Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 17:18:51 GMT
Jeg skriver som lovet fra Frankrig, hvor jeg er bosat i et fint lille hotel, ejet af et gammelt ægtepar. Det er meget ensomt her, og jeg er næsten ked af at jeg ikke kunne invitere dig med, for jeg er sikker på at dit smil ville bringe lidt lys til den kedelige situation jeg står i. Hotellet er romantisk, og det gør kun ensomheden værre og trængen til dig større. I stedet for dit selskab, har jeg købt en vase med nogle vilde blomster, der kan minde mig om farven på dine vilde øjne. Hvad er din yndlingsfarve?
Begravelsen er i morgen og jeg ved derfor ikke om du kommer til at høre fra mig, før dagen efter. Det bliver travlt. Jeg har planlagt en tale, som jeg er sikker på nok, skal bringe en smule latter til forsamlingen, så vi kan mindes vores gamle ven med glæde. Det er vigtigt ikke at fortabe sig i sorgen, når man mister en man har kært. Jeg håber du har det godt og jeg håber du tager dig godt af min stav. Jeg føler mig helt nøgen uden den.
Din og kun din Rowan Hale |
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 18:42:23 GMT
Min kæreste Rowan.
Du vil med sikkerhed knapt kunne forestille dig, hvor glad jeg blev for at modtage dit brev. Min far havde nær fået fingre i det og så gik det ellers stærkt. Dagene er lange og grå her i London og dit nærvær er ligeledes savnet. Jeg ville have elsket at være taget med dig, men det lader til at det må være en tur jeg må have til gode. Det varmer dog mit hjerte at høre at du nyder synet af de smukke blomster med tanke på mig. – Min yndlingsfarve må være grøn. Min mor sagde altid at det var livets farve og at skønheden ofte findes i de små ting, som blomsternes fine små blade og de små vidunderlige dyr. – Måske vi skulle tage på en telttur engang sammen, når du kommer hjem? Nyde vindens susen i træerne og nattens vidunderlige lyde? Okay…Måske ikke lydende…Noget ville sige mig at vi ville have nok i dem fra hinanden.
Jeg vil gøre mit ypperste for at have din stav færdig til dig, når du kommer hjem igen. - Har du nogle ønsker til en inskription eller andet mønster på skaftet? I så fald, vil jeg gøre mit bedste for at efterkomme det, hvis du skriver tilbage til mig.
Kærligst din Corinne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 21:16:28 GMT
Min yndlingsfarve, Grøn.
Intet vækker mere glæde i mig end at høre hvor glad du blev for at få brevet. Jeg er ked af at brevet nær var nået i de forkerte hænder, og jeg har derfor besluttet mig for at gøre dette brev en smule mere anonymt. De næste breve vil blive sendt til ugleriet nærmest dit hjem, så vi ikke skal frygte at den forkerte person får brevet i hænderne og læser noget, deres øjne ikke har godt af.
Din mor lyder som en vis kvinde, og det er nemt at se at du har arvet noget fra hende. Farven grøn er nu også min yndlingsfarve – før dig tænkte jeg ikke over sådan noget, men det er som om at du sætter gang i nogle tanker, som jeg aldrig før har tænkt. Du gør noget uforklarligt ved mig.
Hvad angår din teltturs-idé, så synes jeg det lyder som en fabelagtig idé. Der er intet jeg heller vil end at tage ud sammen med dig og nyde naturen og lytte til nattens vidunderlige musik, skabt af os to og verden omkring os. – Jeg ved at du laver de smukkeste lyde, og jeg tænker ofte over dem, når jeg føler mig mest ensom på mit hotelværelse. Desuden, så tager jeg afsted på telttur med mine venner hver måned. Måske ville du være interesseret i at komme med os engang? Men jeg gør dig opmærksom på at vi er en lidt speciel gruppe mennesker, og at man ikke skal være sart, hvis man skal på telttur med os. Noget siger mig dog at du sagtens kan klare det.
Jeg er sikker på at du gør dit bedste for at få den gjort klar til mig. Hvis jeg må bede om det, så vil jeg være glad, hvis du skærer en initialerne C.O. i dem, så jeg for evigt kan mindes, hvem der lavede den til mig. Ud over dette er jeg sikker på, at du nok selv skal kunne finde ud af, hvordan den skal se ud. I dag skal jeg til begravelsen. Dit brev kom tidligt, så jeg kunne heldigvis nå at skrive dette, inden jeg tog af sted.
Din og kun din R.H.
Ps. Er det din parfume jeg kan dufte på papiret? Jeg har placeret dit brev på puden ved siden af mig, så jeg kan lade som om du er ved min side, når jeg skal sove.
|
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 21:36:38 GMT
Min Rowan…
Tænk engang…Først engang jeg så dig, ville jeg ikke have taget dig for at have en skjult romantiker gemt…Men dine breve er nok noget nær det af størst følelsesmæssig værdi, jeg nu langsomt er begyndt at samle sammen…Når timerne med arbejde bliver lange, sidder jeg og genlæser dine smukke ord linje for linje..Om og om. Jeg kan ikke lade være med at spekulere over, hvordan de ville lyde, hvis de vitterlig kom ud af din mund.
Hver en mulighed jeg ville kunne få, for at tilbringe tid med dig efter dit fravær er en mulighed jeg uden tøven vil gribe. – Men tror du det ville begejstre dine venner, hvis du tog mig med? Jeg mener…Ville det ikke spolere pointen med den herretur det lyder til at være? – Hvis ikke, vil jeg dog ikke takke nej til din invitation. Jeg er en dame der kan holde til lidt af hvert…
Jeg vil tage dit ønske om din stav til mig. Jeg vil gå ned og fortsætte på mit skjulte arbejde snarest, når jeg har skrevet dette brev færdigt til dig og min far er taget i byen. I mellemtiden håber jeg at du vil få taget godt afsked med din ven og at det vil blive en god dag, trods de sørgmodige omstændigheder.
Din Corinne.
Ps. Ja, det er. – Den selv samme, som jeg havde på den første dag, jeg valsede ind i din butik. Jeg håber du kan lide den…Ellers må du få lov til at vende dig til den med tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 21:55:29 GMT
Min Corinne
Jeg håber du fandt brevet i ugleriet og at det kom sikkert frem til dig. Det er nu et par dage siden jeg sidst har sendt et brev til dig. Begravelsen har fundet sted og en hel masse andet ovenpå det. Det kan jeg fortælle dig om en anden dag, hvis det bliver aktuelt. I hvert fald er jeg ked af at der skulle gå et par dage, hvor jeg ikke kunne skrive til dig, især fordi jeg ved at det betyder at jeg må vente endnu længere, før jeg får et brev tilbage fra dig. Min største frygt er at du har givet op og ikke længere tjekker ugleriet for mine breve, men det må tiden vise! Ellers er jeg heldigvis snart tilbage i England, så jeg kan gøre det godt igen.
Hvad angår min romantiske side, så er det ikke en side, jeg viser frem til alle. Mest af alt holder jeg den tæt ind til kroppen og bruger den kun på dem, som jeg stoler på. Jeg stoler på dig, Corinne. Jeg er ikke en mand af mange ord, som du måske har bemærket, når vi er sammen, men jeg kan overraskende nok godt finde ud af at sige en hel masse, når jeg blot får tiden til at tænke over ordene. Når jeg er her, så tænker jeg ikke over andet, end hvad jeg vil skrive til dig i mit næste brev.
Angående teltturen, så er jeg sikker på at det kun ville gøre mine venner godt, hvis vi tager en kvinde med på turen. Måske har du evnen til at sætte dem lidt på plads og sørge for at de opfører sig ordentligt. Spøgen til side, så er jeg sikker på at de ville være lige så glade for dit selskab, som jeg har været, og du skal være velkommen til at tage med os. Det spolerer intet.
Som altid varmer dine ord og jeg vil gemme dine ord ved puden ved siden af mig og i mit hjerte.
Din Rowan
Ps. Jeg tænkte det nok…
|
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 4, 2019 5:03:00 GMT
Min dejlige Rowan.
Slår jeg dig mon, som en kvinde der giver op? Nej…Skulle du være i tvivl er er jeg ikke den slags kvinde. Jeg har regelmæssigt tjekket for dine breve og for ethvert jeg har modtaget, er smilet på mine læber blot blevet større. Jeg savner dig umådeligt..Og håber at du snart kommer hjem til mig igen. Tanken om, hvordan du vil kunne ligge og varme mig…Holde om mig..Og hvordan vi vil kunne nyde hinanden igen får mig til at brænde af længsel….Og du skal vide, at det ikke er med god vilje, at jeg har givet slip på dig. Jeg savner at mærke dine bløde læber imod mine…At mærke dine brede overarme omkring mig og at høre din stemme. – Forhåbentlig har din tid i Frankrig ikke fået dig til at skifte mening omkring at ville elske med mig igen.
Det glæder mig at høre at det lyder til at dine følelser for mig er lige så store som mine for dig. Jeg stoler også på dig…Og selvom jeg betvivler at du er en mand af den støbning, som min far ønsker for mig, så skal du vide, at jeg ikke har tænkt mig at give op, før du er min….Helt og fuldstændigt.
Jeg glæder mig til vores telttur... – Forhåbentlig vil dine venner ikke hade mig for den uro og larm vi vil komme til at skabe. Jeg har ikke prøvet det i et telt før..Men for mig selv håber jeg bare at vi kan få noget alenetid sammen igen også.
Kys, Din Corinne.
|
|
|