Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 23:43:40 GMT
Andrew kom langsomt kørende ned af vejen, hvor han netop havde købt hus. Han sænket farten for at kunne nå at se numrene. Han stoppede og kørte op i indkørslen. Stig langsomt ud af bilen og gik om en trailer, kiggede så på uret og konstateret de ville komme om 20 minutter, Han begyndte langsomt at tag nogen kasser ud og begyndte at gå mod hoveddøren stillet kort kasserne, for at fiske sin nøgler op af sine lomme, han fik åbnet døren og gik ind af den og begyndte at komme ind med sine kasser, hvor der stod på hvor de hørte til. når alle tingene var kommet, begyndte jeg først at pakke ud. Men der gik et stykke inden de kom med de store ting og tunge kasser. Da han var ved at være ved den sidste, kom lastbilen med en masse ting som han ikke kunne havde haft op traileren og bilen. viste dem, hvor han ville have dem hen det var ikke just det tidligste tidspunkt da det hele var kommet ind Han satte sig ned på sofaen med en øl og fik sig en pause med sin øl og gik efter der var drukket ud. begyndte han at pakke flere af kasserne klokken måtte have været 07:20 PM. Han smilede som han begyndte stille tingene ud, nogen af tingene havde han ikke set i det måtte være omkring 5 år //What's he Wearing HueVestBukserStøvler
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 19:32:05 GMT
|
Dawn havde haft to fridage fordi hun skulle til tjek ved lægen. Hun havde ikke talt med Aurelius i lang tid, men hun var bare glad for at hele det kapitel af hendes liv så ud til at være overstået. Hun sukkede let for sig selv som hun vandrede hen af gaden. Hun skulle på arbejde den næste dag, hvilket hun havde det blandet med. Hun havde snart tjent penge nok til måske at kunne komme ind på en uddannelse, det var jo ikke billigt at leve i den magiske verden. Dog vidste hun endnu ikke hvad hun gerne ville være. Måske sygeplejerske, skrædder... Bogbinder. Der var så mange muligheder, og det var først indenfor det sidste stykke tid at hun havde turde drømme.
Hun var lige ved at gå ind i en mand der begyndte at gå frem og tilbage med flyttekasser, som hun var på vej ind i opgangen for at slappe en smule af: "Hov sorry!" sagde hun og kiggede op, som hun konstaterede at den blonde mand, faktisk så ganske godt ud. "Ved at flytte ud eller ind?" spurgte hun nysgerrigt og smilede til ham. Dawn var altid venlig overfor nye mennesker, og ganske social.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 19:45:28 GMT
"Ingen grund til at undskylde er ligeså meget min skyld" Sagde Han med sødt smil til hende, Han studeret hende lige lidt kort, hun så da ikke dårligt ud da han kiggede op, hvor en kraftig Han kiggede så på hende igen efter at have vinkede til genboen "Jeg er ved at flytte ind" Sagde Han og smilede stort til hende, Han fik lige en lille kuldegysning Han havde jo også kun en vest på overkroppen. Han kiggede på hende"Hvad er deres navn så" Spurgte Han med et smil på læben, han blev lidt varm indeni for at snakke med hende. Han tænkte så tilbage til hvor han havde boede før, der kom et lille suk ved tanken om det hul der var dejligt stille her på aftenen, man kunne høre de små insekter og fuglende pippe var dejligt stille her i dette kvarter
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 1, 2019 20:21:58 GMT
|
Dawn kiggede op i mod lejlighederne, det var et ganske cool kvarter og det var da kun på grund af Judas at hun havde råd til at bo sådan et sted her, ja det var jo på grund af ham hun overhovedet havde råd til at bo nogen som helst steder. "Jeg er ikke så vant til at folk er ved at flytte ind" sagde hun i et grin: "Her bor mange gamle trunter der har boet her altid" det var virkeligt ikke altid nemt at blive en del af fællesskabet i denne her bygning, og folk brokkede sig altid hvis Dawn kom til at larme når hun kom sent hjem.
"Jamen jeg hedder Dawn, jeg bor i kælderen" sagde hun blot, det var der hun havde råd til at bo med den løn hun fik, men det var fint. Hellere en god lejlighed i kælderen, end en penthouse lejlighed der var skod. "Og hvad må jeg kalde dig?" spurgte hun nysgerrigt.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 1, 2019 20:32:45 GMT
Han smilede let til hende "Er det da sådan en sjældenhed" Spurgte Han med et stort smil på læben og grinte lidt også "Hvem siger jeg ikke er en gammel kone" Sagde Han og grinte og gjorde sig gråhåret og grinte lidt og så på hende "Hvis det kun er gamle koner, hvad laver du så her" Spurgte Han hende, Han begyndte at grine da hun sagde det med Kælderen inden han så opdaget hun mente det "Hyggeligt at møde dig Dawn" Sagde Han og rakte sin hånd ud til hende "Hedder Andrew Angel Knight, Du kan godt kalde mig Angel, Kalder mine venner mig" Sagde Han smilende "Hvad nummer bor du i kælderen"Spurgte Han Bekymret. Han kiggede op og ned af vejen Han var lidt bekymret, Han kiggede så mod himmelen og var virkelig bekymret for hendes boligsituation
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 20:07:21 GMT
|
Dawn var som sådan ikke "vild" med mænd, hun scorede ikke en masse. Hun havde et arbejde hvor hun havde samleje med mænd for penge, så det var jo ikke ligefrem fordi hun også havde brug for at bruge sin fritid på at score. Dog vidste hun godt at hun så godt ud, og at flirte lå meget naturligt til hende. Hendes selvtillid var ikke super høj, så det var som om hun havde brug for den bekræftelse det gav når mænd kiggede på hende og syntes at hun så godt ud. Selvom hun godt vidste det virkede overfladisk.
"Well jeg ligner måske en på 20, men i virkeligheden er jeg 150... Hvor er min stok?" spurgte hun og kiggede sig omkring, som hun grinede let. Hun var ikke altid så god til at small talke, men hun prøvede virkeligt at være et åbent menneske. "Angel?" spurgte hun undrende, det var da et lidt spøjst kælenavn: "Jamen nummer 1, tv... Jeg har bare sådan en... Ja kedelig lejlighed, men den er fin" sagde hun, der var jo tag over hovedet.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 20:17:29 GMT
Andrew grinte da hun sagde hun var 150, Han ændret sit hår tilbage til blondt "Har desværre ikke set din stok" Sagde Han med et grin for at spille videre på den "Nej er faktisk mit mellemnavn men du er ikke den første der tror det et kælenavn" Sagde Han med et smil inden han kiggede lidt rundt men blikket endte ved hende "Når troede lige du mente her i området" Sagde Han med et smil "Kunne du tænke dig at hjælpe så jeg kan blive hurtigt færdig" Spurgte Han hende så kunne de eventuelt blive tidligere færdige "Så giver jeg noget at spise" Sagde Han inden han gik hen for at samle en kasse op
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 20:09:48 GMT
|
hun grinede let, han var sjov og det var nok også lidt det hun havde brug for. Hun havde haft nogen rigtigt hårde dage og en del af hende havde bare brug for at bløde lidt op og tage tingene som et godt og roligt flow. "Arh. Det lyder lidt som en stripper" sagde hun i et smil og blinkede til ham, det skulle da ikke undre hende at der var en stripper der havde det navn: "Men det er nu meget sødt... Specielt indrømmede hun,. Hun havde ihvertfald ikke hørt det før.
"Jeg hjælper gerne... Er lidt smadret, men mon ikke jeg kvikker op ved at lave noget... Mad lyder godt" sagde hun og kiggede på alle kasserne. "Såh, hvad skal jeg tage?" spurgte hun roligt og kiggede på de mange ting.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 20:18:38 GMT
Han grinte med hende "Var ikke for at fornemme Han kiggede på de sidste kasser der var ikke just meget tilbage "Tak sætter jeg pris på" Sagde Han med et smil da hun sagde hun gerne ville hjælpe, "Vi kan eventuelt bestille noget" Sagde Han med et stort smil Han gav hende et af de lette kasser og tog selv 1 af de tungere og gik mod hoveddøren "Der heldigvis ikke så meget tilbage" Sagde Han stille til hende og gik ind i stuen "Bare sæt den herinde" Sagde Han og satte selv sin ned
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 7, 2019 19:58:51 GMT
|
"Det lyder hyggeligt, du kan måske anbefale et godt sted? Ellers er der et lille kinesisk sted på hjørnet jeg varmt kan anbefale” sagde hun og smilede til ham, det lød nu hyggeligt nok, selvom Dawn nok måtte indrømme hun ikke orkede at lave noget med mænd udenfor arbejdet. Men han virkede cool og han skulle trods alt bo i samme bygning, så nye venner gjorde nu nok ikke noget. "Sååh er du flyttet langt fra?" spurgte han nysgerrigt.
"Javel sir, jeg sætter den" sagde hun i et lille grin, han virkede nu meget cool. Dawn havde nok godt af at snakke lidt med folk der ikke var i mafiaen.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 7, 2019 20:18:19 GMT
"Jeg er ikke så kendt så måske, dit forslag kunne være godt så" Sagde Han med et smil på læben, Han lyttede til hvad der blev sagt "Har været lidt rundt omkring, så lidt hist og her, ville gerne opleve noget" Sagde Han med et smil på læben, Han grinet med hende da hun sagde Javel Sir. Han gik så ud for at hente de sidste kasser der var kun 3 kasser nu han havde hentede en
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 20:46:30 GMT
|
Dawn havde det egentligt fint nok med at møde nye mennesker, faktisk så trængte hun nok lidt til at kende nogen andre end den normalt flok hun gik sammen med ved Judas, og naturligvis hendes søskende. nu gik der jo ikke længe før at Zoey også skulle ud af Hogwarts, og Dawn måtte nok ærligt indrømme at hun var ret nervøs for hende, og dog havde hun en god idé om at hun nok skulle klare sig, hun var lidt mere en kold bitch. Ligesom paris.
Dawn var klart den mere bløde af de fem søskende, sammen med Justin naturligvis, men de to snakkede ikke sammen længere. "Jeg fangede ikke helt hvor du var flyttet fra?" spurgte hun i et smil som hun fortsat hjalp ham i det omfang hun nu engang kunne, hun var jo ikke ligefrem den stærkeste i verden: "Det kan jeg da godt forstå... hvad laver du til dagligt?" spurte hun interesseret.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2019 10:34:40 GMT
"har været på om rejse men sidste stop var USA, men boede inden afrejsen her i London" Sagde Han med et smil på læben "Jeg er en Auror" Sagde Han med et smil på læben og tog 2 kasser så manglede de kun en kasse endnu "Kan du tag den sidste kasse" Spurgte Han hende med et smil på læben han gik ovenpå med de kasse han havde taget han stillede dem ind i soveværelset "Den skal også oven på" Kaldte Han efter hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 11:19:40 GMT
|
Dawn syntes faktisk at sådan et nyt bekendskab virkede ganske hyggeligt. Men nu var det jo også fint at de på nye ansigter engang imellem, og han var da trods alt ikke helt træls at se på: "Åh autor? virkeligt? spændende..." fik hun sagt, men kunne med det samme mærke at hendes hjerte slog en smule hurtigere,. bare fordi at hun jo vidste at Judas vil dræbe hende hvis han vidste at hun snakkede med en auror.
Nu var judas jo desværre ikke ligefrem den tilgivende type. "Ja naturligvis... jeg er bare glad for at kunne hjælpe" sagde hun og gik efter ham, hun havde faktisk aldrig helt talt med nogen af de andre der boede der. men nu var Dawn jo heller ikke så meget hjemme.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 12:13:29 GMT
"Er også glad for mit job" Sagde Han med et smil på læben Han smilede til hende "Er virkelig så taknemmelig. Havde ikke regnet med nogen ville hjælpe mig" Sagde Han med et smil da de var færdig "Hvad gør vi med aftensmaden, jeg kan godt lave noget eller skal vi tag et sted hen og spise" Spurgte Han hende og kiggede på med smil og ventede på et svar "Kan jo altid pakke tingene ud senere"
|
|
|