Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2019 14:39:17 GMT
Mange tak er glad for at høre noget ros" Sagde Han med et smil på læben. Han spillede færdig og rejste sig og gik mod bordet med armene strittende rundt foran sig indtil han fandt hen til bordet og satte sig og viftede lidt med hænderne for at finde teen og sin kop, han var ved at vælte Tekanden men fandt det og viftede efter sin kop så fik han hældt Te op til sig selv og viftede så endnu en gang for at finde mælk og sukkere Han fandt sukkere men igen Mælk. Han rejste sig og gik mod køkkenet for at finde mælken og kom så ned med det og hælde lidt op men var lige ved at spilde fordi han fik lidt for meget mælk
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 7, 2019 15:47:35 GMT
Daria ryddede lidt videre op, mens Nicolas spillede videre. Det gjorde han et par minutter endnu, og så var sangen åbenbart færdig, for han rejste sig i hvert fald, og gik over til bordet med theen.
Hun rystede på hovedet, og gik selv hen til bordet, for at tage en tår af sin the. Hun var ved at hjælpe ham med det, men måtte minde sig om, at mange med forskellige handicap meget gerne ville gøre ting selv - og nok skulle spørge om hjælp, skulle de have brug for det.
"Nå men jeg skulle også høre hvordan det går med dig. Har du førtidspension eller hvordan ser situationen ud for dig?" spurgte hun roligt.
Hun havde da læst lidt på hans sag, men foretrak faktisk, at han selv fortalte. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 8, 2019 10:33:31 GMT
"det går okay og ja jeg har førtidspension, Den kunne være bedre" Sagde Han smilende til hende. Han begyndte at drikke mere af sin the "Hvad med dig, hvordan er dit liv" Spurgte Han af ren nysgerrighed. Var jo altid rart at vide lidt om personen der er ved for at passe en Han smilet i den retning han troede hun sad i
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2019 13:18:57 GMT
Daria nikkede let af hans ord, men kom så i tanke om, at han selvfølgelig ikke kunne se det.
"Javel ja. Men bare man har det godt, så går det jo nok," svarede hun venligt, og måske også en kende mere optimistisk end hun plejede. Det var noget hun havde lært som sosu, at man skal bibeholde det positive, fordi patienterne eller 'borgerne' måske havde svært ved selv at se det.
"Mig? Når der sker ikke så meget. Jeg arbejder en del. Jeg bor hos min søster og hendes mand lige pt., indtil jeg finder et sted at bo. Jeg går lidt på bar engang imellem," sagde hun med et smil, og tænkte på den sidste bytur, som endte mere end godt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2019 14:41:05 GMT
"Præcis" Sagde Han med et smil til hende "Lyder da også en ret interessant liv alligevel, i hvert fald mere end mit" Sagde Han og grinte lidt "Jeg har faktisk aldrig været på en bar" Sagde Han og tænkte lidt hvor sjovt det kunne være at prøve men ville være svært at orientere sig i en bar og der var sikkert også for fyldt og mennesker skubbet noget og ville gøre det endnu værre for ham at orientere sig
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2019 18:32:28 GMT
Daria rystede på hovedet med et smil.
"Nah, der sker ikke så meget, som jeg måske gerne ville. Men jeg møder da også nogle interessante mennesker ind imellem," svarede hun med et lille vip med hovedet.
Hun nikkede dog og smilede sympatiserende. Aldrig at have været på en bar? Det kunne hun slet ikke identificere sig med, for hun havde været på SÅ mange barer efterhånden. Hun kunne slet ikke forstå, hvordan man ikke kunne have været på et bar på et tidspunkt. Det var hendes weekend go-to.
"Måske jeg kan tage dig med ind på en, en dag? Jeg kan godt se, at det kan være svært at orientere sig, for der sker så meget derinde, men jeg kan jo hjælpe dig, hvis det er?" tilbød hun uden rigtig at tænke sig om.
Var det virkelig passende at tage en 'borger' med på bar? Det var det måske ikke, men hvis han gerne ville på bar, så tog hun ham da gerne med. Det var slet ikke noget problem overhoved. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2019 11:12:01 GMT
"Det lyder da spændende" Sagde Nico Ville jeg da glæde mig til, ville være rart at få hjælp til at finde rundt" Sagde Han med et stort smil "Hvilke bar er bedre end andre" Spurgte Han hende med smil, Han kom helt op at køre kunne man godt mærke på ham, Han kunne ikke sidde stille
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 13:40:36 GMT
Daria nikkede og tog en tår af sin the.
"Jamen, det skulle sagtens kunne arrangeres," svarede hun, og så lidt rundt i rummet, inden hun rejste sig igen, og begyndte at gøre rent og rydde lidt op.
"Hvor har du din støvsuger?" spurgte hun, og kiggede lidt rundt, uden at finde den.
"Barer? Ja, det kommer jo an på hvad man er til? Om man vil på en lidt stille bar, en der er meget gang i, eller om man vil på en decideret club," svarede hun, mens hun kiggede efter støvsugeren. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2019 11:35:58 GMT
"Lyder godt" Sagde Han med et smil på læben, "i skabet ved hoveddøren" Sagde Han stille til hende, "Tror det hellere må være en af de stille til at starte med " Sagde Han med et smil på læben Han drak sin te ud inden han rejste sig for at finde sin plads, han vidste ikke helt hvor han skulle placere sig, så han gik ind og satte sig i en af sine lænestole, der tænkte han at han nok ikke kom i vejen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 28, 2019 10:32:11 GMT
Daria nikkede, og sagde også et enkelt 'ok', inden hun gik ud i gangen, for at finde den førnævnte støvsuger. Det var ikke helt så nemt, men da hun først fandt skabet, så var det slet ikke så svært. Hun Kunne dog se, at støvsugerposen skulle skiftes. Så derfor måtte hun også lige på jagt efter nye støvsugerposer.
Det viste sig heldigvis at være en let opgave, for de var på den eneste hylde i skabet, over støvsugeren. Hun slæbte da begge dele med ind i stuen, og gik igang med støvsugningen. Der trængte virkelig, men det kunne hun dårligt sige til borgeren. Han kunne jo ikke selv se det.
"En stille bar, noteret," sagde hun, inden hun tændte støvsugeren. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 28, 2019 11:00:38 GMT
"Super, lyder som en deal" Sagde Han til hende med smil på læben. Han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv, så han gik stille hen til sofaen og placeret sig blidt på den "Hvis jeg kan gøre noget må du bare sige til" Sagde Han med et blid stemme "Nogen ting kan jeg vel hjælpe med" Sagde Han smilende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 11, 2019 9:31:49 GMT
Daria så på ham, som hun støvsugede, og overvejede hvilke ting han rent faktisk kunne hjælpe med. Men så rystede hun på hovedet og konkluderede, at det var nemmest, hvis hun bare gjorde det selv, og hun så spurgte ham, hvis der var noget hun var i tvivl om. Det ville nok også gå hurtigst.
"Nej, lad du bare mig. Det er trods alt det jeg er her for," endte hun med at sige, og fortsatte støvsugningen.
Da hun havde været gennem det hele, vendte hun tilbage til Nicolas og sagde: "Er der andet du vil have hjælp med, nu jeg alligevel er her?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 11, 2019 10:53:47 GMT
"Okay" Sagde Han med et smil til hende "Hmm tror jeg ikke" Sagde Han stille "Tror jeg kan klare det sidste selv, men mange tak for det du har gjort og spørgsmålet" Sagde Han "Vi skulle bare se om vi kunne finde en bar, vi kunne besøge sammen" Sagde Han stille
|
|
|