Yulansquin Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 12.09.2029
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Status: Animagus
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japansk/engelsk
Bosat: Scotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Montrose
Stilling: Søger
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yulansquin Faa on Jun 4, 2019 20:06:05 GMT
D 04.06.2056
Jeg skriver denne ugle til dig da du sikkert er i Norge allerede.
Jeg tænkte at vi skulle lærer hinanden at kende, uden nogen øjne hviler på os. Det er vigtigt at vi lærer hinanden at kende ud over alle grænser, da vi trods alt skal giftes.
Jeg håber alt går godt med dit arbejde, og at der ikke er nogen problemer i det? Her går det skam fint, vi har haft nogle hårde kampe og jeg har ikke kunne få mit hoved det rigtige sted i spillet. Vi har tabt 2 kampe og vundet 1. Jeg skammer mig sådan at dette bryllup skal tage så hårdt på mig. Jeg ved det er for det bedste og at det er sådan det skal være. Jeg har bare ikke rigtig fundet ud af det med kjoler og bryllups forberedelser endnu. Du virker til at tage dette bryllup mere roligt end mig? Måske er det bare mig der ser på det lidt anderledes. Nej nu plapre jeg løs, jeg må hellere stoppe her.
Jeg håber inderligt at du vil tage dig tid til at læse uglen og besvare den.
- Yulansquin Faa
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 22:57:24 GMT
D. 09.06.2056
Kære Yulansquin,
Yulansquin..det er et smukt, men langt navn, du har vel ikke et kælenavn jeg kan bruge i stedet? Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kalde mig Matt. Men nok om det. Tak for dit brev. Jeg beklager det har taget mig nogle dage at vende tilbage, men jeg har gået og grublet lidt over hvad jeg skulle svare. Man er altid så formel når man mødes første gang, alle de forventninger og høje forhåbninger om at den anden vil synes godt om en og at man giver det rette førstehåndsindtryk. Det ender måske med at være en smule falskt på en måde. Derfor er jeg især glad for at du valgte at skrive til mig. Breve lyver ikke på samme måde. Man er på en eller anden måde mere modig, mere sig selv når man kan gemme sig bag blæk og papir. Mit arbejde går ubeklageligt. Jeg sad i et unægtelig kedeligt møde i går, men det er nok også det eneste jeg som sådan kan tillade mig at beklage mig over på den bekostning. Jeg er ked af at vores bryllup påvirker dit spil i en sådan grad. Måske du skal tillade sig selv at trække vejret lidt ind i mellem? Koble lidt fra? Hvad plejer du at gøre når du har brug for at komme lidt væk fra det hele? Personligt har jeg et spot i min have tilegnet til netop dette formål. Nede i hjørnet af haven står der en smuk lille pavillon med hvide rosenbuske der vokser op langs siderne. Man kan dufte dem når man sidder derinde og har en smuk udsigt til de norske fjelde. Jeg ved godt at du ikke har lyst til at flytte til Norge, men jeg håber nu alligevel at jeg vil få muligheden for at vise dig det inden vi flytter sammen, hvorend det så bliver. Til sidst kan jeg med hånden på hjertet garanterer dig at på trods af jeg måske lader til at have situationen komplet under kontrol, er det ikke tilfældet. Jeg er nervøs og bekymret for fremtiden. Præcis som du, men jeg vælger at forsøge at få det bedste ud af det. Jeg håber ellers alt er vel.
-Matthew Price
|
|
|
Yulansquin Faa
•
Magiker
|
Post by Yulansquin Faa on Jun 13, 2019 14:06:59 GMT
13.06.2056
Kære Matthew.
Uglen må have fløjet forkert for jeg har først fået dit brev nu. Jeg beklager at jeg ikke har fået sagt mit kælenavn. De fleste kalder mig Yules eller Yo, så det er helt op til dig hvad du vil kalde mig. Matt er et pænt navn, og jeg vil da prøve at huske på det. Åh... Jeg er da ked af hvis jeg har virket forkert da vi mødtes første gang. Jeg er virkelig også ked af at jeg sådan stak af. Det var forkert af mig, og jeg vil ikke gøre sådan noget igen. Det er bare hårdt at være i. Vi har ikke lige frem de samme synspunkter når det kommer til kærlighed og ægteskabe. Jeg håber dog at det ændre sig på den ene eller den anden måde. Jeg er ked af hvis jeg har forvoldt dig skade af at jeg løb min vej, men nu kender du sikkert min hemmelighed om at jeg er Animagus. Der er ikke så mange der ved det, men du fortjener at vide det. Du er trods alt min kommende mand. Selvom breve ikke lyver, så håber jeg da heller ikke at du løj da vi mødte hinanden? Jeg sætter stor pris på ærlighed, så hvis du lyver så bliver det et svært ægteskab? Åh var det et svært møde, eller var det bare et af de daglige om hvordan tingene ligger? Ja altså hvis du må sige det, nogle ting er jo private ting når det omhandler ministerier, det har jeg da erfaret. Jeg vil ikke ødelægge dit arbejde ved at du siger ting du ikke må, det skal du vide. Jeg vil bare gerne lære dig at kende, om hvad du laver og hvad dine yndlings ting er. Jeg prøver virkelig at slappe af og vende mig til tanken om at vi skal giftes, men det er svært. Jeg havde jo ikke troet at jeg skulle giftes bort. Normalt så spiller jeg Quidditch for at få tankerne lidt hen på noget andet. Men da det er mit arbejde er det lidt svært at få hovedet hen på noget andet. Jeg elsker dog at stå i et køkken og lave mad på muggler manere. Det giver mig da også en hvis ro, der ved jeg hvad jeg laver ellers. Hvilket minder mig om at jeg har en steg i ovnen. Jeg må hellere tage den ud når jeg har skrevet færdig. Det lyder ellers dejlig med en pavilion og roser. Det lyder smukt, måske jeg en dag skulle se dit sted, vi bliver vel nød til at se hinanden mere end en gang inden vi skal giftes. Selvom det kan være svært så håber jeg på at vi får det til at fungere. Vores familier har vel valgt os af en grund, de må vide mere end hvad vi gør. Jeg håber virkelig at vi kan få det til at fungere, det er vigtigt for vores familier, og de ved hvad de laver. Der er ingen grund til at vi skal ødelæge dette her. Jeg ønsker ikke at sætte min familie over styr og leve efter mine egne standarter. Min far ved hvad han laver, selvom jeg ikke ønsker det så gør jeg det for deres skyld. Vi skal nok finde ud af det Matt, det er jeg sikker på. Det handler vel egentlig også bare om vilje? Jeg skal snart til te sammen med min mor hos din mor. Håber det bliver godt, der skal sikkert snakkes om bryllup.
- Yulansquin Faa
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 20, 2019 13:52:06 GMT
D. 20.06.2056
Kære Yules,
Det skal du ikke tænke på, der skal jo være tid til det hele. Jeg ved du har meget om ørerne lige pt. og det er forståeligt at du har haft andre ting på programmet. Misforstå mig ikke, du virkede på ingen måde forkert. Du var stresset, og sommetider træffer vi bare nogle, måske lidt uheldige, beslutninger når vi er under et stort pres. Alt er i hvert fald tilgivet. Mht. Ægteskaber og kærlighed, så er jeg ked af hvis jeg fik formuleret mig forkert. Selvfølgelig har jeg et ønske om at elske og ære min hustru. Det er bare svært når vi -som du siger, ikke rigtigt kender hinanden. Det betyder ikke at det ikke kan komme med tiden. Jeg håber at det vil komme med tiden. Jeg ønsker at være der for dig som en ægtemand bør være. Animagi er ikke helt let at mestre har jeg hørt. Det er imponerende. Nej jeg løj ikke da vi mødtes. Jeg mener bare at man har det med at vise sig fra den allerbedste side. At man er bange for at sige noget forkert. Dette er dog lettere på skrift. I hvert fald set med mine øjne. Blot en af de daglige møder. Ikke noget stort og indbringende, men produktivt nok. Der er sådan set ikke så mange hemmeligheder i det. Det lyder ellers spændende med madlavningen, måske jeg kan smage noget til det engang. Herhjemme bliver maden dog lavet af min husalf, da jeg ikke selv er så god i et køkken. Måske du kan lærer mig et par tricks med tiden. Du skal i hver fald være meget velkommen her. Du har helt ret. Vi får det til at fungerer. Vi må tro på at det nok skal blive godt. Når du får dette brev er du jo nok hjemme igen, så jeg håber da at det var hyggelig hos mine forældre og at min mor ikke har taget modet helt fra dig?
- Matthew Price
|
|
|
Yulansquin Faa
•
Magiker
|
Post by Yulansquin Faa on Jun 21, 2019 19:50:16 GMT
21.06.2056
Kære Matt.
Jeg sætter stor pris på din ærlighed i alt dette her. Jeg ved at jeg måske kan virke lidt forkert i det, hende den generte pige og lade andre bestemmer for mig. Jeg har bare nogle meninger og holdninger som jeg ikke udtrykker foran min familie. Selvfølgelig kommer den dag hvor vi begge kan sige at vi har følelser for hinanden, eller det håber jeg da sker. Med tiden vil vi vide hvad der sker inde i os selv, og under den tid kan vi udtrykke hvad vi mener fuldt ud. Jeg studerede flittigt på Hogwarts, nogen mente jeg ikke hørte til Hufflepuff da jeg altid sad med en bog i hånden, men jeg blev da animagus i tiden der. Dog holdte jeg det hemmeligt i et stykke tid, efter min udgang af skolen blev jeg klar over det var ulovligt, og jeg måtte derfor registrere mig som Animagus. Det glæder mig at du ikke løj, jeg ville oprigtigt være ked af du havde løjet for mig. Vi skal trods alt være som en person for resten af vores liv. Det glæder mig at du tager dig tid til at svare på mine breve om end du kan have travlt med arbejde. Der kan sikkert være travlt på kontoret en gang i mellem. Jeg elsker at lave mad, og jeg gør det gerne for at få tankerne lidt på gled. Så jeg kan helt klart godt lære dig at lave mad, eller i hvert fald noget selv. Du siger du har en husalf, hvor længe har du haft den? Jeg vil overveje dit tilbud og se dit hjem en dag, når vi begge har tid selvfølgelig. Lad mig sige det sådan her... Det var ren bryllupssnak. Desuden kom din bror Vincent hjem på et kort visit, og jeg må sige jeg var overrasket. Jeg håber han har ændret sig med tide, for han var da ulidelig at være på Hogwarts med. Jeg er ikke sikker på han kunne genkende mig, men jeg kan huske mine mobbere og hvordan de ødelagde mig i sin tid. Så jeg håber inderligt at han er en anden person end han var den gang. Det vil kun skabe problemer til brylluppet, eller når vi er gift.
- Yules
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2019 17:56:46 GMT
D. 22.06.2056 Kære Yules,
Jeg håber at du vil føle at du kan lukke op overfor mig og fortælle mig hvad du har på sinde, jeg skal være din husbond, så dine problemer er lige så meget mine. Det lyder spændende med animagien og det er flot at du var i stand til at udfører det i så ung en alder, imponerende. Jeg har ikke i sinde at lyve for dig på noget tidspunkt, og det håber jeg du ved. Det føles måske lidt som et tomt løfte, da vi jo ikke kender hiandnen så godt endnu, men du skal bare vide at det er sandt. Der kan uden tvivl være meget at se til, men lige nu har vi et par rolige dage, så det er om at nyde det inden der kommer et nyt ryk. Det kommer oftest i perioder. Jeg tager gerne imod ethvert tilbud om at du skulle lære mig at kokkererer, men i så fald håber jeg din tålmodighed er stor, for som sagt er min viden i et køkken langt under gennemsnittet. Det kan være at du kan vise mig en ret eller to hvis du kigger forbi, hvilket du som sagt skal være mere end velkommen til. Faktisk har jeg fri i weekenden der kommer, så skulle du have mod på det, så sig til. Du skal være velkommen til at blive weekenden over så rejsen ikke er så lang for så kort tid. Om ikke andet kan jeg rede op til dig i et af værelserne hvis du har det bedst med det. Måske det kunne give dig et lille velfortjent break for al bryllupssnakken. Du skal ikke bekymre sig om Vince. Jeg har faktisk aldrig tænkt over at I selvfølgelig gik på Hogwarts sammen. Hvis han bliver et problem skal jeg i hvert fald nok tage fat i ham, men jeg tvivler. Han har ikke rigtigt sagt så meget siden vi mistede vores ældre bror, jeg tror det satte nogle ret dybe spor i ham. Men igen, skulle han blive et problem må du sige til, så skal jeg nok tage mig af det.
- Matt
|
|
|
Yulansquin Faa
•
Magiker
|
Post by Yulansquin Faa on Jun 24, 2019 22:05:00 GMT
24.06.2056
Kære Matt. Det lyder så underligt at sige vi skal være et og ens problemer er lige så meget den andens. Du har nok ret i det. Det er bare sært at tænke på dine problemer er lige så meget mine problemer som din egen. Tænk at vi skal løse problemer sammen. Jeg har aldrig rigtig tænkt på at det faktisk skulle være sådan. Du er en klog mand at tænke i de spor. Det ville være mig en ære at vise dig lidt om det at lave mad. Måske du kunne give din husalf lidt fri en gang i mellem. Jeg ved godt det ikke er normalt blandt husalfer, men der er sikkert så mange andre ting din husalf kan lave end at lave mad. Jeg vil med glæde komme forbi dit hus i en weekend. Det kan jo være jeg falder for Norge, hvem ved. Jeg vil pakke en kuffert og tage med, så se frem til min generte side og måske en Yules der falder godt til, og er lidt mere normal når vi nu skal lærer hinanden at kende lidt bedre. Jeg håber virkelig at han har forandret sig. Han virkede nu også lidt ved siden af sig selv. Jeg er ked af du har mistet din bror, det må være frygteligt. Tør slet ikke at tænke på at miste en bror eller søster mere. Det er ikke engang noget vi taler om i familien, også selvom mor stadig er plaget af det en gang i mellem. Hun er aldrig helt kommet sig over tabet tror jeg. Det var jo deres første søn. Heldigvis er Jiro kommet til siden hen.
- Yules
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2019 13:32:44 GMT
D. 25.06.2056 Kære Yules,
Jeg ved at det måske er lidt meget, men ikke desto mindre er det sandt. I medgang og modgang som man siger. Nå, men jeg holder dette brev lidt kort, så kan vi snakke ved din ankomst. Det bliver spændende at se om du kan lærer mig at kokkerere da jeg som sagt ikke har noget talent indenfor madlavning. Det var et hårdt slag for os alle med vores bror, men det kan vi altid snakke nærmere om en dag når vi sidder ansigt til ansigt, da der ligger en del andet bag. Jeg ser frem til dit besøg.
- Matt //out
|
|
|