Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: De Tre Koste
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on Jun 15, 2019 21:24:15 GMT
Auror... Kontor mus, det var hvad han var. Der var ingen tvivl. Ikke på vilkår om han ville arbejde sådan et sted. Ikke at hans familie var så glad for at han arbejde som bartender, men det måtte de jo om, de havde ikke lige frem været særlig sød ved Tracy, og det havde han først lige fået af vide af hende. Det havde været en hård tid for ham, men han skulle nok overleve det var han sikker på. "Auror. Ja der er nogen der vil have den slags arbejde." kom det roligt fra ham og kiggede ned på sin halv tomme øl. Han stirrede lidt rundt for at kigge på pigerne igen og sendte dem et charmerende smil. "Tja, nogle har det bare i sig." han trak lidt på skuldrende, han var sådan set også lige glad med hvad Andrew mente, men Andrew skulle da nok finde en, det var han da sikker på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2019 22:11:01 GMT
"Ja nogen af os må tag det hårdere arbejde" Sagde Andrew med et let grin, han grinte lidt videre især da han sagde nogle bare havde det i sig "Kan godt være" Sagde Han med et stort smil på læben. Han drak så sin øl ud og kiggede rundt på folk inden han atter vendte blikkede mod Benedict
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 15, 2019 22:24:45 GMT
Tage det hårde arbejde, så længe det ikke var ham der havde et kontor arbejde. Han ville ikke have lagt sådan noget i hovedet på ham. Han kendte sin familie og hvad de ville have ham til, og det var ikke det han lavede nu. "Nå jamen så længe du kan lide hvad du laver." kom det roligt fra ham og kiggede lidt på Andrew. "Mun ikke du finder en alligevel" kom det roligt fra ham og tog en tår mere af øllen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2019 15:38:14 GMT
"Jeg elsker mit job" Sagde Han med et smil på læben "Krydser jeg fingre for" Sagde Han smilende til ham "Jeg er glad for mit liv, men til tider ville jeg ønske der var en at dele det hele sammen med" Sagde Han og bestilte en øl til og smilede rundt til folk der var en del smukke damer her måske man skulle tag chancen han tog så sin øl og tog en lille slurk
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 19, 2019 22:20:13 GMT
"Det er da altid noget, jeg elsker nu også mit." han elskede at han kunne stå i baren og flirte uskyldigt med pigerne. Dog ville pigerne altid noget mere ikke at det gjorde ham noget i sidste ende. Han havde prøvet lidt af hvert og han nød det til fulde hver gang. "Det kommer, du er ung endnu." kom det roligt fra ham og smilte lidt til ham. Han tog fat i sin øl og tog en tår mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 20, 2019 17:15:08 GMT
"Ja er altid dejligt med et job" Sagde Han med et smil. han begyndte da han sagde, det nok skulle komme en dag når han bliver ældre, "Hvor gammel er det lige du er" Sagde Han med et grin han kiggede lidt rundt på folkene han tog så en sidste slurk at sin drik inden han bestilte drink meere
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 21, 2019 20:55:41 GMT
Benedict nikkede lidt for sig selv og kiggede på ham. Han kunne kun give ham ret, arbejde var skønt. Der skulle sådan set også tjenes nogle galleoner så man kunne klare dagen og vejen frem i livet. Han stirrede lidt på Andrew med et løftet øjenbryn. Andrew var kun et år ældre end ham. Havde han virkelig så dårlig hukommelse at han ikke kunne huske han var gået ud et år før Benedict? "21" han kiggede lidt på ølflasken og tømte den færdig. "Hvis du vil have mig undskyldt så går jeg op og spiller videre." han satte ølflasken om på bagsiden af bardisken og bevægede sig mod scenen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2019 14:16:41 GMT
"i orden" sagde Han og klappede ham på ryggen og satte sig i baren for at drikke lidt videre, Han begyndte bevæge sit hoved til musikken det var sgu ikke da ikke dårligt, Han begyndte så at kigge på damerne der stod rund omkring. Han smilede stort og prøvet bare at holde hovedet højt, Han blinkede til pigerne med et smil
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 27, 2019 23:49:23 GMT
Hvad der virkede som en halv times tid stoppede musikken endelig igen. Benedict kiggede ud på befolkningen der var kommet til og bukkede for dem. Han smilte lidt og satte sin guitar fra sig. Der var ingen grund til at tage den med sig lige nu. Han skulle jo ikke hjem lige nu. Han skulle lige slappe af, og hjælpe med at fjerne diverse ting fra scenen der var bygget op i hjørnet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2019 10:35:50 GMT
Da det så ud til at det var færdig, smilet han og begyndte at gøre sig klar til at smutte han drak det sidste af sin øl og så smilende rundt på folk inden han gik
|
|
|