Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 21:36:44 GMT
Andrew stod ved baren og nød musikken, Han stod og vippet lidt til musikken. Han bestilte sig så en øl og lød sin øl mens han sang med på musikken, det var go musik han var selv tidligere medlem af gruppen. Han drak videre og nød musikken da de var ved at være færdig gjorde han klar til at gå op til bandet, med sin øl i den ene hånd og et frisk håndtryk i den anden, da han kom hen til dem klappede Bendicht på Skulderen "Godt at se i stadig styre Showende" Sagde Han og smilede stort
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: De Tre Koste
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on May 30, 2019 23:01:59 GMT
Endnu en gang havde Benedict fået lov til at spille på De Tre Koste, og endnu engang havde han sunget sangen til sin søster. Det var ved at være et ritual siden @tracy havde sagt at hun var blevet misbrugt af deres far. Han var ved at være ret glad for den sang, om end den gjorde ondt på ham at synge hver gang. Dog var folk vilde med den og det gjorde ham kun glad. Da han var færdig med at spille og synge trængte han til noget at drikke. Han rejste sig fra sin stol og kiggede lidt på de folk der stod bag ham. Han havde fået nogen til at spille med ham, men normalt spillede han alene. Bandet var gået i opløsning som der var blevet startet på Hogwarts. Nu spillede han af lyst om end han gerne ville tjene lidt mere på det. Som han satte sin guitar fra sig blev der lagt en hånd på hans skulder og han vendte sig om for at møde et velkendt ansigt. "Jamen er det ikke Andrew" kom det roligt fra ham og gav ham et kort mande kram ved at dunke ham i ryggen et par gange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 23:15:17 GMT
Andrew smilede til folkene der passeret dem, smilede ekstra meget da hans tidligere bandt medlem "Jo er mig" Sagde Han kort før. han sagde "Du spiller stadig og nyder det" Han kiggede så på Benedict igen. "SKal jeg ikke give en øl" Sagde Han med et smil til ham og klappede ham på ryggen og kiggede mod baren "Så kan vi catch up" Sagde Han med et smil
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on May 30, 2019 23:44:22 GMT
Et kort nik kom fra Ben og han kiggede lidt på sin Guitar. "Hvis jeg bare kunne leve af det så havde det været meget bedre." kom det fra ham og kiggede tilbage på Andrew. Han lagde hovedet lidt på skrå og kiggede på baren. "En øl skader ikke inden jeg skal på igen, det er jo kun en kort pause." han trådte ned fra scenen og bevægede sig ned til baren for at læne sig op af den. Han kiggede på bartenderen og påpegede at han skulle have en øl. Da øllen blev sat foran ham tog han fat i den og satte den for munden. Det var dejligt at få vædet munden lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 0:00:03 GMT
"Ville være rart Sagde Han med et smil til ham, Han smilede, sagde så kort efter "Nej en skader ikke" Sagde Han med et smil til ham, Andrew kom også op og bestilte sig en øl og betalte for Benedict "Hvad laver du så ved siden af dette" Sagde Han med interesseret blink. "Der er sgu ved at være længe siden" Spurgte Han, "Nogen hustru eventuelt"
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on May 31, 2019 0:08:35 GMT
Der var ingen tvivl om at det var længe siden han havde set Andrew. Det gjorde ham faktisk ikke noget, om end det var lang tid siden og bandet var gået i opløsning, så manglede han da stadig at spille musik sammen med andre. Han fjernede øllen fra læberne og kiggede lidt på Andrew mens han stod lænet op af baren. "Jeg arbejder her som bartender. Ikke det fedeste job, især ikke når man gerne vil leve af musikken." kom det fra ham og trak lidt på skuldrende. Han elskede dog sit job her, han kunne da nemt samle nogle tøser op når han stod og svingede lidt med glas og sådan noget. Så damer havde han ingen grund til at bekymre sig om, slet ikke når han også kunne spille musik. Det havde virket før og især på Ethel Emsworth . "Hustru? Du må da have spist søm. Jeg er altså kun 22, det kan godt vente lidt endnu.." han havde ingen grund til at skulle gifte sig lige nu, det kunne godt vente nogle år. Han skulle først lige til at lære sin søster at kende igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 0:29:44 GMT
Han smilede til ham inden, han tog en slurk af sin øl. "Bartender er da heller ikke det værste job Konstateret Han. Han smilede lidt og kiggede så op og svaret videre på han videre sagde, "Ville også ønske det var nok til at leve af det" Han grinte lidt, da han svaret på spørgsmålet om Hustru "Man ved jo aldrig nu til dags" Sagde Han og tog en ordentlige slurk af sin øl og løftede sit glas op i en skål "Skål for gamle venner" Sagde Han
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 3, 2019 0:07:44 GMT
Han kiggede lidt på Andrew og rystede på hovedet af ham. "Nej det kan du have ret i at det ikke er. Der er rigeligt med piger, og især når man også spiller musik." han vendte blikket lidt rundt for at finde ud af om han skulle score i aften eller han skulle lade vær. Dog havde Ethel ikke vist sig så hvorfor score i dag? Han lod blikket gå tilbage på Andrew. "Så du spiller stadig musik?" han var ikke sikker på om han stadig gjorde det, han virkede ikke rigtig til stadig at stole på musikken, ikke lige som Benedict havde gjort. "Nej ellers tak du. Jeg har et helt liv foran mig, der i blandt at tænke på min søster @tracy og at hun har det godt. Især nu når jeg har fundet hende igen." han ville helst ikke gå i detaljer med hvad der var sket med Tracy, det var en del mellem Tracy og ham og ingen andre, eller jo der var måske hende der Rebecca Maverick men han var ikke sikker på hvor meget Rebecca vindste, måske mere end han selv gjorde. Han løftede sin øl og skålede med. "Skål" kom det roligt fra ham og tog en tår af øllen inden han satte den på baren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 9:03:09 GMT
"Spiller kun sådan hygge ikke noget sådan jeg arbejder for" Sagde Han og smilede til hende Han smilede da hun skålet tilbage "Når skal du spille igen" Spurgte Han med et smil til hende, Han strakte sig da han følte sig lidt stiv i kroppen "Vil nemlig elske at høre mere" Sagde Han med et smil på læben
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 4, 2019 18:21:37 GMT
Nej selvfølgelig spillede han ikke sådan generalt. Han havde sikkert et kontor arbejde, noget som Benedict aldrig ville kunne håndtere. Han var godt tilfreds med det arbejde han allerede havde, og ikke nok med den musik han stadig gik og spillede. Han var ikke en kontor mus og ville aldrig blive det. Så hellere stå på gaden i kulde og blæst og spille for penge. "Lige som jeg tænkte det." kom det roligt fra ham og kiggede lidt på ham og derefter på øllen. Han satte den for munden og tog en tår af den. Han satte øllen på baren og rystede lidt på hovedet. "Rolig nu, jeg er lige kommet af. Der er pause i 15 min." han rystede lidt på hovedet. Andrew havde virkelig ikke ændret sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 4, 2019 18:59:51 GMT
Han grinte lidt af det han sagde og smilede så lidt da grinet var ved at komme til en end. Han smilede til ham inden han tog en ordentligt slurk af sin øl "Jeg glæder mig i hvert fald til at høre mere af din musik, du har altid været talentfuld" Sagde Han stille til ham inden han tog endnu en slurk af sin øl inden han kiggede rundt i forsamlingen af folk der stod omkring dem, det virkede som om de rigtig hyggede sig.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 9, 2019 19:54:25 GMT
Det var vigtigt for Benedict at man forstod hans musik, at man lyttede til den og blev rørt af den. Dog ændrede Andrew hans syn på det. Altid havde Andrew været lidt ivrig i det, og alligevel havde han behov for at kaste sig over ham på den måde. "Hvis der så andre der mener at jeg er lige så talentfuld, så ville det da være positivt." han smilte lidt til Andrew og kiggede rundt på dem der var samlet på De Tre Koste. Det var virkelig en god dag at spille musik på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2019 20:22:39 GMT
"Du har talent" Sagde Andrew med et smil på læben, inden han tog en slurk af sin øl og kiggede så på øllen i sin hånd. kiggede så atter på Benedict og klappede ham på skulderen "Jeg har altid troede på dit musikalske talent" Sagde Han stille og så på ham atter engang han sippet så lige en slurk af sin øl igen og tænkte tilbage da de spillede sammen det havde været gode tider
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Jun 13, 2019 14:35:46 GMT
Et smil spredte sig på hans læber og han kiggede ned i baren. "Ja" kom det roligt fra ham. Han bed sig lidt i læben. Hvis andre havde ment det samme som Andrew gjorde så havde alt jo været perfekt. Det var bare ikke sådan tingene var. Han kiggede lidt på Andrew. "Nå men hvad laver du så efter hånden?" spurgte han og tog en slurk af øllen. Han vendte blikket lidt rundt og kiggede på de piger der stod og pegede og snakkede om ham. Eller det regnede han da med at de gjorde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 17:04:17 GMT
"Jeg arbejder som Auror" Sagde Han med et smil "Holder verdenen under kontrol" Sagde men et kæmpe smil "Du kan stadig få blikke for damerne, gid det var mig" Sagde Han med et hint af misundelse
|
|
|