Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 20:04:49 GMT
4. Mandag i Maj 2056, eftermiddag, regnvejr Diagonalstræde, London, England Påklædning, @andrewaknight Mandag eftermiddag og Sable vandrede bare rundt. Hun var ikke nødvendigvis på vej noget bestemt sted, hun var ligesom bare 'ude'. Det var trods alt også hyggeligt nok i sig selv.
Hun var iklædt noget der passede lidt bedre til vejret, end hun normalt var. For normalt rendte hun jo bare rundt i hundeskikkelse, og så var det jo ligemeget. Men hun havde sorte jeans på, og en gyselig karrygul sweater. Skoene var et par hvide nike med sorte striber, en meget populær muggler-sko, havde hun ladet sig fortælle.
Lige nu stod hun og kiggede ind af vinduet hos Kvalitetsudstyr til Qudditch, eller hvad den butik med alle quidditchtingene nu hed. Hun kunne godt lide Quidditch, hun var ikke særlig god til det, men hun kunne lide det. Hun havde bare ikke råd, for ellers ville hun nemlig gerne.
Om ikke andet så bare spille for sjov. Men hvordan skulle hun have råd til en kost, når hun ikke engang havde penge til en husleje? ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 20:17:31 GMT
Andrew kom langsomt gående ned af Diagonalstræde han var i et godt humør han havde netop lige fået fri fra arbejde og ville lige tuller lidt rundt inden han skulle hjemad han fortsatte dog med at gå han ville gik lidt videre inden han gik hen mod Quidditch butikken og kiggede lidt ind af vinduet med et smil så kom minderne om sin tid på Ravenclaw Quidditch hold han sukkede men ikke et trist suk mere sådan at han savnede det lidt "Det var gode tider" Sagde Han mest til sig selv
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 20:28:48 GMT
Sable stod og betragtede den nyeste kostemodel, hvad den så end hed, og lagde ikke mærke til fyren, før han var helt henne ved hende. Hun kendte ham ikke lige umiddelbart, ikke af udseende i hvert fald.
Folk ændrede sig trods alt en del over årene, også selvom man måske havde gået på årgang og kollegie med dem. Især hvis man ikke havde set dem siden dengang.
Alligevel kunne hun ikke lade vær med at løfte et øjenbryn, da han, out loud, udbrød noget i retning af, at eller eller andet havde været 'gode tider'. Hun undrede sig lidt over hvad han mente, og endnu mere om han talte til hende.
"Huh?" sagde hun lidt åndsfraværende, og gik fra at kigge på kosten, til at kigge på ham.
I den ene hånd havde hun en paraply, den anden hvilede mod ruden til butikken. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 20:38:41 GMT
"Åh må du undskylde var ikke meningen det skulle siges ud højt" Sagde Han Han smilede kort til hende "Er du også en stor Quidditch fan" Spurgte Han hende og fremmanet en papir ud af magi ikke en rigtig Paraply han så på hende lidt igen "eventuelt en på kolligie hold" Sagde Han da han nu var igang med at snakke ligeså godt kunne fortsætte med at snakke
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 21:04:56 GMT
Sable smilede venligt til ham, for hun havde jo ikke grund til andet. Desuden var hun en hund by heart, og havde en positiv tilgang til de fleste ting, og de fleste mennesker også.
"Ja, men jeg har ikke set en kamp siden skolen," svarede hun roligt med blikket fæstnet på vinduet, hvorefter hun så på ham, da han stillede et personligt spørgsmål.
"Ja, jeg var reservespiller på Slytherin i sin tid. På like... sjette år. Men det er efterhånden længe siden," nærmest sukkede hun.
Hun savnede sin Hogwartstid. Hun savnede at have et sted, som altid var hjem og var hendes. Hun savnede fast at have tag over hovedet. Hun savnede også fællesskabet, men det, at det var et hjem havde stor betydning for hende. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 21:15:19 GMT
"Ej hvor pudsig har hellere ikke spillet siden skoletiden" Sagde Han med et venligt smil Han smilede lidt større "Jeg spillet Keeper på Ravenclaw" Sagde Han med et smil "HVilken position spillede du så" Spurgte han hende fortsat med et smil på læben
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 16:23:28 GMT
Sable løftede et bryn, men smilede også af ham, selvom hun ikke kendte ham. Hun var som udgangspunkt venlig, men også vagtsom og en lille smule skeptisk. Lidt skepsis er vel sundt, ikke?
"Jeg var bare reservespiller, så jeg spillede det der var brug for," sagde hun med et skuldertræk.
Hun havde ikke just været populær blandt sine klassekammerater, fordi de mente, at hun var mere dyr end menneske. End magiker. Hun var mindre end en halvblods, men mere end en mugglerfødt. De mente jo, at hun var halvt dyr.
En holdning som hun havde måtte leve med i meget, meget lang tid - og som hun stadigvæk levede med.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 16:32:53 GMT
"Okay" Sagde Han med et smil, "Havde du en favororit postion" Spurgte han og kiggede videre på tingene indeni butikken, eller i hvert fald det man kunne se igennem vinduerne, Han strakte sig så lidt "Jeg elskede min positionen som Keeper Sagde Han med et smil på læben. Han tænkte tilbage til sin tid på Hogwarts og sin kolligie og vel generelt sin tid på Hogwarts, Han begyndte stille at trippe lidt med sin fod
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 20:21:36 GMT
Sable flyttede sin hånd fra glasset, og smilede skævt til ham. Hun havde da en favorit position, sådan da. Eller et par stykker faktisk. Hun havde dog også en, som hun ikke var god i:
Hun var ikke nogen god søger, mest fordi hun brugte briller eller kontaktlinser, men ikke ville indrømme det, da hun gik i skole. Hun var upopulær nok i forvejen. Og så var hun ikke nogen god angriber. De andre ville helst ikke spille til hende, fordi de mente at hun var dårlig til det, fordi hun var halvmenneske/magiker.
"Jeg var ikke ligefrem nogen suveræn spiller, men jeg var da en udemærket basker. Jeg havde et rimeligt boldøje, dengang i hvert fald," svarede hun roligt, og så nysgerrigt på ham: "Ikke for at være uhøflig, men hvad hedder du egentlig?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 20:29:53 GMT
Han smilede til hende og lyttede til det hun havde at sige, "Det er også en vigtig position og lyder da godt Sagde Han og smilede let til hende. Åhh må du undskylde Sagde Han, inden han fortsatte, "Mit navn er Andrew Angel Knight" Fortalte han hende "Hvad er deres navn" Spurgte Han hende. inden han kiggede sig over skulderen da nogen folk der gjorde sig lidt opmærksom. Han holde lidt øje med dem indtil de var godt stykke væk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 12:54:49 GMT
Sable trak på skuldrene, som om det ikke rigtig betød noget for hende, hvilken position hun spillede. Det gjorde det vel egentlig heller ikke som sådan, hun kunne bare gdot lide at spille basker.
"Yeah, det er udemærket."
"Hmm?" brummede hun for at skjule, at hun var ved at blive kvalt i sit eget spyt over, at hans mellemnavn var 'Angel'. Det var lidt... tøset? På en eller anden måde?
"Jeg hedder Sable. Sable Carlisle," svarede hun lige ud af posen, uden at tøve det mindste. Han havde præsentereet sig, så det gjorde hun selvfølgelig også. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 13:45:04 GMT
Han smilede let til det hun sagde det var udmærket. Han kiggede lidt rundt på folkene der passeret og lidt på hende der var da ikke fordi der var fyldt med folk, Han strakte sig så for at få lidt af det stivhed ud af kroppen "Hyggeligt at møde dig Sable" Sagde Han med et smil til hende, Han kiggede lidt rundt igen på folkene nogen så dog ud til at have travlt de folk der var Han rømmede sig da han fik noget mundvand galt i halsen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 19:58:16 GMT
Sable vippede lidt med øjenbrynene, fordi hun følte sig stiv i ansigtet, så rakte hun en hånd frem imod Andrew, og smilede venligt til ham:
"Også dig, eh, Andrew?" Det lød mere som et spørgsmål end en hilsen, men hun var alvorligt bange for, at hun hadve formået at glemme hans navn.
"Nå men hvad bringer dig her på en kedelig..." Hun tjekkede datoen på sit ur og fortsatte: "... mandag?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 20:07:33 GMT
"Skulle egentlig ned at hente nogen penge" Sagde Han med et smil på læben "Hvad med dig selv" Spurgte Han og kiggede rundt "Havde hellere ikke regnet med den ville være så kedelig Sagde Han og kiggede mod himmelen, på folkene omkring dem "Vejret er da godt nok lidt et øv vejr" Sagde Han med et stort smil på læben inden han vippede lidt med fødderne for at holde kroppen lidt igang,
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 20:43:01 GMT
ha Sable løftede det ene øjenbryn af hans kommentar om, at han skulle hente 'nogle penge', for ærligt... hvad pokker skulle det betyde? Skulle han hente sin løn eller hvad? For det var det eneste logiske svar hun kunne komme frem til. Men hun spurgte ikke, for det synes hun var uhøfligt.
Hun kunne dog ikke holde en latter tilbage, da han påstod af vejret var 'godt nok', men samtidig at det var lidt et 'øv vejr'. Hvordan kunne det være begge dele? Det spurgte hun selvfølgelig om:
"Hvordan kan det være begge dele? Både godt nok og øv?" Hun løftede et bryn af ham, for anden gang indenfor kort tid, og vippede ldit med dem for effektens skyld. ♡
|
|
|