havde set af ham på gangene. Hun bed sig lidt i læben. Lynch... Det var så forkert at se ham på den måde, eller i dette tilfælde at høre om. Hvad med Luna, hun kunne da umuligt være særlig glad lige nu. Selvom det kunne ses på hende havde Yuri ondt af hende. "Men du stoppede ham søde. Det kunne have gået mere galt end det er gjort. Du skal ikke tænke så meget på det. Lynch har sikkert problemer nok hvis man har fundet ud af hvem der har gjort det. De dumme løver har sikkert allerede fortalt hvem der har gjort det..." hun knyttede hånden og havde lyst til at slå på nogen, hvilket hun gjorde. Hun slog hånden hårdt ned i bordet. "Sådan nogle tåber! Bare vent til jeg får fingrene i dem!" kom det fra hende og bed sig i læben. Hun skulle nok vise at de var nogle tåber, de kunne bare vente sig til hun fik fingrene i dem.. Når de engang kom ud af hospitalsfløjen. "Det sker ikke igen, ellers får Lynch med mig og bestille denne her gang!" hun kunne ikke holde ud af at se Luna på denne måde, Luna var ung og forelsket og det havde Lynch ødelagt for hende. Lynch var lige så meget en tåbe som de løver havde været. Hun stoppede med at knytte sine hænder og lagde en rolig hånd på Lunas. "Hey de var idioter, det er ikke din fejl. Hvis det er nogens fejl så er det Lynch at det gik sådan til som det gjorde. Han må have problemer med temperamentet eller sådan noget. Han skal nok få en opsang af mig når jeg ser ham på gangene...." hun mente hvad hun sagde og det kunne høres i hendes stemme. Lynch skulle have fortalt et par sandheder om hvordan Luna havde haft det efter den episode. Luna var hendes bedste veninde, og ingen skulle gøre hende ondt, ikke engang en dreng som Lynch. Luna ville spille med bandet og Yuri kunne ikke lade vær med at ryste på hovedet. "Tænk ikke på bandet, vi klare os. Desuden så har du nok om ørerne lige nu. Tænk ikke på os, bare tag dig god tid. Jeg snakker med drengene." hun smilte lidt til hende og aede hendes hånd. Hun bed sig lidt i læben og var fuldkommen flov over at hun var lidt lun på Archibald. Han virkede bare så sød, men alligevel sagde Luna noget andet. Kunne det være rigtigt det hun sagde? Hun rystede dog på hovedet af Luna's ord. Hun anede ikke engang hvad det ville sige at han var kronprins. "Men han virkede ikke sådan. Han virkede sød, og kærlig. Jeg lærte ham om Quidditch. Han virkede faktisk meget interesseret og slet ikke lige glad med hvad jeg sagde..." hun kiggede ned i bordet stadig med helt røde kinder. Hvad skulle hun dog gøre. Skulle hun tro lidt på sit hjerte, eller lytte fuldt ud til Luna?
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on Jul 20, 2019 14:12:11 GMT
Luna sukkede egentlig ville hun slet ikke snakke om Spencer lige nu, men samtidig så gjorde det så pokkers ondt indeni. Hvis bare han dog ikke havde været sådan.... eller hvis bare hun ikke kendte Spencer Lynch. Det var næsten noget hun ønskede sig lige nu. Ikke at kende ham... selvom det gjorde ondt at tænke sådan. Men hvad kunne hun gøre? “Jeg ved det godt Yuri, det bare... Orh det så svært. Hvis bare jeg... jeg skulle aldrig være blevet sat i gruppe med ham dengang på biblioteket... “ Det gjorde ondt at sige det, men lige nu var det sådan hun havde det, skønt det selvfølgelig ikke var det hun ønskede.. Det var bare så svært lige nu. Det var en udfordring hun aldrig havde stået overfor før og en hun ikke vidste hvordan hun skulle tackle. Luna sukkede dybt. “Yuri det helt fint jeg er ligeglad, det gør mig ikke noget. Jeg vil helst bare glemme det faktisk” egentlig ville hun bare ikke snakke om det højt, fordelt at glemme det, var nok ikke en mulighed. Hvordan skulle hun håndtere at se Spencer, at have timer med Spencer og generelt være på samme skole, når ikke de kunne snakke, eller hvert fald hun ikke kunne snakke med ham. “Jeg vil gerne komme og spille. Det.. det lover jeg.” Hun havde ikke lyst, men hun ville heller ikke svigte bandet, og måske var det meget godt at få tankerne lidt væk fra Spencer. som Yuri snakkede om kronprinsen trak Luna på skuldrene. “Så godt kender jeg ham ikke.. han er jo kronprins. Jeg har aldrig snakket med ham. Jeg ved kun hvad der står i bladene.”
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Jul 20, 2019 14:55:58 GMT
Hun bed sig lidt i læben, det var synd for Luna og det skar hende i hjertet at hun havde det på den måde. Det kunne ikke være rigtigt at @spencer havde gjort sådan noget over for Luna. Hun var så uskyldig, og hun gjorde aldrig noget forkert. Hun gjorde jo ikke engang nogen fortræd. Et suk undslap hendes læber. "Tænk ikke sådan Luna, han er sikkert lige så ked af det som du er. Måske det hele bliver godt igen på et tidspunkt. Det handler nok om tid for jeres begge to. Du må ikke opgive det der mellem jer." hun havde ingen ide om hvad der virkelig var i mellem dem, men det kunne da kun være en god ting, kunne det ikke? Luna fortjente i hvert fald noget godt i hendes liv, og hvis Spencer kunne levere det så måtte Luna jo tage imod det, hvis hun kunne. Hun bed sig lidt i læben og rystede på hovedet. Hun kunne da ikke bare glemme det, det var da vigtigt for hende at fortælle et par sandheder. Desuden så fortjente Spencer faktisk at få en opsang bare af hende frem for nogle andre. Så var det lige meget om Spencer fik ballade af en professor eller af rektor. "Okey... Men..." hun ville ikke ødelægge stemningen ved at hun skulle brokke sig. Luna havde nok at se til, og hvis Luna ikke ville snakke mere om det, så måtte det jo være sådan det var. Hun kiggede ned i bordet og fjernede sin hånd fra Luna's. Hun rystede lidt på hovedet og kiggede alvorligt på Luna. "Tag dig tid, du har ikke travlt." hun smilte lidt til hende. Luna skulle virkelig ikke tænke på bandet hvis hun ikke var klar til det. Luna kunne tage den tid hun ville. Desuden så var der ikke noget de rigtigt skulle nå. Der var ingen skole fester lige foreløbig så hun kunne tage det roligt. "Åh.. Men er det ikke bare sådan nogle sladreblade man ikke kan stole på?" hun var ikke sikker på Archi var sådan en person. Han havde ikke virket sådan. Det kunne godt være at han var sådan, men nu havde hun jo også bare snakket med ham en enkelt gang.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Jul 21, 2019 7:45:00 GMT
Luna sukkede og gned øjnene. Det var ikke fordi hun græd, det gjorde hun normalt ikke over den slags, men hun var alligevel meget påvirket af det hele. Hun kiggede dog overrasket over venindens ord. Kunne Spencer have det på samme måde? Sikkert nok, men Luna var bange. Hun var skræmt over hele hans forandring og det var særligt den, som gjorde at hun ikke længere opsøgte ham. Hvad hvis det skete igen? Hun trak dog blot på skuldrene af Yuri. “Måske... jeg ved det ikke” egentlig var hun også lidt ligeglad lige nu. Hun havde brug for ro og for at finde ud af tingene selv.... hvilket jo faktisk var hvad Yuri lige havde sagt til hende. Tanken om det fik hende til at smile og læne sig ind imod veninden for at give hende et kram. Det blev dog ikke så langt, da hun ikke var glad for nærkontakten.
Yuri var en virkelig god veninde. Måske den bedste hun havde og derfor satte Luna også stor pris på hende, men hun kunne alligevel også godt se at bandet ikke ville kunne holde til, at hun blev væk længere. Det kunne være ret skidt for dem, hvis de blev splittet op. “Jeg vil gerne spille med jer, bare ikke lige de største kærlighedsballader” Det måtte de også kunne forstå, måske havde Luna aldrig indrømmet for nogen, end ikke hende selv, at hun elskede Spencer, men det måtte være ret tydeligt nu hvor hun savnede ham. Dog kunne hun alligevel godt vise glæde på Yuris vegne. Hvis hun havde forelsket sig i Archi, så var det fedt, men så skulle archi også bare behandle hende ordentligt. “Alle historier stammer fra en eller anden sandhed jo. Men jeg støtter dig Yuri, hvis det er det du gerne vil.”
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Jul 25, 2019 13:36:48 GMT
Luna tog det langt tungere end hun skulle gøre. Hun var ikke sikker på hvad Spencer havde tænkt sig med alt dette her. Det var bare en tung byrde at bære på. Desuden så havde Spencer det sikkert lige så slemt, det var hun altså overbevist om at han var. "Du ved det ikke før du har spurgt ham... Eller også kan jeg snakke med ham?" sagde hun så og kiggede på Luna. Hun kunne ikke lide at se hende så langt nede. Det var ikke kønt til en pige som Luna. Krammet fra Luna fik hende til at undre sig. Hvad var nu det for noget, det var altså ikke tit Luna gjorde det. Hun krammede dog hurtigt tilbage og smilte lidt til hende.
"Jeg spurgte faktisk min far om bandet måtte spille til min søsteres bryllup.. Han sagde ja, men jeg ville vende det med jer om i har lyst" kom det fra hende og kiggede lidt ned i bordet. Hun var ikke engang sikker på om Luna ville spille på det tidspunkt. Det var trods alt nok kærligheds ballader der skulle spilles. Det måtte jo ikke være noget vildt. Hun var flov over at kunne lide en dreng som Archi. Han var langt over hendes liga det var hun sikker på. Han var bare så sød. "Jeg kan kigge på ham for mig selv. Han virker ikke til at have så mange at snakke med. Desuden så kan han sikkert ikke lide mig alligevel." kom det fra hende og stirrede ned i bordet. Det var ikke lige hende at kaste sit hjerte til alle og en hver. Men Archi han virkede bare til at være så speciel.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Jul 25, 2019 18:15:41 GMT
Luna havde absolut ikke lyst til at spørge Spencer om han også var ked af hvad der var sket, om han også havde ondt i maven og følte sig tom indeni, men omvendt havde hun mindre lyst til at Yuri skulle gøre det. Spencer var farligt og hun ville ikke kunne tilgive sig selv, hvis Yuri kom til skade pga hende. "Tak for tilbudet Yuri, men det er nok bedre jeg selv gør det." Hun ønskede ikke, at Spencer skulle finde ud af, at hun sad der og var.. ja ked af det eller savnede ham. Så ville han sikkert bare opsøge hende og det gad hun ikke. Det var nok at holde afstand til ham i timerne. Hun sukkede og rystede så lidt på hovedet. Hvis bare de kunne lade det ligge.
Hun slog dog blikket op, da Yuri fortalte om brylluppet. Havde hun virkelig spurgt sin far om lov? Det var ret vildt, når man tænkte på hvilken familie hun kom fra. Hele samtalen fik nu Luna til at smile imponeret. Nu var der pludselig et mål at stile efter, noget der kunne få hende til at tænke på andet end Spencer. "Hvor er du vild Yuri. Har du virkelig spurgt din far? Det bliver fedt. Har du fortalt det til de andre?" Lunas tanker gik straks i planlægningsmode og hun begyndte at spekulere på hvilke smukke sange hun kendte, som ville passe til at bryllup, samt hvilke ville passe til Yuris stemme. Hun skulle have lov at synge, når det var hendes søster der skulle giftes.
Luna begyndte roligt at bløde lidt op og sad nu og smilede skævt til Yuri.. Bryllup og en fyr hun godt kunne lide, det var næsten for godt. "Du kan jo invitere Achi med til Brylluppet så." Luna prikkede lidt drillende til veninde og det virkede til at smilet på hendes læber blev mere sikkert.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Aug 17, 2019 23:03:22 GMT
Hun ville gøre alt for Luna, så det at snakke med Spencer var altså ingen sag. Men nu var det også Luna der bestemte om hun skulle eller ej. Hun kunne sagtens have snakket med spencer, men Luna ville ikke ave det, så den var jo ikke lige frem ret meget længere. "Alt for dig." kom det roligt fra hende og rakte ud efter et æble der stod på bordet. Hende og æbler var altså noget af det bedste hun vidste. De var altid så gode her på skolen, så dejlige saftige. Nu vidste hun også at Luna havde det i sig til at snakke med ham. Hun skulle bare lige finde modet inde i sig selv og så tage den første og bedste chance. Spencer havde sikkert også fået rigeligt med skæld ud og Luna skulle jo ikke lige frem gøre det meget værre.
"Jeg var ikke engang sikker på at han sagde ja, men jeg tror han vil gøre det bedste for min søster. Jeg var virkelig overrasket over at han sagde ja... Du er faktisk den første jeg har sagt det til, jeg ville egentlig have ventet til vi var samlet, men du ligner jo en der kunne bruge en opmuntring." hun smilte lidt og tog en bid af æblet. Hun ville gøre alt for at muntre Luna lidt op, hun fortjente det, i hvert fald efter hvad de der idioter havde gjort imod hende. Det smertede hende faktisk lidt at Luna var nedtrykt. Det var hendes bedste veninde på Hogwarts, og de havde sunget så meget sammen.
Hun sklle lige til at tage et nyt bid af æblet da Lune snakkede om Archi. Hun gjorde store øjne og rystede på hovedet. "Invitere ham til et bryllup, du er ikke rigtig klog. Det kan jeg da ikke. Han har sikkert også alt for travlt." hun ville ikke engang turde at invitere ham til et bryllup. De kendte knapt nok hinanden.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Aug 19, 2019 3:43:58 GMT
Det var dejligt at have en som Yuri som altid tilbød at kæmpe for en, men lige når det galt kærlighed og varulve, så var det nok bedst, at hun klarede det selv. Hun skulle bare lige finde ud af hvordan. Hun skulle lige samle mod til sig. Hun smilede dog glad til veninden. "Tak søde Yuri. Fordi du altid er der." Endelig rejse Luna sig fra sin plads, tog skitsebogen hun havde haft med i den ene hånd og snuppede et æble med i den anden. Hun var faktisk ved at være godt sulten. Så kiggede hun smilende på Yuri. "Hvis vi skal spille til din søsters bryllup, så må vi hellere komme ned og få øvet." Luna havde brug for noget andet at tænke på og lige nu var musik utroligt nok lige sagen. Der var et formål med det igen og hun ville gerne bare koncentrere sig om at finde sange og øve. Det var da noget man kunne forholde sig til. Hun grinede da også lidt af Yuri og hendes forelskelse. "Ja, inviter ham med. Det kunne sikkert blive hyggeligt."
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Aug 22, 2019 22:58:25 GMT
Hun var lidt overrasket over at Luna helt havde ændret sig, men det var kun en god ting. Hun kunne godt lide at se Luna glad, og det var også den bedste Luna at have med sig. Det var bare nogle idioter der skulle vise at de kunne noget, og se hvor galt det var gået. Nej hvis hun så at nogen gjorde Luna noget, så skulle hun nok svinge staven inden de fik gjort noget. "Selvfølgelig, alt for dig Luna!" hun var glad for at Luna var kommet i bedre humør. Da Luna rejste sig fik hun store øjne og skulle lige til at sige noget men tog sig i det. "Nu?! Jamen du sagde ingen musik. Vi kan da ikke bare kalde på de andre sådan uden videre. De har sikkert andre ting at tage sig til." hun var helt overrasket over at Luna havde ændret sig så meget på ingen tid, men så igen. hun havde jo også gjort Luna i bedre humør. Hun samlede sine ting og rejste sig op fra bænken og bevægede sig ned ved siden af Luna. "Jeg kan ikke bare invitere ham på den måde. Hvad ville min far ikke sige til det..." hun bed sig lidt i læben. Det kunne gå så galt på mange måder, og så rigtigt.. Men mest ville det nok gå galt, det var i hvert fald sådan hun tænkte.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Aug 24, 2019 6:39:24 GMT
Luna skubbede de triste tanker væk. Der var et bryllup de skulle være klar til og Luna elskede sin bedste veninde Yuri, så selvfølgelig skulle Yuris søster havde det bedste musik som overhovedet muligt. De skulle helt sikkert øve sig, så de kunne blive rigtig godt. Luna havde ikke meget lyst til lige at tjekke op på sange og den slags, men hvis de andre nu valgte sangene, så skulle hun nok spille og øve dem. "Tak Yuri, du er den bedste." Hun gav veninden et stort kram og smilede taknemmeligt og hjertevarmt. Hun kom dog også til at trække lidt på smilebåndet over den overraskende mimik i Yuris ansigt. "Jo, nu... Vi skal da igang. Din søster skal have det aller bedste, og vi skal vise din far hvor god du er!" De andre skulle nok have tid og ellers så kunne de da hvert fald finde ud af hvornår alle havde tid til at øve. Spencer blev glemt for en stund, hvilket faktisk var rart nok. Episoden var aldrig hel væk, men nu var der lige andet der fyldte mere. "Yuri, han er kronprins af England! Din far ville da sikkert elske at have en prins med til sin datters bryllup." For en mugglerfødt, som Luna var det en stor ting, men hun vidste faktisk ikke hvordan magikere havde det med det engelske kongehus, eller andre kongehuse for den sags skyld.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Aug 29, 2019 14:47:34 GMT
Det var kommet for vidt det her. Luna var som vendt på en tallerken, ikke at det gjorde Yuri noget. Det var bare virkelig underligt at tænke på. Hun vidste at hun nok skulle opmuntre Luna på den ene eller den anden måde, men at det havde været så nemt var faktisk ikke til at fatte. Hun kiggede lidt på Luna stadig med store øjne og glemte helt at blinke. Det var først da de var tørret ind og gjorde lidt ondt at hun blinkede med øjnene. De skulle også først finde Timorthy Lavoie og @themadhatterwasher21 inden de overhovedet kunne øve. "Jamen Luna..." kom det fra hende og vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige. I stedet for samlede hun hænderne foran sig. "Okey hvis du siger det, så må vi hellere komme i gang." De kunne da i det mindste spille et par numre til brylluppet, og de havde bare at være gode! Ellers ville det ende helt galt. Hvad nu hvis hun fik sceneskræk?! Nej Luna var der til at muntre hende lidt op hvis det var. Desuden så var Luna jo lige blevet inviteret og hun havde sagt ja til at ville komme sammen med bandet. Så var det bare spørgsmålet om hvad Timmy og Ever ville sige. "Av... Jeg ved det ikke... Måske... Argh..." hun kløede sig lidt i håret. Det var virkelig ikke nemt dette her. Kunne hun invitere en som Archibald J. W. Windsor med til et bryllup. Hvad nu hvis han sagde nej, og hvad nu hvis han slet ikke kunne lide hende?
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Aug 29, 2019 16:08:44 GMT
Luna vendte sig om og så smilende på Yuri. "Vi må finde drengene et sted. Timmy er vel sikkert et sted med Stella? og Ever? hmm Hvem har Ever egentlig gang i for tiden? Er der nogen?" Hun var faktisk ikke sikker på hun nogensinde havde set @themadhatterwasher21 med en pige? Hmm måske havde han bare ikke fundet den rette endnu. Gad vide hvor man så fandt ham henne? Biblioteket måske? Faktisk følte hun ikke altid hun kendte Ever særlig godt. Jo han var sød og sådan og en god musikker, men hun kendte ikke meget til hans interesser. "Måske vi skulle tage: I can't help falling in love med som en af sangene. Den er smuk. Eller måske EVerything i do." Begge sange som blev nævnt var mugglersange, men det var nogen Luna hørte ofte fordi hun netop var mugglerfødt. Det var også virkelig gode sange som passede godt til et bryllup. Hun håbede på At Yuri ville indvitere Archiebald. Hun fortjente en sød fyr og det ville hun håbe han var.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Aug 29, 2019 19:13:57 GMT
Luna havde selvfølgelig ret med Timmy. Ham kunne man nærmest ikke se uden en Stella under armen. Det var da rent held at han stadig gad og spille i bandet. Hun var ikke sikker på at hun burde sige til Timmy han skulle tænke på bandet også, for det gjorde han vel, gjorde han ikke? "Ever har ikke gang i nogen. Så han spiller vel bas et eller andet sted fra... Udenfor et eller andet sted vil jeg tro. Hvis du finder Timmy så finder jeg Ever..." kom det fra hende. Hun kunne ikke sige til Luna at Ever langt fra kiggede efter nogen bestemt. For ikke engang selv vidste Yuri det. Hun vidste bare at han var homoseksuel og havde haft et crush på ham der Benjamin eller var det ikke et crush? Hun anede det faktisk slet ikke mere. Måske hun burde tage en snak med Ever nu hvor hun tænkte sig om. "Åh ja, eller måske 'Can you feel the love tonight' den er også sød, og det er sikkert først om aften vi må spille. Jeg må jo lige høre min far om hvornår vi kan få lov til at spille." kom det fra hende og tænkte sig lidt om. Måske hun skulle sende en ugle til ham lidt senere.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Aug 31, 2019 20:20:06 GMT
Det blev hurtigt aftalt hvem der fandt hvem og hvornår de så skulle mødes. Det var faktisk fint nok. Luna var på ingen måde okay, men det var rart nok at få noget andet at tænke på. Hun håbede dog at Timorthy Lavoie ikke hang ud med Stella når hun fandt ham, ikke fordi Stella ikke var sød, men Luna havde ikke lyst til at kunne på turtelduer lige nu. Yuri havde også nævnt en god og smuk kærlighedssang og Luna var enig i at den også godt kunne være med. "Lad os tage den med også så." smilede Luna og dækkede over de følelser der var i hende. Hun gav Yuri et langt knus og gik så ud for at finde Timmy. - Out
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 3, 2019 0:20:45 GMT
Hun havde fået Luna i bedre humør, og det var det vigtigste der kunne komme. Hun kiggede lidt efter Luna som hun bevægede sig væk. Så var det bare at finde Ever et eller andet sted, men hvor kunne han gemme sig nu her på denne tid? Det var ikke til at vide. Første sted at finde ham var udenfor. Så der bevægede Yuri sig hen for at finde ham.
//Out
|
|
|