Deleted
•
Post by Deleted on Jul 31, 2019 13:16:55 GMT
"Der er så mange andre ting du kunne lave! Du kunne arbejde i en butik eller på en cafe eller et eller andet andet! Hvad hvis det var mig hvad ville ud så sige?" Sagde Enya irriteret og slog opgivende med armene. Hvorfor kunne hun ikke bare forstå det? Det var ikke nødvendigt at hun havde det job. Hun vidste godt at det måske lige nu var Mallisia der tjente flest penge men hun kunne tjene lige så mange hvis ikke flere ved et andet job. Det kunne også være at hun kunne få et job hvor de rent faktisk kunne være sammen. Enya vidste godt at hun havde såret Mallisia. Hun havde ikke ligefrem ønsket et skænderi men hun forstod ikke hvorfor Mallisia ikke bare kunne forstå det. "Måske er det ikke det men jeg ville have det bedre hvis du havde mit arbejde! Jeg ville havde bedre hvis du havde et hvilket som helst andet arbejde" Sagde hun frustreret.
|
|
Mallisia Valentinia Lowell
•
Magiker
Fødselsdag: 03.09.2037
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Enya Rose
Oprindelse: Engelsk og Norsk
Bosat: London
Bolig: Lejlighed
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Night in Heaven
Stilling: Stripper
C-box navn: Naroba
|
Post by Mallisia Valentinia Lowell on Aug 5, 2019 13:06:11 GMT
Pludselig kom enya ind på den sammen tanke som havde stræfet Mallisia for kort tid siden og som hun havde forsøgt , at skubbe væk, hvilket faktisk var lykkes, men skar sig nærmest igennem Mallisias hoved og hjerte og gjorde et øjeblik st Mallisia blev en smule jaloux ved tanken og hun skubbende den igen væk “du har ret skat” sagde Mallisia roligt og sukkede, da følelsen af jalousi lidt efter var over, hvis enya havde været stripper, så havde Mallisia forbudt hende det, selvom hun godt viste, st det var der ikke kommet noget godt ud af “jeg skal nok finde et andet arbejde, men ikke så længe du ikke tjener mere end du gør” sagde Mallisia og så på Enya og lænede sig frem og gav enya et kys på munden
|
|
Naroba
•
Hovedbruger
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: København
C-box navn: Naroba
|
Post by Naroba on Aug 6, 2020 18:41:41 GMT
Kopieret