Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 20:54:46 GMT
Er en blanding Sagde Han og grinte, Han havde nok været lidt forvirret kunne jo ske for en hver tænkte han "Hvad bringer dig hertil" Spurgte Han hende stille og hilste på en arbejdskollega der der kom forbi, inden han vendte blikket mod Sable Han smilede til hende et stykke tid indtil han kiggede ind af vinduet til butikken stod op af. Spændende skulle være han skulle en tur derind tænkte han lidt for sig selv, Han kiggede så atter på Sable.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2019 20:23:29 GMT
ha Sable rystede blot på hovedet. Han gav virkelig nada mening, men altså... hvad fanden altså. Det var jo sådan set også ligemeget. Desuden virkede han til at være lidt til sin side.
"Nåh, ikke så meget. Jeg har en tendens til at... vandre lidt omkring?" svarede hun lidt vagt, og rystede på hovedet, for så at beslutte sig for at fortælle sandheden. "Jeg bor sådan lidt her og der, så jeg strejfer ofte rundt i området. Når jeg ikke er hos min mor altså." ♡
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2019 20:29:01 GMT
Sable rystede blot på hovedet. Han gav virkelig nada mening, men altså... hvad fanden altså. Det var jo sådan set også ligemeget. Desuden virkede han til at være lidt til sin side. "Nåh, ikke så meget. Jeg har en tendens til at... vandre lidt omkring?" svarede hun lidt vagt, og rystede på hovedet, for så at beslutte sig for at fortælle sandheden. "Jeg bor sådan lidt her og der, så jeg strejfer ofte rundt i området. Når jeg ikke er hos min mor altså."
Andrew nikkede til det hun sagde, han vidste ikke hvad han skulle. Han kiggede lidt på hende, han rettede så på sin ryg og så på hende "Du må have en go dag" Sagde Han stille til hende. gik så videre
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2019 21:51:17 GMT
ha Sable så lidt paft på Andrew, som besluttede sig for at gå sin vej. Hun nikkede blot, og vinkede lidt svagt af ham, inden hun sagde: " Nå ja, vi ses måske en anden gang." Med de ord gik hun ind i Quidditchbutikken. // AFSLUTTET // ♡
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2019 15:53:31 GMT
"Er lidt forvirret du må have mig undskyldt" Sagde Han med et smil på læben, Han vidste ikke rigtig hvad hans skulle gøre af sig selv, han stod lidt og tænkt over det "Mit hoved er lidt et andet sted" Sagde Han med et smil på læben
|
|