Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 14:02:57 GMT
ha Zira kendte alt til ikke at blive accepteret, ikke at sine forældre godt nok (selvom hendes far ikke troede hende først, da hun fortalte ham, at hun altså var en kvinde), men af andre helt sikkert. Sådan var det, når man var male to female, og folk opdagede det.
"Ikke specielt," var det eneste hun havde at sige til den sag, for jovidst havde det været hårdt, men sådan var skole da for alle, var Ziras indtryk.
"Du fryser jo knægt," sagde hun, da hun så at han rystede lidt "Hvad siger du til at fortsætte den her samtale hjemme hos mig, over en kop kaffe - eller the hvis du er mere til det." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 14:09:47 GMT
Han nikkede, han var glad for han måske kunne crashe en sofa ved hende. Han havde ikke en krone på lommen og havde tomlet for at komme til London, men han var fuldkommen fast besluttet på at han ikke ville hjem igen, han ville ikke bo ved nogen forældre der accepterede så lidt af hvem han var. "Det er virkeligt pænt af dig... Bor du i lejlighed?" spurgte han nysgerrigt.
"HVad laver du egentligt til dagligt?" spurgte han og gættede på at hun vel havde et arbejde, eftersom hun havde et sted at bo. Det var jo ikke altid nemt at tjene penge i den magiske verden, ihvertfald når man ikke kunne magi. Selv kunne Aiden kun meget få og helt simple besværgelser, og det var ikke rigtigt noget han øvede, for han havd ikke engang sin egen stav, den han havde øvet sig med havde været en af hans forældre når de ikke kiggede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 14:36:10 GMT
ha Zira smilede til ham, og rystede på hovedet.
"Nej, jeg bor i hus med min husbond og mine to børn, men de er på Hogwarts nu," svarede hun, og rejste sig fra bænken, for at vise ham vej mod hvor hun boede.
"Jeg er øh, Auror i Ministeriet," sagde hun lidt for hurtigt nærmest.
Hun havde nemlig ikke lyst til at fortælle ham, at hun arbejdede for Den Britiske Mafia. Det ville være lidt... ja, dumt mildest talt, måtte hun indrømme. Eller i hvert fald lidt mærkeligt at indrømme overfor en mindreårig. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 14:54:17 GMT
Han nikkede: "Sejt... Hvor gamle er dine børn?" spurgte han nysgerrigt. Aiden anede slet ikke om han ønskede sig kone og børn en dag, han vidste slet ikke hvordan det foregik. Lige nu vidste han jo slet ikke hvad han drømte om, i så mange år havde han bare drømt om at komme væk fra sine forældre og nu hvor han endeligt havde taget springet og gjort det, så var det næste problem jo egentligt bare hvordan man så lavede et liv. Så måtte han jo finde ud af senere hvad han egentligt drømte om i livet.
"Auror? Wow... Sejt" sagde han imponeret: "Det gad jeg godt være, men det er lidt svært uden en uddannelse... Men det lyder virkeligt sejt" sagde han blot. han ville elske at være auror eller noget i den stil. Generelt var han jo bare en dreng med lidt krudt i røven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 15:43:11 GMT
Zira smilede ved tanken om sine børn. Hun elskede dem som sine egne, selvom hun ikke selv havde født dem. Men de var familie til hende, og det var sådan hun havde det med dem. De var familie, om de var blodsbeslægtede eller ej.
"De er 11 og 13. Dakota og Dominik," svarede hun med så meget kærlighed i stemmen.
Hun var dog glad for, at han ikke spurgte yderligere ind til hendes stilling, for de eventuelle spørgsmål kunne hun ikke svare på. Så meget var da sikkert. Så derfor smilede hun bare, og sagde: "Ja, det er ret cool. Du skal nok finde et godt job alligevel." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 16:10:02 GMT
Han smilede let og nikkede så: "Flotte navne" sagde han. Han havde det egentligt godt med at de ikke var helt unge, Aiden var ikke altid så tryg ved helt små børn, nok fordi han ikke havde været ret meget omkring dem: "Det er virkeligt pænt af dig at jeg må tage med" sagde ban som de gik. Jeg tager tidligt op i morgen og tager ind til London for at søge job" sagde han målrettet.
Han havde brug for at finde et job så han kom videre i teksten. "Det håber jeg... Vi må se hvad fremtiden har tænkt dig" sagde han i et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 17:33:47 GMT
Zira smilede og trak let på skuldrene. Hun kunne jo ikke have børn, som ikke havde bare lidt russiske navne. Det ville hendes forældre i hvert fald skamme sig over, hvis hun havde navngivet dem noget engelsk. Også selvom det ikke var deres BIOLOGISKE børnebørn.
"Selvfølgelig. Du skal da ikke sidde herude og fryse, knægt," sagde hun venligt, og pegede i retning af en sidegade. "Vi skal den vej."
Med de ord fortsatte hun ned af gaden, og regnede egentlig bare med, at han fulgte med.
"Ja, vi må se. Det skal nok gå, det er jeg sikker på. Du kan i hvert fald godt blive i nogle dage, hvis du vil. Værelset er alligevel bare et gæsteværelse, som står tomt," fortsatte hun roligt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 17:52:11 GMT
Han smilede og gik så roligt efter hende. Han var glad for at hun ville hjælpe ham: "Du må endeligt sige hvis jeg kan gøre noget for at gengælde tjenesten" sagde han. Aiden var faktisk en utrolig høflig fyr, der ikke ønskede at være til besvær eller gøre nogen ondt. Han følte sig som oftest bare ondt, fordi at hans forældre hele tiden fortalte ham at han ikke var god nok.
"Tusinde tak..." sagde han og smilede. "Hvad arbejder din mand med?" spurgte han bare i et forsøg på at skabe samtale, og så han lige vidste hvem det var han skulle hjem til. Dog var han ikke rigtigt usikker på det. Hun virkede utrolig flink og ganske oprigtigt, og derudover så havde han vidst selv oplevet så mange dårlige ting i sit liv, at det ligesom ikke rigtigt kunne blive værre alligevel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 18:31:16 GMT
Zira nikkede blot til ham, og førte ham ned af gaden. " Han er også Auror," svarede hun, som hun låste døren op ind til sit hjem. // AFSLUTTET // ♡
|
|
|